0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #45 - : Ιούνιος 14, 2006, 01:00:52 μμ »
Παράθεση

elli_s wrote:
πρεπει να μου εχει σβησει κανα δυο φορες αλλα οκ
οπου να ναι λεω να το παω για σερβις και ειναι στο προγραμμα να το τσεκαρω...και δε μπορω να πω πως το εχω μπουκωμενο... :a22


Αν θέλει το μίγμα ρύθμιση τα σκασίματα θα στα κάνει είτε είναι
μπουκωμένο είτε όχι.
Αφού λες ότι θα πας καποια στιγμή για σέρβις, και μέχρι τώρα
δεν σου σβήνει λόγο "φτωχού" μίγματος μπορείς να είσαι ήρεμη. ;-)  :io:

*

elli_summers

RE: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #46 - : Ιούνιος 14, 2006, 06:01:14 μμ »
:fs44

*

Γιάννης

RE: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #47 - : Ιούνιος 16, 2006, 07:45:19 μμ »
Γεια σασ παιδια εχω ενα προβλιμα με το strada οτα κανω κατεβασμα και ανοιγω γκαζι σβινει η μηχανη παρακαλω hellp..................
 :-?

*

teo

RE: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #48 - : Ιούνιος 17, 2006, 10:24:00 πμ »
Υπομονη Manager.
Μιας και ολοι προτιμουμε να ακουμε τον Bill αντι να δινουμε συμβουλες, οταν δεν ειμαστε σιγουροι, καλυτερα να περιμενεις να δει το ποστ σου.
Ευχομαι να μην ειναι κατι σημαντικο.
Καλα 1000μετρα.

*

elli_summers

RE: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #49 - : Ιούνιος 18, 2006, 01:23:01 μμ »
weird....

*

kostis

RE: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #50 - : Ιούλιος 04, 2006, 10:19:52 μμ »
Γειά σας!
STRADA κι εγώ με 1800 χλμ. περίπου.
Ψιλοπροβληματάκια μόνο που διορθώθηκαν.
Αυτό που μου τη σπάει είναι η μεγάλη διαφορά της "1ης" από τη "2η" σχέση.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
RE: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #51 - : Ιούλιος 05, 2006, 07:15:14 πμ »
manager ποσο χιλιομετρα εχει το μηχανακι σου?

*

Ανδρεας

RE: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #52 - : Ιούλιος 08, 2006, 11:25:43 πμ »
Όντας κάτοχος του Trail εδώ και δύο μέρες με μόλις 100km ήθελα να σας πω τους προβληματισμούς μου.

Καταρχήν μέχρι τώρα είμαι πολύ ευχαριστημένος από την επιλογή μου, οι προβληματισμοί μου είναι δύο:

1. Οι ταχύτητας είναι κάπως σκληρές δυσκολεύοντας με πολλές φορές να βρω την νεκρά

2. Όταν το πήρα από το μαγαζί όπως είναι φυσικό δεν είχε βενζίνη και μου άναβε το led της ρεζέρβας, βάζω 10 ευρώ και μετά από 10 km περίπου ξανά ανάβει, φτάνω στο προορισμό μου και μετά από μία ώρα περίπου ξανά ξεκινάω και και το led της ρεζέρβα δεν ξανά άναψε και δεν έχει ξανά ανάψει μέχρι τώρα (100km)

3. Στα κατεβάσματα ακούω σκασίματα αλλά αυτό πρέπει να οφείλετε στην ποιότητα της βενζίνης (Un 95)

Αυτά τα ολίγα.... :)

υγ: ανησυχώ λίγο για το 2ο πρόβλημα  :roll:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #53 - : Ιούλιος 08, 2006, 05:46:11 μμ »
Ωχ, με γειά το νέο σου μοτοσακό το οποίο θεωρώ το πιο όμορφο on-off που υπάρχει. Σχετικά με τις ερωτήσεις σου μπορώ να πω μόνο ότι στον παλιό Πήγασο (ο οποίος έχει βέβαια άλλο μοτέρ) το κιβώτιο ήταν και κεί άθλιο αρχικά, αλλά με τον καιρό (και ειδικά μετά την πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1000χλμ) γίνεται αγνώριστο (τρελή βελτίωση), πολύ πιο μαλακό και αθόρυβο.
Επίσης δεν ξέρω αν τα σκασίματα είναι φυσιολογικά ή χρειάζεται κάποια ρύθμιση ο ψεκασμός σου, πάντως η βενζίνη κατά 99% δεν φταίει.
Masquerade

RE: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #54 - : Ιούλιος 08, 2006, 05:48:22 μμ »
χαιρετώ άπαντες,
είμαι και εγώ κάτοχος trail αλλά απλώς θα γράψω μια προειδοποίηση, για όλους, ιδίως τώρα που αρχίζουν οι διακοπές προς τα νησιά, με τα μποφόρ να ανεβαίνουν και οι άνεμοι να ........ . Προσέχετε που σταθμέυεται τη μηχανή. Στο Trail το stand  είναι κοντό και εάν έχετε παρκάρει σε χαλίκι και ο άνεμος είναι δυνατός ... τότε εκεί που δεν το περιμένεις θα ακούσεις ένα πλαφ και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Προτείνω κάγκελα και tank cover.
Κατά τα άλλα προσέχετε στα νησιά, έχουν δικό τους κώδικα και οι στροφές είναι πολλές και επικύνδυνες.  :idea:

*

Ανδρεας

RE: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #55 - : Ιούλιος 08, 2006, 07:09:50 μμ »
Παράθεση

Ο/Η harlek έγραψε:
Ωχ, με γειά το νέο σου μοτοσακό το οποίο θεωρώ το πιο όμορφο on-off που υπάρχει. Σχετικά με τις ερωτήσεις σου μπορώ να πω μόνο ότι στον παλιό Πήγασο (ο οποίος έχει βέβαια άλλο μοτέρ) το κιβώτιο ήταν και κεί άθλιο αρχικά, αλλά με τον καιρό (και ειδικά μετά την πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1000χλμ) γίνεται αγνώριστο (τρελή βελτίωση), πολύ πιο μαλακό και αθόρυβο.
Επίσης δεν ξέρω αν τα σκασίματα είναι φυσιολογικά ή χρειάζεται κάποια ρύθμιση ο ψεκασμός σου, πάντως η βενζίνη κατά 99% δεν φταίει.


Ευχαριστώ harlek

Όσον αφορά το κιβώτιο μπορώ να πω ότι αργά αργά βελτιώνετε (βρίσκω πιο εύκολα την νεκρά), όποτε γιαυτό θα κάνω υπομονή μέχρι να τα χιλιάσω (και για τα σκασίματα).

Για την ένδειξη της ρεζέρβας έχω προβληματισθεί..  :roll:
ελπίζω να μην μου το ξανακάνει.

hiotism ευχαριστούμε για την συμβουλή, ελπίζω να μην έπαθες καμιά ζημιά.

*

elli_summers

RE: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #56 - : Ιούλιος 09, 2006, 02:03:44 πμ »
απο την δικη μου εμπειρια....θα σας πως το εξης...με το strada ειχα ακριβως τους ιδιους προβληματισμους!!!οσον αφορα τις ταχυτητες, κρατωντας τερμα το σιμπλεκτη λυθηκε το θεμα  :-D
για τα σκασιματα...ναι μαλλον η βενζινη αλλα ισως να εχει να κανει και με το οτι σε χαμηλες στροφες δεν εχει που να εκτονωσει την βενζινη....λεμε τωρα
Για το θεμα του δεικτη της βενζινης εχω βγαλει το εξης συμπερασμα...μαλλον και λεω μαλλον!!! κραταει κατι σαν μνημη της καταστασης που ηταν πριν και αργει να δειξει οτι γεμισε το ρεζερβουαρ.μετα απο λιγο συνηθως δειχνει οτι ολα καλα.βεβαια καλο θα ηταν να μην ετρωγε και τοσο αλλα...τι να κανεις...
μπορει να μην βοηθησα καθολου αλλα...προσπαθησα!!!χιχιχι

*

Ανδρεας

RE: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #57 - : Ιούλιος 09, 2006, 10:43:12 πμ »
Ευχαριστώ elli_s,

Για το θέμα της βενζίνης ίσως να έφταιγε το γεγονός ότι όταν γέμιζα είχα το κλειδί στην θέση ΩΧ (ηλεκτρικά κλειστά) , χτές το γέμισα με το κλειδί στην θέση Ω (ηλεκτρικά ανοιχτά) και δεν έιχα πρόβλημα. Με 10Ε έκανα 100km περίπου.

Οι ταχύτητες όσο περνούν τα χιλιόμετρα βελτιώνονται (με αργό ρυθμό βέβαια).

Πάντως από ότι ακούω, μετά το service ο πηγασούλης θα αλλάξει πολύ προς το καλύτερο.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #58 - : Ιούλιος 09, 2006, 06:15:30 μμ »
Παράθεση

Ο/Η Zeppelin έγραψε:

Με 10Ε έκανα 100km περίπου.

Πάντως από ότι ακούω, μετά το service ο πηγασούλης θα αλλάξει πολύ προς το καλύτερο.


Και πρέπει μετά το σέρβις να αλλάξει προς το καλύτερο γιατί ....100 χλμ με 10 ευρώ δεν ακούγεται και καλά στην.....τσέπη :-D  :-D  :-D

*

Ανδρεας

RE: Συνηθισμένα Προβλήματα Strada/Trail
« Απάντηση #59 - : Ιούλιος 09, 2006, 10:56:21 μμ »
Παράθεση

Ο/Η powerphot έγραψε:

Και πρέπει μετά το σέρβις να αλλάξει προς το καλύτερο γιατί ....100 χλμ με 10 ευρώ δεν ακούγεται και καλά στην.....τσέπη :-D  :-D  :-D


Ναι πράγματι, πάντως σήμερα έκανα πάνω απο 100km με την ένδειξη της ρεζέρβας αναμένη, προφανώς υπάρχει πρόβλημα με το φλοτερ (?).

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης