0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

kios_gr

Καλησπέρα και από άλλον έναν κάτοχο strada. Την προηγούμενη βδομάδα κλείσαμε τα 10.000 χιλιόμετρα μαζί με την όμορφη Ιταλίδα μου. Ο ερωτάς κεραυνοβόλος, από την πρώτη μάτια, αλλά τα πρώτα σύννεφα στη σχέση μας δεν άργησαν να φανούν. Να τονίσω εδώ οτι λόγω της μεγάλης αγάπης που της έχω, είμαι κύριος απέναντι της (τι τα service της, τι προσωπική φροντίδα...καταλαβαίνετε..). Και ξαφνικά στα 3.000 χιλιόμετρα υγρασία στον πίνακα οργάνων (εγγύηση). Μετά από λίγο καιρό αρχίζουν τα καλπάκια στα flash (εντάξει το ξεπεράσαμε και αυτό) και τέλος στα 8500 χιλιόμετρα το κακό παράγινε. Μου έκανε κάτι που δεν θα της το συγχωρήσω ποτέ. Γυρίζοντας από Λαύριο μια βαλβίδα-τάπα στη μηχανή έφυγε (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ) και μου έφτυσε όλα τα λαδιά πάνω στο δεξί μου πόδι (μην γελάτε) και φυσικά περίμενα και καμία ωριτσα την express service να με μαζέψει. Αυτή ήταν μια μαύρη μέρα για την σχέση μας. Στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν έχουν ξαναδεί κάτι παρόμοιο (όχι οτι τους πίστεψα και ιδιαίτερα). Φυσικά την αντικατάσταση την κάλυψε η εγγύηση αλλά λαδιά και πίσω τακάκια (είχαν βουτιχτει στο λαδί) τα πλήρωσα εγώ γιατί λέει είναι αναλώσιμα... Δεν το κατάλαβα αλλά δεν πειράζει...
Ελπίζω όλοι οι υπόλοιποι ερωτευμένοι του forum να μην αντιμετωπίσουν ποτέ τέτοια προβλήματα..

Ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας αλλά ήθελα κάπου να πω τον πόνο μου.
Κυριάκος



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Προβλήματα απο νωρίς... (ταπα αγωγου λαδιου)
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 19, 2008, 03:33:01 μμ »
Καλησπέρα και από άλλον έναν κάτοχο strada. Την προηγούμενη βδομάδα κλείσαμε τα 10.000 χιλιόμετρα μαζί με την όμορφη Ιταλίδα μου. Ο ερωτάς κεραυνοβόλος, από την πρώτη μάτια, αλλά τα πρώτα σύννεφα στη σχέση μας δεν άργησαν να φανούν. Να τονίσω εδώ οτι λόγω της μεγάλης αγάπης που της έχω, είμαι κύριος απέναντι της (τι τα service της, τι προσωπική φροντίδα...καταλαβαίνετε..). Και ξαφνικά στα 3.000 χιλιόμετρα υγρασία στον πίνακα οργάνων (εγγύηση). Μετά από λίγο καιρό αρχίζουν τα καλπάκια στα flash (εντάξει το ξεπεράσαμε και αυτό) και τέλος στα 8500 χιλιόμετρα το κακό παράγινε. Μου έκανε κάτι που δεν θα της το συγχωρήσω ποτέ. Γυρίζοντας από Λαύριο μια βαλβίδα-τάπα στη μηχανή έφυγε (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ) και μου έφτυσε όλα τα λαδιά πάνω στο δεξί μου πόδι (μην γελάτε) και φυσικά περίμενα και καμία ωριτσα την express service να με μαζέψει. Αυτή ήταν μια μαύρη μέρα για την σχέση μας. Στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν έχουν ξαναδεί κάτι παρόμοιο (όχι οτι τους πίστεψα και ιδιαίτερα). Φυσικά την αντικατάσταση την κάλυψε η εγγύηση αλλά λαδιά και πίσω τακάκια (είχαν βουτιχτει στο λαδί) τα πλήρωσα εγώ γιατί λέει είναι αναλώσιμα... Δεν το κατάλαβα αλλά δεν πειράζει...
Ελπίζω όλοι οι υπόλοιποι ερωτευμένοι του forum να μην αντιμετωπίσουν ποτέ τέτοια προβλήματα..

Ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας αλλά ήθελα κάπου να πω τον πόνο μου.
Κυριάκος

Καλώς τον και ας άργησες να μπεις, αφού λες ότι έκανες κιόλλας 10.000χλμ ;)
Αυτό με την τάπα που λες μπορείς να γινεις πιο συγκεκριμένος?
Η τάπα λαδιού έφυγε? η ταπα-βίδα? η έσπασε κατι άλλο?
Επειδή είπες ότι το πέρασαν μέσα στην εγγύηση, και σκέφτομαι ότι αν έφυγε η τάπα λαδιού απο πανω έτσι, μήπως δεν την είχε βαλει καλα οποιος την είχε βγάλει.? :thnk:

*

pangeo200

RE: Προβλήματα απο νωρίς... (ταπα αγωγου λαδιου)
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 19, 2008, 03:54:56 μμ »
Φιλε και εγω ξερω περιστατικο με φιλο μου που εφυγε απο σερβις και στο δρομο ενω πηγαινε πατητος του εφυγε η ταπα λαδιου και εγινε ολο λαδια το μηχανακι..προφανως δεν ηταν καλα βιδωμενη..δεν εξηγειται αλλιως..μετα κατευθειαν ολα με το πιεστικο,προσθεση λαδιου και ολα κομπλε..

*

kios_gr

RE: Προβλήματα απο νωρίς... (ταπα αγωγου λαδιου)
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 19, 2008, 04:19:24 μμ »
Πωπω πολυ γρηγορα δαιβαζετε τα νεα post. Για να καταλαβετε γαι ποια βαλβιδα μιλαω γιατι απο τα λεγομενα σας καταλαβα οτι δεν εγινα και πολυ κατανοητος σας επισυναπτω εικονα με την βαλβιδα κυκλομενη. Ελπιζω ετσι να σας βοηθησω. Δεν ειναι η ταπα που εισαγουμε το λαδι αλλα ενα σημειο στο εξω τερικο μερος του κινητηρα, λιγο πιο πανω απο το πισω φρενο. Να σας πω την αληθεια δεν ξερω την χρησιμοτητα της.
Και εχω και αλλο ενα προβληματακι. Την τελευταια βδομαδα το ρελαντι μου οταν η μηχανη ειναι κρυα ειναι στις 1500 σαλ και ορθως ειναι εκει. Αλλα οταν ζεσταινεται πεφτει (ναι πεφτει! ενω το φυσιολογικο ειναι να ανεβαινει) στις 1200. Υποθετω οτι το προβλημα ειναι στα μπεκ και δεν εχει σχεση με τη ρυθμιση του ρελαντι οποτε με βλεπω και αυριο στο συνεργειο...

*

kompimen

RE: Προβλήματα απο νωρίς... (ταπα αγωγου λαδιου)
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 19, 2008, 05:10:41 μμ »
φαίνεται πως είσαι πάρα πολύ καλός μαζί της και σάγάπησε και αυτή . Και ως γνωστόν όποιος αγαπά παιδεύει!!!! :P :P :P :P :P :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Προβλήματα απο νωρίς... (ταπα αγωγου λαδιου)
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 19, 2008, 05:17:24 μμ »
1. τα ''εύκολα'' αυτό που λες με ρελαντί ειναι λαθος..: κρύο ανεβάζει για να πιάσει θερμοκρασία και μόλις ζεσταθει... σε στάση πέφτει...και νομίζω στα 1200 rpm ειναι το σωστό για σένα...

όοοταν κανεις καμμια 50αρια και βάλε χιλιόμετρα...ή ας πούμε κανα ταξίδι...ΤΟΤΕ θα σου ανεβει κατιτις το ρελαντί, προσωρινά μέχρι να κρυώσει.. φυσιολογικό κι αυτό.. οπότε μάλλον όλα καλά.. Αλλά θα σου απαντήσουν και οι ιδιοκτητες...

Τώρα..ερωτήσεις... :thnk:

1. την Μηχανή την ειχες πάρει απο service..??? δηλαδή παίζει το σενάριο καποιος να εβαλε χερι..????

2. όντως μου ακούγεται κουφό αυτό που λες να συμβαίνει..'ετσι στα καλά καθούμενα...'  :psdof:

3. αυτό που λες με υγρασία στα όργανα ''παίζει'' και παρατηρείται γενικώς στα trail...

4. περιμένουμε λεπτομέρειες... :bye: :bye: :D

5. Καλά χιλιόμετρα.... :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 19, 2008, 05:19:28 μμ από Themis »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Προβλήματα απο νωρίς... (ταπα αγωγου λαδιου)
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 19, 2008, 05:26:40 μμ »
Πωπω πολυ γρηγορα δαιβαζετε τα νεα post. Για να καταλαβετε γαι ποια βαλβιδα μιλαω γιατι απο τα λεγομενα σας καταλαβα οτι δεν εγινα και πολυ κατανοητος σας επισυναπτω εικονα με την βαλβιδα κυκλομενη. Ελπιζω ετσι να σας βοηθησω. Δεν ειναι η ταπα που εισαγουμε το λαδι αλλα ενα σημειο στο εξω τερικο μερος του κινητηρα, λιγο πιο πανω απο το πισω φρενο. Να σας πω την αληθεια δεν ξερω την χρησιμοτητα της.
Και εχω και αλλο ενα προβληματακι. Την τελευταια βδομαδα το ρελαντι μου οταν η μηχανη ειναι κρυα ειναι στις 1500 σαλ και ορθως ειναι εκει. Αλλα οταν ζεσταινεται πεφτει (ναι πεφτει! ενω το φυσιολογικο ειναι να ανεβαινει) στις 1200. Υποθετω οτι το προβλημα ειναι στα μπεκ και δεν εχει σχεση με τη ρυθμιση του ρελαντι οποτε με βλεπω και αυριο στο συνεργειο...
Δεν το ξερω αυτό το part.
Κανένας που να έχει ασχοληθεί ρε παιδιά.... :thnk:

Όσο για το ρελαντί που λες το πιο πιθανό έχει να κάνει με την ρύθμιση στο μείγμα καύσης.

*

kios_gr

RE: Προβλήματα απο νωρίς... (ταπα αγωγου λαδιου)
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 19, 2008, 05:42:11 μμ »
Το συγκεκριμενο θεμα με την πτωση του ρελαντι το ειχα παρατηρησει 2500 χιλιομετρα πριν. Παρολαυτα η πτωση τοτε ηταν μεσα στα αποδεκτα ορια (1500 σαλ κρυο σε 1400 ζεστο σαλ). Τωρα η πτωση φτανει στις 1200 σαλ οταν ειμαι στο ρελαντι ζεστος και το μηχανακι ζοριζεται. Παρολαυτα για να ερθω στα λεγομενα σου Themis μετα απο σχετικα μεγαλη αποσταση με υψηλη ταχυτητα (Αττικη Οδος) το ρελαντι μου ανεβαινει στις 1300 (παλι οχι απο αποδεκτο συμφωνα με το manual). Και για να ερθω σε εσενα Powerphot θεωρω οτι ειναι απιαθανο να ειναι το μιγμα γιατι τοτε το φαινομενο των χαμηλων στροφων θα εμφανιζοταν και οταν το μηχανακι ηταν κρυο(σωστα ή κατι χάνω?).
Τωρα για τις ερωτησεις σου Themis
1) το θεμα με την βαλβιδα δεν ειχε καμια σχεση με το service
το θεμα με το ρελαντι μπορει (αν ειναι θεμα μιγματος αφου εγινε ρυθμιση στο τελευταιο service)
2) ναι ειναι πραγματι κουφο
3)γνωστο προβλημα στα pegaso γενικα

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Προβλήματα απο νωρίς... (ταπα αγωγου λαδιου)
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 19, 2008, 05:49:21 μμ »
Και για να ερθω σε εσενα Powerphot θεωρω οτι ειναι απιαθανο να ειναι το μιγμα γιατι τοτε το φαινομενο των χαμηλων στροφων θα εμφανιζοταν και οταν το μηχανακι ηταν κρυο(σωστα ή κατι χάνω?).
Πιστεύω πως αν δεν είναι σωστά ρυθμισμένο, όταν ζεσταίνεται παρουσιάζει κάποιες αρρυθμίες.(ο πήγασος 2001-2004 έτσι έδειχνε). :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος giorgos..

  • *****
  • 407
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: στράαντα
  • Αντιδράσεις: +23
RE: Προβλήματα απο νωρίς... (ταπα αγωγου λαδιου)
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 19, 2008, 06:00:03 μμ »
Πωπω πολυ γρηγορα δαιβαζετε τα νεα post. Για να καταλαβετε γαι ποια βαλβιδα μιλαω γιατι απο τα λεγομενα σας καταλαβα οτι δεν εγινα και πολυ κατανοητος σας επισυναπτω εικονα με την βαλβιδα κυκλομενη. Ελπιζω ετσι να σας βοηθησω. Δεν ειναι η ταπα που εισαγουμε το λαδι αλλα ενα σημειο στο εξω τερικο μερος του κινητηρα, λιγο πιο πανω απο το πισω φρενο. Να σας πω την αληθεια δεν ξερω την χρησιμοτητα της.
Και εχω και αλλο ενα προβληματακι. Την τελευταια βδομαδα το ρελαντι μου οταν η μηχανη ειναι κρυα ειναι στις 1500 σαλ και ορθως ειναι εκει. Αλλα οταν ζεσταινεται πεφτει (ναι πεφτει! ενω το φυσιολογικο ειναι να ανεβαινει) στις 1200. Υποθετω οτι το προβλημα ειναι στα μπεκ και δεν εχει σχεση με τη ρυθμιση του ρελαντι οποτε με βλεπω και αυριο στο συνεργειο...

 οχι απλα σε συνεργειο αλλα αν δεν στο ρυθμισουν σωστα να αλλαξεις συνεργειο!!την ταπα δεν την ειχαν βιδωωσει!!

 ειχα ανεβει αθηνα απο την κρητη να κατεβασω στον αδερφο μου το μηχανακι του,απο σερβις κ εκαι που το χα παρκαρει ειδα μετα απο ωρα λαδια χυμενα..δεν ειχαν βιδωσει σωστα την ταπα κ με τους κραδασμους ξεβιδωσε ευτηχως λιγο
απ αυτα που ακους μην πιστευεις τπτ
απ αυτα που βλεπεις πιστευε τα μισα
απ αυτα που κρατας πιστευε τα ολα χωρις να τα θεωρεις δεδομενα..

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Προβλήματα απο νωρίς... (ταπα αγωγου λαδιου)
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 19, 2008, 09:29:08 μμ »
για το ρελαντί αν ειναι μόνο θέμα ’’ρελαντί’’ θα στο κανουν χειροκινητα...
αν ομως ειναι θεμα ρυθμισης εγκεφάλου....χμμμ....

για τα υπόλοιπα amigo... :( όπως τα ειπες... :bye:

*

Συνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +388
RE: Προβλήματα απο νωρίς... (ταπα αγωγου λαδιου)
« Απάντηση #11 - : Ιούνιος 20, 2008, 12:08:24 πμ »
μην γελιεστε παιδια

η ταπα αυτη ουτε βιδωνει ουτε ξεβιδωνει.ειναι πρεσαριστη απο το εργοστασι.ειναι ταπα του αγωγου λαδιου προς την κεφαλη.το χουμε ξαναδει στο strada τοτ dimogrec

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Προβλήματα απο νωρίς... (ταπα αγωγου λαδιου)
« Απάντηση #12 - : Ιούνιος 20, 2008, 02:37:04 πμ »
μην γελιεστε παιδια

η ταπα αυτη ουτε βιδωνει ουτε ξεβιδωνει.ειναι πρεσαριστη απο το εργοστασι.ειναι ταπα του αγωγου λαδιου προς την κεφαλη.το χουμε ξαναδει στο strada τοτ dimogrec

 :( :( :(

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης