Τα μονοκυλινδρα μοτερ το "κουραζουν" το λαδι τους περισσοτερο απο τα υπολοιπα
και ειδικα οταν καποιος το "στιβει" το γκαζακι του συνεχεια
Ειναι καλο λοιπον να μην αφηνουμε τα λαδια να φτασουν τις 5.000km.
Οχι οτι θα γινει ζημια.Αυτο σε καμια περιπτωση.
Ειναι καλυτερο ωστοσο μολις περνανε τα 4.200-4.500km να τα αλλαζουμε.
Ενας αλλος λογος ειναι οτι εφ'οσον κανουμε βαλβιδες, στο μοτερ το 660, στα 1.000km θα ξαναχρειαστει στα 11.000km.Μπορουμε λοιπον να ταιριαξουμε αντι για 1 αλλαγη λαδιων ενδιαμεσα,να γινουν δυο.
Επιβαρυνει την τσεπη μας βεβαια με μια αλλαγη λαδιων παραπανω (λαδια +εργασια) και σιγουρα δεν θα πειραζε να κανουμε στις 6.000 και μετα στις 11.000....
.....αλλα ενας "ψειρας" δεν νομιζω να εκανε αυτη την επιλογη για το μοτορι του, ειδικα οταν το "στηνει" με την καθε ευκαιρια στα φαναρια, το βαζει μαλλια
και το βγαζει κοτσιδες κλπ