0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος S705

  • **
  • 60
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #15 - : Σεπτέμβριος 15, 2009, 07:21:46 μμ »
Ρε παιδιά σταματήστε πια να ρωτάτε ή να προτείνετε πιέσεις μέσα από ένα μήνυμα.

Το θέμα είναι καθαρά στο γούστο  στον τρόπο οδήγησης του καθενός μας αλλά και στις συνθήκες που οδηγάμε έκαστη στιγμή .

Προσωπικά παίζω από 28 πισω 26 εμπρός , όταν έχω πόλη μικρές διαδρομές να διανύσω και μονοκάβαλος και έχω “ κέφια “ μέχρι και 36 πίσω 34 εμπρός με φορτίο και συνεπιβάτη.

Πιστεύω ότι η διαφορές  είναι χαώδες για να μπορώ να “ προτείνω” μια συγκεκριμένη πίεση.

Παίξτε με τις πιέσεις και διάλεχτε τι σας αρέσει.

 Φιλικά

ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ
 ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΙΤΑΓΑ.............
 ......ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ!!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Nikos650

  • ***
  • 146
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #16 - : Σεπτέμβριος 15, 2009, 07:39:03 μμ »
Ρε παιδιά σταματήστε πια να ρωτάτε ή να προτείνετε πιέσεις μέσα από ένα μήνυμα.

Το θέμα είναι καθαρά στο γούστο  στον τρόπο οδήγησης του καθενός μας αλλά και στις συνθήκες που οδηγάμε έκαστη στιγμή .

Προσωπικά παίζω από 28 πισω 26 εμπρός , όταν έχω πόλη μικρές διαδρομές να διανύσω και μονοκάβαλος και έχω “ κέφια “ μέχρι και 36 πίσω 34 εμπρός με φορτίο και συνεπιβάτη.

Πιστεύω ότι η διαφορές  είναι χαώδες για να μπορώ να “ προτείνω” μια συγκεκριμένη πίεση.

Παίξτε με τις πιέσεις και διάλεχτε τι σας αρέσει.

 Φιλικά



Συμφωνώ. Απλά να αναφέρω ότι μόλις περάσω τα 30 psi μπροστά και πατήσω διπλή διαχωριστική το μηχανάκι ψαλιδίζει ασύστολα. Αντίστοιχα, πίσω, μετά τα 33-34 psi στην άσφαλτο της Αθήνας, νιώθω λες και έχω 150 άλογα. Έχω λοιπόν καταλήξει ότι μπροστά είμαι οκ με 29 και πίσω 33/36 μονός/διπλός. Είμαι και 67 κιλά βέβαια (όταν έχω φάει εννοείται).

*

Αποσυνδεδεμένος ststrada

  • ***
  • 120
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA PEGASO STRADA
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #17 - : Σεπτέμβριος 15, 2009, 09:11:04 μμ »
 :bye: συμφωνω και 'γω απολυτα.ολα ειναι θεμα τροπου οδηγησης. ενημερωτικα για οσους ψαχνονται τη Δευτερα εβαλα  καινουρια λαστιχα στον Περιστερα(σουπερ εξυπηρετιση) και μου προτεινε 29psi εμπρος και 29-33psi πισω.  Δες τη συμπεριφορα της μηχανης και αναλογα αυξομειωσε. τελικα βολευτικα με 29-33.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #18 - : Σεπτέμβριος 15, 2009, 09:41:10 μμ »
Παιδιά διαφωνώ κάθετα.......
Πιέσεις της τάξεως των 29-33psi είναι για on-off ( εκτος αν μιλάτε για το trail)
Streetάδικο λάστιχο στα νουμερα του Strada δεν μπορεί να πάει κάτω από 32 μπροστά και 34 πίσω.
Φιλικά πάντα  :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Nikos650

  • ***
  • 146
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #19 - : Σεπτέμβριος 15, 2009, 10:01:56 μμ »
Παιδιά διαφωνώ κάθετα.......
Πιέσεις της τάξεως των 29-33psi είναι για on-off ( εκτος αν μιλάτε για το trail)
Streetάδικο λάστιχο στα νουμερα του Strada δεν μπορεί να πάει κάτω από 32 μπροστά και 34 πίσω.
Φιλικά πάντα  :bye: :bye:

Η aprilia ξέρεις τι πιέσεις προτείνει για το strada ??? 26,10 psi εμπρός και 29,01 psi πίσω, ενώ με συνεπιβάτη προτείνει 27,56 psi εμπρός και 31,91 psi πίσω. Η αλήθεια είναι ότι από 29 psi εμπρός 33 psi πίσω και πάνω το μηχανάκι γίνεται από πολύ νευρικό έως και επικίνδυνο στις αντιδράσεις του ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες. Από τα 140 και πάνω πατάς διπλή διαχωριστική ή μπαίνεις σε αυλάκι στο δρόμο και τρομάζεις.

*

jyapgr

Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #20 - : Σεπτέμβριος 16, 2009, 12:11:56 πμ »
Μάλιστα φίλοι Stradakides ,

Εγώ θα συμφωνήσω λιγο πολύ με όλους αφού ο καθένας έχει την δική του σεβαστή
άποψη οπότε θα πω και εγώ την δική μου .

  Κατ'αρχήν πιστεύω ότι η Aprilia όταν αναφέρεται σε πιέσεις για το strada  σίγουρα αφορά την
χρυσή τομή για το συγκεκριμένο τύπο ελαστικού ( Pirelli Diablo) το συγκεκριμένο βάρος μηχανής
και αναβάτη .
  Από εκει και πέρα σίγουρα μπορείτε να βάλετε αέρα κατά βούληση άλλωστε τζάμπα
είναι . Υπάρχουν βέβαια κάποια προβλήματα που θα αντιμετωπίσετε οπότε αναγκαστικά θα βάλετε νερό
στο κρασί σας  ή μάλλον καλύτερα θα βγάλετε αέρα από τα λαστιχά σας και εξηγούμε .
 
  Όταν έχετε μεγάλες πιέσεις πάνω από 30psi εμπρός και 33psi πίσω  η επιφάνεια επαφής είναι μικρότερη
  έχετε περισσότερες ταλαντώσεις αφου τα ελαστικά δεν απορροφούν τις ανωμαλίες του δρόμου το
 ίδιο φιλικά και καθυστέρηση στο ζέσταμα αυτών . Βέβαια εαν βρισκόσασταν σε πίστα όπου το οδόστρωμα
 είναι ελεγχόμενο σίγουρα θα ήταν καλή επιλόγή αλλά για γενική χρήση νομίζω ότι είναι υπερβολή .

 Τώρα από την άλλη το 27psi E και 29psi Π είναι μάλλον πολύ "ξεφούσκωτο" για τα ελληνικά δεδομένα .
 Βάλε λίγο τα παραπάνω κιλά , βάλε το έτερο ήμισυ , βάλε το οδόστρωμα , βάλε και τους φίλους αυτοκινητιστές
 (βλέπε ταρίφας και ΣΙΑ) πρέπει να ανέβασουμε κομμάτι , οπότε για γενική χρήση νομίζω 29psi E και 32-33psi Π είναι  η χρυσή τομή για το Stradaki μας , ούτε κοπανάει , ζεσταίνεται γρήγορα , καλή πρόσφυση στα φρένα και σήκώνει και το έτερο ήμισυ;και έχει ομοιόμορφη φθορά.

 Τα σημαντικότερα που πρέπει να ξέρετε είναι ότι η πίεση στο εμπρός ελαστικό επηρεάζει άμεσα το πόσο "ελαφρύ" θα είναι το τιμόνι σας , κάτι που εδώ οι φίλοι το λένε "νευρικότητα" , το τιμόνι όταν κινείται πολύ πιο εύκολα από ότι έχετε συνηθίσει είναι επειδή έχετε μεγαλύτερη πίεση στο εμπρός ελαστικό , προσοχή είναι πολύ επικίνδυνο σε ταχύτητες 120+ . Επίσης σε ότι αφορά τις κλισεις η διάμετρος του ελαστικού είναι μέγιστη στην
μέση της κορώνας , όταν βρισκόμαστε σε στροφή και με κλίση αυτή διαφέρει ( μικρότερη ) κατά συνέπεια διαφοροποειται και η ταχύτητα μας σε συνδυασμό με ανωφέρεια η κατωφέρεια είναι ένας σημαντικός παράγοντας .

Ξύστε μαρσπιέδες άφοβα λοιπόν άλλωστε έχουμε τα πιο στριφτερά μηχανάκια στην κατηγορία τους ,αλλά μην ξεχνιόμαστε δεν είναι και Tuono ε; .
Χαιρετώ
JyapGR :kalo:



 
 


*

Αποσυνδεδεμένος S705

  • **
  • 60
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #21 - : Σεπτέμβριος 16, 2009, 12:28:57 μμ »
Τώρα από την άλλη το 27psi E και 29psi Π είναι μάλλον πολύ "ξεφούσκωτο" για τα ελληνικά δεδομένα .
 Βάλε λίγο τα παραπάνω κιλά , βάλε το έτερο ήμισυ , βάλε το οδόστρωμα , βάλε και τους φίλους αυτοκινητιστές
 (βλέπε ταρίφας και ΣΙΑ) πρέπει να ανέβασουμε κομμάτι


Αν μπορείς σε παρακαλώ εξήγησε μου το γιατί ο ταρίφας μου κανονίζει την πίεση στα ελαστικά μου?????
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ
 ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΙΤΑΓΑ.............
 ......ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ!!!!!!

*

ΒΑΣΙΛΗΣ

Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #22 - : Σεπτέμβριος 16, 2009, 12:33:29 μμ »
Παιδιά διαφωνώ κάθετα.......
Πιέσεις της τάξεως των 29-33psi είναι για on-off ( εκτος αν μιλάτε για το trail)
Streetάδικο λάστιχο στα νουμερα του Strada δεν μπορεί να πάει κάτω από 32 μπροστά και 34 πίσω.
Φιλικά πάντα  :bye: :bye:
[/   quote]                                                                                                                                                                                                                                                 +1000                 

*

Αποσυνδεδεμένος S705

  • **
  • 60
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #23 - : Σεπτέμβριος 16, 2009, 12:51:37 μμ »
Παιδιά διαφωνώ κάθετα.......
Πιέσεις της τάξεως των 29-33psi είναι για on-off ( εκτος αν μιλάτε για το trail)
Streetάδικο λάστιχο στα νουμερα του Strada δεν μπορεί να πάει κάτω από 32 μπροστά και 34 πίσω.
Φιλικά πάντα  :bye: :bye:
[/   quote]                                                                                                                                                                                                                                                 +1000                




Και ποιος σας είπε ότι η μηχανή μας είναι Streetάδικη??????

Ούτε 600ss είναι ούτε έχει 90+ άλογα.

Είναι ένα περίπου sm η αλλιώς fun moto .

Βαλτέ ένα λάστιχο αυτής της κατηγορίας(Dunlop Mutant , Pirelli MT60)
 και μετά δείτε τι ωραία που παίζουν χαμηλές πιέσεις!!!!!! :bye: ;)Σε ορισμένες συνθήκες και όχι πάντα
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2009, 12:54:06 μμ από S705 »
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ
 ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΙΤΑΓΑ.............
 ......ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ!!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #24 - : Σεπτέμβριος 16, 2009, 01:02:08 μμ »
Αν καποιος παρει Strada θα το παρει, οπως αναφερθηκε, για γρηγορα στροφηλικια.Αυτο σημαινει οτι θελει λαστιχα με σχετικα γρηγορη κορωνα τα οποια δουλευουν στις πιεσεις που προανεφερα.

Αν παλι η χρηση του δεν ειναι τα στροφηλικια γιατι να μην παρει το Trail και να του βαλει on-off λαστιχα, αλλα τα πλεον ασφαλτινα, που και παλι εχουν καλο κρατημα και στριβουν και ειναι και φθηνοτερα απο τα streetαδικα με την γρηγορη κορωνα?

Απλα απορια εκφερω και παντα φιλικα  :bye:

*

ΒΑΣΙΛΗΣ

Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #25 - : Σεπτέμβριος 16, 2009, 01:22:23 μμ »
Να σας πω και την δικια μου εμπειρια,οταν πρωτοπηρα το strada πηγα σε κατι στροφες οπως ειναι της επιδαυρου και ακομα ποιο κλειστες (απο λουτρακι προς περαχωρα,για οποιον γνωριζει) η μηχανη δεν εμπαινε με τιποτα και με φοβιζε με την παραμικρη κλιση,μου επεσαν τα αυτια  :cry: :cry: :cry: στην περαχωρα σε βενζιναδικο ελεγξα τις πιεσεις ελπιζωντας να ειναι εκει το προβλημα,ειδα 26 και 27, εβαλα 32 και 34,κατεβαινωντας την ιδια διαδρομη η αλλαγη ηταν τεραστια,τα αυτια ηρθαν παλι στη θεση τους και με μια αλλαγη ελαστικου που εκανα προσφατα το παιχνιδι σε τετοια αλλα και ποιο ανοιχτα στροφηλικια ειναι απεχτο :kalo: 

*

Αποσυνδεδεμένος S705

  • **
  • 60
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #26 - : Σεπτέμβριος 16, 2009, 01:57:26 μμ »
Αν καποιος παρει Strada θα το παρει, οπως αναφερθηκε, για γρηγορα στροφηλικια.Αυτο σημαινει οτι θελει λαστιχα με σχετικα γρηγορη κορωνα τα οποια δουλευουν στις πιεσεις που προανεφερα.

Αν παλι η χρηση του δεν ειναι τα στροφηλικια γιατι να μην παρει το Trail και να του βαλει on-off λαστιχα, αλλα τα πλεον ασφαλτινα, που και παλι εχουν καλο κρατημα και στριβουν και ειναι και φθηνοτερα απο τα streetαδικα με την γρηγορη κορωνα?

Απλα απορια εκφερω και παντα φιλικα  :bye:


Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες αλλά πρόσεξε μια διάφορα.
Στο strada μπορεί κάποιος να βάλει λάστιχα τα όποια είναι κατασκευασμένα-μελετημένα για ένα ελαφρύ 600αρι με 95 άλογα (hornet) γιατί απλά ταιριάζουν οι διαστάσεις. δεν ταιριάζουν όμως στον χαρακτήρα τις μηχανής .
Και τα λάστιχα αυτά ( για 600αρια με 95+) πραγματικά δεν δουλεύουν με χαμηλές πιέσεις(και ούτε είναι φτιαγμένα για κάτι τέτοιο) γιατί απλά τα 95 άλογα μπορούν να τα ζεστάνουν γρήγορα με υψηλές πιέσεις αλλά όχι τα 55 του strada
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ
 ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΙΤΑΓΑ.............
 ......ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ!!!!!!

*

jyapgr

Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #27 - : Σεπτέμβριος 16, 2009, 02:05:33 μμ »
Αν μπορείς σε παρακαλώ εξήγησε μου το γιατί ο ταρίφας μου κανονίζει την πίεση στα ελαστικά μου?????


Καλησπέρα φίλε μου να υποθέσω ότι μάλλον είσαι αυτοκινητιστής δηλαδή 4τροχος και όχι 2τροχος
συμφορουμίτης , διότι δεν θα έκανες την παραπάνω ερώτηση . Να υποθέσω ότι δεν σε έχει κλείσει ποτέ
κανένας αυτοκινητιστής αλλάζοντας κατεύθυνση ή φρενάροντας ξαφνικά να πάρει πελάτη , ή να τραβάει "τιμονιές" για να αποφεύγει τα σταματημένα εμπόδια χωρίς να σε δει , έτσι ώστε να σε αναγκάσει να φρενάρεις ανεβαίνοντας στο τιμόνι η να αλλάξεις λωρίδα ξαφνικά. Τώρα σκέφτεσαι να έχει λάθος πίεση μπροστά και να είναι γυαλί ή γλίτσα στο οδόστρωμα ; Ξέρεις τι είναι το 1 πράγμα που θα δει κάποιος από εμάς ; μάλλον το τεπόζιτο κάτω από κανένα αυτοκίνητο στην καλύτερη.

Αναφέρομαι για την Αθήνα πάντα γιατί η συμπρωτεύουσα μάλλον είναι σε καλύτερη μοίρα . Βέβαια για να
είμαι αντικειμενικός πολλοί από εμάς κάνουμε τις ταρζανιες - σφήνες αλλά αυτό είναι σε άλλο κεφάλαιο εδώ μιλάγαμε για ελαστικά χε.χε. χε.... :D

Σημ. Σίγουρα όλοι δεν οδηγούν το ίδιο , δυστυχώς όμως στην Ελλάδα δεν υπάρχει παιδεία , έχουν πάρει πολλοί νύχτα το δίπλωμα έχοντας ελλειπή μόρφωση γιαυτό και σκοτωνόμαστε στους δρόμους σαν τα κοτόπουλα .

JyapGR
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2009, 02:18:52 μμ από jyapgr »

*

jyapgr

Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #28 - : Σεπτέμβριος 16, 2009, 02:28:10 μμ »
Αν καποιος παρει Strada θα το παρει, οπως αναφερθηκε, για γρηγορα στροφηλικια.Αυτο σημαινει οτι θελει λαστιχα με σχετικα γρηγορη κορωνα τα οποια δουλευουν στις πιεσεις που προανεφερα.

Αν παλι η χρηση του δεν ειναι τα στροφηλικια γιατι να μην παρει το Trail και να του βαλει on-off λαστιχα, αλλα τα πλεον ασφαλτινα, που και παλι εχουν καλο κρατημα και στριβουν και ειναι και φθηνοτερα απο τα streetαδικα με την γρηγορη κορωνα?

Απλα απορια εκφερω και παντα φιλικα  :bye:

Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες αλλά πρόσεξε μια διάφορα.
Στο strada μπορεί κάποιος να βάλει λάστιχα τα όποια είναι κατασκευασμένα-μελετημένα για ένα ελαφρύ 600αρι με 95 άλογα (hornet) γιατί απλά ταιριάζουν οι διαστάσεις. δεν ταιριάζουν όμως στον χαρακτήρα τις μηχανής .
Και τα λάστιχα αυτά ( για 600αρια με 95+) πραγματικά δεν δουλεύουν με χαμηλές πιέσεις(και ούτε είναι φτιαγμένα για κάτι τέτοιο) γιατί απλά τα 95 άλογα μπορούν να τα ζεστάνουν γρήγορα με υψηλές πιέσεις αλλά όχι τα 55 του strada


Εγώ από την άλλη πιστεύω ότι κριτήριο για το γρήγορο ζέσταμα της γόμας των ελαστικών είναι το συνολικό
βάρος μηχανής και αναβάτη σε συνδυασμό με την πίεση , η ιπποδύναμη της μηχανής έχει άμεση σχέση με τον δείκτη ταχύτητας του ελαστικού καί όχι με το ζέσταμα αυτών εκτός και εαν ξεκινάς με Burnout και κανεις στα
φανάρια endo .
 

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #29 - : Σεπτέμβριος 16, 2009, 04:34:01 μμ »

Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες αλλά πρόσεξε μια διάφορα.
Στο strada μπορεί κάποιος να βάλει λάστιχα τα όποια είναι κατασκευασμένα-μελετημένα για ένα ελαφρύ 600αρι με 95 άλογα (hornet) γιατί απλά ταιριάζουν οι διαστάσεις. δεν ταιριάζουν όμως στον χαρακτήρα τις μηχανής .
Και τα λάστιχα αυτά ( για 600αρια με 95+) πραγματικά δεν δουλεύουν με χαμηλές πιέσεις(και ούτε είναι φτιαγμένα για κάτι τέτοιο) γιατί απλά τα 95 άλογα μπορούν να τα ζεστάνουν γρήγορα με υψηλές πιέσεις αλλά όχι τα 55 του strada


Αυτο που λες δεν το καταλαβα, δυστυχως.

Πως θα βαλει καποιος σε ζαντα Strada 180αρι λαστιχο? Γιατι το τελευταιο 600αρι που φοραγε 160αρι πισω ηταν το GPZ 550-pz 600 του '87.
Οσο για τον χαρακτηρα της μηχανης, του φιλου Βασιλη, που γραφει πιο πριν, επειδη το εχω δει το μηχανακι απο κοντα, οταν το πηρε φοραγε Pirelli Diablo που ειναι καθαρα streetαδικο λαστιχο.
Και πηγαμε μια βολτα Πατρα και μιλαμε εξυνε μασπιεδες με 150+ km/h.Αρα ο χαρακτηρας του, και σαν στησιμο αλλα και σαν ποιοτητα κατασκευης, ειναι street.
Δεν λεω οτι ειναι ss αλλα σιγουρα δεν ανηκει και στα sport touring οπως ειναι το TDM για παραδειγμα.

Απο κει και περα οπωσδηποτε παιζει μεγαλο ρολο η μεταχειριση που του κανει ο αναβατης του και σιγουρα θα το "στησει" το μηχανακι οπως τον βολευει αυτον καλυτερα και τον εξυπηρετει .

Περα απο αυτο ωστοσο καποια πραγματα δεν μπορουν να βγουν απο καποια ορια που καθοριστηκαν απο τον κατασκευαστη τους.Οπως λοιπον δεν μπορω φερ'ειπειν να κανω εντουρο με το Strada, ετσι και δεν μπορω να παρω ενα Pirelli Diablo 160/50/17 και να του βαλω 29psi μεσα, επειδη με ποναει η μεση μου στις λακουβες των Αθηναϊκων δρομων.

Εκει ηθελα να καταληξω εξ'αρχης και ζητω συγγνωμη αν παρεξηγηθηκα
 :bye: :bye: :bye: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης