0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα guys,Γυρνώντας σήμερα με την αγαπημένη μου μετά από άλλη μια αξέχαστη βόλτα μαζί της (με την αδρεναλίνη μου να ανεβαίνει παρέα με τον μπροστινό τροχό σε κάθε φανάρι όπου η ποιότητα της ασφάλτου μου το "επέτρεπε") , διαπίστωσα ότι αναβόσβηναν μόνο τα πίσω φλας χωρίς όμως να έχω πατήσει το κουμπί των alarm . Δοκίμασα να πατήσω το κουμπί των alarm μήπως κάτι είχε κολλήσει (και λόγω ζέστης ίσως) και παρατήρησα ότι αναβόσβηναν τα μπροστά και τα πίσω με ταχύτητα όμως μεγαλύτερη από τη normal. Κλείνοντας πάλι το κουμπί , τα πίσω φλας συνέχισαν το πάρτυ τους (λόγω εθνικής ομάδας???ποιος ξέρει!) με normal ταχύτητα τώρα. Παίζοντας με τις ασφάλειες κάτω από τη σέλα διαπίστωσα ότι βγάζοντας την κόκκινη ασφάλεια (10 Α) το πάρτυ τελείωσε και όταν τοποθέτησα ξανά την ασφάλεια όλα καλά και όλα ωραία. Γνωρίζετε κάτι περί αυτού , να το ψάξω περισσότερο μήπως βρεθώ προ εκπλήξεως στο μέλλον???
Υ.Γ.: Με τα λάδια τι γίνεται ρε παιδιά , είναι να τα αλλάξω (μου πρότειναν κάθε 2.500 χμ να τα αλλάζω) και μου είπαν 18€ το λίτρο Χ 3 λίτρα για Strada Factory = 50€ στρογγυλά !!! Τι λάδι είναι αυτό , καλαματιανό ???Ευχαριστώ!!!
Γνωστό πρόβλημα με τους meta. Εμένα το έπαθε μόνο μια φορά. Άναψα κι εσβησα το συναγερμό και όλα ΟΚ.
Πάντως η δική μου εμπειρία από META συναγερμό ήταν άψογη. Τον είχα 3 χρόνια σε Yamaha XT660 και δούλευε πάντα άψογα. Ίσως φταίει το συγκεκριμένο μοντέλο ή η ποιότητα εργασίας στην εγκατάσταση.
(του ειπα να τον βαλει εκει που ξερει και να κανει μπιου μπιου και εφυγα)
Ναι Μάκη , έχω έναν της Meta System , προίκα με την αγορά της μηχανής...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι