0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παιδιά καλησπέρα.Χρειάζομαι γνώμες και για το δικό μου πρόβλημα μου ακούγετε κάπως παρεμφερές με του φίλου dfd .Όσο η μηχανή είναι κρύα όλα καλά παίρνει κατευθείαν μπροστά το ρελαντί σταθερό 1400 rpm.Το πρόβλημα αρχίζει και φαίνετε υπερβολικά θα έλεγα όταν μετά από χρήση αφού έρθει σε θερμοκρασία όλο το μοτέρ και το κλείσω στην πρώτη μιζια δεν θα πάρει μπρός ίσως ούτε και στην δεύτερη.Αν πάρει όποτε πάρει ο δείκτης του στροφόμετρου ορισμένες φορές αγγίζει τις 1000rpm έως 1100.στην χειρότερη σβήνει μόνο του.έχω 9500 κοντά σε λίγο πάει γιa service απλά θέλω γνώμες αν το έχει ξαναδεί κάνεις.Ευχαριστω.
Παράθεση από: cerebrumaster στις Ιούλιος 22, 2009, 10:38:41 μμΠαιδιά καλησπέρα.Χρειάζομαι γνώμες και για το δικό μου πρόβλημα μου ακούγετε κάπως παρεμφερές με του φίλου dfd .Όσο η μηχανή είναι κρύα όλα καλά παίρνει κατευθείαν μπροστά το ρελαντί σταθερό 1400 rpm.Το πρόβλημα αρχίζει και φαίνετε υπερβολικά θα έλεγα όταν μετά από χρήση αφού έρθει σε θερμοκρασία όλο το μοτέρ και το κλείσω στην πρώτη μιζια δεν θα πάρει μπρός ίσως ούτε και στην δεύτερη.Αν πάρει όποτε πάρει ο δείκτης του στροφόμετρου ορισμένες φορές αγγίζει τις 1000rpm έως 1100.στην χειρότερη σβήνει μόνο του.έχω 9500 κοντά σε λίγο πάει γιa service απλά θέλω γνώμες αν το έχει ξαναδεί κάνεις.Ευχαριστω.σε κανονικες περιπτωσεις το ρελαντι ανεβαινει κατι στροφες οταν η μηχανή ειναι ζεστη...= μετα απο βολτα, ταξιδι, κίνηση στην πόλη...αυτο που γνωριζω ειναι οτι το τσεκαρεις με κρυο τον κινητηρα γιατι με ζεστλο ουτως η αλλως θα δειξει παραπανω...Υ.Γ.οταν λεω ΄΄κρυο'' δεν λεμε πρωι πρωι που το μοτερ ανεβαζει αυτοματα στροφες για να ζεσταθει ε,,,
Παιδια τον τελευταιο καιρο το παθαινω και εγω στο μηχανακι μου να σβηνει αρκετα συχνα.Εχω προσεξει το παθαινει οταν συμπλεκταρω για να κατεβασω ταχυτητα,ανεξαρτητως αν ειναι ζεστος ο κινητηρας η οχι.Εμενα ειναι μοντελο 07 και εχει 27000χλμ.Στο παρελθον μου το ειχε ξανακανει αλλα μετα απο service που του εκανα ο μαστορας πρεπει να μου πειραξε το μειγμα(να το εκανε πιο πλουσιο)και ειχε σταματησει να το κανει.Ευτυχως το κανει οταν εχω τον συμπλεκτη κρατημενο και το μηχανακι διατηρει την ορμη του και δεν γινεται επικινδυνο. Πρεπει να το παω παλι στον γιατρο
μπορει ομως,και πολυ απλα,να θελει λιγο σηκωμα του ρελαντι..χωρις να ειναι κατι σοβαρο..
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι