Ενα φιλτρο καλο σιγουρα βοηθαει στην αναπνοη του μοτερ αλλα μην εχουμε και την ψευδαισθηση οτι μετα το φιλτρο το μηχανακι θα εχει μεταμορφωθει απο πηγασος σε κενταυρος!
Υποχρεωτικη θα ελεγα πως ειναι η καυσαναλυση μετα την τοποθετηση φιλτρου ή εξατμισης για να μην στεγνωσει το μηχανακι και παθουμε καμια ζημιά.
δεν ξερω ειλικρινα ποια βελτιωση ειναι value for money. Θεωρω πως τα πιο πεταμενα λεφτα ειναι οι εξατμισεις.Κερδιζεις 3-4 αλογα (αναλογα το μηχανακι),κερδιζεις κανα 4 κιλα σε βαρος, αν ειναι αρκετα θορυβωδεις κερδιζεις την προσοχη των οδηγων που χαζευουν μεσα στην κινηση και φυσικα κερδιζεις προσωπικη ευχαριστηση αν σου αρεσει η φασαρια και η ομορφια.(θα μου πεις εσυ γιατι φορας εξατμιση,γιατι απλα εχω γουστο
)
Το φιλτρο ειναι σιγουρα πολυ μικροτερο σαν εξοδο και απο διαφορες μια απο τα ιδια,κερδιζω λιγο εδω χανω λιγο εκει.
Ουσιαστικες, πολυεξοδες και μη βελτιωσεις ειναι σε φρενα-φωτα-ζελατινες-αναρτησεις.
για να κερδισεις αλογα θελει πολυ κοπο και λεφτα, εδω βαζουμε pciii acrapovic και k&n για να κερδισουμε τι στο τελος, 10 αλογα στις μεσαιες και 5 αλογα στην max δυναμη.(αν εχω κανει καπου λαθος feel free to correct me)
Τα συμπερασματα δικα σου.