0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εχω κανει 2800km μεχρι στιγμης και δεν εχω κανενα σημαντικο προβλημα. Το κουμπακι των φλας κολλαει καμια φορα οταν ειναι βρεγμενο η υπαρχει υγρασια στον αερα.Το κιβωτιο ταχυτητων ηταν παρα πολυ σκληρο στην αρχη, και παλευα στα φαναρια να βρω τη νεκρα, αλλα μετα τα 500km εστρωσε.Πηγα και το πρωτο μου ταξιδι Αθηνα-Ιωαννινα. Οι κραδασμοι και ο αερας δεν ειναι προβλημα. Επιασα μαλιστα και τα 186km/h και με κολλημενο πιγουνι στο τιμονι ημουν μια χαρα. Το CB400 superfour που ειχα πριν, ειχε περισσοτερο μαστιγωμα απο αερα.Ο δεικτης βενζινης αργει λιγο να ανεβει μολις γεμισω, αλλα κατα τα αλλα δουλευει κανονικα.Αλλο παραπονακι ειναι οτι δεν εχει κεντρικο stand και πρεπει να το αγορασεις σαν αξεσουαρ, αλλα κατα τα αλλα το λατρευω το μοτορι!By the way νομιζω με εκλεψαν στο πρωτο service. 100 ευρω για να αλλαξει λαδια, φιλτρο, και να σφιξει τις βιδες...
By the way νομιζω με εκλεψαν στο πρωτο service. 100 ευρω για να αλλαξει λαδια, φιλτρο, και να σφιξει τις βιδες...
Παράθεση από: sunblock στις Οκτώβριος 30, 2007, 01:50:10 μμBy the way νομιζω με εκλεψαν στο πρωτο service. 100 ευρω για να αλλαξει λαδια, φιλτρο, και να σφιξει τις βιδες...Στο 1ο service ρυθμίζονται και οι βαλβίδες, δλδ πρέπει να βγει η μάσκα και το ντεπόζιτο...
Παιδια εγω δεν αντεξα πλεον τα προβληματα που μου εβγαζε το trail και μετα πηδησα σε ....TDM 900
1. Στραβο τιμονι (αλλαγή μεσω εγγυησης) (τιμονοπλακες)2.Σβησιματα κινητηρα επικινδυνα μαλιστα με κινδυνο να πεσω αρκετες φορες(αλλαγή ΤPS μεσω εγγυησης) αλλα το προβλημα δεν λυθηκε ποτε!!!!!3.Τριξιματα στο καντραν και όλα τα πλαστικά(η αντιπροσωπεια μου ειπε πως αν θες φτιαχτο μονος σου)4.Κοντερ ηλεκτρονικο που εσβηνε μονο του και ξανα αναβε μονο του5.βιδες που ξεβιδωναν απο τις εξατμισεις και οταν τις ξαναεσφιγγες δεν σφιγγαν ποτε6. Ντουλαπακι στο τεποζιτο βενζινης που ανοιγει αυτοματα σπασμενο(εγινε πατεντα απο αντιπροσωπεια στο ελατηριο)7. service δυσκολο! Ανταλακτικα.....?? Πηγα στα 1000 km να αλλαξω λαδια και φιλτρο και με εστειλε στην yamaha να βρω φιλτρο απο xt. Tα υπολοιπα ανταλλακτικα που χρειαστηκα....σε μηνα++++.Αν ειχα τρακαρει?8.Δεν βρισκεις ουτε after market τιποτα. ¨Ηθελα διαφορα αλλα...που? Πως το ειπε το μοντελο? τι ειναι αυτο?10.Ρουλεμαν μπρος τροχου μετα τα 60 ΚΜ/h σφυριζε απο την αρχη11.Ρυθμισμα κινητηρα, ποτε δεν το πετυχα. Το ρυθμιζα για να μην καιει, δεν πηγαινε. Το ρυθμιζα να πηγαινει και εκαιγε απιστευτα. .......και ολα αυτα μεχρι τα 10000 σε εξι μηνες οπου και το πουλησα για να βρω την ησηχια μου και την tdm μου!!!!
+ Λαμπακι βενζινης που αναβε και μετα το γεμισμα ξεχναγε να σβησει.+σταντ κοντο που φταχτηκε για strada και καρμοιρεφτηκαν να σχεδιασουν ενα καινουριο για το ψηλοτερο trailΓια να μην νομιζεται πως εχω καποια εμπαθεια, μου αρεσε και μου αρεσει πολυ το trail. Ειναι ισως το πιο ωραιο on off. Ακομα το βλεπω στο δρομο και το χαζευω. O κινητηρας του ειναι κατα τα αλλα δυνατος, με καλη αποκριση και χωρις αισθητους κραδασμους για μονοκυλινδρο, ομως η μαμα aprilia θα επρεπε να εχει την ποιοτητα λιγο πιο ψηλα! Δεν δικαιολογειται μηχανη καινουρια να βγαζει τοοοοσα προβληματα μαζεμενα. Τρομαξα και σκεφτηκα: σκεψου τι θα βγαλει σε 2-3 χρονια! Ως κατοχος του νεου tdm ειμαι απολυτα ικανοποιημενος. Δεν παιζεται!!! Εχω ηδη κανει 7000 και δεν εχω παρατηρησει το παραμικρο!
.......και ολα αυτα μεχρι τα 10000 σε εξι μηνες οπου και το πουλησα για να βρω την ησηχια μου και την tdm μου!!!!
Παράθεση από: APDOC στις Δεκέμβριος 09, 2007, 02:51:37 πμ.......και ολα αυτα μεχρι τα 10000 σε εξι μηνες οπου και το πουλησα για να βρω την ησηχια μου και την tdm μου!!!!Φίλε Πάνο καλοτάξιδο το νέο σου μοτόρι να το χαρείς οπως θελεις! Η γνωμη μου όμως μετά απο αυτά που γράφεις, είναι ότι έπρεπε πρώτα να αλλάξεις συνεργείο κι μετά να δεις αν θα άλλαζες μηχανή.
ευχαριστω πολυ για τα καλοριζικα!!!Αλλαξα 3 συνεργεια!!! Δεν μπορω να καταλαβω ομως γιατι καινουρια μηχανη να θελει συνεργειο????????????
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι