0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παιδια ακουστε πως εχειΞεκινησε πριν 3 μηνες που ενω καθε μερα μετακινουμε με την μηχανη να παω στην δουλεια εκεινο το πρωι δεν επερνε μπρος λεω κατι θα φταιει και περνω τα καλωδια ενος γειτονα και το βαζω μπροςκαι τωρα πριν μια βδομαδα ξανα τα ιδια, το εβαλα με το αμαξι μπροστα και το πηγα στον μαστορααλλα πριν το παω, βαζω μπροστα και μετα βγαζω τα καλωδια και σβινω και θελω να δω αν η μπαταρια ηταν γεματη μιας και μου εδειχνε οτι ηταν στα 13,2και πηρε στο μπαμ (ποτε προλαβε να φορτιστει???)το παω στη motorin αλιμου και μου λεει οτι ειχαν βουλωσει τα μπεκ, πληρωνω ενα 45αρι για την εργασιακαι εχθες παω να την παρω και παλι τα ιδια...Θα παω αυριο να παρω καλωδια να την βαλω μπροστα αλλα εχω βαρεθει την καταστασηΗ μηχανη εχει εγγυση, τι πρεπει να κανω και να του πω για να τελειωνουμε??καλυπτει και αλλαγη μπαταριας η εγγυηση γιατι απο οσο βλεπω οταν αγοραζεις μπαταρια σου λεει 2 χρονια εγγυησηΟποιος ξερει ας βοηθησειΕυχαριστω προκαταβολικαΟ συμφορουμιτης σας Γιαννης
Νομίζω ρελέ μίζας ή διακόπτης είναι το θέμα εδώ .
μου εχει συμβεί και μένα.. το βαλαμε σε axone... μετρησαμε τα ρευματα με λειτυργια και χωρίς... και όλα καλα...''Μεγάααλο πρόβλημα ειπε ο μαστορας..μονο αν βαλουμε βολτόμετρο πατέντα και το παρακολουθεις εν κινησει...''..φυσικά μου ειπε οτι ο ανορθωτης ηταν μια χαρα....για να μη σας κουράζω γιατι ημουν ετοιμος να πεταξω την καινούργια μου μπαταρία......απλά πήγα σπίτι... την φορτισα... (που και καλα ηταν φορτισμένη) και μετα αλλαξα και ανορθωτη... (ήταν στο πρόγραμμα να τον αλλαξω..)..από τοτε ουδενα πρόβλημα.... οπότε.. φορτισε την καλά πρώτα ενα βραδυ 8ωρο... και μετα το βλέπεις...επίσης μπορεί να εχει βραχυκυκλωσει κιολας ετσι... ασχετα αν ειναι 1,5 χρονων η μπαταρία....Υ.Γ.εαν την φορτίσεις αποσυνδεσε τους πολους
Παράθεση από: jyapgr στις Αύγουστος 31, 2009, 12:27:09 πμΝομίζω ρελέ μίζας ή διακόπτης είναι το θέμα εδώ .Sorry αλλά αυτό πως το συμπέρανες ?
Το ότι παίρνει μπρος με καλώδια αμέσως, δείχνει ότι σίγουρα είναι μπαταρία. Τώρα το αν τα έφτυσε η μπαταρία, αν έχει διαβρωμένους/χαλαρούς πόλους ή αν δε φορτίζει σωστά λόγω προβλήματος στον ανορθωτή είναι κάτι που θα το δει σε δεύτερη φάση.Το να "ξυπνάει" το ρελέ λόγω ισχυρότερης πηγής ρεύματος δε νομίζω ότι στέκει, καθώς το πηνίο διέγερσης του ρελέ απαιτεί ελάχιστο ρεύμα.
Να προσθέσω σε ότι έγραψε ο jk21 ότι μία ξελιγωμένη μπαταρία μπορεί να φορτιστεί μέχρι τα 14 Volt και στο βολτόμετρο να δείχνει μία χαρά. Όμως δεν κρατά καθόλου φορτίο και η τάση της πέφτει με το παραμικρό, πόσο μάλλον με την μίζα.Άν την φορτίσης, φρόντισε να την τσεκάρεις χρησιμοποιώντας κάποιο φορτίο, μία λάμπα 12V για παράδειγμα. Η τάση της θα πρέπει να παραμείνει περίπου σταθερή για πολύ ώρα.Παρεπιπτόντως. Επειδή αντιμετωπίζω και εγώ ηλεκτρικό πρόβλημα με το shiver (καίει την κεντρική ασφάλεια των 30Α όταν παίρνει εμπρός το βεντιλατέρ, αλλά αυτό συμβαίνει μία στις δέκα φορές!) μήπως κάποιος γνωρίζει κάποιο αξιόλογο εξουσιοδοτημένο ηλεκτρολογείο; Μη μου πει ότι χρειάζεται τέντωμα η αλυσίδα για παράδειγμα. Την έχω τσεκάρει και είναι μία χαρά!
Δυστυχως δεν εχω φορτιστη ουτε αμπερομετρο και τετοια εργαλεια....
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι