... αν ξερει κανεις ποια ειναι και τα πλεονεκτηματα μιας μονοκυλινδρης μοτοσυκλετας. στο θεμα του κοστους δεν ειμαι σιγουρος οτι υπαρχει μεγαλη διαφορα αλλα αν ξερει καποιος το κοστος συντηρησης του pegaso σε σχεση με versys transalp, v strom κτλ ας πει. ευχαριστω
σε θέμα κόστους συντήρησης δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά. Αυτό όμως είναι και σχετικό απο το πόσο σε χρεώνει μάστορας για τα εργατικά. Σε σέρβις του δικού μου πέγκασο μου είχαν ζητηθεί 80 ευρώ για εργασία, και σε άλλο μάστορα για ακριβώς τα ίδια πράγματα, αμοιβή 120 ευρώ ....
απο εκεί και πέρα, παίζουν ρόλο τα διαστήματα σέρβις (πχ το μάνουαλ γράφει στο πέγκασο βαλβίδες κάθε 20.000 χλμ, στο τρανσαλπ κάθε 12.000), το τι ποιότητας αναλώσιμα χρησιμοποιείς (άλλο κόστος να βάζεις ορυκτέλαιο με 6 ευρώ/ λίτ, άλλο αμα έχεις κόλλημα και γουστάρεις φουλ συνθετικό με 15 ευρώ/ λιτ) κλπ κλπ κλπ
Από τα 2,5 χρόνια που το κράτησα το πέγκασο trail, δεν θα έλεγα ότι έχει ακριβό κόστος συντήρησης. Για τα δικά μου δεδομένα είναι νορμάλ.
Το μειονέκτημα του όσον αφορά το κόστος χρήσης είναι η κατανάλωση του (προσωπική μου άποψη)...