0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: Τρόμπα βενζίνης
« Απάντηση #90 - : Ιούνιος 10, 2009, 11:21:09 πμ »
ενα πλαστικο πραγμα που δε χαλαει ποτε ομως.... :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:


δεν ειναι ετσι....hayabusa...gsxr...zx12r  κ ποσα αλλα μηχανακια χρησιμοποιουν τρομπα βενζινης σαν ενα κωδικο με πλαστικο φιλτρο....

το φιλτρο στην ελλαδιτσα μας βουλωνει για πλακα....τι κανεις μετα για να το αλλαξεις?   αναγκαζεσαι να κανεις αλχημιες με χημικα κ παπιεσμενο αερα για να παρατεινεις την λειτουργεια της μηχανης μιας κ οταν πεσει η παροχη απο το βουλωμενο φιλτρο η αποδοση ενος hayabusa πεφτει σαν ενος 600....χωρια οτι εαν δεν το παρεις χαμπαρι κ το πιεζεις συνεχεια μπορει να παρεις κανενα πιστονι στο χερι απο φτωχο μιγμα....

κ η τρομπα δεν ειναι καθολου φθηνη....οσες περιπτωσεις εχω αντιμετωπισει, κ πιστεψτε με ειναι πολλες, το εχουν βγαλει μεχρι τα 30 με 40.000 χιλιομετρα....βεβαια κ το μανιουαλ το λεει για αλλαγη αλλα δεν σου λεει οτι παει ολη η τρομπα....
that's marketing rules guys...

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τρόμπα βενζίνης
« Απάντηση #91 - : Ιούνιος 10, 2009, 11:28:10 πμ »
Παρεμπιπτόντως, το φίλτρο βενζίνης που υπάρχει στην τρόμπα (στον δικό μου 650ie), πρακτικά αλλάζεται ποτε;
Μη μου πεις τι λέει το manual, ρωτάω αν εσύ π.χ. το άλλαζες σε κάποια χιλιόμετρα. Για να αλλαχθεί, θέλει άδειασμα ρεζερβουάρ κ.λπ.;
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: Τρόμπα βενζίνης
« Απάντηση #92 - : Ιούνιος 10, 2009, 12:00:48 μμ »
καθε τριτο μεγαλο σερβις για τον παλιο πηαγασο χαρη...δηλαδη 3 χ 12= 36000

ολοι οι κατασκευαστες γυρω στα 40 θεωρουν οτι θελει ελεγχο κ αλλαγη.

ο πηγασος κ τα περισοτερα aprilia ειναι σε πιο προνομιακη θεση σε απο τα ιαπωνικα γιατι εχουν πλαστικο τεποζιτο κ δεν υπαρχει καμια υποψια διαβρωσης του ιδιου του ρεζερβουαρ απο νερα κ τα λοιπα

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Τρόμπα βενζίνης
« Απάντηση #93 - : Ιούνιος 11, 2009, 12:21:24 πμ »
Αν δεν στελνει την σωστη πιεση και στελνει λιγοτερη υπαρχει πιθανοτητα να το "στεγνωνεις" το μηχανακι.Ειδικα αν φοραει ανοιχτο φιλτρο και εξατμιση.
Προσεξε το αυτο. :ohyes:
Το εχω δει σε CBR1000RR......Κολλησε  :( ....

Μάκη / Bill το αναλύετε λίγο παραπάνω αυτό?  :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2009, 12:40:59 πμ από Zeppelin »

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τρόμπα βενζίνης
« Απάντηση #94 - : Ιούνιος 11, 2009, 06:21:08 πμ »
Αν δεν στελνει την σωστη πιεση και στελνει λιγοτερη υπαρχει πιθανοτητα να το "στεγνωνεις" το μηχανακι.Ειδικα αν φοραει ανοιχτο φιλτρο και εξατμιση.
Προσεξε το αυτο. :ohyes:
Το εχω δει σε CBR1000RR......Κολλησε  :( ....

Μάκη / Bill το αναλύετε λίγο παραπάνω αυτό?  :bye:

Το εχω δει 2 φορες σε CBR 1000RR και μια σε FJR 1300.Και οι 3 τους εβαλαν μεταχειρησμενο μοτερ.

Για καποιο λογο, τρομπα βενζινης τους αντι να ανεβαζει π.χ. 2.2 bar (τυχαιο νουμερο, δεν θυμαμαι ακριβως) ανεβαζε 1.9 bar ας πουμε.Το αποτελεσμα ηταν να μην δειχνει προβληματα το μηχανακι στα χαμηλα και στην κινηση της Αθηνας.
Οταν ομως εβγαινε κανα Κηφησο ας πουμε και το ανοιγε, το μηχανακι ηταν "τεμπελικο" και δεν ανεβαζε οπως επρεπε.
Ο πελατης ετρεχε με τις δουλειες του ολη μερα και ολο ελεγε "θα παω για το σερβις, θα τους πω να το δουν κι αυτο" μεχρι που αρπαξαν τα εμβολα μεσα για τα καλα και εμεινε το μηχανακι.Κι οταν φυσικα το εφερε και το διαπιστωσαμε δεν πηγε το μυαλο μας κατευθειαν στην τρομπα.Αλλα οταν τα ελεγξεις ολα τα υπολοιπα και ξεμενεις απο αιτια......
Μεχρι που λεω "δεν μετραω μια παροχη?" και η τρομπα σερνοταν.

Γι' αυτο το ειπα.Ειναι ευκολη η μετρηση της παροχης και βασικος παραγοντας

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Τρόμπα βενζίνης
« Απάντηση #95 - : Ιούνιος 11, 2009, 09:12:53 πμ »
Αν δεν στελνει την σωστη πιεση και στελνει λιγοτερη υπαρχει πιθανοτητα να το "στεγνωνεις" το μηχανακι.Ειδικα αν φοραει ανοιχτο φιλτρο και εξατμιση.
Προσεξε το αυτο. :ohyes:
Το εχω δει σε CBR1000RR......Κολλησε  :( ....

Μάκη / Bill το αναλύετε λίγο παραπάνω αυτό?  :bye:

Το εχω δει 2 φορες σε CBR 1000RR και μια σε FJR 1300.Και οι 3 τους εβαλαν μεταχειρησμενο μοτερ.

Για καποιο λογο, τρομπα βενζινης τους αντι να ανεβαζει π.χ. 2.2 bar (τυχαιο νουμερο, δεν θυμαμαι ακριβως) ανεβαζε 1.9 bar ας πουμε.Το αποτελεσμα ηταν να μην δειχνει προβληματα το μηχανακι στα χαμηλα και στην κινηση της Αθηνας.
Οταν ομως εβγαινε κανα Κηφησο ας πουμε και το ανοιγε, το μηχανακι ηταν "τεμπελικο" και δεν ανεβαζε οπως επρεπε.
Ο πελατης ετρεχε με τις δουλειες του ολη μερα και ολο ελεγε "θα παω για το σερβις, θα τους πω να το δουν κι αυτο" μεχρι που αρπαξαν τα εμβολα μεσα για τα καλα και εμεινε το μηχανακι.Κι οταν φυσικα το εφερε και το διαπιστωσαμε δεν πηγε το μυαλο μας κατευθειαν στην τρομπα.Αλλα οταν τα ελεγξεις ολα τα υπολοιπα και ξεμενεις απο αιτια......
Μεχρι που λεω "δεν μετραω μια παροχη?" και η τρομπα σερνοταν.

Γι' αυτο το ειπα.Ειναι ευκολη η μετρηση της παροχης και βασικος παραγοντας

Thnx Μάκη  :bye: .

Γιατί όμως μπορεί να κολλήσει το μηχανάκι σε μεγάλες ταχύτητες? Τι συμβαίνει από τεχνικής απόψεως στο κυλινδροπίστονο?

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Τρόμπα βενζίνης
« Απάντηση #96 - : Ιούνιος 11, 2009, 12:02:12 μμ »
Στεγνώνει απο βενζινες και δεν κρυωνει κιολας απο την βενζινη που πεφτει  μεσα στον χωρο καυσης οποτε αρπαζουν τα κυλινδρα σιγα σιγα και σφιγγει το μοτερ μεχρι που ........φτου φτου μακρυα απο εμας και ολους τους μοτοσυκλετιστες. Οσο πιο απλα μπορω να το πω,διορθωστε με αν κανω λαθος.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Τρόμπα βενζίνης
« Απάντηση #97 - : Ιούνιος 11, 2009, 01:09:36 μμ »
Στεγνώνει απο βενζινες και δεν κρυωνει κιολας απο την βενζινη που πεφτει  μεσα στον χωρο καυσης οποτε αρπαζουν τα κυλινδρα σιγα σιγα και σφιγγει το μοτερ μεχρι που ........φτου φτου μακρυα απο εμας και ολους τους μοτοσυκλετιστες. Οσο πιο απλα μπορω να το πω,διορθωστε με αν κανω λαθος.

Κατάλαβα :D :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τρόμπα βενζίνης
« Απάντηση #98 - : Ιούνιος 11, 2009, 04:11:25 μμ »
Να το πω λιγο πιο επιστημονικα?Αν κανω λαθος σε ορισμενα νουμερα διορθωστε με...

Για να γινει καυση χρειαζομαστε οξυγονο (ατμοσφαιρικος αερας) και καυσιμη υλη (υδρογονανθρακες ή κοινως,βενζινη).
Μεσα στον θαλαμο καυσης μπαινει το μιγμα αερα-βενζινης και αφου με την συμπιεση του ανεβασουμε την θερμοκρασια, το αναφλεγουμε και ετσι παιρνουμε την μεγιστη ενεργεια που μπορει να μας δωσει.
Καθε φορα που σκαει το μιγμα, η θερμοκρασια των αεριων στην κεφαλη του εμβολου αγγιζει χιλιαδες βαθμους Κελσιου.Με την κινηση του εμβολου προς τα κατω (εκτωνωση αρα και αυξηση του ογκου) η θερμοκρασια των αεριων πεφτει στους 800 βαθμους Κελσιου περιπου και οταν ανοιγει η βαλβιδα εξαγωγης εχουμε θερμοκρασια αεριων 600 βαθμους Κελσιου.
Μεχρι εκεινη την στιγμη οι επιφανειες των βαλβιδων, η κεφαλη του εμβολου και τα τοιχωματα του θαλαμου καυσης εχουν μεν ριξει την θερμοκρασια τους καπως αλλα διατηρουν αρκετα υψηλη θερμοκρασια ακομη.Δεν ειναι τοσο ευμεταβλητη οπως των αεριων μαζων.Για τον λογο αυτο χρησημοποιουνται και κραματα υλικων που αποβαλουν την θερμοκρασια με γρηγορο ρυθμο.
Εκει λοιπον ανοιγει η βαλβιδα εισαγωγης και μπαινει αερας σε θερμοκρασια περιβαλλοντος και βενζινη η οποια ειναι πτιτικο αεριο και εχει την ταση να απορροφα θερμοτητα.Ολοι μας οταν επεσε στα χερια μας νοιωσαμε οτι παγωνει λιγο.

Ο καθε κατασκευαστης λοιπον οταν κατασκευαζει τα επι μερους τμηματα του κινητηρα, λαμβανει υπ'οψιν οοοοοολα αυτα κι αλλα πολλα ωστε να ξερει τι υλικο θα χρησιμοποιησει και πως θα συμπεριφερεται το υλικο αυτο υπο ακραιες συνθηκες.
Βαζοντας και τον καταλληλο θερμοστατη στο συστημα ψυξης, κραταει την θερμοκρασια της κεφαλης και των κυλινδρων τοση οση χρειαζεται για να σφραγιζουν μεγιστα τα εμβολα αλλα να μην φρεναρουν μεσα στον κυλινδρο.

Οταν η παροχη της βενζινης ειναι μικροτερη αμεσως αυξανεται η θερμοκρασια λειτουργιας του εμβολου με αποτελεσμα να διασταλλει αυτο και να "αρπαξει" στα τοιχωματα.

Σας κουρασα οποτε και το σταματαω εδω......

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Τρόμπα βενζίνης
« Απάντηση #99 - : Ιούνιος 11, 2009, 04:25:33 μμ »
Να το πω λιγο πιο επιστημονικα?

Ωραίος  :ohyes: :ohyes:  :kalo: :kalo: :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Τρόμπα βενζίνης
« Απάντηση #100 - : Ιούνιος 11, 2009, 07:33:48 μμ »
Να το πω λιγο πιο επιστημονικα?Αν κανω λαθος σε ορισμενα νουμερα διορθωστε με...

Για να γινει καυση χρειαζομαστε οξυγονο (ατμοσφαιρικος αερας) και καυσιμη υλη (υδρογονανθρακες ή κοινως,βενζινη).
Μεσα στον θαλαμο καυσης μπαινει το μιγμα αερα-βενζινης και αφου με την συμπιεση του ανεβασουμε την θερμοκρασια, το αναφλεγουμε και ετσι παιρνουμε την μεγιστη ενεργεια που μπορει να μας δωσει.
Καθε φορα που σκαει το μιγμα, η θερμοκρασια των αεριων στην κεφαλη του εμβολου αγγιζει χιλιαδες βαθμους Κελσιου.Με την κινηση του εμβολου προς τα κατω (εκτωνωση αρα και αυξηση του ογκου) η θερμοκρασια των αεριων πεφτει στους 800 βαθμους Κελσιου περιπου και οταν ανοιγει η βαλβιδα εξαγωγης εχουμε θερμοκρασια αεριων 600 βαθμους Κελσιου.
Μεχρι εκεινη την στιγμη οι επιφανειες των βαλβιδων, η κεφαλη του εμβολου και τα τοιχωματα του θαλαμου καυσης εχουν μεν ριξει την θερμοκρασια τους καπως αλλα διατηρουν αρκετα υψηλη θερμοκρασια ακομη.Δεν ειναι τοσο ευμεταβλητη οπως των αεριων μαζων.Για τον λογο αυτο χρησημοποιουνται και κραματα υλικων που αποβαλουν την θερμοκρασια με γρηγορο ρυθμο.
Εκει λοιπον ανοιγει η βαλβιδα εισαγωγης και μπαινει αερας σε θερμοκρασια περιβαλλοντος και βενζινη η οποια ειναι πτιτικο αεριο και εχει την ταση να απορροφα θερμοτητα.Ολοι μας οταν επεσε στα χερια μας νοιωσαμε οτι παγωνει λιγο.

Ο καθε κατασκευαστης λοιπον οταν κατασκευαζει τα επι μερους τμηματα του κινητηρα, λαμβανει υπ'οψιν οοοοοολα αυτα κι αλλα πολλα ωστε να ξερει τι υλικο θα χρησιμοποιησει και πως θα συμπεριφερεται το υλικο αυτο υπο ακραιες συνθηκες.
Βαζοντας και τον καταλληλο θερμοστατη στο συστημα ψυξης, κραταει την θερμοκρασια της κεφαλης και των κυλινδρων τοση οση χρειαζεται για να σφραγιζουν μεγιστα τα εμβολα αλλα να μην φρεναρουν μεσα στον κυλινδρο.

Οταν η παροχη της βενζινης ειναι μικροτερη αμεσως αυξανεται η θερμοκρασια λειτουργιας του εμβολου με αποτελεσμα να διασταλλει αυτο και να "αρπαξει" στα τοιχωματα.

Σας κουρασα οποτε και το σταματαω εδω......

αντιθέτως ήσουν πολύ αναλυτικός και ευχαριστούμε....


Υ.Γ.
και ενας απο τους λόγους που κολλάνε τόσο ευκολα τα διχρονα...π.χ. rs.. οταν τα πάνε συνεργεια / δεν ξερουν να τα ρυθμίζουν / βαζουν καμμιά εξάτμιση χωρίς ρυθμιση....

σωστά...?  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τρόμπα βενζίνης
« Απάντηση #101 - : Ιούνιος 11, 2009, 07:45:02 μμ »
Τα διχρονα τα τουμπανιαζουν στις χοανες και στα ζιγκλερ και σου λεει "αφου το εκανα στο Astra και δουλεψε,θα δουλεψει κι εδω"
Αμ ελα ομως που ο διχρονος κινητηρας εχει τη σαρωση του στροφαλοθαλαμου και οτι και να κανεις πριν τα reed (καρμπυρατερ,χοανη) δεν μετραει αν δεν ανοιξεις την σαρωση και τις θυριδες.

Βαζουν και μεγαλα καζανια εξατμισης που δεν προλαβαινουν να γεμισουν, με τα λιγα καυσαερια που βγαζει μια μαμισια σαρωση, ωστε να προβαλουν την υποπιεση που πρεπει και καποια στιγμη κολλαει το εργαλειο απο ανεβασμενες θερμοκρασιες....
Αλλωστε απο τη φυση τους τα διχρονα δουλευουν σε ψηλοτερες θερμοκρασιες αφου καθε 360 μοιρες του στροφαλου ειναι και μια καυση ενω στον τετραχρονο ειναι καθε 720 μοιρες.

*

pangeo200

Απ: Τρόμπα βενζίνης
« Απάντηση #102 - : Ιούνιος 11, 2009, 10:00:03 μμ »
Αυτο ομως δεν είναι σαν να κατεβαίνουμε μια τεράστια κατηφόρα για παράδειγμα αλλά με κουμπομένη ταχύτητα για να φρενάρει τον κινητήρα?το ίδιο πράγμα δεν είναι στην ουσία?δουλεύει ο κύλινδρος χωρίς καύσιμο..υπάρχει και εκεί κίνδυνος να κολλήσει?

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τρόμπα βενζίνης
« Απάντηση #103 - : Ιούνιος 12, 2009, 06:20:00 πμ »
Αυτο ομως δεν είναι σαν να κατεβαίνουμε μια τεράστια κατηφόρα για παράδειγμα αλλά με κουμπομένη ταχύτητα για να φρενάρει τον κινητήρα?το ίδιο πράγμα δεν είναι στην ουσία?δουλεύει ο κύλινδρος χωρίς καύσιμο..υπάρχει και εκεί κίνδυνος να κολλήσει?

Οχι φιλε μου διοτι στην κατηφορα κατεβαινεις με κλειστο γκαζι οποτε δεν μπαινει περισσια αερα στον θαλαμο καυσης.Μπαινει το ιδιο μιγμα που μπαινει οταν εισαι ρελαντι.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Τρόμπα βενζίνης
« Απάντηση #104 - : Ιούνιος 12, 2009, 03:11:59 μμ »
Αυτο ομως δεν είναι σαν να κατεβαίνουμε μια τεράστια κατηφόρα για παράδειγμα αλλά με κουμπομένη ταχύτητα για να φρενάρει τον κινητήρα?το ίδιο πράγμα δεν είναι στην ουσία?δουλεύει ο κύλινδρος χωρίς καύσιμο..υπάρχει και εκεί κίνδυνος να κολλήσει?

ναι...ρε..επίσης πως θα βάζαμε κοντρες αλλιώς στον γκρεμό με την ταυτότητα στο στόμα... ?? :a22 :a22 :a22 :a22

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης