Για το διακόπτακι του ρεζερβουάρ κάνε την εξής δοκιμή. Βάλε μπροστά τη μηχανή, δώσε γκάζι να ανεβεί στις 2500-3000 στροφές να ανέβουν τα βολτ στην μπαταρία και πατά το. Εμένα πολλές φορες που έμοιαζε «νεκρό», με τον παραπάνω τρόπο δούλευε. Αν όχι τότε τραβάς χειροκίνητα το συρματόσχοινο που βρίσκεται κάτω από την σέλα στα δεξιά!
Για τα φώτα και το στοπ είναι σίγουρα κάποια ασφάλεια. Είναι κάτω από την σέλα. Νομίζω πως ευθύνεται η μπλε ασφαλεια. Αλλαξε την και κοιτά αν στην ξανακάνει. Αν ναι τότε κάπου κάτι γίνεται. Εγώ το είχα πάθει όταν είχα αλλάξει τα πίσω φλας, και το τζιμάνι που μου τα αλλαξε είχε σφίξει ένα καλώδιο με μια βίδα με αποτέλεσμα να μου το κόψει σιγά σιγά…
Απευθυνθούν εκεί που σου προτείνει ο cris και θα βρεις σίγουρα άκρη.