0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ρύθμιση Καυσαερίων
« Απάντηση #15 - : Μάιος 20, 2007, 04:46:23 μμ »
Αυτο το διάβασες σε ξένα forum? Μηπως αλλάζουν οι συνθήκες που επειρεάζουν την ρύθμιση απο χώρα σε χωρα?

Το δικό μου δεν το έχω checkαρει που είναι, θα δω και θα σας πω :)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 20, 2007, 05:01:43 μμ από Zeppelin »

*

geopgr

Απ: Ρύθμιση Καυσαερίων
« Απάντηση #16 - : Μάιος 20, 2007, 05:03:42 μμ »
Ναι και συγκεκριμένα στο apriliaforum.com. Anyway  δεν είμαι ειδικός επί του θέματος, απλά προσπαθώ να μάθω περισσότερα για την αγαπημένη μου ιταλίδα  :)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ρύθμιση Καυσαερίων
« Απάντηση #17 - : Μάιος 20, 2007, 05:15:59 μμ »
Από ότι έχω καταλάβει απο το menu στο καντραν ρυθμίζεις το μίγμα, δηλαδή την αναλογία άερα-καυσίμου.

Κύριοι παράγοντες που μεταβάλουν την αναλογία είναι ο τύπος και η κατασταση του φίλτρο αέρα, η κατάσταση των μπεκ και οι εξατμίσεις (και ο αισθητηρας 'λ' οταν υπάρχει).

Από εκεί και πέρα υποθέτω ότι ρόλο παίζει και η γεωγραφική περιοχη που βρίσκεται η μηχανή αφού από τόπο σε τόπο αλλάζει η περιεκτικότητα του οξυγονου στην ατμόσφαιρα (πχ λόγω διαφορετικών υψομέτρων).

Σε κάποιο άλλο forum είχα διαβάσει οτι τα strada/trail έρχονται στην Ελλάδα με φτωχό μίγμα για τα δεδομένα της Ελλάδας, δεν ξέρω κατα πόσο αληθεύει.

Επίσης δεν ξέρω, συμφωνα με τα παραπάνω, κατα πόσο είναι σωστό να συγκρίνουμε την μια ρύθμιση με την άλλη ακόμα και όταν μιλάμε για τις ίδιες μηχανές.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 20, 2007, 06:09:21 μμ από Zeppelin »

*

geopgr

Απ: Ρύθμιση Καυσαερίων
« Απάντηση #18 - : Μάιος 20, 2007, 05:41:15 μμ »
Πιθανότατα έχεις δίκιο σε όσα λες φίλε Zeppelin. Το φορουμ που παρέθεσα παραπάνω έχει ως επί το πλείστον μέλη από Αγγλία.
Μάλλον ο Βill θα μπορέσει να μας διαφωτίσει αρκετά επί του θέματος.
Και κάτι ακόμα. Μετά το σέρβις των 1000 (όπου ρυθμίσανε και το CO), έχω και αυξημένη κατανάλωση. Πρώτα έβγαζε γύρω στα 190χλμ μέχρι να ανάψει η ρεζέρβα, τώρα γύρω στα 155-160.


*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ρύθμιση Καυσαερίων
« Απάντηση #19 - : Μάιος 20, 2007, 06:03:33 μμ »
Μετά το σέρβις των 1000 (όπου ρυθμίσανε και το CO), έχω και αυξημένη κατανάλωση. Πρώτα έβγαζε γύρω στα 190χλμ μέχρι να ανάψει η ρεζέρβα, τώρα γύρω στα 155-160.
Μάλλον η χαμήλη κατανάλωση πριν τα 1000 ήταν λόγω στρωσίματος που πηγαινες πιο χαλαρά

Μάλλον ο Βill θα μπορέσει να μας διαφωτίσει αρκετά επί του θέματος.
+1

*

Αποσυνδεδεμένος dragan

  • **
  • 33
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρύθμιση Καυσαερίων
« Απάντηση #20 - : Μάιος 20, 2007, 07:02:26 μμ »
Εγω απο την στιγμη που αλλαξα τελικα και φιλτρο, δεν ειμαι ικανοποιημενος με οσες ρυθμησεις εχουν γινει απο διαφορους μηχανικους που το εχω παει. Δεν ξερω τι φταιει.....? Σκεφτομαι να αλλαξω εγκεφαλο μηπως τελικα δεν κραταει τις ρυθμησεις..........

*

APDOC

Απ: Ρύθμιση Καυσαερίων
« Απάντηση #21 - : Μάιος 21, 2007, 12:01:48 πμ »
Γεια σας παιδια
Εγω προσωπικα μεχρι προτεινως ειχα προβλημα με απροειδοποιητα σβησιματα και κενά σαν διακοπες γυρω στις 2000 στροφες. Είχα ρυθμίσει βαλβίδες στα 1000 χιλ. Αποφάσισα να παρέμβω. Αλλαξα μπουζί. Φοβερή βελτίωση. Ξαναάλλαξα μπουζί και έβαλα ιριδίου. Ξανά βελτιωση. ¨Εβαλα και ΚΝ φιλτράκι, ξανα βελτίωση! Είπα λοιπον να το παω και για ρυθμισματακι γιατι τα μπουζάκια μου βγαίνανε λιγο κατσιμαυρα και η κατανάλωση ήταν ηψηλή. Το ρυθμισα... Οι στροφές στο ρελαντί παιζανε. Το ξαναπήγα και μου το έκανε πιο πλουσιο. Ξαναπαίζανε. Ειχα ομως κλέψει τον κωδικο και το έκανα μόνος μου πιο πλουσιο και σταματησαν να παιζουνε (COαπό 28 το πήγα στο 25 και ΟΚ!) Σΰνολικό αποτέλεσμα: Τα σκασιματα τα ίδια, η κατανάλωση μειώθηκε περίπου 40% απο πριν παρέμβω, τα κενά και τα σβησήματα 80% βελτίωση, τα μπουζί καθαρα,  όμως ο πηγασάκος ψιλοψώφησε. Δεν αρπάζει όπως πριν. Στις ψηλες στροφες είναι μια χαρά. Χαμηλά όμως επεσε πολύ! σκέφτομαι να το ξανακάνω πιο πλουσιο, όμως θα καιει. Δεν μπορεις να φυσάς και να ρουφας ταυτόχρονα. Ή θα αρπάζει και θα καίει ή.... Ίσως να το κάνω λίιιιιγο πιο πλούσιο. Πάντως τα μηχανάκια τους δεν τα πολυεμπιστευομαι τελικα ή μάλλον δεν ξέρουν να τα χειρίζονται ή είναι πρόβλημα του ψεκασμού γιατι και τα XT τα ίδια προβλήματα έχουν. Ωραία η τεχνολογια αλλα τα καρμπυλατερακια δεν είχαν τετοιες δυσκολιες!



*

geopgr

Απ: Ρύθμιση Καυσαερίων
« Απάντηση #22 - : Μάιος 21, 2007, 09:12:31 μμ »
Φίλε μου το φίλτρο πόσο σου κόστισε;
Και τι βελτίωση είδες; Άξιζε τον κόπο η αγορά του?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ρύθμιση Καυσαερίων
« Απάντηση #23 - : Μάιος 21, 2007, 09:44:33 μμ »
Φίλε μου το φίλτρο πόσο σου κόστισε;
Και τι βελτίωση είδες; Άξιζε τον κόπο η αγορά του?

Έχω βάλει και εγώ φίλτρο (Κ&Ν γύρω στα 45 Ε).

Μετα την αλλαγη και με πολυ σχολαστική ρύθμιση (ο μάστορας πήρε το μηχανάκι βόλτα και το ρυθμιζε στο δρόμο για μισή ώρα  :ohmy:) το κενό στις χαμηλές έχει σχεδόν εξαφανιστεί (δεν υπερβάλω) και γενικά στα χαμηλά τραβάει πολυ πιο άνετα.

Τελική δεν έχω τεστάρει, επίσης η κατανάλωση είναι πάνω κάτω στα ίδια επιπεδα.

Επίσης αν σκεφτείς ότι δεν θα ξανα-αλλάξεις φίλτρο, πιστεύω ότι αξίζει !

*

APDOC

Απ: Ρύθμιση Καυσαερίων
« Απάντηση #24 - : Μάιος 24, 2007, 01:27:15 πμ »
Παιδια ισχειουν αυτα που ανεφερε ο zepelin.καλυτερο χαμηλα αλλα και ψηλα. Αυτο παντως που με ψιλοεντυπωσιασε ειναι το μπουζι ιριδιου. Η μηχανη παει πιο καλα και ετσι αν θελεις να κανεις πιο πλουσιο το μειγμα(τελικα το εκανα) εχεις δυνατο σπινθηρα να το καψεις και με το ΚΝ αρκετο αερα να το αναμιξεις για να μην του κάτσει βαρια στο στομαχι,εχεις ενα βελτιστο αποτελεσμα.Να σας πω την αληθεια παιζω ακομα με τις ρυθμισεις. Οσο ανεβάζω το μειγμα τοσο καλυτερα παει. Και καιει ομως! η χρυση τομη ειναι καπου στη μεση. Το τελειο θα ήταν και καλές εξατμισεις , ωστε να μπορει να αποβαλλει όλα αυτα τα παραπανω που καίγονται αλλα θα καουν μαζι και πολλα ευρουλακια και μαλλον δεν αξιζει τον κοπο. Στο αυτοκινητο μου που έκανα τα ιδια και στο τελος εβαλα sebring τελικο δεν καταλαβα και διαφορα! 300 όμως ευροπουλακια αλλαξαν χερακια!

*

geopgr

Απ: Ρύθμιση Καυσαερίων
« Απάντηση #25 - : Μάιος 24, 2007, 03:26:01 μμ »
Ενδιαφέρον ακούγεται αυτό με το μπουζί.....
Λίγες λεπτομέρειες παραπάνω;(μάρκα, τιμή)....
Επίσης πιο πλούσιο κάνεις το μίγμα όσο ανεβάζεις την τιμή στο CO?Πόσο την έχεις τώρα?
Επίσης όποιος άλλος γνωρίζει τι ρύθμιση έχει ας πει.
Φιλικά

*

APDOC

Απ: Ρύθμιση Καυσαερίων
« Απάντηση #26 - : Μάιος 24, 2007, 08:47:46 μμ »
To iridium της NGK. Βασικα εγω δεν το πληρωσα γιατι ο πεθερος μου εχει καταστημα με ηλεκτρολογικο υλικο, αλλά δεν πιστευω πως ξεπερνα τα 16-18 ευρω. Μετα την τοποθετηση ειχα την αισθηση καλυτερης λειτουργιας του κινητηρα και οχι την αυξηση της ιπποδυναμης. Το CO το εχω στο 22 τωρα και ειναι μια χαρουλα! :kalo: :ohyes:

*

mariosvass

Απ: Ρύθμιση Καυσαερίων
« Απάντηση #27 - : Μάιος 25, 2007, 05:40:00 μμ »
Παιδες χαλαρωστε λιγο.Το που θα κατσει ο ρυθμιστης του CO δεν ειναι ιδιο για ολα τα μηχανακια.Εγω ρυθμισα το μηχανακι μου με το Bill και εκατσε στο 8.Το λεω αυτο γιατι αυτο που μετραει ειναι η τιμη του καυσαναλυτη.Η σωστη ρυθμιση του CO ειναι γυρω στο 2,5 διορθωμενο (CO cor ειναι η σωστη τιμη του καυσαναλυτη).Το που θα κατσει τωρα αυτη η τιμη παιζει απο μηχανη σε μηχανη.Υποψιν,σε αυτην την τιμη  εμφανιζονται γενικοτερα τα λιγοτερα σκασιματα.Η ρυθμιση μπορει να γινει απο οποιονδηποτε εχει προσβαση σε αναλυτη καυσαεριων,εγω το ρυθμιζω στο μαγαζι που δουλευω με τον αναλυτη που εκδιδουμε καρτες καυσαεριων στα Ι.Χ,αλλα καλο ειναι να μην πειραματιστει ο οποιοσδηποτε

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης