0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

yannis650

Απ: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #210 - : Ιούλιος 04, 2008, 12:47:01 μμ »
Μανο, πλάκα μας κάνεις μάλλον. Για ρώτα αυτούς τους 10 εκ των οποίων μόνο οι 2 είναι απροβλημάτιστοι αν θα το άλλαζαν το Strada. Έχεις δει πολλά μηχανάκια ΠΛΗΡΩΣ απροβλημάτιστα? Μακάρι να είχαν όλα μόνο τα μικροπροβλήματα του Strada. Νομίζω οτι βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος.

*

AKIS KARDITSA

Απ: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #211 - : Ιούλιος 04, 2008, 01:01:54 μμ »
Μάνο καλώς ήρθες καταρχήν... :bye:
Κι εγώ ειμαι ένα από τα άτομα που δεν ειναι ευχαριστημένα μέχρι στιγμής από το νέο πήγασο. Ευτυχώς δεν μου έβγαλε κάτι ακόμα και μακάρι να μην βγάλει ποτε αλλά ειναι πολλά τα πράγματα πάνω του που δεν μου αρέσουν καθολου και ειλικρινά μ'εχει απογοητεύσει. Ελπίζω στο μέλλον να βελτιωθουν κάπως τα πράγματα με την Aprilia.

*

El Presidente

Απ: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #212 - : Ιούλιος 04, 2008, 01:02:44 μμ »
Εβαλα τα MT60 πριν περιπου 20 μερες.Αφου εκανα λιγα χιλιομετρα για να τα στρωσω εχω να σου πω μονο τα καλυτερα.Ζεσταινονται πολυ γρηγορα και κρατανε πολυ καλυτερα απο τα Diablo.Βεβαια βγαζουν θορυβο λογω τις χαραξης,ειδικα τις πρωτες μερες,αλλα δεν ειναι ενοχλητικος.Με τα Diablo ειχα περιεργα συναισθηματα.Ενω το πισω το κρατησα για 24,000 χιλιομετρα (οσοι ηταν στη βολτα στα Μεθανα θα το θυμουνται) κραταγε παρα πολυ καλα.Το μπροστινο ομως σε το αλλαξα ηδη στα 12,000 χιλιομετρα (περισι τον Ιουλιο) γιατι ανοιξε στα πλαινα.Φετος και μετα απο 11 μηνες ανοιξε παλι!Ενω απο φθορα ηταν σαν καινουριο,τα πλαινα ανοιξαν λες και το φοραγα καμια 10ετια.Το θεμα ειναι οτι το εχω παρατηρησει κατα καιρους και σε αλλα μηχανακια.Ετσι δεν μπηκα στον κοπο να ξαναβαλω Diablo.Εβαλα ΜΤ60 μπρος πισω και μεχρι στιγμης δικαιονομαι
Λοιπον φιλαρακι..ακου μια συμβουλη :
για να μην βλεπεις τα ελαστικα σου να σκανε(ανοιγουν) στα πλαινα τους η ολουθε..Μια ειναι η λυση
Κ δεν ειναι μυστικο
Σχολαστικο ελεγχο στην πιεση του αερα !! (αν την αφηνεις εξω κ ειδικα στον ηλιο...καθε 15μερες τουλαχιστον)
Αν δεν το κανεις αυτο ,η μικροτερη πιεση(που σιγουρα θα προκυπτει μονιμα) θα γινει η αιτια για μεγαλες καταπονησεις του σκελετου των ελαστικων,
λογω υπερβολικων στρεβλωσεων αυτου,σε συνδιασμο με μεγαλες αυξομιωσεις θερμοκρασιων,που προκυπτουν
απο την μεγαλη καμπυλη ταλαντωσης (λογω μικροτερης πιεσης)του ατσαλινου σκελετου,
Με τελικο αποτελεσμα το σκασιμο-ανοιγμα στο εξωτερικο περιβλημα(λαστιχο)

Αν δεν θελεις να δεις κ στα καινουργια σου τα ιδια συμπτωματα...Τσεκαριζε τα συχνα :ohyes:

ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ !!!  ;)

ΟΥουφφφ........Αυτα........ :bye:

*

AKIS KARDITSA

Απ: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #213 - : Ιούλιος 04, 2008, 01:04:51 μμ »
Εβαλα τα MT60 πριν περιπου 20 μερες.Αφου εκανα λιγα χιλιομετρα για να τα στρωσω εχω να σου πω μονο τα καλυτερα.Ζεσταινονται πολυ γρηγορα και κρατανε πολυ καλυτερα απο τα Diablo.Βεβαια βγαζουν θορυβο λογω τις χαραξης,ειδικα τις πρωτες μερες,αλλα δεν ειναι ενοχλητικος.Με τα Diablo ειχα περιεργα συναισθηματα.Ενω το πισω το κρατησα για 24,000 χιλιομετρα (οσοι ηταν στη βολτα στα Μεθανα θα το θυμουνται) κραταγε παρα πολυ καλα.Το μπροστινο ομως σε το αλλαξα ηδη στα 12,000 χιλιομετρα (περισι τον Ιουλιο) γιατι ανοιξε στα πλαινα.Φετος και μετα απο 11 μηνες ανοιξε παλι!Ενω απο φθορα ηταν σαν καινουριο,τα πλαινα ανοιξαν λες και το φοραγα καμια 10ετια.Το θεμα ειναι οτι το εχω παρατηρησει κατα καιρους και σε αλλα μηχανακια.Ετσι δεν μπηκα στον κοπο να ξαναβαλω Diablo.Εβαλα ΜΤ60 μπρος πισω και μεχρι στιγμης δικαιονομαι
Λοιπον φιλαρακι..ακου μια συμβουλη :
για να μην βλεπεις τα ελαστικα σου να σκανε(ανοιγουν) στα πλαινα τους η ολουθε..Μια ειναι η λυση
Κ δεν ειναι μυστικο
Σχολαστικο ελεγχο στην πιεση του αερα !! (αν την αφηνεις εξω κ ειδικα στον ηλιο...καθε 15μερες τουλαχιστον)
Αν δεν το κανεις αυτο ,η μικροτερη πιεση(που σιγουρα θα προκυπτει μονιμα) θα γινει η αιτια για μεγαλες καταπονησεις του σκελετου των ελαστικων,
λογω υπερβολικων στρεβλωσεων αυτου,σε συνδιασμο με μεγαλες αυξομιωσεις θερμοκρασιων,που προκυπτουν
απο την μεγαλη καμπυλη ταλαντωσης (λογω μικροτερης πιεσης)του ατσαλινου σκελετου,
Με τελικο αποτελεσμα το σκασιμο-ανοιγμα στο εξωτερικο περιβλημα(λαστιχο)

Αν δεν θελεις να δεις κ στα καινουργια σου τα ιδια συμπτωματα...Τσεκαριζε τα συχνα :ohyes:

ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ !!!  ;)

ΟΥουφφφ........Αυτα........ :bye:

 :ohmy: :ohmy: :ohmy: πω πω τι έχει πει ο Άνθρωπας...... :tez: :tez:

*

El Presidente

Απ: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #214 - : Ιούλιος 04, 2008, 01:09:37 μμ »

 :ohmy: :ohmy: :ohmy: πω πω τι έχει πει ο Άνθρωπας...... :tez: :tez:

 :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:.................. :P

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #215 - : Ιούλιος 04, 2008, 01:24:41 μμ »
Μάνο καλώς ήρθες στο forum.

Νομίζω ότι παρεξήγησες αυτά που διάβασες. Εγώ όταν σκεφτόμουνα να πάρω strada και μπήκα εδώ κατάλαβα τα εντελώς ανάποδα από εσένα και φυσικά το πήρα και είμαι πανευτυχής (Σημ. Ποτέ πριν δεν είχα aprilia).

Μπορείς πάντα να πάρεις το ΧΤ660 που έχει την ίδια μηχανή και πουλάει σαν τρελό γιατί είναι Yamaha. Όταν χαλάσει η τρόμπα βενζίνης λένε "έτυχε στο δικό μου" μόνο και μόνο επειδή κυκλοφορεί η φήμη ότι είναι αξιόπιστο. Μήπως αυτό δεν τρίζει? Δεν βαράει το σασμάν με ηλιέλαιο από την Πολωνία?
Εντελώς "τυχαία" όλα τα περιοδικά το βγάζουν τελευταίο στα συγκριτικά της κατηγορίας κι όμως πουλάει γιατί είναι Yamaha.
Αν πας με αυτό το σκεπτικό τότε μπορεί να μην σου τρίζει το καπάκι στο τεπόζιτο, να μην έχεις πρόβλημα με την τρόμπα γιατί το άφησες στεγνό 3 - 4 φορές, και φυσικά θα έχεις ένα "ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ(???) YAMAHA" αντί για το πανέμορφο, καλοστημένο και απολαυστικό Strada.

Φιλικά Κώστας.

*

Αποσυνδεδεμένος Nikos650

  • ***
  • 146
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #216 - : Ιούλιος 04, 2008, 02:01:36 μμ »
καταρχην καλος σας βρηκα ειμαι και εγω ενας χαρουμενος ανθρωπος που θελει ενα strada αλλα εχει αλλαξει τελειως γνωμη απο την στιγμη που ρουφηξε ολα τα post.
συμπερασμα πρεπει τελικα να εισαι πολυ τυχεροσ για να πετυχεις απροβληματιστο πεγασο.
ειδικα αν εισαι εκτος εγγυησης θα πρεπει να κανεις τον σταυρο σου να μην παθει κατι.
φοβασαι να μην μεινεισ απο βενζινη γιατι θα θες τρομπα λαδιου αν το παθεις 2-3 φορες και εφοσον δουλευει σωστα ο δεικτεις γιατι μπορει να εχει παθει τιποτα η ψυχρη κολληση να βαλεις τα απολυτος σωστα λαδια γιατι αλλιως θα χτυπανε οι ταχυτητες να μην πηγαινεις με 4000 στροφες γιατι θα κανει μπερδεματα ............

ΚΑΛΑ ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ

αυτο δηλαδη θεωρειτε μηχανη και ποιος ο λογος να την παρεις η τιμη της
ναι οκ
και εγω που το θελω μεταχειρησμενο και θα βαλω και δωσεις και θα ειναι μαλλον εκτος εγγυησης φανταζεσαι να παθει κατι πχ η τρομπα αντε γεια....

εμπαθεις δεν ειμαι ουτε με την απριλια ουτε με το strada ισα ισα γουσταρω τερμα αυτο το μηχανακι και καποια προβληματα θα τα αντιμετοπιζα πχ τρυξιματα η μπερδεματα η σκασιματα αλλα εδω μηλαμε για τερμα προβληματικο μηχανακι που απο οτι βλεπω 2 στους 10 στην καλυτερη δεν εχουν αντιμετοπιση προβλημα.

φιλε Bill βλεπω οτι εχεις ενα μεγαλο respect απο ολους πες μου τι γινεται γιατι τοσο χαλι?

αυτα τα λιγα!


Καλώς ήρθες καταρχήν.

Εγώ θα σου πρότεινα να μην πάρεις strada αν είναι πλέον να μην είσαι χαρούμενος. Εγώ είμαι ένας από τους δύο τυχερούς στους δέκα που έχει απροβλημάτιστο πήγασο (περιμένω το δεύτερο). Έχω μείνει δύο φορές από βενζίνη, η πρώτη επίτηδες και η δεύτερη από μ@λ@κί@ μου και η τρόμπα δε λέει να χαλάσει. Ο δείκτης βενζίνης, που τα trail δεν έχουν, λειτουργεί άριστα. Δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα ψυχρής κόλλησης και η οθόνη οργάνων λειτουργεί άριστα. Το μηχανάκι έχει λίγο θορυβώδες κιβώτιο, τι να κάνουμε, έχω ακούσει άλλα πολύ πιο θορυβώδη. Με τα σωστά λάδια δεν κάνει θόρυβο. Όντως τα μπερδέματα είναι ένα πρόβλημα, διορθώνεται όμως με σωστή ρύθμιση κατά 90%.

Ναί το strada θεωρείται μηχανή και μάλιστα τις επιδόσεις της σε διάφορους τομείς τις ζηλεύουν άλλες μοτό της ίδιας κατηγορίας (όπως λένε φίλοι μου με ΧΤ 660).

Τα μόνα προβλήματα που έχω αντιμετωπίσει έως τώρα, είναι ένα ελατήριο στο καπάκι, μια ελατωματική φίσα, μια μπαταρία ελλατωματική πρώτης τοποθέτησης, ένας κεντρικός διακόπτης. Όλα μικρά προβλήματα, όντας περιφερειακά τα οποία φτιάχτηκαν με τη βοήθεια του Bill, εντός εγγύησης (εκτός την μπαταρία). Αν αυτά κατά τη γνώμη σου φτάνουν για να το χαρακτηρίσουν προβληματικό, ε τότε ναι είναι. Αν μου προτείνεις όμως ένα μηχανάκι που κατ' αυτή τη λογική δεν είναι προβληματικο, τότε πουλάω το strada και αγοράζω αυτό.

Συμπέρασμα : το strada όντως είναι λίγο εκνευριστικό γιατί θέλει κάθε λίγο να ασχολείσαι μαζί του με φτηνές μικροζημιές που εγώ προσωπικά τις χαρακτηρίζω ανοησίες, το θέμα είναι κατά πόσο θέλεις να ασχοληθείς μαζί του για να βγάλεις μια άκρη. Αν είσαι από τους ανθρώπους που δε θέλουν να ασχολούνται με τη μηχανή τους τότε μην την πάρεις.

Συμβουλή : Ψυχραιμία, αν όντως ρουφήξεις τα ποστ θα δεις ότι οι περισσότεροι είναι ευχαριστημένοι με το μηχανάκι, και ο Bill έχει εκφράσει την άποψη, ότι για τα λεφτά του είναι ένα πολύ καλό σύνολο που παρουσιάζει προβλήματα επουσιώδη τα οποία λύνονται εύκολα.

Έχω το strada 14 μήνες και 29.000 χλμ. Καθημερινά το χρησιμοποιώ ώς παπάκι στην Αθήνα και τα Σαββατοκύριακα για εκδρομές, πολλές από αυτές τέρμα γκάζι.

Εγώ δεν θα το χαρακτήριζα άκρως προβληματικό, απλώς άκρως απολαυστικό. Ένα μηχανάκι που δεν χαλάει κανένα χατήρι, με αρκετό γκάζι, άριστα κρατήματα, πολύ καλά φρένα, εντυπωσιακή σε σχέση με τον ανταγωνισμό εμφάνιση (υποκειμενικό γούστο), δυνατότητες για ταξίδια και πάνω από όλα έναν πολύ καλό μηχανικό να το υποστηρίζει.

Αν θες τα λέμε και από κοντά για να σου δείξω το "προβληματικό" μου μηχανάκι.

Φιλικά Νίκος

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 04, 2008, 02:04:47 μμ από Nikos650 »

*

Αποσυνδεδεμένος scandaldj

  • ***
  • 180
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #217 - : Ιούλιος 04, 2008, 04:04:38 μμ »
το ποστ το εστειλα για να αλλαξω γνωμη.
καλα τα μικροπροβληματα που λες αλλα τι γινται εφοσον το παρω μεταχειρισμενο και προφανος με αρκετα χλμ αν κατσει προβλημα στην αντλια η στο κοντερ ειναι δυο σοβαρα οσο και πανακριβα...
ηθελα να παω να δω σημερα ενα με 3800 40000χλμ αλλα κοολλησα
A P R I L I A     P E G A S O    S T R A D A

*

AKIS KARDITSA

Απ: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #218 - : Ιούλιος 04, 2008, 04:24:29 μμ »
το ποστ το εστειλα για να αλλαξω γνωμη.
καλα τα μικροπροβληματα που λες αλλα τι γινται εφοσον το παρω μεταχειρισμενο και προφανος με αρκετα χλμ αν κατσει προβλημα στην αντλια η στο κοντερ ειναι δυο σοβαρα οσο και πανακριβα...
ηθελα να παω να δω σημερα ενα με 3800 40000χλμ αλλα κοολλησα

μην το πάρεις δεν αξίζει...προσωπικά το έχω μετανοιώσει. :(

*

yannis650

Απ: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #219 - : Ιούλιος 04, 2008, 04:28:20 μμ »
Θα διαφωνήσω φίλε Άκη. Άλλο το "δεν αξίζει" και άλλο το "προσωπικά το εχω μετανιώσει". Ίσως να ήθελες άλλο στυλ μηχανής τελικά και έκανες λάθος επιλογή. Για όσους έκαναν σωστή επιλογή. δεν αξίζει τίποτα άλλο.

*

Αποσυνδεδεμένος scandaldj

  • ***
  • 180
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #220 - : Ιούλιος 04, 2008, 04:35:18 μμ »
φιλε μου το στραδα ειναι πανεμορφη μηχανη και δεν νομιζω να ειπε οτι δεν αξιζει για το οτι δεν του παει η μηχανη,το ειπα λογο προβληματων που αν ελειπαν τα χοντρα προβληματα θα ηταν κορυφαια μηχανη.

κατι αλλο το στραδα δεν εχει μηχανη απο χτχ και αν ναι και στο χτχ χτυπανε η ταχυτητες και στο χτχ βγαζει μαυριλα η εξατμηση?
A P R I L I A     P E G A S O    S T R A D A

*

yannis650

Απ: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #221 - : Ιούλιος 04, 2008, 04:43:16 μμ »
Νομίζω οτι έχεις δεχθεί πολλές πληροφορίες και μάλλον μπερδεύεσαι. Δεν χτυπάει καμιά ταχύτητα στο στραντα, το σασμάν είναι σκληρό και θορυβώδες στην αρχή και μετά τα πρώτα 1000χλμ. διορθώνεται. Ένα καλό λάδι βοηθάει πολύ. Η μαυρίλα στην εξάτμιση είναι θέμα ρύθμισης μίγματος που μπορείς μέχρι και μόνος σου να το κάνεις στο συγκεκριμένο μηχανάκι.
Αυτά δεν είναι χοντρά προβλήματα, είναι πταίσματα.

*

Αποσυνδεδεμένος scandaldj

  • ***
  • 180
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #222 - : Ιούλιος 04, 2008, 05:01:06 μμ »
κατι τελευταιο το απογευμα μαλλον θα παω να δω ενα strada με 12.000 στα 4200 απο τον πετσα μπορειτε να το δειτε στο mototriti.gr ποτε χρειαζεται αλλαγη αλυσιδας δισκων κτλ και ποσο κοστιζει ρωταω γιατι ειμαι φανταρος και καταλαβαινεται...και κατι αλλο που ειναι ο bill για να το παω να το δει υπαρχει καποιο τηλ.


ευχαριστω για τις απαντησεις
A P R I L I A     P E G A S O    S T R A D A

*

allo_bar

Απ: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #223 - : Ιούλιος 04, 2008, 08:33:58 μμ »
Το trail μου έχει μόλις 3500χλμ και μέχρι στιγμής δεν έχω παρατηρήσει κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα που είχαν τα παλιότερα μοντέλα στις μεσσαίες έχει αντιμετωπιστεί στα μοντέλα του ΄08. όσο για το σασμάν, η γνώμη μου είναι οτι είναι απλά μιρμιρίαση των απριλιανών και μη, που ψάχνουν σωνει και καλά να βρούν καποιο πρόβλημα στο μηχανάκι απλά και μόνο επειδή είναι απρίλια και δεν γίνετε να είναι  απροβλημάτιστο!  :tez: Τα ίδια προβλήματα σε άλλες μάρκες δεν τα αναφέρουν καν ως προβλήματα. Σε όσα μηχανάκια είχα στην κατοχή μου και όσα έχω οδηγήσει από φίλους (cbf 125, xlr 250, xr 125, xt 600, xt 660x, Versys, Africa Twin, fazer) κανένα εν είχε κιβώτιο βούτυρο. Ειδικά με το cbf, βάζαμε στοιχήματα ποιος θα καταφέρει να βάλει νεκρά μέχρι να ανάψει το φανάρι  :D κι όμως όλοι λένε τι καλό μηχανάκι που είναι. Αν γινότανε το ίδιο με απριλια θα το είχανε πετάξει στα τάρταρα.

*

Αποσυνδεδεμένος Psy

  • **
  • 57
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Strada 650 '05
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #224 - : Ιούλιος 04, 2008, 08:37:49 μμ »
εγώ είμαι ο δεύτερος απροβληματιστος κάτοχος strada :D

μόνο 2 μικρά για να είμαι ακριβής

1)κοντέρ με υγρασία μόνο αλλα το πρόβλημα είναι γνωστό στην συγκεκριμένη σειρά που βγήκε απο την μαμά απρίλια (από τα πρώτα) κ πλέον το συγκεκριμένο πρ'οβλημα δεν υπάρχει, καλο βέβαια είναι πάντα να προφυλάσουμε τα ηλκτρονικα κοντέρ μας από πιεστικά κλπ κατα το πλύσιμο της μοτοσυκλέτας, συν του ότι η εγγύηση με κάλυψε πλήρως.

2)τρίζει το καπάκι του ρεζερβουάρ το οποίο λύνεται επισης εύκολα αν αφιερώσεις μισή ωρα να σφίξεις κάποιες βίδες (σε άλλο ποστ εχει εξηγηθεί διεξοδικά η διαδικασία από τα παιδιά του φόρουμ) αλλά εγώ απλά το έλυσα βαζοντας περιμετρικά αεροστόπ....

όπως μου είπαν και μένα τα παιδιά εδώ όταν είχα φρικάρει που διάβαζα για πρόβλήματα στα απρίλια και για προβληματική απρίλια πριν το πάρω, είναι λογικό σε ένα φόρουμ να βλέπεις κυρίως τα προβλήματα για ένα μοντέλο καθώς αυτά επιζητούν λύση και αυτά σε οδηγούν να ζητήσεις τις απόψεις και τις συμβουλές άλλων κατόχων οτυ συγκεκριμένου μοντέλου για να μην τρέχεις για το καθετι στο συνεργείο ή έστω για να μοιραστείς τις εμπειρίες σου με τους άλλους.
Αυτός, αν δεν κάνω λάθος είναι και ένας από τους σκοπούς μιας κοινοτητας όπως αυτής του Aprilia Bikers στην οποία άλλωστε παραθέτεις και συ τον προβληματισμό σου  :ohyes:   

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης