0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος driver4

  • ***
  • 132
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Shiver 900
  • Αντιδράσεις: +1
RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
« Απάντηση #15 - : Ιούλιος 16, 2009, 10:53:56 μμ »
Αλλαγή TPS και στην δική μου στα 7.500χλμ, τελευταία αντικατάσταση μέσα στην εγγύηση, για να δούμε! :thnk:
Θωμάς - Βόλος

*

kartas

RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
« Απάντηση #16 - : Ιούλιος 22, 2009, 08:00:33 μμ »
Έχω τον πέγασο μου και το τελευταίο μήνα μου παρουσίαζει το εξής :
Εκεί ανάμεσα στην αλλαγή 1ης με 2α μου σβήνει....κάτι αισθάνομαι να μην γίνεται σωστά πάνω στην αλλαγή και σβήνει...
Ξαναπαίρνει με μίζα κατευθείαν αλλά γιατί να συμβαίνει αυτό;;;;;;;
Το πήγα στο μάστορα μου λέει μάλλον από τα καυσαέρια θα είναι, στα ελλάτωσα, δεστο λίγο καιν αν στο ξανακάνει φέρτο μου.
ΕΕΕ μου το ξάνακανε μόλις έφτασα σπίτι.... Τι φταίει;;;

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
« Απάντηση #17 - : Ιούλιος 22, 2009, 08:04:24 μμ »
Έχω τον πέγασο μου και το τελευταίο μήνα μου παρουσίαζει το εξής :
Εκεί ανάμεσα στην αλλαγή 1ης με 2α μου σβήνει....κάτι αισθάνομαι να μην γίνεται σωστά πάνω στην αλλαγή και σβήνει...
Ξαναπαίρνει με μίζα κατευθείαν αλλά γιατί να συμβαίνει αυτό;;;;;;;
Το πήγα στο μάστορα μου λέει μάλλον από τα καυσαέρια θα είναι, στα ελλάτωσα, δεστο λίγο καιν αν στο ξανακάνει φέρτο μου.
ΕΕΕ μου το ξάνακανε μόλις έφτασα σπίτι.... Τι φταίει;;;

Πρώτα πρέπει να ρυθμίσει το μίγμα με καυσαναλυτη (φαντάζομαι αυτό έκανε ο μηχανικός σου). Μετα κοιτας το TPS γιατί ύπήρχε ένα θέμα με μερικά strada κυρίως 05. Υπάρχει ήδη ένα σχετικό θέμα, ψάξτο να για να βρεις περισσότερες πληροφορίες.

*

kartas

RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
« Απάντηση #18 - : Ιούλιος 22, 2009, 08:06:48 μμ »
Τι ακριβώς είναι αυτό το TPS , ευχαριστώ για τις πληροφορίες το ψάχνω ήδη

*

kartas

RE: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
« Απάντηση #19 - : Ιούλιος 22, 2009, 08:08:00 μμ »
Α επίσης στο ρελαντί κραάτει μια χαρά, εκεί στην αλλαγή μου σβήνει

*

Αποσυνδεδεμένος driver4

  • ***
  • 132
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Shiver 900
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
« Απάντηση #20 - : Ιούλιος 22, 2009, 09:24:33 μμ »
Το TPS είναι αισθητήρας που κρατάει σταθερό το ρελαντί, πατώντας τον συμπλέκτη μου έσβηνε, επικίνδυνο μέσα στην πόλη αλλά και σε γρήγορη ανάβαση, στροφιλίκια.
Θωμάς - Βόλος

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
« Απάντηση #21 - : Ιούλιος 22, 2009, 09:26:20 μμ »
Το TPS είναι αισθητήρας που κρατάει σταθερό το ρελαντί, πατώντας τον συμπλέκτη μου έσβηνε, επικίνδυνο μέσα στην πόλη αλλά και σε γρήγορη ανάβαση, στροφιλίκια.

http://en.wikipedia.org/wiki/Throttle_position_sensor  


Ελληνικά

:bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 22, 2009, 09:31:00 μμ από Zeppelin »

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
« Απάντηση #22 - : Ιούλιος 22, 2009, 10:32:05 μμ »
Το TPS είναι αισθητήρας που κρατάει σταθερό το ρελαντί, πατώντας τον συμπλέκτη μου έσβηνε, επικίνδυνο μέσα στην πόλη αλλά και σε γρήγορη ανάβαση, στροφιλίκια.

TPS είναι αυτό που γράφει η Wikipedia στο παραπάνω λινκ.

Αυτό που λες εσύ υπάρχει σε ορισμένους κινητήρες και δεν είναι αισθητήρας, αλλά βηματικός κινητήρας (idle stepper motor) που οδηγείται απ' τον εγκέφαλο.
Masquerade

*

cerebrumaster

Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
« Απάντηση #23 - : Ιούλιος 22, 2009, 10:38:41 μμ »
Παιδιά καλησπέρα.
Χρειάζομαι γνώμες και για το δικό μου πρόβλημα μου ακούγετε κάπως παρεμφερές με του φίλου  dfd .
Όσο η μηχανή είναι κρύα όλα καλά παίρνει κατευθείαν  μπροστά το ρελαντί σταθερό 1400 rpm.
Το πρόβλημα αρχίζει και φαίνετε υπερβολικά θα έλεγα όταν μετά από χρήση αφού έρθει σε θερμοκρασία όλο το μοτέρ και το κλείσω στην πρώτη μιζια δεν θα πάρει μπρός ίσως ούτε και στην δεύτερη.
Αν πάρει όποτε πάρει  ο δείκτης του στροφόμετρου ορισμένες φορές αγγίζει τις 1000rpm έως 1100.στην χειρότερη σβήνει μόνο του.
έχω 9500 κοντά  σε λίγο πάει γιa service απλά θέλω γνώμες αν το έχει ξαναδεί κάνεις.
Ευχαριστω.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
« Απάντηση #24 - : Ιούλιος 22, 2009, 10:42:13 μμ »
Παιδιά καλησπέρα.
Χρειάζομαι γνώμες και για το δικό μου πρόβλημα μου ακούγετε κάπως παρεμφερές με του φίλου  dfd .
Όσο η μηχανή είναι κρύα όλα καλά παίρνει κατευθείαν  μπροστά το ρελαντί σταθερό 1400 rpm.
Το πρόβλημα αρχίζει και φαίνετε υπερβολικά θα έλεγα όταν μετά από χρήση αφού έρθει σε θερμοκρασία όλο το μοτέρ και το κλείσω στην πρώτη μιζια δεν θα πάρει μπρός ίσως ούτε και στην δεύτερη.
Αν πάρει όποτε πάρει  ο δείκτης του στροφόμετρου ορισμένες φορές αγγίζει τις 1000rpm έως 1100.στην χειρότερη σβήνει μόνο του.
έχω 9500 κοντά  σε λίγο πάει γιa service απλά θέλω γνώμες αν το έχει ξαναδεί κάνεις.
Ευχαριστω.


To ποιο πιθανό είναι να θες απλά ρύθμιση μείγματος και ρελαντί. Πριν τα 10κ χλμ είχα πάθει και εγώ το ίδιο  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
« Απάντηση #25 - : Ιούλιος 23, 2009, 03:24:52 μμ »
Παιδιά καλησπέρα.
Χρειάζομαι γνώμες και για το δικό μου πρόβλημα μου ακούγετε κάπως παρεμφερές με του φίλου  dfd .
Όσο η μηχανή είναι κρύα όλα καλά παίρνει κατευθείαν  μπροστά το ρελαντί σταθερό 1400 rpm.
Το πρόβλημα αρχίζει και φαίνετε υπερβολικά θα έλεγα όταν μετά από χρήση αφού έρθει σε θερμοκρασία όλο το μοτέρ και το κλείσω στην πρώτη μιζια δεν θα πάρει μπρός ίσως ούτε και στην δεύτερη.
Αν πάρει όποτε πάρει  ο δείκτης του στροφόμετρου ορισμένες φορές αγγίζει τις 1000rpm έως 1100.στην χειρότερη σβήνει μόνο του.
έχω 9500 κοντά  σε λίγο πάει γιa service απλά θέλω γνώμες αν το έχει ξαναδεί κάνεις.
Ευχαριστω.



To ποιο πιθανό είναι να θες απλά ρύθμιση μείγματος και ρελαντί. Πριν τα 10κ χλμ είχα πάθει και εγώ το ίδιο  :bye:
k εγω μια απ τα ιδια..ανεβασε λιγο το ρελαντι σου μονος σου μεχρι να το πας για σερβις..αλλιως περιμενε λιγακι..θα βελτιωθει σημαντικα το προβλημα σου.. :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2009, 03:27:33 μμ από Μητσαρας »
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος Krysta

  • *****
  • 302
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μοντέλο μηχανής: Sfv4, tuono factory 660
  • Αντιδράσεις: +66
το φακτοράκι μου σβήνει
« Απάντηση #26 - : Αύγουστος 25, 2009, 09:14:19 πμ »
...θέλω την βοήθειά σας, το στράντα μου έσβησε εν κινήσει σήμερα το πρωί κατά την αλλαγή ταχύτητας κ κόντεψαν κ να με πατήσουν μέχρι να κάνω δεξιά κ να σταματήσω  :ohmy:

τελοσπάντων, διαβάζοντας εδω μέσα κ επειδή εχω ενα παρελθόν όπου 4-5 φορές βάζοντας πρώτη σε φανάρι μου έσβησε, αρχισα να ψιλιάζομαι οτι ειναι το TPS, εφόσον το φαινόμενο συμβαίνει τραβώντας τον συμπλέκτη  (αν και το TPS είναι πρόβλημα προγενέστερων μοντέλων-το δικό μου είναι του 2007).
διάβασα εδώ μέσα για κάποιους που είχαν παρόμοιο πρόβλημα κατά την αλλαγή ταχύτητας ή βάζοντας πρώτη.
το θέμα μου είναι όμως κ αλλο , έχει τύχει αρκετές φορές μέχρι τωρα, το τελευταίο δίμηνο να μην παίρνει μπροστά εύκολα είτε είναι κρύο, είτε αφου έχει ζεσταθεί ο κινητήρας κ έχω σταματήσει για παράδειγμα για 2 λεπτά κάπου βάζω μπροστά να φύγω αλλά δεν παίρνει αν δεν δώσω γκάζι.

αυτό πάλι μπορεί να είναι TPS ή ειναι άσχετο?
μάλλον θέλει και ρύθμιση απο ότι διαβάζω εδώ μέσα.
παίζει να είναι κ τίποτα αλλο που δεν πάει το μυαλό μου?

το μηχανάκι έχει 10000χλμ κ κάτι ψιλά και ειναι να πάει για σέρβις, απλά ειναι κλειστό το συνεργείο ακόμα.την άλλη εβδομάδα θα κάνει σέρβις.
αυτά...
 :thnk:
life begins at the end of your comfort zone

*

dreamwalker

Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
« Απάντηση #27 - : Αύγουστος 25, 2009, 09:48:57 πμ »
εκτος απο TPS δες και μπαταρια (οι μπαταριες εχουν ζωη περιπου 2 χρονια),
αν η ενδειξη του βολτομετρου ειναι οκ ψαξε ανορθωτη, πηνια

*

home_soon2003

Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
« Απάντηση #28 - : Αύγουστος 25, 2009, 12:00:30 μμ »
μου το εκανε και εμενα (το να σβήνει με το που παταγα συμπλεκτη, ειτε ζεστο είτε κρυο)  συχνα πυκνα (1-2 φορες το διμηνο) οταν το πρωτοπηρα. Το ανεφερα στο σερβις, μου ανεβασαν τις στροφες του ρελαντι και εκτοτε δεν το ξαναεκανε. Δεν ξερς αν ειναι η σωστη λυση, αλλα τουλαχιστον δεν σβηνει, γιατι εκτος απο σπαστικο ήταν και επικινδυνο

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
« Απάντηση #29 - : Αύγουστος 25, 2009, 01:08:07 μμ »
...θέλω την βοήθειά σας, το στράντα μου έσβησε εν κινήσει σήμερα το πρωί κατά την αλλαγή ταχύτητας κ κόντεψαν κ να με πατήσουν μέχρι να κάνω δεξιά κ να σταματήσω  :ohmy:

τελοσπάντων, διαβάζοντας εδω μέσα κ επειδή εχω ενα παρελθόν όπου 4-5 φορές βάζοντας πρώτη σε φανάρι μου έσβησε, αρχισα να ψιλιάζομαι οτι ειναι το TPS, εφόσον το φαινόμενο συμβαίνει τραβώντας τον συμπλέκτη  (αν και το TPS είναι πρόβλημα προγενέστερων μοντέλων-το δικό μου είναι του 2007).
διάβασα εδώ μέσα για κάποιους που είχαν παρόμοιο πρόβλημα κατά την αλλαγή ταχύτητας ή βάζοντας πρώτη.
το θέμα μου είναι όμως κ αλλο , έχει τύχει αρκετές φορές μέχρι τωρα, το τελευταίο δίμηνο να μην παίρνει μπροστά εύκολα είτε είναι κρύο, είτε αφου έχει ζεσταθεί ο κινητήρας κ έχω σταματήσει για παράδειγμα για 2 λεπτά κάπου βάζω μπροστά να φύγω αλλά δεν παίρνει αν δεν δώσω γκάζι.

αυτό πάλι μπορεί να είναι TPS ή ειναι άσχετο?
μάλλον θέλει και ρύθμιση απο ότι διαβάζω εδώ μέσα.
παίζει να είναι κ τίποτα αλλο που δεν πάει το μυαλό μου?

το μηχανάκι έχει 10000χλμ κ κάτι ψιλά και ειναι να πάει για σέρβις, απλά ειναι κλειστό το συνεργείο ακόμα.την άλλη εβδομάδα θα κάνει σέρβις.
αυτά...
 :thnk:
Καλού κακού ρίξε και μια ματιά στο άνοιξε-κλείσε του στάντ μήπως και τα έχει παίξει ο διακόπτης του.


Υ.Γ. Το avatar είναι "mone"? :D

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης