0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Psy

  • **
  • 57
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Strada 650 '05
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: tuning strada
« Απάντηση #15 - : Ιούλιος 10, 2008, 03:34:20 μμ »
δηλαδή δηλαδή?? φώτισε μας pls γιατί είναι μια σχετικά ανέξοδη αλλαγή οπότε...

υπάρχει κάποιος εδώ που να το έχει δοκιμάσει? εμπειρίες - παρατηρήσεις ευπρόσδεκτες   :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: tuning strada
« Απάντηση #16 - : Ιούλιος 10, 2008, 04:10:42 μμ »
αν κάνει λέει ??? κάνει κανει και με το παραπάνω

Ένα ΚΝ παρακαλώ.

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: tuning strada
« Απάντηση #17 - : Ιούλιος 10, 2008, 04:49:05 μμ »
Ενα φιλτρο καλο σιγουρα βοηθαει στην αναπνοη του μοτερ αλλα μην εχουμε και την ψευδαισθηση οτι μετα το φιλτρο το μηχανακι θα εχει μεταμορφωθει απο πηγασος σε κενταυρος! :P
Υποχρεωτικη θα ελεγα πως ειναι η καυσαναλυση μετα την τοποθετηση φιλτρου ή εξατμισης για να μην στεγνωσει το μηχανακι και παθουμε καμια ζημιά.
  δεν ξερω ειλικρινα ποια βελτιωση ειναι value for money. Θεωρω πως τα πιο πεταμενα λεφτα ειναι οι εξατμισεις.Κερδιζεις 3-4 αλογα (αναλογα το μηχανακι),κερδιζεις κανα 4 κιλα σε βαρος, αν ειναι αρκετα θορυβωδεις κερδιζεις  την προσοχη των οδηγων που χαζευουν μεσα στην κινηση και φυσικα κερδιζεις προσωπικη ευχαριστηση αν σου αρεσει η φασαρια και η ομορφια.(θα μου πεις εσυ γιατι φορας εξατμιση,γιατι απλα εχω γουστο :tez:)
Το φιλτρο ειναι σιγουρα πολυ μικροτερο σαν εξοδο και απο διαφορες μια απο τα ιδια,κερδιζω λιγο εδω χανω λιγο εκει.
Ουσιαστικες, πολυεξοδες και μη βελτιωσεις ειναι σε φρενα-φωτα-ζελατινες-αναρτησεις.
για να κερδισεις αλογα θελει πολυ κοπο και λεφτα, εδω βαζουμε pciii acrapovic και k&n για να κερδισουμε τι στο τελος, 10 αλογα στις μεσαιες και  5 αλογα στην max δυναμη.(αν εχω κανει καπου λαθος feel free to correct me)
Τα συμπερασματα δικα σου.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης