APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Constantine Sokolas στις Οκτώβριος 24, 2020, 12:38:21 μμ
-
Αγαπητοί Aprilia Bikers,
Ως νεοεισερχόμενος στον κόσμο των μηχανών, μετά από λίγα χρόνια οδήγησης παπιού, και μετά από αρκετή έρευνα για μεταχειρισμένο, κατέληξα ότι θα προσανατολιστώ είτε σε Strada/Factory είτε στο Trail.
Οπότε θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με το τι να προσέξω στην αγορά μεταχειρισμένου Strada ή/και ποιας χρονολογίας μοτνέλα θα προτείνατε, με πόσα χιλιόμετρα κτλ.
Με εκτίμηση.
-
Ότι θα πρόσεχες σε μια οποιαδήποτε μεταχειρισμένη αυτής της ηλικίας.
Στην θέση σου θα πήγαινα για το Trail.Καλο το strada, αλλά το trail είναι πολυεργαλείο. Ελβετικός σουγιάς!
-
Όπως λέει και ο unocapo, ότι και σε κάθε άλλη μηχανη. Κοιτα σε ποσο καλή εξωτερική κατάσταση είναι, κοιτα για πτωσεισ- χτυπήματα, σε τι κατάσταση είναι αλυσίδες γρανάζια- λάστιχα- τακάκια, πήγαινε τη να την δει και καποιος μάστορας και ζύγισε τα σε σχέση με την τιμή.
Αν θες διάβασε στο φόρουμ για τις παιδικές ασθένειες που είχε το μοντέλο. Μάλλον θα είναι είδη τακτοποιημένος αλλά αν ρωτήσεις θα φανείς στα μάτια του πωλητή ότι "ξέρεις" από το μοντέλο.
Αν έχει πολλά χιλιόμετρα ρωτά και αν και ποτέ έγινε σέρβις στις αναρτήσεις.
Το θέμα χιλιόμετρα σε μηχανεσ δεκαετίας είναι μυστήριο. Σίγουρα μια μηχανη με λίγα χλμ εμπνεει περισσότερη σιγουριά. Εχε κατά νου παντως ότι αυτή η μοτο, αν έχουν γίνει τυπικά τα σέρβις μες τα χρόνια και δεν την έχουν σκίσει, είναι για πολλά πολλά χλμ ζωησ. Ρωτά και προσπαθησε να κρινεισ, για τη συντήρηση και τη χρήση που της έχει κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.
Τα μοντέλα του 07 και μετά έχουν αισθητήρα λ σε σχέση με τα μοντέλα 05-06. Αυτή είναι η μόνη ουσιαστική διαφορά πέρα από την εξωτερική εμφάνιση
Αν βρεις καποιο καλό, με έξτρα και μπορεις οικονομικά, προτίμησε το. Περισσότερα θα δωσεις ΑΝ θελήσεις να τα βαλεις μονος
Για μένα αν δεν εχεισ Πολύ καημό με το χώμα προτίμησε Strada η factory. Υπερτερούν σε ομορφια :P και φρένα. Θα σε πάνε και στο χώματοδρομο ΑΝ χρειαστεί αλλά στο δρόμο η αίσθηση θα είναι πιο απολαυστική
Αν βρεις καποιο που σε ενδιαφέρει ρωτά και εδώ να σου πουμε και όσοι έχουμε μια γνώμη (αν θεωρείς ότι χρειάζεσαι)
Με το καλο
-
Άιντε να πω και γω τα δικά μου σαν veteran cosmic rocker:
Κατ'αρχάς service book για να δεις συντήρηση και ανταλλακτικά (τυχόν και πού) που έχει η μοτο.
Έπειτα έλεγχος για τα γνωστά:
α) αν έχει αλλαχθεί ο διακόπτης και/ή έχει τοποθετηθεί ρελέ στη ρευματοληψία του για αποφυγή διακοπών και ακινησίας.
β) αν έχει αλλαχθεί η αντλία βενζίνης αφού τα strada μπήκαν από την Aprilia σε πρόγραμα ανάκλησης για αντικατάστασή της (δυστυχώς δεν θυμάμαι αν αφορούσε όλα τα strada/factory/trail).
Kαι συνεχίζω με δικές μου παρατηρήσεις:
έλεγχος στις αναρτήσεις και κυρίως στην μονή πίσω αφού επισκευάζεται δύσκολα, και καινούργιο μόνο μαμά και μια δυο εταιρίες ακόμη, με κόστος κανά 500ευρο. εδω θες μαστόρι με κάλους στα χέρια...
Eπίσης σχολαστικός έλεγχος αλυσογράναζα που το κόστος τους είναι το κλασσικό 120-150 γιούρα, ΑΛΛΑ...
ΑΛΛΑ... σχολαστικότατος έλεγχος σε δίσκους μπρός -πίσω γιατί την βγάζεις με κανα 450αρι για καινούργιους, και εκτός από μαμά... ;;; δύσκολα...
Tωρα αξεσουάρια (για δολοφόνους...!!!) και λοιπά (αχρείστα νάναι ...αλλά θα τα χρειαστείς!!!), ότι έχει το μοτόρι καλόν είναι...
Όσο για τα χλμ;;;
Εκεί πιά ας σε βοηθήσει ο θεούλης :pray: ο βουδούλης :pray: ο αλλαχούλης :pray: ,όποιος τεςπα ευκολύνεται εκείνη την ώρα...
Το τελευταίο μοντέλο ήταν του 2009, δεν υπάρχει πιό νέο άρα: 2020-2009=11χρόνια x 6-7000 χλμ το χρόνο (μέση τιμή με 18-21 χλμ την μερα ,νομίζω νορμάλ διαδρομή) =66000-77000χλμ στο κοντέρ...
να σου πω ότι το δικό μου μοντ. '09, το πήρα το 2015 με 28000 και το έδωσα φέτος με 57000.
μοτόρι σούπερ ντούπερ γουάου ευκαιρία τύπου μοντέλο 05 και 12000 χλμ στο κοντέρι θέλει πολλλλύυυυυυυύ ψάξιμο...
Αν χρειαστείς κι'αλλη γνώση έχω και σε ενδοφλέβια...( :D :D :D χ(ι)ούμορ...μπρρρ...ινμποξ μι!!!)
Εύχομαι να βρείς και να γουστάρεις ,γιατι το μηχανάκι όντως είναι απιστευτάble!!!
Keep on rockin'...
-
Όπως λέει και ο unocapo, ότι και σε κάθε άλλη μηχανη. Κοιτα σε ποσο καλή εξωτερική κατάσταση είναι, κοιτα για πτωσεισ- χτυπήματα, σε τι κατάσταση είναι αλυσίδες γρανάζια- λάστιχα- τακάκια, πήγαινε τη να την δει και καποιος μάστορας και ζύγισε τα σε σχέση με την τιμή.
Αν θες διάβασε στο φόρουμ για τις παιδικές ασθένειες που είχε το μοντέλο. Μάλλον θα είναι είδη τακτοποιημένος αλλά αν ρωτήσεις θα φανείς στα μάτια του πωλητή ότι "ξέρεις" από το μοντέλο.
Αν έχει πολλά χιλιόμετρα ρωτά και αν και ποτέ έγινε σέρβις στις αναρτήσεις.
Το θέμα χιλιόμετρα σε μηχανεσ δεκαετίας είναι μυστήριο. Σίγουρα μια μηχανη με λίγα χλμ εμπνεει περισσότερη σιγουριά. Εχε κατά νου παντως ότι αυτή η μοτο, αν έχουν γίνει τυπικά τα σέρβις μες τα χρόνια και δεν την έχουν σκίσει, είναι για πολλά πολλά χλμ ζωησ. Ρωτά και προσπαθησε να κρινεισ, για τη συντήρηση και τη χρήση που της έχει κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.
Τα μοντέλα του 07 και μετά έχουν αισθητήρα λ σε σχέση με τα μοντέλα 05-06. Αυτή είναι η μόνη ουσιαστική διαφορά πέρα από την εξωτερική εμφάνιση
Αν βρεις καποιο καλό, με έξτρα και μπορεις οικονομικά, προτίμησε το. Περισσότερα θα δωσεις ΑΝ θελήσεις να τα βαλεις μονος
Για μένα αν δεν εχεισ Πολύ καημό με το χώμα προτίμησε Strada η factory. Υπερτερούν σε ομορφια :P και φρένα. Θα σε πάνε και στο χώματοδρομο ΑΝ χρειαστεί αλλά στο δρόμο η αίσθηση θα είναι πιο απολαυστική
Αν βρεις καποιο που σε ενδιαφέρει ρωτά και εδώ να σου πουμε και όσοι έχουμε μια γνώμη (αν θεωρείς ότι χρειάζεσαι)
Με το καλο
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, εννοείται θα ρωτήσω όταν βρω κάποιο να το κοιτάξω σοβαρά.
-
Άιντε να πω και γω τα δικά μου σαν veteran cosmic rocker:
Κατ'αρχάς service book για να δεις συντήρηση και ανταλλακτικά (τυχόν και πού) που έχει η μοτο.
Έπειτα έλεγχος για τα γνωστά:
α) αν έχει αλλαχθεί ο διακόπτης και/ή έχει τοποθετηθεί ρελέ στη ρευματοληψία του για αποφυγή διακοπών και ακινησίας.
β) αν έχει αλλαχθεί η αντλία βενζίνης αφού τα strada μπήκαν από την Aprilia σε πρόγραμα ανάκλησης για αντικατάστασή της (δυστυχώς δεν θυμάμαι αν αφορούσε όλα τα strada/factory/trail).
Kαι συνεχίζω με δικές μου παρατηρήσεις:
έλεγχος στις αναρτήσεις και κυρίως στην μονή πίσω αφού επισκευάζεται δύσκολα, και καινούργιο μόνο μαμά και μια δυο εταιρίες ακόμη, με κόστος κανά 500ευρο. εδω θες μαστόρι με κάλους στα χέρια...
Eπίσης σχολαστικός έλεγχος αλυσογράναζα που το κόστος τους είναι το κλασσικό 120-150 γιούρα, ΑΛΛΑ...
ΑΛΛΑ... σχολαστικότατος έλεγχος σε δίσκους μπρός -πίσω γιατί την βγάζεις με κανα 450αρι για καινούργιους, και εκτός από μαμά... ;;; δύσκολα...
Tωρα αξεσουάρια (για δολοφόνους...!!!) και λοιπά (αχρείστα νάναι ...αλλά θα τα χρειαστείς!!!), ότι έχει το μοτόρι καλόν είναι...
Όσο για τα χλμ;;;
Εκεί πιά ας σε βοηθήσει ο θεούλης :pray: ο βουδούλης :pray: ο αλλαχούλης :pray: ,όποιος τεςπα ευκολύνεται εκείνη την ώρα...
Το τελευταίο μοντέλο ήταν του 2009, δεν υπάρχει πιό νέο άρα: 2020-2009=11χρόνια x 6-7000 χλμ το χρόνο (μέση τιμή με 18-21 χλμ την μερα ,νομίζω νορμάλ διαδρομή) =66000-77000χλμ στο κοντέρ...
να σου πω ότι το δικό μου μοντ. '09, το πήρα το 2015 με 28000 και το έδωσα φέτος με 57000.
μοτόρι σούπερ ντούπερ γουάου ευκαιρία τύπου μοντέλο 05 και 12000 χλμ στο κοντέρι θέλει πολλλλύυυυυυυύ ψάξιμο...
Αν χρειαστείς κι'αλλη γνώση έχω και σε ενδοφλέβια...( :D :D :D χ(ι)ούμορ...μπρρρ...ινμποξ μι!!!)
Εύχομαι να βρείς και να γουστάρεις ,γιατι το μηχανάκι όντως είναι απιστευτάble!!!
Keep on rockin'...
Πολύ κατατοπιστική απάντηση, ευχαριστώ πάρα πολύ. Ότι απορίες έχω περαιτέρω θα στείλω pm.