0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
....Το καλύτερο είναι να ρίξεις spray επαφών για ηλεκτρονικά. Πουλάνε όλα τα μαγαζιά με ηλεκτρονικά στυλ Κατουμά.Ένα εξαιρετικό είναι της Phillips σε κόκκινο δοχείο (καθαριστικό επαφών με λάδι). Αυτά καθαρίζουν δε χαλάνε οποιοδήποτε ηλεκτρονικό μέρος αν υπάρχει κ δεν αφήνουν να οξειδωθούν πάλι οι επαφές. Επίσης δεν αφήνει υπολείμματα λαδιού στο κλειδί κ πουθενά αλλού για να λερώνει. Είναι δοκιμασμένο χρόνια τώρα κ είναι άψογη λύση.
Αυτά είναι προβλεπόμενα για τους διακόπτες σε όλα τα μηχανάκια αν τελικά είναι ο διακόπτης που μάλλον είναι.Δεν κάνει να βάλεις WD40 γιατί έχει πολύ λάδι μέσα. Έτσι ενώ αρχικά θα βοηθήσει μετά θα κρατήσει όλη τη βρομιά κ θα κάνει τα πράγματα χειρότερα... Ο αέρας πάλι δε θα βοηθήσει γιατί δε φτάσει ποτέ στο σημείο κ δεν μπορεί να καθαρίσει την οξείδωση που προκαλεί το πρόβλημα στους διακόπτες.Το καλύτερο είναι να ρίξεις spray επαφών για ηλεκτρονικά. Πουλάνε όλα τα μαγαζιά με ηλεκτρονικά στυλ Κατουμά.Ένα εξαιρετικό είναι της Phillips σε κόκκινο δοχείο (καθαριστικό επαφών με λάδι). Αυτά καθαρίζουν δε χαλάνε οποιοδήποτε ηλεκτρονικό μέρος αν υπάρχει κ δεν αφήνουν να οξειδωθούν πάλι οι επαφές. Επίσης δεν αφήνει υπολείμματα λαδιού στο κλειδί κ πουθενά αλλού για να λερώνει. Είναι δοκιμασμένο χρόνια τώρα κ είναι άψογη λύση.
thanks! όλοι βοηθήσατε, λίγο ή πολύ με αυτά που γράψατε...! astra_21 μην ανησυχείς, τέτοια ώρα που έγραφα λογικό...ο διακόπτης μετά το σπρευ παει λιγο καλύτερα, αλλα δεν επανέρχεται ακόμα...αλλοτε επανέρχεται κ άλλοτε οχι...το προβλημα δε λύθηκε απλα ξέρω τουλάχιστον πως δεν είναι σοβαρο...grazie!
Σου είναι δύσκολο να το λύσεις και να το καθαρίσεις?Το είχα πάθει κι εγώ κάποτε στον πήγασο, κι αυτό έκανα, από τότε τίποτα.
Παράθεση από: powerphot στις Οκτώβριος 07, 2008, 10:49:10 μμΣου είναι δύσκολο να το λύσεις και να το καθαρίσεις?Το είχα πάθει κι εγώ κάποτε στον πήγασο, κι αυτό έκανα, από τότε τίποτα. τώρα εγώ να ρωτήσω...λύνεται έτσι απλά ή θα κάνω καμιά βλακεία κ θα παίζω παζλ με τα κομμάτια του διακόπτη μετά? τα χέρια μου ψιλοπιάνουν αλλά θα πάει και περίπατο η εγγύηση αν αρχίσω τα παζλ...σωστά?
Παράθεση από: LEFTIS V650 στις Οκτώβριος 07, 2008, 02:08:03 μμΑυτά είναι προβλεπόμενα για τους διακόπτες σε όλα τα μηχανάκια αν τελικά είναι ο διακόπτης που μάλλον είναι.Δεν κάνει να βάλεις WD40 γιατί έχει πολύ λάδι μέσα. Έτσι ενώ αρχικά θα βοηθήσει μετά θα κρατήσει όλη τη βρομιά κ θα κάνει τα πράγματα χειρότερα... Ο αέρας πάλι δε θα βοηθήσει γιατί δε φτάσει ποτέ στο σημείο κ δεν μπορεί να καθαρίσει την οξείδωση που προκαλεί το πρόβλημα στους διακόπτες.Το καλύτερο είναι να ρίξεις spray επαφών για ηλεκτρονικά. Πουλάνε όλα τα μαγαζιά με ηλεκτρονικά στυλ Κατουμά.Ένα εξαιρετικό είναι της Phillips σε κόκκινο δοχείο (καθαριστικό επαφών με λάδι). Αυτά καθαρίζουν δε χαλάνε οποιοδήποτε ηλεκτρονικό μέρος αν υπάρχει κ δεν αφήνουν να οξειδωθούν πάλι οι επαφές. Επίσης δεν αφήνει υπολείμματα λαδιού στο κλειδί κ πουθενά αλλού για να λερώνει. Είναι δοκιμασμένο χρόνια τώρα κ είναι άψογη λύση.+10000
και για να κάνω το συνηγορώ του διαβόλου...... ρε παιδιά το πάμε για σέρβις δεν πρεπη να στάξουν καμιά σταγόνα εκει μέσα η να μας ενημερώσουν να κάνουμε κάτι !! ??
Παράθεση από: ess στις Οκτώβριος 08, 2008, 12:06:23 πμκαι για να κάνω το συνηγορώ του διαβόλου...... ρε παιδιά το πάμε για σέρβις δεν πρεπη να στάξουν καμιά σταγόνα εκει μέσα η να μας ενημερώσουν να κάνουμε κάτι !! ??Για να κάνω κι εγώ τον συνήγορο του "μηχανικού" και να πω πως, όταν πάμε την μηχανή για ένα σέρβις σημαίνει ότι τις περισσότερες φορές είναι προγραμματισμένο (χιλιομετρικά) και είναι δεδομένα αυτά που θα γίνουν συμφωνα με τον κατασκευαστή.Υπάρχει μια λανθασμένη εντύπωση σχετικά με τα σέρβις. Όταν ο μηχανικός παίρνει την μηχανή μας για την καθιερωμένη "συντήρηση-σέρβις" δεν είναι υποχρεωμένος να "κοιμηθεί" μαζί της όλη νύχτα, για να γνωριστούν, να ανταλλάξουν αποψεις, και να μάθει τα προβλήματα της.Όταν πχ έχουμε επισημάνει ένα πρόβλημα και είμαστε στην τελική ευθεία για το σέρβις τότε του λέμε, και το φτιάχνει. Αν παρ' όλη την επισήμανση μας ο μηχανικός μας "γράψει" κανονικά τότε μπορούμε κι εμείς να τον "αδειάζουμε" κανονικά.Αν όμως εμείς δεν είμαστε "κοντά" στην μοτοσυκλέτα μας, και όλες οι "βλάβες" που παθαίνει είναι από αδιαφορία δικιά μας (και δεν μιλάω για την krysta) τότε ο μηχανικός δε φταίει σε τίποτα επειδή δεν το προέβλεψε. Και είναι άδικο να ρίχνουμε το φταίξιμο σε εκείνον.
Για να κάνω κι εγώ τον συνήγορο του "μηχανικού" και να πω πως, όταν πάμε την μηχανή για ένα σέρβις σημαίνει ότι τις περισσότερες φορές είναι προγραμματισμένο (χιλιομετρικά) και είναι δεδομένα αυτά που θα γίνουν συμφωνα με τον κατασκευαστή.Υπάρχει μια λανθασμένη εντύπωση σχετικά με τα σέρβις. Όταν ο μηχανικός παίρνει την μηχανή μας για την καθιερωμένη "συντήρηση-σέρβις" δεν είναι υποχρεωμένος να "κοιμηθεί" μαζί της όλη νύχτα, για να γνωριστούν, να ανταλλάξουν αποψεις, και να μάθει τα προβλήματα της.Όταν πχ έχουμε επισημάνει ένα πρόβλημα και είμαστε στην τελική ευθεία για το σέρβις τότε του λέμε, και το φτιάχνει. Αν παρ' όλη την επισήμανση μας ο μηχανικός μας "γράψει" κανονικά τότε μπορούμε κι εμείς να τον "αδειάζουμε" κανονικά.Αν όμως εμείς δεν είμαστε "κοντά" στην μοτοσυκλέτα μας, και όλες οι "βλάβες" που παθαίνει είναι από αδιαφορία δικιά μας (και δεν μιλάω για την krysta) τότε ο μηχανικός δε φταίει σε τίποτα επειδή δεν το προέβλεψε. Και είναι άδικο να ρίχνουμε το φταίξιμο σε εκείνον.
Αν δεν είσαι σίγουρη μην το κανεις μόνη σου, ζήτα την βοήθεια του Πάνου (Πάνο δουλειές σου ανοίγω ).Δεν είναι δύσκολο, νομίζω 2 βίδες έχει η πλαστική βάση απο κάτω και δεν χρειάζεται να αποσυνδέσεις καλώδια.Για να κάνω κι εγώ τον συνήγορο του "μηχανικού" και να πω πως, όταν πάμε την μηχανή για ένα σέρβις σημαίνει ότι τις περισσότερες φορές είναι προγραμματισμένο (χιλιομετρικά) και είναι δεδομένα αυτά που θα γίνουν συμφωνα με τον κατασκευαστή.Υπάρχει μια λανθασμένη εντύπωση σχετικά με τα σέρβις. Όταν ο μηχανικός παίρνει την μηχανή μας για την καθιερωμένη "συντήρηση-σέρβις" δεν είναι υποχρεωμένος να "κοιμηθεί" μαζί της όλη νύχτα, για να γνωριστούν, να ανταλλάξουν αποψεις, και να μάθει τα προβλήματα της.Όταν πχ έχουμε επισημάνει ένα πρόβλημα και είμαστε στην τελική ευθεία για το σέρβις τότε του λέμε, και το φτιάχνει. Αν παρ' όλη την επισήμανση μας ο μηχανικός μας "γράψει" κανονικά τότε μπορούμε κι εμείς να τον "αδειάζουμε" κανονικά.Αν όμως εμείς δεν είμαστε "κοντά" στην μοτοσυκλέτα μας, και όλες οι "βλάβες" που παθαίνει είναι από αδιαφορία δικιά μας (και δεν μιλάω για την krysta) τότε ο μηχανικός δε φταίει σε τίποτα επειδή δεν το προέβλεψε. Και είναι άδικο να ρίχνουμε το φταίξιμο σε εκείνον.Παράθεση από: sinister στις Οκτώβριος 08, 2008, 09:04:54 πμ+10000000Αν δεν πουμε στον μηχανικο τι προβληματα εχει παρουσιασει ποτε "βηχει" πως "βηχει" ε μην περιμενουμε να ειναι και η Βιργινια Λεουση με την κρυσταλλινη σφαιρα!! Βεβαια κατι σφιξυματα και κατι τζογους απο μπροστινα,καδενες,αλυσιδες κ αλλα μερη θα πρεπει να τα κανει απο μονος του και οχι να πεταει ενα τετρακιλο λαδι και off you go!
+10000000Αν δεν πουμε στον μηχανικο τι προβληματα εχει παρουσιασει ποτε "βηχει" πως "βηχει" ε μην περιμενουμε να ειναι και η Βιργινια Λεουση με την κρυσταλλινη σφαιρα!! Βεβαια κατι σφιξυματα και κατι τζογους απο μπροστινα,καδενες,αλυσιδες κ αλλα μερη θα πρεπει να τα κανει απο μονος του και οχι να πεταει ενα τετρακιλο λαδι και off you go!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι