0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ρε παιδιά σταματήστε πια να ρωτάτε ή να προτείνετε πιέσεις μέσα από ένα μήνυμα.Το θέμα είναι καθαρά στο γούστο στον τρόπο οδήγησης του καθενός μας αλλά και στις συνθήκες που οδηγάμε έκαστη στιγμή .Προσωπικά παίζω από 28 πισω 26 εμπρός , όταν έχω πόλη μικρές διαδρομές να διανύσω και μονοκάβαλος και έχω “ κέφια “ μέχρι και 36 πίσω 34 εμπρός με φορτίο και συνεπιβάτη.Πιστεύω ότι η διαφορές είναι χαώδες για να μπορώ να “ προτείνω” μια συγκεκριμένη πίεση. Παίξτε με τις πιέσεις και διάλεχτε τι σας αρέσει. Φιλικά
Παιδιά διαφωνώ κάθετα.......Πιέσεις της τάξεως των 29-33psi είναι για on-off ( εκτος αν μιλάτε για το trail)Streetάδικο λάστιχο στα νουμερα του Strada δεν μπορεί να πάει κάτω από 32 μπροστά και 34 πίσω.Φιλικά πάντα
Παιδιά διαφωνώ κάθετα.......Πιέσεις της τάξεως των 29-33psi είναι για on-off ( εκτος αν μιλάτε για το trail)Streetάδικο λάστιχο στα νουμερα του Strada δεν μπορεί να πάει κάτω από 32 μπροστά και 34 πίσω.Φιλικά πάντα [/ quote] +1000
Παράθεση από: MakisRC51 στις Σεπτέμβριος 15, 2009, 09:41:10 μμΠαιδιά διαφωνώ κάθετα.......Πιέσεις της τάξεως των 29-33psi είναι για on-off ( εκτος αν μιλάτε για το trail)Streetάδικο λάστιχο στα νουμερα του Strada δεν μπορεί να πάει κάτω από 32 μπροστά και 34 πίσω.Φιλικά πάντα [/ quote] +1000 Και ποιος σας είπε ότι η μηχανή μας είναι Streetάδικη??????Ούτε 600ss είναι ούτε έχει 90+ άλογα.Είναι ένα περίπου sm η αλλιώς fun moto .Βαλτέ ένα λάστιχο αυτής της κατηγορίας(Dunlop Mutant , Pirelli MT60) και μετά δείτε τι ωραία που παίζουν χαμηλές πιέσεις!!!!!! ;)Σε ορισμένες συνθήκες και όχι πάντα
Αν καποιος παρει Strada θα το παρει, οπως αναφερθηκε, για γρηγορα στροφηλικια.Αυτο σημαινει οτι θελει λαστιχα με σχετικα γρηγορη κορωνα τα οποια δουλευουν στις πιεσεις που προανεφερα.Αν παλι η χρηση του δεν ειναι τα στροφηλικια γιατι να μην παρει το Trail και να του βαλει on-off λαστιχα, αλλα τα πλεον ασφαλτινα, που και παλι εχουν καλο κρατημα και στριβουν και ειναι και φθηνοτερα απο τα streetαδικα με την γρηγορη κορωνα?Απλα απορια εκφερω και παντα φιλικα
Αν μπορείς σε παρακαλώ εξήγησε μου το γιατί ο ταρίφας μου κανονίζει την πίεση στα ελαστικά μου?????
Παράθεση από: MakisRC51 στις Σεπτέμβριος 16, 2009, 01:02:08 μμΑν καποιος παρει Strada θα το παρει, οπως αναφερθηκε, για γρηγορα στροφηλικια.Αυτο σημαινει οτι θελει λαστιχα με σχετικα γρηγορη κορωνα τα οποια δουλευουν στις πιεσεις που προανεφερα.Αν παλι η χρηση του δεν ειναι τα στροφηλικια γιατι να μην παρει το Trail και να του βαλει on-off λαστιχα, αλλα τα πλεον ασφαλτινα, που και παλι εχουν καλο κρατημα και στριβουν και ειναι και φθηνοτερα απο τα streetαδικα με την γρηγορη κορωνα?Απλα απορια εκφερω και παντα φιλικα Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες αλλά πρόσεξε μια διάφορα.Στο strada μπορεί κάποιος να βάλει λάστιχα τα όποια είναι κατασκευασμένα-μελετημένα για ένα ελαφρύ 600αρι με 95 άλογα (hornet) γιατί απλά ταιριάζουν οι διαστάσεις. δεν ταιριάζουν όμως στον χαρακτήρα τις μηχανής .Και τα λάστιχα αυτά ( για 600αρια με 95+) πραγματικά δεν δουλεύουν με χαμηλές πιέσεις(και ούτε είναι φτιαγμένα για κάτι τέτοιο) γιατί απλά τα 95 άλογα μπορούν να τα ζεστάνουν γρήγορα με υψηλές πιέσεις αλλά όχι τα 55 του strada
Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες αλλά πρόσεξε μια διάφορα.Στο strada μπορεί κάποιος να βάλει λάστιχα τα όποια είναι κατασκευασμένα-μελετημένα για ένα ελαφρύ 600αρι με 95 άλογα (hornet) γιατί απλά ταιριάζουν οι διαστάσεις. δεν ταιριάζουν όμως στον χαρακτήρα τις μηχανής .Και τα λάστιχα αυτά ( για 600αρια με 95+) πραγματικά δεν δουλεύουν με χαμηλές πιέσεις(και ούτε είναι φτιαγμένα για κάτι τέτοιο) γιατί απλά τα 95 άλογα μπορούν να τα ζεστάνουν γρήγορα με υψηλές πιέσεις αλλά όχι τα 55 του strada
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι