0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Krysta

  • *****
  • 302
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μοντέλο μηχανής: Sfv4, tuono factory 660
  • Αντιδράσεις: +66
Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
« Απάντηση #30 - : Αύγουστος 25, 2009, 01:51:58 μμ »

thanks, οσο ζω μαθαίνω!  :)

σπαααμ...: @powerphot ναι, monet! :D
life begins at the end of your comfort zone

*

jyapgr

Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
« Απάντηση #31 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 09:24:51 μμ »
το μηχανάκι έχει 10000χλμ κ κάτι ψιλά και ειναι να πάει για σέρβις, απλά ειναι κλειστό το συνεργείο ακόμα.την άλλη εβδομάδα θα κάνει σέρβις.
αυτά...
 :thnk:

 Καλησπέρα Krysta ,

  Λύθηκε το πρόβλημα , εαν ναι πως ; Στο Service στην καυσανάλυση που στο ρυθμίσανε και
 με τι κόστος ;

 JyapGR :kalo:





*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 589
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +230
Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
« Απάντηση #32 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 10:52:31 μμ »
...θέλω την βοήθειά σας, το στράντα μου έσβησε εν κινήσει σήμερα το πρωί κατά την αλλαγή ταχύτητας κ κόντεψαν κ να με πατήσουν μέχρι να κάνω δεξιά κ να σταματήσω  :ohmy:

τελοσπάντων, διαβάζοντας εδω μέσα κ επειδή εχω ενα παρελθόν όπου 4-5 φορές βάζοντας πρώτη σε φανάρι μου έσβησε, αρχισα να ψιλιάζομαι οτι ειναι το TPS, εφόσον το φαινόμενο συμβαίνει τραβώντας τον συμπλέκτη  (αν και το TPS είναι πρόβλημα προγενέστερων μοντέλων-το δικό μου είναι του 2007).
διάβασα εδώ μέσα για κάποιους που είχαν παρόμοιο πρόβλημα κατά την αλλαγή ταχύτητας ή βάζοντας πρώτη.
το θέμα μου είναι όμως κ αλλο , έχει τύχει αρκετές φορές μέχρι τωρα, το τελευταίο δίμηνο να μην παίρνει μπροστά εύκολα είτε είναι κρύο, είτε αφου έχει ζεσταθεί ο κινητήρας κ έχω σταματήσει για παράδειγμα για 2 λεπτά κάπου βάζω μπροστά να φύγω αλλά δεν παίρνει αν δεν δώσω γκάζι.

αυτό πάλι μπορεί να είναι TPS ή ειναι άσχετο?
μάλλον θέλει και ρύθμιση απο ότι διαβάζω εδώ μέσα.
παίζει να είναι κ τίποτα αλλο που δεν πάει το μυαλό μου?

το μηχανάκι έχει 10000χλμ κ κάτι ψιλά και ειναι να πάει για σέρβις, απλά ειναι κλειστό το συνεργείο ακόμα.την άλλη εβδομάδα θα κάνει σέρβις.
αυτά...
 :thnk:

τα "μαμά" τελικά του Strada έχουν καταλύτες..?
αν ναι και δεν τα έχεις αλλάξει με aftermarket καλύτερα μην δίνεις γκάζι όταν βάζεις μπροστά...  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Krysta

  • *****
  • 302
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μοντέλο μηχανής: Sfv4, tuono factory 660
  • Αντιδράσεις: +66
Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
« Απάντηση #33 - : Σεπτέμβριος 05, 2009, 12:34:31 πμ »
τα "μαμά" τελικά του Strada έχουν καταλύτες..?
αν ναι και δεν τα έχεις αλλάξει με aftermarket καλύτερα μην δίνεις γκάζι όταν βάζεις μπροστά...  :bye:

τα μαμά εννοείται πως έχουν καταλύτες.
δεν τα εχω αλλάξει με aftermarket και πίστεψε με στην μέση του δρόμου που έμεινα αφου πήγα να βάλω μπροστά γύρω στις 5-6 φορές κ δεν επαιρνε χωρίς γκάζι κ εφόσον δεν είχα σκοπό ουτε εκει να κάτσω, ούτε να ξελιγώσω την μπαταρία μόνο έτσι θα έφευγα. :D


Καλησπέρα Krysta ,

  Λύθηκε το πρόβλημα , εαν ναι πως ; Στο Service στην καυσανάλυση που στο ρυθμίσανε και
 με τι κόστος ;

 JyapGR :kalo:


το πρόβλημα λύθηκε με την ρύθμιση προς το παρόν. ήταν εντελώς ξερρύθμιστο το μηχανάκι, το σέρβις των 10000χλμ μου πήγε 160ευρώ.
το φίλτρο βενζίνης έβγαζε λάσπη, μου το έδειξε ο μηχανικός κ έπαθα σόκ το πως ήταν.

 :bye:
life begins at the end of your comfort zone

*

jyapgr

Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
« Απάντηση #34 - : Σεπτέμβριος 05, 2009, 05:41:13 μμ »
το πρόβλημα λύθηκε με την ρύθμιση προς το παρόν. ήταν εντελώς ξερρύθμιστο το μηχανάκι, το σέρβις των 10000χλμ μου πήγε 160ευρώ.
το φίλτρο βενζίνης έβγαζε λάσπη, μου το έδειξε ο μηχανικός κ έπαθα σόκ το πως ήταν.

 :bye:
[/quote]

Καλησπέρα Krysta ,

Νομίζω ότι η Aprilia δίνει έλεγχο η αλλαγή στο φίλτρο στα 20000 με αυτά που ακουμε και βλέπουμε σε
συνδυασμο με το υψηλό κόστος της τρόμπας  πρέπει να το ελέγχουμε - αλλάζουμε στα 10000Km+.
@ Bill : Είναι λογική η αλλαγή του φίλτρου στα 10000; Παίζει τελικά ρόλο η χαμηλη στάθμη του καυσιμου ;.

Χαιρετώ

JyapGR :kalo:
 
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 05, 2009, 05:53:32 μμ από jyapgr »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
« Απάντηση #35 - : Σεπτέμβριος 06, 2009, 09:48:19 πμ »
Επίσης ο καθαρισμός του μπεκ βοηθάει σε τέτοιες περιπτώσεις  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
« Απάντηση #36 - : Σεπτέμβριος 06, 2009, 10:10:11 πμ »
μετα απο αυτα που ειδα να βγαζει το φιλτρο βενζινης της Κρυστας θα ελεγα οτι οχι μονο καθε 10.000 αλλα οποτε μπορουμε καλο θα ηταν να το αλλαζουμε....λαμογια με τις κ@@βενζινες μας εχετε καταστρεψει τα μηχανακια...
Η χαμηλη σταθμη βενζινης απλα δεν βοηθαει στο να ψυχεται η τρομπα και υπαρχει μεγαλυτερη πιθανοτητα υπερθήρμανσής της οποτε και να καει, συν του οτι αν δεν εχει σχεδον καθολου βενζινη μπορει η τρομπα σε λακουβες να τραβαει αερα.... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
« Απάντηση #37 - : Σεπτέμβριος 06, 2009, 10:31:43 πμ »
Εχει ξανασυζητηθεί το θέμα και αν θυμάμαι καλά η αντλία του Strada (και του ie) δεν είναι βυθισμένη στη βενζίνα, το μοτέρ είναι εξωτερικά, οπότε δεν τίθεται θέμα ψύξης από αυτή. Επίσης, το να τραβήξει αέρα επειδή το ντεπόζιτο είναι σχεδόν άδειο δε βλάπτει την τρόμπα.
Πάντως εγώ στο ie έχω να αλλάξω φίλτρο 38.000χλμ (δηλαδή ποτέ). Θα το αλλάξω στο επόμενο σέρβις και θα σας πω σε τι κατάσταση βγήκε!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
« Απάντηση #38 - : Σεπτέμβριος 06, 2009, 11:04:35 πμ »
αν θυμάμαι καλά η αντλία του Strada δεν είναι βυθισμένη στη βενζίνα, το μοτέρ είναι εξωτερικά, οπότε δεν τίθεται θέμα ψύξης από αυτή.


Αυτό δεν θεωρείτε εμβαπτιζόμενη τρόμπα??? Το μοτέρ είναι στο κάτω μέρος της τρόμπας.



*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
« Απάντηση #39 - : Σεπτέμβριος 06, 2009, 11:11:07 πμ »
Δεν μπορώ να καταλάβω από το σχήμα Zep, πάντως νομίζω ότι το είχαμε συζητήσει και ο bill είχε πει ότι δεν είναι εμβαπτιζόμενη. Εκτός θυμάμαι λάθος...

ΥΓ: Σε κάποιο ποστ τώρα είδα ότι o bill λέει ότι είναι εμβαπτιζόμενη...τι να πω, άρχισα κι εγώ να "θυμάμαι πράγματα που δεν ειπώθηκαν"!  :cry:
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 06, 2009, 11:17:45 πμ από harlek »
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
« Απάντηση #40 - : Σεπτέμβριος 06, 2009, 11:38:33 πμ »
τελικα υπαρχει θεμα ψυξης? ;) στης κρυστας παντως ειναι εμβαπτισμενη,το μοτερ ειναι κατω ακριβως απο το φιλτρο βενζινης που εχει βαλει ο zeppelin,οποτε... :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: το φακτοράκι μου σβήνει
« Απάντηση #41 - : Σεπτέμβριος 06, 2009, 02:21:51 μμ »
ειναι εμβαπτιζομενη,και σιγουρα υπαρχει θεμα ψυξης...2 τρομπες εχω καψει.. :tez:
επισης οπως μαθαινω και στη σχολη μου για της αντλιες,υπαρχει προβλημα αν τραβηξει αερα..και μαλιστα σοβαρο..η τρομπα βενζινης ειναι αντλια υγρων και δεν γινεται να λειτουργησει με αερα..υπερθερμενεται με τα γνωστα αποτελεσματα..
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Reload

Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
« Απάντηση #42 - : Νοέμβριος 09, 2009, 02:39:51 πμ »
ανεβασε λιγο το ρελαντι σου μονος σου μεχρι να το πας για σερβις..αλλιως περιμενε λιγακι..θα βελτιωθει σημαντικα το προβλημα σου.. :bye:

επειδη ειμαι λιγο εως πολυ ασχετος πως μπορω να ανεβασω το ρελαντι μονος μου;

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
« Απάντηση #43 - : Νοέμβριος 09, 2009, 04:07:28 πμ »
αν βγαλεις τη σελα,κατω απο το τεποζιτο φενεται μια βιδα στο βαθος..με μακρυ σταβροκατσαβιδο τη γυρνας,δοκιμαζεις κρατοντας για λιγο το γκαζι σταθερο με νεκρα,το αφηνεις και τσεκαρεις..επαναλαμβανεις μεχρι να το πετυχεις..1500 + -100rpm ειναι το σωστο...
για πιο αναλυτικα κοιταξε το βιβλιαρακι που λογικα θα εχεις κατω απο τη σελα.. :bye: :bye:
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Σβήσιμο κινητήρα του pegaso trail
« Απάντηση #44 - : Νοέμβριος 09, 2009, 09:48:09 πμ »
αν βγαλεις τη σελα,κατω απο το τεποζιτο φενεται μια βιδα στο βαθος..με μακρυ σταβροκατσαβιδο τη γυρνας,δοκιμαζεις κρατοντας για λιγο το γκαζι σταθερο με νεκρα,το αφηνεις και τσεκαρεις..επαναλαμβανεις μεχρι να το πετυχεις..1500 + -100rpm ειναι το σωστο...
για πιο αναλυτικα κοιταξε το βιβλιαρακι που λογικα θα εχεις κατω απο τη σελα.. :bye: :bye:

Με ζεστό κινητήρα  ;) ;)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης