0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
οσο για το αν πας ανταλλακτικο σε μηχανικο να στο βαλει δεν συμφωνω.οταν παρεις το ανταλλακτικο του το πας και του ακουμπησεις και το λιγοτερο ενα πενηνταρικο δεν θα πει τιποταοποτε 50 ο μηχανικος και 80-100 η τρομπα=180 αντε 200απο τα 400 απεχει πολυυυυ
πρεπει να μπαινει μοτερακι αλλο με λιγες πατεντομετατροπες..μη περιμενετε να βρειτε κωδικο βεβαια για στραντα..η weber αντιπροσωπευεται στην αθηνα κ μου ειπε ο bill οτι μ ενα μοτερακι απο εκει στα 80ε περιπου αν βγαλεις την τρομπα κ το κουμπωσεις,γινεται δουλεια κ πολυ πιο αξιοπιστη απο το να παραγγηλεις την ιδια που θα εχει την ιδια καταληξη..(η μετατροπη εχει γινει ηδη μ επιτυχια σε στραντα)φιλε scandaldj εχεις προφανως το ιδιο προβλημα..εμεις που ειμαστε εκτος εγγυησης πλεον σκεψου οτι θες ενα χιλιαρικο μανι μανι κοντερ κ τρομπα...με τους τρομπες που εχουμε μπλεξει.. εγω αν δε βρεθει γρηγορα λυση θα τα σκασω τα 400τοσα... (επειδη ειμαι κ πολυ λαρτζ )εκτος αν επιστρεψει συντομα ο billεσεις εκει στην αθηνα εχετε περισσοτερες ευκαιριες..αν βγαλετε ακρη σφυριχτε το κ σ εμενα..το συντομοτερο..παλι καλα που με λιγο τραμπουκισμα δουλευει κουτσα στραβα...απλα δε με βλεπω για πολυ ακομα...κ αντιο καλοκαιρινες διακοπες(400τοσα ειναι αυτα...)...με τη βεσπα θα τη βγαλω...
Ξερω οτι ειναι δυσκολο να μην την κυκλοφορεις αφου ειναι το μεσον σου αλλα αν δεν στελνει την σωστη πιεση και στελνει λιγοτερη υπαρχει πιθανοτητα να το "στεγνωνεις" το μηχανακι.Ειδικα αν φοραει ανοιχτο φιλτρο και εξατμιση.Προσεξε το αυτο. Το εχω δει σε CBR1000RR......Κολλησε και κανεις δεν μπορουσε να βρει γιατι.Ρε τι τρομπες λαδιου μετρησαν, τι μπουζι/πολλαπλασιαστες κλπ.Τελικα ο τυπος πηρε μεταχειρισμενο μοτερ και αφου το εβαλαν πανω ειπε να κανουν και ενα γενικο σερβις.Βγαζουν και την τρομπα βενζινης και τι να δουν.......η σιτα που εχει στην εισαγωγη της ηταν πιτα στη λασπη.Την επλυναν και της εκαναν μια ογκομετρηση και πλεον δεν εβγαζε την ποσοτητα που ελεγε το manual στον συγκεκριμενο χρονο.Ειχε φθαρει εσωτερικα και δεν σηκωνε πιεση οσο επρεπε αλλα δεν ηταν και τελειως νεκρη ωστε να μεινει και να το υποπτευθουνΣτα λεω αυτα να τα εχεις υπ'οψιν σου Μητσακο......
εκτος εγγυησης,κ στην επαρχια ομως δεν μπορεις να κανεις κ πολλα..εγω απλα χαιρετησα τις διακοπες μου μ αυτο...
Είναι προφανές πως πρόκειται για αστοχία παιδιά. Αν ήταν θέμα άδειου ντεπόζιτου ή βενζινάδικου το πρόβλημα δεν θα το είχαν μόνο τα στράντα/τρέιλ αλλά όλοι. Κι επιπλέον, δεν καταλαβαίνω, τι μπορεί να έχει μέσα η κακή βενζίνη και να σου χαλάσει την τρόμπα;Είναι από τα γνωστά προβλήματα για τα οποία η Aprilia αδιαφορεί εξοργιστικά, μόνο που είναι αρκετά ακριβό για να αδιαφορήσουμε κι εμείς.
Παράθεση από: harlek στις Μάιος 24, 2009, 03:59:51 μμΕίναι προφανές πως πρόκειται για αστοχία παιδιά. Αν ήταν θέμα άδειου ντεπόζιτου ή βενζινάδικου το πρόβλημα δεν θα το είχαν μόνο τα στράντα/τρέιλ αλλά όλοι. Κι επιπλέον, δεν καταλαβαίνω, τι μπορεί να έχει μέσα η κακή βενζίνη και να σου χαλάσει την τρόμπα;Είναι από τα γνωστά προβλήματα για τα οποία η Aprilia αδιαφορεί εξοργιστικά, μόνο που είναι αρκετά ακριβό για να αδιαφορήσουμε κι εμείς.Νομίζω πως αν δεν το αφήνεις να αδειάσει απλά δίνεις μια παράταση στην τρόμπα.. δεν νομίζω να την γλιτώνεις..
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι