0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχω τον πέγασο μου και το τελευταίο μήνα μου παρουσίαζει το εξής :Εκεί ανάμεσα στην αλλαγή 1ης με 2α μου σβήνει....κάτι αισθάνομαι να μην γίνεται σωστά πάνω στην αλλαγή και σβήνει...Ξαναπαίρνει με μίζα κατευθείαν αλλά γιατί να συμβαίνει αυτό;;;;;;;Το πήγα στο μάστορα μου λέει μάλλον από τα καυσαέρια θα είναι, στα ελλάτωσα, δεστο λίγο καιν αν στο ξανακάνει φέρτο μου. ΕΕΕ μου το ξάνακανε μόλις έφτασα σπίτι.... Τι φταίει;;;
Το TPS είναι αισθητήρας που κρατάει σταθερό το ρελαντί, πατώντας τον συμπλέκτη μου έσβηνε, επικίνδυνο μέσα στην πόλη αλλά και σε γρήγορη ανάβαση, στροφιλίκια.
Παιδιά καλησπέρα.Χρειάζομαι γνώμες και για το δικό μου πρόβλημα μου ακούγετε κάπως παρεμφερές με του φίλου dfd .Όσο η μηχανή είναι κρύα όλα καλά παίρνει κατευθείαν μπροστά το ρελαντί σταθερό 1400 rpm.Το πρόβλημα αρχίζει και φαίνετε υπερβολικά θα έλεγα όταν μετά από χρήση αφού έρθει σε θερμοκρασία όλο το μοτέρ και το κλείσω στην πρώτη μιζια δεν θα πάρει μπρός ίσως ούτε και στην δεύτερη.Αν πάρει όποτε πάρει ο δείκτης του στροφόμετρου ορισμένες φορές αγγίζει τις 1000rpm έως 1100.στην χειρότερη σβήνει μόνο του.έχω 9500 κοντά σε λίγο πάει γιa service απλά θέλω γνώμες αν το έχει ξαναδεί κάνεις.Ευχαριστω.
Παράθεση από: cerebrumaster στις Ιούλιος 22, 2009, 10:38:41 μμΠαιδιά καλησπέρα.Χρειάζομαι γνώμες και για το δικό μου πρόβλημα μου ακούγετε κάπως παρεμφερές με του φίλου dfd .Όσο η μηχανή είναι κρύα όλα καλά παίρνει κατευθείαν μπροστά το ρελαντί σταθερό 1400 rpm.Το πρόβλημα αρχίζει και φαίνετε υπερβολικά θα έλεγα όταν μετά από χρήση αφού έρθει σε θερμοκρασία όλο το μοτέρ και το κλείσω στην πρώτη μιζια δεν θα πάρει μπρός ίσως ούτε και στην δεύτερη.Αν πάρει όποτε πάρει ο δείκτης του στροφόμετρου ορισμένες φορές αγγίζει τις 1000rpm έως 1100.στην χειρότερη σβήνει μόνο του.έχω 9500 κοντά σε λίγο πάει γιa service απλά θέλω γνώμες αν το έχει ξαναδεί κάνεις.Ευχαριστω.To ποιο πιθανό είναι να θες απλά ρύθμιση μείγματος και ρελαντί. Πριν τα 10κ χλμ είχα πάθει και εγώ το ίδιο
...θέλω την βοήθειά σας, το στράντα μου έσβησε εν κινήσει σήμερα το πρωί κατά την αλλαγή ταχύτητας κ κόντεψαν κ να με πατήσουν μέχρι να κάνω δεξιά κ να σταματήσω τελοσπάντων, διαβάζοντας εδω μέσα κ επειδή εχω ενα παρελθόν όπου 4-5 φορές βάζοντας πρώτη σε φανάρι μου έσβησε, αρχισα να ψιλιάζομαι οτι ειναι το TPS, εφόσον το φαινόμενο συμβαίνει τραβώντας τον συμπλέκτη (αν και το TPS είναι πρόβλημα προγενέστερων μοντέλων-το δικό μου είναι του 2007). διάβασα εδώ μέσα για κάποιους που είχαν παρόμοιο πρόβλημα κατά την αλλαγή ταχύτητας ή βάζοντας πρώτη.το θέμα μου είναι όμως κ αλλο , έχει τύχει αρκετές φορές μέχρι τωρα, το τελευταίο δίμηνο να μην παίρνει μπροστά εύκολα είτε είναι κρύο, είτε αφου έχει ζεσταθεί ο κινητήρας κ έχω σταματήσει για παράδειγμα για 2 λεπτά κάπου βάζω μπροστά να φύγω αλλά δεν παίρνει αν δεν δώσω γκάζι.αυτό πάλι μπορεί να είναι TPS ή ειναι άσχετο?μάλλον θέλει και ρύθμιση απο ότι διαβάζω εδώ μέσα.παίζει να είναι κ τίποτα αλλο που δεν πάει το μυαλό μου?το μηχανάκι έχει 10000χλμ κ κάτι ψιλά και ειναι να πάει για σέρβις, απλά ειναι κλειστό το συνεργείο ακόμα.την άλλη εβδομάδα θα κάνει σέρβις.αυτά...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι