APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: JOTIS75 στις Ιούλιος 28, 2008, 08:33:47 μμ
-
Παιδιά για σας !!!
Πρίν λίγο και ενώ ήμουν σταματημένος έξω από το σπίτι μου άνοιξα αυτό το υπέροχο ντουλαπάκι στο ρεζερβουάρ για να βγάλω το κινιτό μου, κλείνωντάς το κούστικε ένα κλάκ περίεργω ελαφρός και τώρα όταν ανοίγει ούτε ανεβάινει όπως πρίν αλλά ούτε κάθεται ανοιχτώ.....
Μείπως κάποιος έιχε καμία φορά το ίδιο πρόβλημα? κάτι πρέπει να βγείκε από την θέση του....
-
μήπως κανενα ελατήριο απο τον κόκκινο μοχλό τα 'φτυσε....??? μένει ανοιχτό οταν το κλείνεις ή κλειστο....? :thnk: :thnk: πήγαινε κοιταξέ το πάντως...
Υ.Γ. ποτέ το κινητο στο συγκεκριμένο ντουλαπάκι....γιατι απο κάτω ειναι το καύσιμο....και κάυσιμο με ακτινοβολία ξέρεις τι σημαινει....ΜΠΟΥΜ..... ;)
-
Ανοίγει και κλήνει κανονικά απλός πρέπει να το κρατώ εγώ τώρα... δεν ανεβαίνει δεν κάθεται ανοικτό...
Τηνάλλη πέμπτη πάω για το πρώτο σερβις και θα πώ στα παιδιά να το δούν....
Ευχαριστώ πολύ πάντως.
-
Υ.Γ. ποτέ το κινητο στο συγκεκριμένο ντουλαπάκι....γιατι απο κάτω ειναι το καύσιμο....και κάυσιμο με ακτινοβολία ξέρεις τι σημαινει....ΜΠΟΥΜ..... ;)
Γιατι καύσιμο + ακτινοβολία = ΜΠΟΥΜ????
-
Νομίζω οτι έχεις το γνωστό πρόβλημα με το ελατήριο. Δεν είναι τίποτα σοβαρό, θα στο φτιάξουν στο service.
-
Για κοιταξε και κατω απο τη σελα. Το ελατηριο που ανοιγει το ντουλαπακι φαινεται. Αν κ νομιζω ετσι οπως τα λες οτι κατι εχει γινει στο κοκκινο πλαστικο γατζακι κατω απο το καπακι.
-
κάνα ελατήριο, αλλά όπως είπε και ο akis karditsa, καλύτερα μην το βάζεις... τόσα μέρη υπάρχουν... και ο διάολος πολλά ποδάρια...
στα βενδινάδικα γιατί απαγορευεται το κινητό...
άσε που λέεεμε καλύτερα να έχεις το κινητό σου κάπου πάνω σου πάρα σε μια μηχανή.... :bye: :bye:
-
Σίγουρα έχει σπάσει το ελατήριο πίσω απο την θήκη, μόλις πριν 2 μήνες το άλλαξα, δεν είναι τίποτα! Όσο για το κινητό και καύσιμο, λόγω επαγγέλματος και επειδή η πτυχιακή μου ήταν σε αντίστοιχο θέμα, είναι ένας μύθος. Δεν προκαλείται εύφλεξη καυσίμου απο την (ελάχιστη) ακτινοβολία του κινητού.
-
Ανοίγει και κλήνει κανονικά απλός πρέπει να το κρατώ εγώ τώρα... δεν ανεβαίνει δεν κάθεται ανοικτό...
Τηνάλλη πέμπτη πάω για το πρώτο σερβις και θα πώ στα παιδιά να το δούν....
Ευχαριστώ πολύ πάντως.
εδω θα συμφωνισω με τον yannis650...για το ελατηριο του καπακιου μαλλον προκειται.... ;)
-
Και τώρα μία ίσως χαζή ερώτηση!!
Όταν ανοίγεις το καπάκι πρέπει να κάθεται κανονικά ανοιχτό και όρθιο πάνω???
Γιατί εγώ από την αρχή που πήρα μεταχειρισμένο το strada μου πρέπει να το κρατάω το καπάκι όση ώρα βάζει βενζίνη ο υπάλληλος και μου φάνηκε ψιλοβλακεία αυτό αλλά είχα συμβιβαστεί! Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα ή έτσι είναι τελικά??! :thnk:
-
Και τώρα μία ίσως χαζή ερώτηση!!
Όταν ανοίγεις το καπάκι πρέπει να κάθεται κανονικά ανοιχτό και όρθιο πάνω???
Γιατί εγώ από την αρχή που πήρα μεταχειρισμένο το strada μου πρέπει να το κρατάω το καπάκι όση ώρα βάζει βενζίνη ο υπάλληλος και μου φάνηκε ψιλοβλακεία αυτό αλλά είχα συμβιβαστεί! Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα ή έτσι είναι τελικά??! :thnk:
ω ναι...έχεις κι εσύ προβληματάκι....πήγαινε να στο φτιάξουν....το καπάκι ανοιγει κανονικά και δεν χρειάζεται να το κρατάς....απλά το ανεβάζεις.....σαν το πορτπαγκάζ... ;)
-
Σώπα ρε, κοίτα να δεις τι μαθαίνει κανείς μετά από 5 μήνες!! Μήπως έχει και άλλα τέτοια ευχαριστα να μάθω? Μήπως τα δικά σας πιάνουν 250+ τελική, να πάω σημερα κιόλας να ρυθμίσω το δικό μου που πιάνει με το ζόρι 190??!! :D :D :tez: είναι το μόνο που μου λείπει από αυτό το μηχανάκι! άντε και λίγο χώμα να μπορούσε να πατήσει...
thanx AKIS :kalo:
-
:a013εμενα μου βγαζει 250+(αλλα σε αυτονομια :tez:)
στο θεμα τωρα..
κ γω πιστευω οτι ειναι το ελατηριο,αλλα ως γνωστον οσο η γνωμη του γιατρου(μηχανικου)δεν ειναι καμμια αλλη!!
-
Δες και εδώ (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=1125.0)
Συνήθως το ελατηριάκι φεύγει απο την θέση του και μπαίνει εύκολα αν ξεβιδώσεις όλο το καπάκι του νουλαπακίου (απο τις βίδες που ειναι κάτω απο το καπάκι). :bye:
-
Ναι τελικά χτές πήγα σε αυτούς τους τόσο καλούς ανθώπους στο σερβις Μυτιλήνης και μου το φτιάξαν.
ήταν τελικά το ελατηριάκη που έφυγε από τη θέση του, βγάλαν το καπάκι και σε 10 λεπτά ήταν σαν καινούριο.....
Και τώτα ο Παναγιώτης είναι μεσα στη τρελλή :jump1:
-
οτι ναναι εψαξα ολα τα post [ριν παρω την μηχανη αυτο μ ξεφυγε και κυκλοφορουσα 1 χρονο τωρα και εβαζα βενζινη κρατωντας το καπακι τελικα ειναι ευκολο μπορω να το κανω μονος μ θελει ανταλλακτικο?
-
δεν ειναι τιποτα..κ εμενα σε 5 λεπτα στο εξουσιοδοτημενο ηταν ετοιμο..ολοι τα ιδια περναμε ρε γμτ...
-
Αυτό είναι πταίσμα... το φτιάχνεις και μόνος σου. :ohyes:
Κοίτα καταρχήν δες αν το ελατήριο έχει σπάσει η αν απλά έχει φύγει από την θέση του. Συνήθως απλά γλιστράει.
Άνοιξε το ντουλαπάκι και ξεβίδωσε με σταυροκατσάβιδο τα βιδάκια που είναι στο καπάκι μέχρι να ξεκουμπωσει.
Επανέφερε το ελατήριο και ξαναβίδωσε.
Επίσης μπορείς να το στραβώσεις λίγο το ελατήριο στο σημείο που γληστράει για να μην ξαναφύγει. :bye:
:bye:
Το μόνο δύσκολο είναι ότι πρέπει να βρεις ένα κατσαβιδάκι που να χωράει για να ξεβιδώσεις τα βιδάκια. Αλλιώς βγάζεις όλη την θήκη με αλεν και μετα το καπάκι.
-
που ειναι ακριβως αυτο το ελατηριο?
χωρις να βγαλω βιδες μπορω να δω αν εχει σπασει η φυγει απλα.?
αν εχει σπασει παω για ανταλλακτικο και αν ναι ποια η τιμη
-
φενεται οταν η θηκη ειναι τερμα ανοιχτη..απ τη μεσα μερια..κανονικα παταει σ ενα πλαστικο το ενα ακρο του ελατηριου..δες αν ειναι στη θεση του..λογικα θα χει φυγει απλα..δε νομιζω να εχει σπασει..
-
προσπαθησα σημερα να δω ποιο ειναι αυτο το ελλατηριο αλλα δεν τα καταφερα εβγαλα τις 4 βιδες που ειναι μεσα στη θηκη αλλα δεν βγηκε ολο το πλαστικο κοιταξα γυρω γυρω να δω που ειναι αυτο το ελλατηριο αλλα δεν βρησκω κατι κανενας καποια βοηθεια
-
Το ελατήριο θα το βρείς κάτω απο τη σέλλα... μπροστά και δεξια αν θυμάμαι καλά. Αν το τραβήξεις ανοιγει το ντουλαπάκι χωρίς να ειναι ανοιχτός ο διακόπτης
-
δεν λεει γι αυτο το ελατηριο ο φιλος,αλλα γι αυτο που κραταει το ντουλαπακι ανοιχτο...αυτο που λες ειναι η εχατη λυση για οσες φορες δεν ανοιγει κανονικα..που ειναι πολλες αυτες δυστυχως..συντομα θα παιξει πατεντα να το ανοιγω χωρις να βγαζω σελα καθε φορα.. :bye:
-
το εψαξα παλι σημερα τα νευρα μ θελω να το βρω μου σπαει τα νευρα να βαζω βενζινη και να το κραταω ανοιχτο.
προσπαθω να δωσω τα λεφτα να βγαλω το πορτοφολι και ταυοχρονα να κραταω το καπακι ελεος.
αν το ηξερα οταν επερνα μεταχειρισμενο το μηχανακι θα εκανα θεμα να το φτιαξουν αλλα τωρα ειναι αργα
-
το εψαξα παλι σημερα τα νευρα μ θελω να το βρω μου σπαει τα νευρα να βαζω βενζινη και να το κραταω ανοιχτο.
προσπαθω να δωσω τα λεφτα να βγαλω το πορτοφολι και ταυοχρονα να κραταω το καπακι ελεος.
αν το ηξερα οταν επερνα μεταχειρισμενο το μηχανακι θα εκανα θεμα να το φτιαξουν αλλα τωρα ειναι αργα
Δεν πας σε ένα συνεργείο... δεν νομίζω να σου πάρουν πάνω από 10Ε :bye:
-
δεν λεει γι αυτο το ελατηριο ο φιλος,αλλα γι αυτο που κραταει το ντουλαπακι ανοιχτο...αυτο που λες ειναι η εχατη λυση για οσες φορες δεν ανοιγει κανονικα..που ειναι πολλες αυτες δυστυχως..συντομα θα παιξει πατεντα να το ανοιγω χωρις να βγαζω σελα καθε φορα.. :bye:
Αν κοιτάξεις κάτω από τη σέλα θα δεις ότι το μοτεράκι που τραβάει το ελατήριο παίρνει ρεύμα από μια φύσα. Αυτή δεν κάνει επαφή πάντα και δεν ανοίγει τη θήκη. Την έχω κολλήσει λοιπόν με θερμόκολλα και έκτοτε ουδέν. :bye: :bye: :bye:
-
ευχαριστω γιατο tip θα το δοκιμασω κ αυτο..μπας και..αλλιως χειροκινητα..
-
που ειναι ακριβως αυτο το ελατηριο?
χωρις να βγαλω βιδες μπορω να δω αν εχει σπασει η φυγει απλα.?
αν εχει σπασει παω για ανταλλακτικο και αν ναι ποια η τιμη
Θα πρέπει να αφαιρέσεις όλο το ντουλαπάκι πάνω από το ρεζερβουάρ σου για να το δεις και να το βάλεις στον τόπο του….
Δεν μου φάνηκε δύσκολο αλλά δεν θα το έκανα και μόνος μου…..
Αν πιστεύεις πώς έχεις την χειρονακτική γνώση κάντο….
-
το προσπαθησα αλλα για καποιο λογο δεν μου εμεινε στο χερι το καπακι οταν εβγαλα τις βιδες.
ανκαποιος ξερει ποσες ειναι ακριβως οι βιδες ας πει.
αν το παω σε μαστορα που δεν ειναι aprilia καλυτερα να το φτιαξω μονος μ
-
Καλησπέρα παιδιά. Είμαι και εγώ κάτοχος ενός strada και αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με το ελατήριο. Έκανα μια βόλτα από Ερμίδη, Αδάμου και Κουρτή για να ρωτήσω για επισκευή και μου λέγανε ότι είναι μεγάλη δουλειά και ότι πρέπει να βγούνε όλα τα πλαστικά γύρο από το ντεπόζιτο και ιστορίες. Αποφάσισα να το κοιτάξω μόνος και έχω κάποιες απορίες.
1)Υπαρχή κανένας μηχανικός Θεσσαλονίκη να ξέρει να το κάνει;
2)Ξεβιδώνω τις βίδες στην πάνω μεριά από το καπάκι;
3)Τις βίδες που είναι από την πλευρά του ελατηρίου πως και με τη κατσαβίδι να τις βγάλω μιας και το καπάκι δεν σηκώνετε τελείως;
-
5 λεπτα δουλεια ειναι!!
οσοι λενε το αντιθετο θενε μεροκαματο!
προχθες επιχειρησα να το φτιαξω,εχοντας στο μυαλο μου τα λογια του δικου μου μαστορα οτι ειναι μεγαλη φασαρια κ επρεπε να παρω ολο το συστημα!
οταν ξεβιδωσα το καπακι ειδα οτι σε 2 λεπτα το χα βαλει!
η μαλακια ειναι οτι κ αυτος μαλλον προσπαθουσε-προσπαθουσε με αποτελεσμα να χει φαγωθει το πλαστικο που ακουμπαει το ελατηριο κ ετσι δεν ηταν αρκετο για να το κρατησει στην θεση του!!
μ αυτα κ μ αυτα αφου τσατιστικα-ενιωσα ελληνας,του προσθεσα μια βιδουλα η οποια κραταει σταθερο το ελατηριο.ετσι δεν πεταγεται προς τα πανω οπως πριν αλλα μενει ανοιχτο μονο του!
-
Μήπως σου ειναι ευκολο να ανεβασεις μια φωτο που να διχνεις τις βιδες που πρεπει να βγαλω?
-
σηκωσε το καπακι κ φαινονται!δεν εχει καμμια κρυμμενη! :bye:
-
Το καπάκι δεν μπορω να το συκωσω ολοκληρο!οποτε δεν χωραει να βαλω σταυροκατσαβιδο στις βιδες κοντα στο ελατηριο και δεν θέλω να φαω το πλαστικο.Μαλλον πρεπει να βρω ενα κοντο κατσαβιδη εκτος και αν δεν χριαζεται να βγαλω ολες τις βιδες.Βασικα ολες οι βιδες μαζοι δεν ειναι γύρο στις 7-8 σε αριθμο?
-
Καλημερα σε ολους.σχετικα με το ελατηριο του καπακιου προτεινω μια πατεντα που εχω κανει εδω και εναμισι χρονο και ειναι πανευκολη.θα ανεβασω φωτο αλλα χοντρα χοντρα θα κανω μια περιγραφη.το ελατηριο εχει 2 ακρες,μια ισια και μια με κουρμπα που πιανει στο κατω πλαστικο και συνιθως το τρωει απο το ζορι του ελατηριου.πηρα ενα καλωδιο ρευματως εναμισι περιπου εκατοστο,εβγαλα το συρμα απο μεσα και το πλαστικο το εβαλα σαν καποτα στην ακρη του ελατηριου που εχει κουρμπα.εβαλα και κολλα στιγμης πριν το φωρεσω.ετσι αντι να ακουμπαει το μεταλλο του ελατηριου στο πλαστικο της βασης ακουμπαει η καποτα.και δεν το τρωει και το κραταει σταθερο.
-
Περιμένουμε Φωτο :)
-
Για να βγεί το πλαστικό καπάκι που καλύπτει το ντεπόζιτο κάνουμε τα εξής:
1) Βγάζουμε το λευκό πλαστικό κομμάτι που βρίσκεται δεξιά από το τιμόνι ξεβιδώνοντας 2 βίδες (με σταυρό). Εδώ θέλει κοντό σταυροκατσάβιδο. Εκει μέσα κρύβονται οι καλωδιώσεις από την ECU προς το καντράν.
2) Αφαιρούμε 6 βίδες άλλεν, 4 πάνω στο καπάκι (κάτω από το μαύρο αντιολησθητικό πατάκι του ντεπόζιτου) και 2 κρυμμένες από την σέλα στο κάτω μέρος (βλέπετε τις φωτογραφίες).
3) Αφαιρούμε την μαύρη τάπα της βενζίνης.
4) Καλό θα είναι να ξεβιδώσετε και τα 2 άλλεν που συγκρατούν τον μηχανισμό του καπακιού κάτω από την σέλλα.
5) Αφαιρέστε το καπάκι με προσοχή. Εδώ θα πρέπει να αφαιρέσετε και ένα λαστιχένιο μαύρο σωληνάκι που χρησιμεύει για να διοχετεύει στο δρόμο βενζίνη που τυχόν θα ξεχειλίσει από το ντεπόζιτο. Θυμηθείτε να το ξανασυνδέσετε όταν επανατοποθετήσετε το καπάκι!!!
Τώρα μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε με το γ@@!$%καπάκι.
Φωτογραφίες από το Service Manual:
-
πολλα βγαζεις φιιιλεεε!!!ας κανουμε την ζωη μας πιο απλη! :ohyes:
-
πρεπει να επισυμανω οτι!!οι βιδες δεν εχουν ιδιο μηκος!
πρεπει να θυμαστε ποιες πανε που γιατι αν μπουν λαθος θα πιεσουν το καπακι κ θα του αφησουν σημαδι σαν σπυρακι!εγω την πατησα,κ ηταν πολυ ασχημο!ευτυχως το πηρα νωρις χαμπαρι κ δεν τρυπησα το καπακι απο μεσα!!!!
αντε κ καλα να περασετε με τις καλες σας!!σε λιγο θ ανεβασω κ αλλη φωτο με την βιδα που εβαλα εγω κ το σταθεροποιησα!!`
-
κ σ αυτες τις φωτο φαινονται οι βιδες που πρεπει να ξεβιδωσετε(α!εγω εχασα κ μια λογω πολλων μποφωρ!) κ η βιδα που εβαλα για να σταθεροποιησω το ελατηριο.επισης στην τριτη φαινεται κ εκει που φαγωθηκε απο τις προσπαθειες του μηχανικου,με αποτελεσμα να μην μπορει πλεον να στηριχθει οπως θα πρεπε απο μονο του!...
-
NICE!!! 1000 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ :D
-
και η βιδα καλη μου φαινετε!
-
Για βαλε ενα μεταλικο ελασμα κατω απο το ελατηριο για να μεγαλωση η επιφανεια που πατα. Δεν χρειαζεται να ειναι μεγαλυτερο απο +1εκ. Παχος περιπου 3-5χιλ για να αντεχει την κοντρα. Εγω αυτο εκανα και ξενοιασα! :bye:
-
:kalo: :kalo:
-
Για βαλε ενα μεταλικο ελασμα κατω απο το ελατηριο για να μεγαλωση η επιφανεια που πατα. Δεν χρειαζεται να ειναι μεγαλυτερο απο +1εκ. Παχος περιπου 3-5χιλ για να αντεχει την κοντρα. Εγω αυτο εκανα και ξενοιασα! :bye:
γενικα δεν μ αρεσει να τρυπαω κ να προκαλω σημαδια!
ομως χωρις εξοπλισμο κτλ κ τον χρονο να με πιεζει γιατι ξεχαστηκα κ δουλευα σε λιγο,εκανα τον ελληναρα κ εβαλα την βιδα.
κανει την δουλεια του ομως κ με ικανοποιει!
βεβαια ειναι κ το αλλο..κ με χαλασμενο ελατηριο εκανα δουλεια.το χω ξαναποσταρει παλιοτερα σε αλλο ποστ!!αλλη αναιμακτη πατεντα!
-
Ενσταση!!!ο συνονοματος Γιωργος την τελευταια φωτο δεν την εβαλε για τη πατεντα.....την εβαλε για να κανει φυγουρα οτι βαζει κατοσταρα !!!!!! ;) ;) ;)
-
εγω?!
εδω υπαρχει μια συνομωσια!!!ο υπαλληλος ζμπροχνωταν να μπει στο πλανο!! :P
την ταπα που εχω βαλει για στηριγμα ηθελα να δειτε βρεεε!!!δεν χρειαζεται να στεναχωριομαστε κ αν εχει φυγει το ελατηριο!
εδω κ ενα χρονο περιπου ημουν ετσι κ αν δεν πριζονωμουν απο αυτο το τοπικ δεν θα βανα ουτε την βιδα!μια χαρα ημουν!
οποτε μην αγανακτουμε κιολας για μηδαμινα προβληματα! :kalo:
-
Για βαλε ενα μεταλικο ελασμα κατω απο το ελατηριο για να μεγαλωση η επιφανεια που πατα. Δεν χρειαζεται να ειναι μεγαλυτερο απο +1εκ. Παχος περιπου 3-5χιλ για να αντεχει την κοντρα. Εγω αυτο εκανα και ξενοιασα! :bye:
γενικα δεν μ αρεσει να τρυπαω κ να προκαλω σημαδια!
ομως χωρις εξοπλισμο κτλ κ τον χρονο να με πιεζει γιατι ξεχαστηκα κ δουλευα σε λιγο,εκανα τον ελληναρα κ εβαλα την βιδα.
κανει την δουλεια του ομως κ με ικανοποιει!
βεβαια ειναι κ το αλλο..κ με χαλασμενο ελατηριο εκανα δουλεια.το χω ξαναποσταρει παλιοτερα σε αλλο ποστ!!αλλη αναιμακτη πατεντα!
Όπως φαίνεται και στην φωτό DSC00401.JPG το ελατήριο είναι από την μάνα του ελαφρός στραβωμένο (και μάλιστα με την λάθος κλίση, γιαυτό και γλιστράει).
Μπορείτε απλά να το ισιώσετε ώστε να επιμηκυνθεί ή ακόμα και να του αντιστρέψετε την κλίση. Εγώ το έχω ισιώσει και δεν έχει ξαναφύγει από τότε. :bye:
-
Μιας και εχουν "πεσει" οι photo εβγαλα μερικες φρεσκιες.
Κατα πρωτων θα χρειαστουμε 2 εργαλια->
(http://i65.tinypic.com/2q0r1pt.jpg)
Γινετε και δουλιτσα με κοντο σταυροκατσαβιδο αλλα η καστανια βολευει περισσοτερο.
Επιπλεων θα βοηθουσε εαν βρισκαμε κατι να κραταει το καπακι ανοιχτο, εγω χρησιμοποιησα 2 ελαστικους αποστατες της καστανιας αλλα υποθετω πως ολο και κατι αλλο μπορειτε να βρειτε.
Επειδη ειχα διαβασει ολο το νημα και σε καποια φαση περιπλεκετε μιας και πεφτουν στην συζητηση "λυσιμο ρεζερβουαρ, βγαλσιμο ταπας βενζινης κοκ" να πω οτι το μονο μερος που ξεβιδωνουμε ειναι η πλευρα του καπακιου που βλεπουμε οταν ειναι ανοικτο.
Λοιπον ισιωνουμε το τιμονι (αλλιως βρισκει το καπακι) και παταμε τον διακοπτη για να ανοιξει->
-
Λοιπον ισιωνουμε το τιμονι (αλλιως βρισκει το καπακι) και παταμε τον διακοπτη για να ανοιξει->
(http://i65.tinypic.com/mhfrzb.jpg)
Βλεπουμε 10 βιδες, οι 6 που ειναι στο πανω μερος ειναι κοντες και 4 πιο μακριες χαμηλα εκει που ειναι οι "μεντεσεδες".
Τις αφαιρουμε ολες.
Με λιγο "σπρωξιμο" ξεκουμπωνει το καπακι και πλεων εχουμε 2 κομματια, το εξωτερικο (δεν μας χρειαζετε)->
(http://i64.tinypic.com/1vjhe.jpg)
Και το δευτερο που εξακολουθει να μενει πανω στο μηχανακι->
(http://i67.tinypic.com/2prtf86.jpg)
Σε αυτο χαμηλα θα χρησιμοποιησουμε το σουβλι που ειδαμε στην πρωτη photo για να βγαλουμε τους 2 πυρους που συγκρατουν τους μεντεσεδες (ενας σε καθε μεντεσε).
Με το που κανουμε αυτητν την διαδικασια εχουμε παρει και το δευτερο κομματι στο χερι και πλεων βγαινει ελευθερα και το ελατηριο.
Παρολο που φαινετε αρχικα τρομερα ακαμπτο -αναρωτιουμουν μηπως το εβαζα λαθος γιατι πιστευα πως με τοση δυναμη που χρειαζοταν να ανοιγοκλεισει ισως να εσπαγε το καπακι, τελικα ομως ειναι μια χαρα-.
Τωρα εδω κατι διαβασα πως εαν ισιωσουμε την ακρη του καθετε καλα, αλλα εγω με πενσα (μικρη του ikea) δεν τα καταφερερα, οποτε εκανα πατεντα*.
Εκοψα ενα μικρο upat και το σφινωσα με μονωτικη στην ακρη του ελατηριου.
Το βαζουμε πισω στην θεση του με το κομματακι του ελατηριο(+ upat) να φαινετε.
Περναμε παλι τους πυρους στην θεση τους (για καποιο λογο αυτο με δυσκολεψε περισσοτερο απο ολα στην πλευρα του μεντεσε που ειχε κ το ελατηριο) , ξαναβιδωνουμε(προσοχη με την καστανια μην φαμε τις πλαστικες βολτες) χωρις να μπερδεψουμε της βιδες.
ΟΙ 4 ΜΑΚΡΙΕΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΠΑΚΙΟΥ, διπλα στους μεντεσεδες.
Και βουαλα εχουμε παλι ανοιγομενο καπακι!
*Η αληθεια ειναι οτι αρχικα ειχα βρει ενα μικρο πλαστικο "αυτακι" που βαζουμε στα ραφια(παρεμφερες με αυτο στο link->http://www.s-georgakakis.gr/products.php?categoryID=116 (http://www.s-georgakakis.gr/products.php?categoryID=116),
ζεστανα με ενα ρεσω μια προκα και του εκανα μια τρυπα για να μπει να πατησει μεσα το ελατηριο.Αλλα εκει που προσπαθουσα να το βαλω εκσφενδονιστηκε και δεν το εβρισκα και βαρεθηκα να ξανακατεβω στην αποθηκη να βρω αλλο οποτε χρησιμοποιησα το upat! :P :P
-
Θηκη Ρεζερβουαρ "part 2".
Ας συνεχισω απο το προηγουμενο ποστ...
Η πατεντα για να μενει ανοιχτο το καπακι οσο ξεβιδωνουμε->
(http://i68.tinypic.com/vxknqc.jpg)
Το πλαστικο "αυτακι" και το ρεσω που λεγαμε->
(http://i67.tinypic.com/2nqbqfq.jpg)
(http://i67.tinypic.com/2ebfjmf.jpg)
Τελικα ηταν μια ιδεα πιο φαρδυ και το εκοψα ελαχιστα με την πενσα και τυλιγμα με μαυρη μονωτικη.
Το ελατηριο για το οποιο γινετε ολη η φασαρια->
(http://i65.tinypic.com/n2cutv.jpg)
-Ετσι ειναι και σας? Η το δικο μου ειναι κομμενο?-
Η αφορμη για το ξαναλυσιμο ηταν οτι το καπακι δεν εμενε κλειστο..Σε καθε κουνημα ξανανοιγε.
Υπεθετα πως ειτε δεν ειχε βιδωθει τελεια το εξωτερικο καπακι, ειτε γιατι το τραβουσε το ελατηριο δυνατοτερα απο οτι επρεπε.
Οποτε ειχα σκεφτει να το ξεβιδωσω και να βαλω 2 πλαστικες ροδελες κατω απο τις δυο βιδες στα πλαινα του πυρου ωστε αυτος να σπρωχνετε ελαχιστα πιο βαθια οταν κλεινει το καπακι..
Δυστηχως δεν ειδα βελτιωση απο αυτο και λεω να δοκιμασω την κλειδαρια του χωρις το καπακι, ισιο μικρο κατσαβιδακι και πιασμενο tie-wrap(σε λουπα) ->
(http://i66.tinypic.com/33jlgch.jpg)
Τοποθετουσα το tie-wrap μεσα στην κλειδαρια κ επειτα την ασφαλιζα με το κατσαβιδι.
Οποτε τραβωντας μετα το tie-wrap προς τα πανω εκανα -ας πουμε- "προσωμοιωση".Χωρις πολυ δυναμη στο 2-3ο τραβηγμα ανοιγε η κλειδαρια...
Βγαζω σελα και παρατηρω τον μηχανησμο που τραβαει την ντιζα->
(http://i64.tinypic.com/auc9hk.jpg)
Φαινοταν καπως τεντωμενο (σε κλειστη θεση το ντουλαπακι), βαζω μια πενσα και συγρατω σταθερα το μεταλικο ελασματακι που πιανει το ελατηριο, με το αλλο χερι βαζω το tie-wrap στην κλειδαρια και το ανασηκωνω, ε, αυτη την φορα δεν ανοιξε!
Οποτε το προβλημα εντοπιζετε εκει(μιλαμε για χιλιοστα).
Λυγιζω το ελασμα και του περναω ενα θερμοσυστελωμενο για να μην "ξεκαβαλικεψει" ->
(http://i68.tinypic.com/23wsww.jpg)
Ξαναδοκιμαζω με το tie-wrap και δεν ανοιγει..
Κανω μια μικρη βολτα πεφτοντας σε λακουβες, το ντουλαπακι ερμητικα κλειστο..
Πιστευω πως λυθηκε το προβλημα και ευελπιστω να μην χρειαστει "part 3"
-
Αν τυχόν κοπεί η ντίζα που ανοίγει τη θήκη,τι κάνουμε;
Αν είσαι βόλτα,φωνάζεις την οδική;
-
πολυ δυσκολο εως απιθανο να κοπει η συγκεκριμενη ντιζα.
δεν τρωει καθολου ζορι και η κινηση που κανει ειναι πολυ μικρη.
-
Παιδια εγω εκανα πατεντα γιατι δεν εμενα ορθιο το ντουλαπακι.
Αγορασα ενα αγκιστρακι πορτας, το κολλησα με λιγη κολλα σιλικονης και το λειτουργω οπως ακριβως λειτουργει στο καπο του αυτοκινητου η βεργα που κραταει το καπο ορθιο...