0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

jyapgr

Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« - : Σεπτέμβριος 01, 2009, 09:20:17 μμ »
Χαιρετώ .

Τρωγόμουνα τον τελεύταιο καιρό επειδή πλησίαζα τα 15000 και λαστιχά μου ήταν φυτίλια να
τα αλλαξω . Μία η δουλειά μία τα χρήματα το ανέβαλα αλλά δεν πήγαινε άλλο .

Έκανα την έρευνα αγοράς  για τον τύπο των ελαστικών και το κατάστημα και κατέληξα στον
Δημήτρη Μπούκη στα Καμίνια . Την καλύτερη τιμή (260e) από όλους και πραγματικά επαγγελματική
συμπεριφορά . Έβαλα τον ιδιο τύπο ελαστικών pirelli diablo αλλά μπροστά 120-70 /17 και όχι
110-70 πίσω 160-60/17 . Αυτό το έκανα γιατί είναι ό λόγος που σκίζεται το μπροστά λάστιχο στο πλάι.
Είμαι λίγο μπερδεμένος με τις πιέσεις  τώρα . Με 120-70 μπροστά βάζω 27.5 psi πάλι ? 29psi?
Εαν καποιος φίλος έχει κάνει την αντίστοιχη αλλαγή ας κάνει τον κόπο να με συμβουλέψει .
Ευχαριστώ

JyapGR :kalo:



*

jyapgr

Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 01:16:26 μμ »
Χαιρετώ .

Τρωγόμουνα τον τελεύταιο καιρό επειδή πλησίαζα τα 15000 και λαστιχά μου ήταν φυτίλια να
τα αλλαξω . Μία η δουλειά μία τα χρήματα το ανέβαλα αλλά δεν πήγαινε άλλο .

Έκανα την έρευνα αγοράς  για τον τύπο των ελαστικών και το κατάστημα και κατέληξα στον
Δημήτρη Μπούκη στα Καμίνια . Την καλύτερη τιμή (260e) από όλους και πραγματικά επαγγελματική
συμπεριφορά . Έβαλα τον ιδιο τύπο ελαστικών pirelli diablo αλλά μπροστά 120-70 /17 και όχι
110-70 πίσω 160-60/17 . Αυτό το έκανα γιατί είναι ό λόγος που σκίζεται το μπροστά λάστιχο στο πλάι.
Είμαι λίγο μπερδεμένος με τις πιέσεις  τώρα . Με 120-70 μπροστά βάζω 27.5 psi πάλι ? 29psi?
Εαν καποιος φίλος έχει κάνει την αντίστοιχη αλλαγή ας κάνει τον κόπο να με συμβουλέψει .
Ευχαριστώ

JyapGR :kalo:

Μετά από την μεγάλη συμμετοχή στο θέμα :P παραθέτω τις τιμές που δουλεύουν σε εμένα μετά την αλλαγή.
Μ (32Psi) Π(34Psi).


*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 01:28:10 μμ »
να ρωτησω κάτι..??

1. γιατι σκίζεται στο πλάι..??

2. μακαρι να ειχες μια φωτο η απλά να δειξεις σε ποιο μερος σκίζεται...

3. ποσο καιρο + κλμ κρατας τα λάστιχα σου...??

4. την κυκλοφορείς χειμώνα καλοκαιρι..???

5. δηλαδή εβαλες αλλον τυπο μπροστα..?? πιο φαρδυ..??

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 01:35:14 μμ »
παντως εχει ξανα αναφερθει κ εδω μεσα οτι σκιζονται στο πλαι τα diablo της μανας του..κ εμενα ειχε σκιστει κατα μηκος ολου του προφιλ και πηγαινε αλλου τ αλλου το μηχανακι..δεν ξερω γιατι..αλλα και σε αλλους απο το φορουμ..δε θυμαμαι και που τα γραφαμε.. :bye:
την αλλαγη σε 120 μπροστινο την εκανα κ εγω..εκτοτε εχω βαλει και τα dunlop sportmax qualifier,και τα corsaIII της pirelli και δεν ξαναπαρουσιαστηκε..δε νομιζω να εφταιγε το 110 παντως για τις ρωγμες στο πλαι..
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 04, 2009, 01:37:23 μμ από Μητσαρας »
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 01:37:01 μμ »
παντως εχει ξανα αναφερθει κ εδω μεσα οτι σκιζονται στο πλαι τα diablo της μανας του..κ εμενα ειχε σκιστει κατα μηκος ολου του προφιλ και πηγαινε αλλου τ αλλου το μηχανακι..δεν ξερω γιατι..αλλα και σε αλλους απο το φορουμ..δε θυμαμαι και που τα γραφαμε.. :bye:

μιλάμε για το μπροστινό ετσι..?? να υποθεσω οτι λεμε για ρωγμές..??
μήπως το κανει μετα απο 1,5 χρόνο οταν ξεραινεται..???

ετσι εκανε στον Πήγασο το Pirelli scorpion...

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 01:39:11 μμ »
για το μπροστινο μιλαμε..εμενα δε μου εχει ξανασυμβει παντως..κ το dunlop to μπροστα το ειχα παραπανω απο 1μιση χρονο χωρις το παραμικρο προβλημα..
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος Krysta

  • *****
  • 302
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μοντέλο μηχανής: Sfv4, tuono factory 660
  • Αντιδράσεις: +66
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 01:55:57 μμ »
Χαιρετώ .

Τρωγόμουνα τον τελεύταιο καιρό επειδή πλησίαζα τα 15000 και λαστιχά μου ήταν φυτίλια να
τα αλλαξω . Μία η δουλειά μία τα χρήματα το ανέβαλα αλλά δεν πήγαινε άλλο .

Έκανα την έρευνα αγοράς  για τον τύπο των ελαστικών και το κατάστημα και κατέληξα στον
Δημήτρη Μπούκη στα Καμίνια . Την καλύτερη τιμή (260e) από όλους και πραγματικά επαγγελματική
συμπεριφορά . Έβαλα τον ιδιο τύπο ελαστικών pirelli diablo αλλά μπροστά 120-70 /17 και όχι
110-70 πίσω 160-60/17 . Αυτό το έκανα γιατί είναι ό λόγος που σκίζεται το μπροστά λάστιχο στο πλάι.
Είμαι λίγο μπερδεμένος με τις πιέσεις  τώρα . Με 120-70 μπροστά βάζω 27.5 psi πάλι ? 29psi?
Εαν καποιος φίλος έχει κάνει την αντίστοιχη αλλαγή ας κάνει τον κόπο να με συμβουλέψει .
Ευχαριστώ

JyapGR :kalo:

Μετά από την μεγάλη συμμετοχή στο θέμα :P παραθέτω τις τιμές που δουλεύουν σε εμένα μετά την αλλαγή.
Μ (32Psi) Π(34Psi).



 :D καλώς εχόντων θα έχω κάτι να πω για τις πιέσεις σε καμια 15 αριά μερες που κάνω ακριβώς την ίδια αλλαγή στα λάστιχα...

@ themis : το 120άρι λάστιχο προτείνεται στο manual για το φάκτορυ.  τα σκισίματα τα έχω κ εγω μπροστά αλλά τα λάστιχά μου είναι εντελώς ξερά κ έχουν γράψει 10000χλμ
life begins at the end of your comfort zone

*

jyapgr

Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 02:45:23 μμ »
καλησπέρες ....

Κάντε το κόπο και ρίξτε μια ματιά ΕΔΩ.

Πηγαίνετε στο DIABLO και θα δείτε ότι το 110/70 το δίνει αρχικά για ζάντα 3" . Άσχετα από
αυτό νομίζω ότι το 110 δίνει καλύτερη πληροφορία στον οδηγό . Ο λόγος δε που τα προτείνει
όπως θα δείτε σχεδόν ξεφούσκωτα  1.9 και 2 , είναι μάλλον για λόγους πρόσφυσης και πιο γρήγορης
προθέρμανσης. Προτείνω  να δοκιμάσετε πιέσεις έως ότου δεν κοπανάει μέγιστο Μ33-Π36 ανάλογα με τα
κιλάκια σας και του ετέρου ήμισυ  .

@Θέμη: Η αλλαγή όπως λένε και οι φίλοι/ες είναι εντός προδιαγραφών κατασκευαστή . Εγώ το οδηγώ όλες
τις εποχές λόγω δουλειάς αλλά εως τώρα είχα τις πιέσεις που λέει το manual. Τα έβγαλα κοντά 15000km είχαν
ξεραθεί και έκανα τον σταυρό μου πριν στρίψω .

Θεωρώ ότι τα Diablo είναι η καλύτερη επιλογή με δείκτη H (210Km) και οτιδήποτε μεγαλύτερο με δείκτη ZR είναι υπερβολή εκτός εάν κάποιος κάνει χρήση συχνά σε εθνική ή κάνει μεγάλα ταξίδια ..... :D

Χαιρετώ

JyapGR :)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 04, 2009, 02:47:48 μμ από jyapgr »

*

sac

Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 02:49:15 μμ »
Χερετε... Δεν εχω συστηθει ακομα, αλλα ας πω και γω την ιστορια μου...

Αλλαξα και εγω προσφατα λαστιχα στο factory και εβαλα 120αρι μπροστα. Ο λαστιχας (bouki's)
μου ειπε για 32/29 πιεση.... Αν θυμαμαι καλα η aprilia προτεινει μια ασχετη πιεση του στυλ 29/26 αλλα
νομιζω οτι παρα ειναι χαμηλη. Παντως το 32/29 μια χαρα παει αν και λογικο θελει λιγο παραπανω... ειμαι
σε φαση δοκιμων ακομα.

Τωρα παιζει και αλλο θεμα... Γενικα στα strada μπαινουν και Η και W ελαστικα. (εγω σαν ξενερωτος
αλλαξα κατηγορια και εβαλα τα pirelli scorpion sync που ειναι Η - παντως μια χαρα πανε.. και περιέργως στριβουν
κιόλας...διαφορετικα απο τα diablo βεβαια). Επειδη τωρα ο πηγασος δεν εχει και τα τρελλα τα αλογα, και επειδη η ασφαλτος ειναι κατα κανονα
σκατα παιζει τα W να μην ζεσταινονται ευκολα οποτε ισως να βοηθαει να βαζεις λιγο χαμηλοτερη πιεση απο το
κανονικο (όπως το καταλαβαινω οσο ποιο χαμηλη πιεση εχεις, τοσο περισσοτερο παραμοφρωνεται το λαστιχο οποτε
τοσο ποιο γρηγορα ζεστενεται)

Οποτε θα'λεγα, αν τα diablo ειναι Η βαλε 32/29... Αν ειναι W δοκιμασε και ποιο χαμηλα να δεις τι γινεται.

Μιχάλης.

P.S. Αυτα ειναι απλα ιδέες, δεν ξέρω και πολλα απο μηχανές.. απλα αυτα έχω ακούσει.. οπότε μην βασιστεις και πολυ
σ'αυτα που λεω :)

*

jyapgr

Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 02:57:55 μμ »
Μητσάρα το Dunlop τι λέει καλύτερο από το DIABLO ;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 04, 2009, 03:01:06 μμ από jyapgr »

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 04:23:31 μμ »
απο τα μαμα diablo μπορω να πω πως ηταν πολυ ανωτερα..πολυ καλο κρατημα και αρκετα γρηγορα λαστιχα στις εναλαγες κατευθυνσης..μου αρεσαν επισης γιατι το πισω αν και 160 φαινοταν πολυ φαρδυτερο απο τo diablo..για το ματι και μονο..το μονο παραπονο ειναι πως ηταν μαλακη γωμα και το πισω εφυγε αρκετα γρηγορα..αν και τοτε που τα εβαλα ηταν αρχες και δεν καθομουν και πολυ φρονημα με το μηχανακι..
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

mariosvass

Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 08:18:24 μμ »
παντως εχει ξανα αναφερθει κ εδω μεσα οτι σκιζονται στο πλαι τα diablo της μανας του..κ εμενα ειχε σκιστει κατα μηκος ολου του προφιλ και πηγαινε αλλου τ αλλου το μηχανακι..δεν ξερω γιατι..αλλα και σε αλλους απο το φορουμ..δε θυμαμαι και που τα γραφαμε.. :bye:

μιλάμε για το μπροστινό ετσι..?? να υποθεσω οτι λεμε για ρωγμές..??
μήπως το κανει μετα απο 1,5 χρόνο οταν ξεραινεται..???

ετσι εκανε στον Πήγασο το Pirelli scorpion...
Τα Diablo Θεμη εχουν ενα θεμα με τα πλαινα.Εμενα σκιστηκαν 2 φορες.Την πρωτη το θεωρησα τυχη,τη δευτερη ομως αλλαξα τυπο ελαστικου

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 05, 2009, 01:08:54 μμ »
Mαριε εγω μιλούσα για pirelli scorpion αλλα προφανως και αυτα και τα diablo εχουν το ιδιο θέμα.. :bye: :bye:

*

thank you georgia

Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 15, 2009, 12:11:18 πμ »
Γεια σας φιλαρακια

θα σας παραθεσω αμεσως τη συμβουλη που μου εδωσε ο Κουζης επαγγελματιας αντιπρόσωπος ελαστικών και συγκεκριμένα ο γιος του ο πιτσιρικας που τυχαινει να ειναι πανελληνιος πρωταθλητης στην κατηγορια του με γιαμαχα 450 στα εντουρο και τρεχει και σε πανευρωπαικα και διαπρεπει ..και σε παγκοσμιο νομιζω? με παιδεια στα διτροχα ο μικρος..

Ο μικρός λοιπον με επεισε να βαζω στο στραντακι μου 32 εμπρος και 36 πίσω το λιγότερο

φανταστειτε ότι οταν αλλαξα το μπροστινο (καθώς ειχε σκιστει πολυ στο πλαι) και εβαλα
το μετζελερ σπορτεκ Μ1 -σε 120/70/17 βγαινει-  μόλις πηγα να ανέβω να το καβαλήσω και να φύγω μου εκανε ιδιαίτερη αίσθηση η πιεση που μου ειχε βαλει!!
 36 εμπρος -40 πισω μου λεει με στομφο

σαν να μου λεγε τοσο θελει μην ακους κανεναν
δεν φθειρεται το λαστιχο ετσι
ειναι λιγο κουτσουρο μεν αλλα ετσι πρεπει..

τι να σας πω
απο τοτε
 εβαλα αργοτερα το dunlop roadsmart 160/60/17pisw
 kai empros to metzeler roadtec z6 110/70/17
kai eimai toso anetos me thn piesh 33-37
ekei vrhka thn ygeia mou symperifora oneiremenh kai krathmata-prosfysh gia oscar se oles tis syn8hkes
apolaysh h odhghsh kai super oikonomikh ka8ws kai makrozwia sto lastixo..panta san kainourio

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #14 - : Σεπτέμβριος 15, 2009, 06:10:49 μμ »
36-40 πες στον "στομφο" βαζουν τα 1000αρια

32-36 ειναι πολυ καλη πιεση αερα για τα Strada

Ολα τα Pirelli Diablo σκιζονται στο πλαϊ οπως εγινε και στου φιλου ΒΑΣΙΛΗ  το Strada του και στου αδερφου μου τα Supercorsa Pro.......

Παιδες καλυτερα λογια απο τα Bridgestone δεν εχω ακουσει......Κι ο ΒΑΣΙΛΗΣ εβαλε πισω και το μηχανακι εγινε τηλεκατευθηνομενο

Σκεφτεσαι που θες να παει και........παει....Τελος

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης