0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πάντως γενικά το μηχανάκι δεν τα πάει και πολύ καλά με τις χαμηλές στροφές.Για ποσο χαμηλα μιλαμε..Εγω που το θελω καποιες στιγμες να πηγαινω 30-40 km θα εχω προβλημα??Δεν αρκει να κατεβασψ ταχυτητα ωστε να εχει στροφες?
άσε που έχω και τον άλλον παρε Transalp παρε transalp μεταχειρισμένο...
Παράθεση από: Stratis στις Ιούνιος 05, 2009, 12:53:05 πμάσε που έχω και τον άλλον παρε Transalp παρε transalp μεταχειρισμένο...
Παράθεση από: Zeppelin στις Ιούνιος 05, 2009, 12:55:21 πμΠαράθεση από: Stratis στις Ιούνιος 05, 2009, 12:53:05 πμάσε που έχω και τον άλλον παρε Transalp παρε transalp μεταχειρισμένο... Τι θελει να πει ο ποιητης?
οποτε οταν ανοιγεις λιγο το γκαζι μπερδευεισς και τον εγκεφαλο,δεν ξερει αν ειναι ανοιχτο η κλειστο το γκαζι.
Παιδια καλησπέρα!!!Αγορασα πριν περίπου 10 μέρες ένα πηγασο trail του 06 με 20000 χλμ. Το μηχανάκι εμφανισιακως είναι άψογο και πανέμορφο.Στο δια ταυτα 'ομως εχω τα παρακάτω ερωτήματα- προβληματα να λυσω.Οι πρωτη δουλεια ηταν να αντικαταστήσω τα pirelli της μαμάς του με δυο bridgestone συγχρόνως με τα δυο γρανάζια συν την αλυσίδα με μια DID. Το 'ολο πακέτο περι τα 375 ευρα.Αφου ξεψάρωσα με το χειρισμο της μηχαν'ης παρατηρησα τα παρακάτω και θα ήθελα τα φωτα σας λ'ογω της ιδιομορφείας που υπαρχει με τα συνεργεια της APRILIA.1.Ο κινητήρας έρχεται σε ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ κανονικη( τριτη σκάλα) σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα ,περίπου 3 λεπτα και ο δείκτης παραμένει εκεί , αν και νιωθω το παιδί μου να καιγεται.Αν καίγεται το παιδί σου μπορεί να είναι απο τον πυρετό... Αν όμως εννοείς το πόδι σου, είναι φυσικό μιας και περνάνε οι εξατμίσεις διπλα... και το δικό μου ζεσταίνεται (το πόδι, όχι το παιδι ) ειδικά το καλοκαίρι γιατί το χειμώνα δεν με χαλάει καθόλου 2.Εχω αρκετους κραδασμους στο τιμόνι χαμηλά.3.Ο κινητηρας ειδικα τα μεσημέρια δουλεύει αγρια με πολλά σκορτσαρισματα και δέν μπορώ να το παω ησυχα με λιγα χλμ(80 σεχαλαρη βόλτα γιατι τριζει ολόκληρο σαν να διαλυεται.Το βιβλίο service δεν γράφει αν έχει κάνει κάποιες ρυθμίσεις ποτέ, και σημειώστε 'οτι το μηχανάκι ήταν σε νησί όποτε τα πρ'αγματα απο θέματα service θα ηταν δύσκολα.θα άκουγα με ενδιαφέρον κάποιες συμβουλές για τις ρυθμισεις η τις αλλαγές που πρεπει να κάνω για να το βάλω σε κάποια σειρα ωστε να κυκλοφορώ χωρις αγωνια.Μια τελευταια παρατήρηση ειναι οτι οι ταχυτητες κουμπώνουν με αρκετο θορυβο και το ρελαντι ειναι γυρω στις 1200-1300 rpmτέλος θα ηθελα να ρωτήσω σχετικα με την φθορα του συμπλεκτη.στα ποσα χλμ η αντικατάσταση και ποσο κοστιζει περιπου.Για τα 2 και 3 είναι καθαρά θέμα σέρβις... το δικό μου μετά το σερβις των 10.000 δουλεύει πολύ πιο ομαλά και στρωτά σε όλο το φάσμα των στροφών και οι ταχύτητες κουμπώνουν πολύ γλυκά. Οπότε ρυθμίσεις μείγματος και βαλβίδων και λαδάκια θα του κάνουν καλό. Αν δεν έχουν αλαχτεί τα λάδια της μπροστινής ανάρτησης ισως ειναι καλό να τ' αλλάξεις κι αυτά... εγω ειδα αρκετή διαφοράΕυχαριστώ,Καλα & ασφαλη χλμ
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι