0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ενα πλαστικο πραγμα που δε χαλαει ποτε ομως....
Αν δεν στελνει την σωστη πιεση και στελνει λιγοτερη υπαρχει πιθανοτητα να το "στεγνωνεις" το μηχανακι.Ειδικα αν φοραει ανοιχτο φιλτρο και εξατμιση.Προσεξε το αυτο. Το εχω δει σε CBR1000RR......Κολλησε ....
Παράθεση από: MakisRC51 στις Μάιος 22, 2009, 08:41:53 πμΑν δεν στελνει την σωστη πιεση και στελνει λιγοτερη υπαρχει πιθανοτητα να το "στεγνωνεις" το μηχανακι.Ειδικα αν φοραει ανοιχτο φιλτρο και εξατμιση.Προσεξε το αυτο. Το εχω δει σε CBR1000RR......Κολλησε ....Μάκη / Bill το αναλύετε λίγο παραπάνω αυτό?
Παράθεση από: Zeppelin στις Ιούνιος 11, 2009, 12:21:24 πμΠαράθεση από: MakisRC51 στις Μάιος 22, 2009, 08:41:53 πμΑν δεν στελνει την σωστη πιεση και στελνει λιγοτερη υπαρχει πιθανοτητα να το "στεγνωνεις" το μηχανακι.Ειδικα αν φοραει ανοιχτο φιλτρο και εξατμιση.Προσεξε το αυτο. Το εχω δει σε CBR1000RR......Κολλησε ....Μάκη / Bill το αναλύετε λίγο παραπάνω αυτό? Το εχω δει 2 φορες σε CBR 1000RR και μια σε FJR 1300.Και οι 3 τους εβαλαν μεταχειρησμενο μοτερ.Για καποιο λογο, τρομπα βενζινης τους αντι να ανεβαζει π.χ. 2.2 bar (τυχαιο νουμερο, δεν θυμαμαι ακριβως) ανεβαζε 1.9 bar ας πουμε.Το αποτελεσμα ηταν να μην δειχνει προβληματα το μηχανακι στα χαμηλα και στην κινηση της Αθηνας.Οταν ομως εβγαινε κανα Κηφησο ας πουμε και το ανοιγε, το μηχανακι ηταν "τεμπελικο" και δεν ανεβαζε οπως επρεπε.Ο πελατης ετρεχε με τις δουλειες του ολη μερα και ολο ελεγε "θα παω για το σερβις, θα τους πω να το δουν κι αυτο" μεχρι που αρπαξαν τα εμβολα μεσα για τα καλα και εμεινε το μηχανακι.Κι οταν φυσικα το εφερε και το διαπιστωσαμε δεν πηγε το μυαλο μας κατευθειαν στην τρομπα.Αλλα οταν τα ελεγξεις ολα τα υπολοιπα και ξεμενεις απο αιτια......Μεχρι που λεω "δεν μετραω μια παροχη?" και η τρομπα σερνοταν.Γι' αυτο το ειπα.Ειναι ευκολη η μετρηση της παροχης και βασικος παραγοντας
Στεγνώνει απο βενζινες και δεν κρυωνει κιολας απο την βενζινη που πεφτει μεσα στον χωρο καυσης οποτε αρπαζουν τα κυλινδρα σιγα σιγα και σφιγγει το μοτερ μεχρι που ........φτου φτου μακρυα απο εμας και ολους τους μοτοσυκλετιστες. Οσο πιο απλα μπορω να το πω,διορθωστε με αν κανω λαθος.
Να το πω λιγο πιο επιστημονικα?
Να το πω λιγο πιο επιστημονικα?Αν κανω λαθος σε ορισμενα νουμερα διορθωστε με...Για να γινει καυση χρειαζομαστε οξυγονο (ατμοσφαιρικος αερας) και καυσιμη υλη (υδρογονανθρακες ή κοινως,βενζινη).Μεσα στον θαλαμο καυσης μπαινει το μιγμα αερα-βενζινης και αφου με την συμπιεση του ανεβασουμε την θερμοκρασια, το αναφλεγουμε και ετσι παιρνουμε την μεγιστη ενεργεια που μπορει να μας δωσει.Καθε φορα που σκαει το μιγμα, η θερμοκρασια των αεριων στην κεφαλη του εμβολου αγγιζει χιλιαδες βαθμους Κελσιου.Με την κινηση του εμβολου προς τα κατω (εκτωνωση αρα και αυξηση του ογκου) η θερμοκρασια των αεριων πεφτει στους 800 βαθμους Κελσιου περιπου και οταν ανοιγει η βαλβιδα εξαγωγης εχουμε θερμοκρασια αεριων 600 βαθμους Κελσιου.Μεχρι εκεινη την στιγμη οι επιφανειες των βαλβιδων, η κεφαλη του εμβολου και τα τοιχωματα του θαλαμου καυσης εχουν μεν ριξει την θερμοκρασια τους καπως αλλα διατηρουν αρκετα υψηλη θερμοκρασια ακομη.Δεν ειναι τοσο ευμεταβλητη οπως των αεριων μαζων.Για τον λογο αυτο χρησημοποιουνται και κραματα υλικων που αποβαλουν την θερμοκρασια με γρηγορο ρυθμο.Εκει λοιπον ανοιγει η βαλβιδα εισαγωγης και μπαινει αερας σε θερμοκρασια περιβαλλοντος και βενζινη η οποια ειναι πτιτικο αεριο και εχει την ταση να απορροφα θερμοτητα.Ολοι μας οταν επεσε στα χερια μας νοιωσαμε οτι παγωνει λιγο.Ο καθε κατασκευαστης λοιπον οταν κατασκευαζει τα επι μερους τμηματα του κινητηρα, λαμβανει υπ'οψιν οοοοοολα αυτα κι αλλα πολλα ωστε να ξερει τι υλικο θα χρησιμοποιησει και πως θα συμπεριφερεται το υλικο αυτο υπο ακραιες συνθηκες.Βαζοντας και τον καταλληλο θερμοστατη στο συστημα ψυξης, κραταει την θερμοκρασια της κεφαλης και των κυλινδρων τοση οση χρειαζεται για να σφραγιζουν μεγιστα τα εμβολα αλλα να μην φρεναρουν μεσα στον κυλινδρο.Οταν η παροχη της βενζινης ειναι μικροτερη αμεσως αυξανεται η θερμοκρασια λειτουργιας του εμβολου με αποτελεσμα να διασταλλει αυτο και να "αρπαξει" στα τοιχωματα.Σας κουρασα οποτε και το σταματαω εδω......
Αυτο ομως δεν είναι σαν να κατεβαίνουμε μια τεράστια κατηφόρα για παράδειγμα αλλά με κουμπομένη ταχύτητα για να φρενάρει τον κινητήρα?το ίδιο πράγμα δεν είναι στην ουσία?δουλεύει ο κύλινδρος χωρίς καύσιμο..υπάρχει και εκεί κίνδυνος να κολλήσει?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι