0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παιδιά αν πάρει χαμπάρι το αφεντικό μου οτι δυο μέρες τώρα το μόνο που έχω κάνει στη δουλειά είναι να έχω διαβάσει αυτές τις 14 σελίδες...σίγουρα απλά θα με απολύσει, αλλά αξίζει το κόπο!!Λοιπόν, γεια χαρά σε όλους μιας και είναι η πρώτη φορά που γράφω, συγχαρητήρια για το πολύ καλά οργανωμένο φορουμ αλλά πάνω απ όλα συγχαρητήρια σε όλους τους χρήστες για τις απαντήσεις τους, γιατί το φορουμ μια κοινότητα είναι, χωρίς εμάς δεν υφίσταται!!!Εδώ και 4 μήνες είμαι κάτοχος ενός Strada μοντελο 09/05. Το πήρα με 12000χιλ, πραγματικά σε κατάσταση βιτρίνας, 4000ευρω και είναι το κοκκινο-πορτοκαλί χρώμα που πραγματικά πιστευω ότι χαρίζει πολύ και το λατρεύω!Μέσα απο τη μικρή μου εμπειρία, έχω πλέον κάνει 5500χιλ σε 4 μήνες, και αφού έχω διαβάσει όλα τα post για να μπω μεσ΄το κλίμα, πραγματικά είναι πάρα πολλά αυτά που θέλω να πω και να απαντήσω αλλά και να ρωτήσω!!Θα τα πω όλα γρήγορα και περιληπτικά! Το μηχανάκι έχει 17500χιλ. Τριγμούς και κραδασμους καθόλου. Σκροτσάρισμα με σταθερό γκάζι γύρω απο τις 3500rpm ναι αλλά όχι σε πολύ ενοχλητικό βαθμό, ίσως το συνήθισα πια. Μαυρίλες στην εξατμιση ναι. Υγρασία περνάει οχι στο κεντρικο χώρο της ψηφιακλης οθόνης, αλλά μόνο πανω δεξια που ειναι η λυχνια για σταντ κτλ και μόνο μετά από πλύσιμο. Προσοχή!!! Οταν το πλένετε βάλτε μια μικρή σακούλα και κάντε το μετά στο στέγνωμα τοπικά εκείνο το σημείο. Μην αφήνετε τα συνεργεία να ρίχνουν με το πιεστικό πάνω... τουλάχιστον κάντε το από πολύ μακριά. Στην αρχή είχα πρόβλημα με τις αλλαγές ταχυτητων αλλά μετα τη πρώτη αλλαγή λαδιών καμία σχέση! Τα φλας όντως σβήνουν αυτόματα μετά απο κάποια ώρα ή κάποια χιλιομετρα και δεν ειναι χαλασμένα! Στο δικό μου δόξα το Θεό δε κολάει κανένας διακόπτης, ούτε ντουλαπάκια, βίδες και δε ξέρω γω τι άλλο.Το κοντερ έχει γράψει 190km/h και ακόμα δεν έχω κάνει ρύθμιση βαλβίδων/καυσαερίων κτλ. 180 παώ δικάβαλος και φορτομένος, αλλά όχι συνεχόμενα!Προσέχτε όταν θα αλλάξετε αλυσίδα να βάλετε μια καλή πριτσινοτή και μη λυπηθείτε τα 150-160 ευρω που θα κοστίσει. Σας το λέω γιατί στην ανάγκη έβαλα μια EK Chains γιατί ήθελα να πάω κάπου σαβ/κο δικαβαλος και το τοπικό συνεργείο στη Χαλκίδα δεν είχε αυτά που ήθελα. Μετά από λιγότερο μήνα και με 1000+ χιλ μου κόπηκε η αλυσίδα στην εθνική οδό με 160km/h!! Ευτυχώς μόνο το φτερό της αλυσίδας σπασπένο και ενα σημάδι πάνω στο σωλήνα της αριστερής εξάτμισης. Οι πιο πολλοί ξέρετε τι άλλο θα μπορούσε να είχε συμβεί!!Στην Εθνική οδό είχα πρόβλημα με τον αέρα έτσι πήρα τη βαριά απόφαση να του βάλω τη μαμά ζελατίνα. Δεν ήθελα για τους λόγους που έχουν προαναφερθεί αλλά τελικά τώρα την έχω συνιθίσει και προχθές την έβγαλα για να της αλλάξω θέση και μου κακοφάνηκε το μηχανάκι χωρίς αυτήν. Του δίνει περισσότερο όγκο μπροστά και το κάνει "πιο μηχανή". Εκτός του ότι ταξιδεύεις πολύ πιο άνετα, αλλά μη φαντάζεστε και σαν να έχει Caponord! Εγω που είμαι 1.80 σκύβω και λιγάκι για να μη με παίρνει ο αέρας πάνω από τα 140-150km/h.Το μηχανάκι είναι φοβερό. Μέσα στη πόλη σαν ποδήλατο. Ελιγμοί είναι παιχνίδι. Τα φρένα πολύ καλά. Ταξίδι δικάβαλος και φορτωμένος έχω πάει και Εθνική Οδό, άνετα με στάση κάθε 150km περίπου για να ξεπιαστούμε, κανά τσιγάρο και σίγουρα βενζίνη, μιας και όντως το άτιμο καίει πολύ. Εγώ πάντως με full γέμισμα συνίθως βγάζω πάνω απο 200km εκτός κι αν κατέβω καμιά Αθήνα (από Χαλκίδα) που συνήθως πάω τάπα και εκί καταπίνει κανονικά, βγάζω 180-190km το πολύ. Στροφιλίκι??? Ανέβηκα, κατέβηκα όλη τη βόρεια Εύβοια δευτερα απογευμα με άδειο δρόμο και μόνος μου.... είναι σκέτη κ@... απόλαυση θα πω!! Δωστου τη μια στροφή πάνω στην άλλη και θα σε αφήσει να το πλαγιάσεις όσο εσύ μπορείς! Και μιας και φτάσαμε εδώ, τα diablo θεωρώ πως σε καλό οδόστρωμα και άγριο έχουν πολύ καλό κράτημα και σου εμπνέουν απόλυτη εμπιστοσύνη. Σε δρόμους όμως πολυπερπατημένους, μέσα σε πόλεις κτλ. έχουν κάπωε ασαφές κράτημα. Σε κλειστές στροφές με μικρή ταχύτητα το νιώθω καμιά φορά μολις το πλαγιάσω λίγο να φεύγει και μπροστά και πίσω, αλλά και αυτό άκρως ελεγχόμενο. Ίσως να φταίει και η οδήγησή μου ή το πάτημα μου. Αυτά!! Αν μου΄ρθει κάτι ακόμα θα συνεχίσω σε άλλο post Ελπίζω να μη σας ζάλισα πολύ, άλλωστε όποιος θέλει το διαβάζει! Απλά ήθελα να σας μεταφέρω την εμπειρία μου. Ελπίζω να παραμείνει έτσι το πηγασάκι μου, το οποίο είναι κιόλας και η πρώτη σοβαρή μηχανή μου, και να μη μου βγάλει προβλήματα. Εκτός κι αν τα είχε βγάλει όλα στον προηγούμενο και τα έχει φτιάξει... να'ναι καλά ο άνθρωπος, δε ξέρω και ποιος είναι! Να'στα όλοι καλά, καλές και ατελείωτες βόλτες και πάντα ορθιοι και αγρατζούνιστοι να είμαστε! Καλό καλοκαίρι.Υ.Σ. Τον bill που θα τον βρω για να πάω για το επόμενο service? Τόσα άκουσα γιαυτον εδω μέσα, να μη τον δοκιμάσω και γω?? Γιατι εδώ Χαλκίδα μάγκες δε παίζει κανένα σοβαρό συνεργείο, όχι μόνο σε aprillia! Όλοι να στα πάρουν θέλουν μόνο και να μη κάνουν τίποτα λες και δε θέλουν να ξαναπάς. Έτσι κάνουμε κοπάνα από τη δουλειά για μια επίσκεψη Αθήνα.
Σε κλειστές στροφές με μικρή ταχύτητα το νιώθω καμιά φορά μολις το πλαγιάσω λίγο να φεύγει και μπροστά και πίσω, αλλά και αυτό άκρως ελεγχόμενο. Ίσως να φταίει και η οδήγησή μου ή το πάτημα μου.
Παράθεση από: timos στις Ιούνιος 24, 2008, 12:23:02 μμΣε κλειστές στροφές με μικρή ταχύτητα το νιώθω καμιά φορά μολις το πλαγιάσω λίγο να φεύγει και μπροστά και πίσω, αλλά και αυτό άκρως ελεγχόμενο. Ίσως να φταίει και η οδήγησή μου ή το πάτημα μου. Η αλήθεια είναι οτι κι εμένα μου προκαλεί μια μικρή ανασφάλεια σε κλειστές στροφές με χαμηλή ταχύτητα (ιδίως το μπροστινό) αλλά κι εγώ φαντάστηκα οτι φταίει η οδήγησή μου κι όχι το μηχανάκι!
εεεε...παιδάκια.....κι έχω το παθαίνω αυτο μάλιστα μια φορά μου έπεσε χωρίς ευτυχώς να πάθει κάτι και δύο φορές το κράτησα στον αέρα.......ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ.......να το ξέρετε αυτο και προσοχή.......θέλει τροπο για να στρήψει και το έχω βρεί ευτυχώς.....
Παράθεση από: AKIS KARDITSA στις Ιούνιος 25, 2008, 10:40:51 πμεεεε...παιδάκια.....κι έχω το παθαίνω αυτο μάλιστα μια φορά μου έπεσε χωρίς ευτυχώς να πάθει κάτι και δύο φορές το κράτησα στον αέρα.......ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ.......να το ξέρετε αυτο και προσοχή.......θέλει τροπο για να στρήψει και το έχω βρεί ευτυχώς..... Δεν μας λές και σε μας τον τρόπο; ή μήπως είναι επτασφράγιστο μυστικό που το χρησιμοποιείς για να εντυπωσιάζεις κοριτσάκια και φοβάσαι τον ανταγωνισμό;
Παράθεση από: allo_bar στις Ιούνιος 25, 2008, 11:09:12 πμΠαράθεση από: AKIS KARDITSA στις Ιούνιος 25, 2008, 10:40:51 πμεεεε...παιδάκια.....κι έχω το παθαίνω αυτο μάλιστα μια φορά μου έπεσε χωρίς ευτυχώς να πάθει κάτι και δύο φορές το κράτησα στον αέρα.......ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ.......να το ξέρετε αυτο και προσοχή.......θέλει τροπο για να στρήψει και το έχω βρεί ευτυχώς..... Δεν μας λές και σε μας τον τρόπο; ή μήπως είναι επτασφράγιστο μυστικό που το χρησιμοποιείς για να εντυπωσιάζεις κοριτσάκια και φοβάσαι τον ανταγωνισμό; π.χ. οταν θες να κάνεις επι τοπου στροφή.....ξεκινάς σιγά και μετά στρήβεις πλαγιάζοντας οχι πολύ όμως το μηχανάκι με σταθερό γκάζι και δεν αφήνεις ουτε πατάς περισσοτερο τον συμπλέκτη......γιατι μετα....μπουμ......μιλάμε τώρα για κύκλο διαμέτρου 4-5 μέτρων....το κάνω στην καφετέρια που συχνάζω και μετά με κοιτάνε που του σκάω κολίδια...... και παιδες προσοχη....μην πλαγιάζετε πολύ το μηχανάκι με λίγα χλμ......δεν κοβει το τιμονι και πέφτεις για την πλάκα.....
Παράθεση από: AKIS KARDITSA στις Ιούνιος 25, 2008, 11:15:08 πμΠαράθεση από: allo_bar στις Ιούνιος 25, 2008, 11:09:12 πμΠαράθεση από: AKIS KARDITSA στις Ιούνιος 25, 2008, 10:40:51 πμεεεε...παιδάκια.....κι έχω το παθαίνω αυτο μάλιστα μια φορά μου έπεσε χωρίς ευτυχώς να πάθει κάτι και δύο φορές το κράτησα στον αέρα.......ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ.......να το ξέρετε αυτο και προσοχή.......θέλει τροπο για να στρήψει και το έχω βρεί ευτυχώς..... Δεν μας λές και σε μας τον τρόπο; ή μήπως είναι επτασφράγιστο μυστικό που το χρησιμοποιείς για να εντυπωσιάζεις κοριτσάκια και φοβάσαι τον ανταγωνισμό; π.χ. οταν θες να κάνεις επι τοπου στροφή.....ξεκινάς σιγά και μετά στρήβεις πλαγιάζοντας οχι πολύ όμως το μηχανάκι με σταθερό γκάζι και δεν αφήνεις ουτε πατάς περισσοτερο τον συμπλέκτη......γιατι μετα....μπουμ......μιλάμε τώρα για κύκλο διαμέτρου 4-5 μέτρων....το κάνω στην καφετέρια που συχνάζω και μετά με κοιτάνε που του σκάω κολίδια...... και παιδες προσοχη....μην πλαγιάζετε πολύ το μηχανάκι με λίγα χλμ......δεν κοβει το τιμονι και πέφτεις για την πλάκα.....Πράγματι το τιμόνι που δεν κόβει αρκετά είναι πρόβλημα στην αρχή μέχρι να το συνηθίσεις ιδίως σε επιτόπιες μανούβρες ξεπαρκάρισμα και τέτοια . Επίσης θέλει προσοχή σε στροφές, σε διασταυρώσεις μέσα στην πόλη και με κίνηση όταν πας με λίγα. Στις επιτόπιες εγώ έχω κάτω το αντίθετο πόδι από την κατεύθυνση που στρίβω, στρίβω αριστερά, πολύ μαλακά το γκάζι δεξί ποδαράκι κάτω και το αντίστροφο όταν στρίβω δεξιά. Έτσι ισορροπώ το βάρος της μηχανής. Σε κλειστές στροφές μέσα στην πόλη, πίεση στο αντίθετο μαρσπιέ για να ελέγξω την κλίση, στροφή αριστερά, πίεση στο δεξί μαρσπιέ και σταθερό γκάζι. Επίσης αν με παίρνει ανοίγω την τρόχια όσο μπορώ πριν την στροφή για να βρεθώ με ελάχιστη κλίση στην καμπή της στροφής. Στην Τήνο που είχα πάει το τριήμερο του Αγίου Πνέυματος, 30 μέτρα πριν από το ξενοδοχείο που έμενα είχε απίθανη αριστερή ανηφορική φουρκέτα, σε δρόμο πολύ στενό, τύπου καλντερίμι. Ήμουν δικάβαλος και με φορτίο, τριημέρου, την πρώτη φορά που έπρεπε να ανέβω, κατέβασα τη γυναίκα και την πέρασα μόνος μου, ρόμπα λέμε, τις επόμενες φορές όλα οκ. Αλλά την πρώτη φορά μιλάμε για πολύ ρόμπα , ευτυχώς δεν με είδε κανένας
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι