Ξεκινάω απο αυτό που δεν σου κάνει.
Απο την στιγμή που έβαλες και λίγο χωματάκι στο παιχνίδι βγάζεις το στράντα απο το παιχνίδι.
Ξέρω, κάποιοι θα πουν οτι σε βατό χωματόδρομο πάνε όλα π.χ "Ξέρεις που έχω πάει εγώ με το Μίλλε!!!" αλλά με το χέρι στην καρδιά σου λέω οτι αν ξεκινήσεις να μπαίνεις στο χώμα μετά θα το ψάχνεις όλο και περισσότερο.
Τα άλλα δύο κάνουν για την χρήση που θέλεις.
Πιο καλά στημένο το Trail, απο το το πιο φιλικό στον χειρισμό GS. Τι σημαίνει αυτό; Οτι με το Trail μπορείς να κανεις περισσότερα (στο χώμα) αλλά ενδέχεται να περάσει καιρός μέχρι να τα καταφέρεις. Με το Gs κάπως λιγότερα, αλλά πιο εύκολα ακόμη και απο την αρχή (βοηθάει πολύ το χαμηλό του ύψος).
Τα θέματα αξιοπιστίας τα έχεις διαβάσει εδω μέσα. Άσπαστος κινητήρας, αλλά η μηχανή βγάζει "χαζά" προβλήματα που μπορεί να σου χαλάσουν την μέρα...την εβδομάδα...τον μήνα κλπ
Γνώμη μου είναι αν πας στο Απρίλια να πάρεις μεταχειρισμένο απο κάποιον που έχει ασχοληθεί με την μηχανή του. Θα έχει λύσει όλα αυτά τα "χαζά προβλήματα" και εσύ θα πάρεις ένα ετοιμοπόλεμο μηχανάκι. Είναι μερικές περιπτώσεις που ένα μηχανάκι με αρκετά χλμ αλλά από ψαγμένο άτομο που έλυσε τα προβλήματα που έχει απο την εταιρία είναι προτιμότερο απο ένα άλλο με πολύ λίγα χλμ απο κάποιον που το πήρε γιατί είναι όμορφο και το πουλάει χωρίς να έχει ασχοληθεί καθόλου μαζί του επειδή παίρνει υγρασία το καντράν.
Αρκετά χαζά προβλήματα έχω διαβάσει και για το GS αλλά δεν το έχω παρακολουθήσει πολύ το θέμα. Τσέκαρε στα φόρουμ της BMW για παραπάνω πληροφορίες. Πάντως οδηγώντας το μου φάνηκε πιο "λίγο" απο το trail που μου έδωσε την αίσθηση πιο δεμένης μηχανής.
Οικονομικά είναι και τα δύο.
Ευκολα στην πόλη είναι και τα δύο.
Ταξίδι κάνουν και τα δύο.
Η επιλογή δική σου.