Καλως ηλθες φίλε μου!
Ειμαι κατοχος του Trail εδω και 6 μήνες κοντα(6500Κm). θα προσπαθησω να ειμαι λακωνικος. Για αθηνα... ΤΕΛΕΙΟ! Μαζεμένος καλαίσθητος και καλοζυγισμένος ογκος, δυνατός κινητήρας που λυσαει για ψηλές στροφες, ικανοποιητικά φρένα(δοκιμασμένα και σε καταστάσεις φρίκης)ανετη σέλα για σενα και τον συνοδηγο,για μονοκύλινδρο με ελάχιστους κραδασμούς, καλή κατανάλωση εφοσον ρυθμιστεί σωστά(bill), πολυ βολικο ντουλαπακι στο ρεζερβουαρ, δυνατά μπρος φώτα, πανέμορφο ledaki πισω, εξυπνα φλασάκια (σβήνουν μονα τους μετα απο κάποια km),super οδηγηση, ευέλικτη, σταθερη, άνετη που δεν τρομάζει τον νεο και διασκεδαζει τον πεπειραμενο και ισως το πιο όμορφο on- off της πιατσας( στα φανάρια εχω βαρεθεί να με ρωτανε για την τιμή του κτλ), ποιοτικά περιφερικά και απο τα πιο σημαντικά δεν το εχει η μιση Αθηνα( βλεπε transalp). Kαποια απο τα αρνητικά του: Κενα στις χαμηλές στροφες, τριξιματάκια στο ταμπλο μετα τα 5000km(οχι τιποτα το ιδιαίτερο), μικρο μεγιστο φορτιο(ιδιως αν είσαι και λίγο μασαμπουκιαρης και θες να πας φουλ φορτωμένος ταξιδάκι, πολυς αέρας στο ανετο κατα τα άλλα ταξιδι(εγώ όμως είμαι και 1.93), τα εξυπνα φλασάκια καμια φορα σβήνουν προωρα(το εξυπνο πουλι απο τη μύτη πιανεται) Πρότασεις εάν το παρεις: Ρυθμισμα βαλβιδων, μπουζι ιριδιου(συχνό καθαρισμα), φιλτρο αερος ΚΝ, ρυθμισμα προφορτιου πισω αναρτησης, μια Παναγίτσα και ένα καλό ταξίδι(μπαμπα μην τρεχεις εάν έχεις παιδια). Τελικα δεν ήμουν και πολύ λακωνικός. Ετσι ειναι οι μεγάλοιο έρωτες...δεν σταματας να μιλας για αυτούς... viva aprilia