0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
το μηχανάκι έχει 10000χλμ κ κάτι ψιλά και ειναι να πάει για σέρβις, απλά ειναι κλειστό το συνεργείο ακόμα.την άλλη εβδομάδα θα κάνει σέρβις.αυτά...
...θέλω την βοήθειά σας, το στράντα μου έσβησε εν κινήσει σήμερα το πρωί κατά την αλλαγή ταχύτητας κ κόντεψαν κ να με πατήσουν μέχρι να κάνω δεξιά κ να σταματήσω τελοσπάντων, διαβάζοντας εδω μέσα κ επειδή εχω ενα παρελθόν όπου 4-5 φορές βάζοντας πρώτη σε φανάρι μου έσβησε, αρχισα να ψιλιάζομαι οτι ειναι το TPS, εφόσον το φαινόμενο συμβαίνει τραβώντας τον συμπλέκτη (αν και το TPS είναι πρόβλημα προγενέστερων μοντέλων-το δικό μου είναι του 2007). διάβασα εδώ μέσα για κάποιους που είχαν παρόμοιο πρόβλημα κατά την αλλαγή ταχύτητας ή βάζοντας πρώτη.το θέμα μου είναι όμως κ αλλο , έχει τύχει αρκετές φορές μέχρι τωρα, το τελευταίο δίμηνο να μην παίρνει μπροστά εύκολα είτε είναι κρύο, είτε αφου έχει ζεσταθεί ο κινητήρας κ έχω σταματήσει για παράδειγμα για 2 λεπτά κάπου βάζω μπροστά να φύγω αλλά δεν παίρνει αν δεν δώσω γκάζι.αυτό πάλι μπορεί να είναι TPS ή ειναι άσχετο?μάλλον θέλει και ρύθμιση απο ότι διαβάζω εδώ μέσα.παίζει να είναι κ τίποτα αλλο που δεν πάει το μυαλό μου?το μηχανάκι έχει 10000χλμ κ κάτι ψιλά και ειναι να πάει για σέρβις, απλά ειναι κλειστό το συνεργείο ακόμα.την άλλη εβδομάδα θα κάνει σέρβις.αυτά...
τα "μαμά" τελικά του Strada έχουν καταλύτες..?αν ναι και δεν τα έχεις αλλάξει με aftermarket καλύτερα μην δίνεις γκάζι όταν βάζεις μπροστά...
Καλησπέρα Krysta , Λύθηκε το πρόβλημα , εαν ναι πως ; Στο Service στην καυσανάλυση που στο ρυθμίσανε και με τι κόστος ; JyapGR
αν θυμάμαι καλά η αντλία του Strada δεν είναι βυθισμένη στη βενζίνα, το μοτέρ είναι εξωτερικά, οπότε δεν τίθεται θέμα ψύξης από αυτή.
ανεβασε λιγο το ρελαντι σου μονος σου μεχρι να το πας για σερβις..αλλιως περιμενε λιγακι..θα βελτιωθει σημαντικα το προβλημα σου..
αν βγαλεις τη σελα,κατω απο το τεποζιτο φενεται μια βιδα στο βαθος..με μακρυ σταβροκατσαβιδο τη γυρνας,δοκιμαζεις κρατοντας για λιγο το γκαζι σταθερο με νεκρα,το αφηνεις και τσεκαρεις..επαναλαμβανεις μεχρι να το πετυχεις..1500 + -100rpm ειναι το σωστο...για πιο αναλυτικα κοιταξε το βιβλιαρακι που λογικα θα εχεις κατω απο τη σελα..
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι