0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
φίλε μου να σου πω την αλήθεια το trail δεν χρειάζεται χαμήλωμα....1,70 ειμαι και πατάω κανονικά..... (πόσο είσαι?) πάντως αν θες να χαμηλώσεις το μηχανάκι σκάψε τη σέλα 2-3 πόντους ή φτιάξε άλλη...
Παράθεση από: AKIS KARDITSA στις Δεκέμβριος 01, 2008, 02:11:53 μμφίλε μου να σου πω την αλήθεια το trail δεν χρειάζεται χαμήλωμα....1,70 ειμαι και πατάω κανονικά..... (πόσο είσαι?) πάντως αν θες να χαμηλώσεις το μηχανάκι σκάψε τη σέλα 2-3 πόντους ή φτιάξε άλλη... Άκη γεια σου. Το ύψος μου είναι 166cm. Σίγουρα το σκάψιμο είναι το ποιο ανώδυνο, αλλά έχω ακούσει και για χαμήλωμα πίσω αμορτισέρ.
+1 για χαμήλωμα σέλας, δεν έχω καταλάβει αν με το σφίξιμο της προφόρτισης χαμηλώνει λίγο, ή είναι μόνο η ιδέα μου.
την έχω σφίξει την προφόρτιση γιατί η μαμά ρύθμιση μου φαινόταν πολύ μαλακή, αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν όντως με αυτό τον τρόπο χαμηλώνει λίγο.
Αν το πάρεις καινούριο νομίζω οτι έχεις την επιλογή να βάλεις χαμηλότερη σέλα απο τη μαμα... δεν ξερω πόσο πιο χαμηλή ειναι όμως...
Παράθεση από: allo_bar στις Δεκέμβριος 01, 2008, 08:54:29 μμΑν το πάρεις καινούριο νομίζω οτι έχεις την επιλογή να βάλεις χαμηλότερη σέλα απο τη μαμα... δεν ξερω πόσο πιο χαμηλή ειναι όμως...Είναι σίγουρο αυτό; Η αντιπροσωπεία δεν το έχει στα accesories. Βέβαια ένα τηλέφωνο δεν είναι και άσχημη ιδέα
Παράθεση από: spy1 στις Δεκέμβριος 01, 2008, 02:51:05 μμ+1 για χαμήλωμα σέλας, δεν έχω καταλάβει αν με το σφίξιμο της προφόρτισης χαμηλώνει λίγο, ή είναι μόνο η ιδέα μου. Το σφίξιμο της προφόρτισης αυξάνει το ύψος της μοτοσυκλέτας και δεν αλλάζει τη σκληρότητα της ανάρτησης (αλλά πώς θα το κάνεις; Αλήθεια, έχει το Trail χειριστήριο τηλε-προφόρτισης;). Άρα, για χαμήλωμα, μειώνεις την προφόρτιση, αλλά θα πρέπει να κατεβάσεις και την εμπρός ανάρτηση ώστε να διατηρηθεί η γεωμετρία της μηχανής.Αν υπάρχει δυνατότητα χαμηλώματος σέλας είναι σαφώς προτιμότερο απ' το να αλλάξεις το sag των αναρτήσεων.[/quoteΚάτσε γιατί μπερδεύτηκα, σε σχέση με την εργοστασιακή ρύθμιση, αν είμαστε για παράδειγμα δικάβαλοι και νιώθουμε το μπροστινό ασαφές, γυρίζουμε το δακτύλιο της προφόρτισης του ελατηρίου ώστε αυτό να συμπιεστεί και να κάθεται λιγότερο η μηχανή με το περισσότερο βάρος. Με την συμπίεση δεν μειώνεται και το ύψος; Το τραιλ δεν έχει τηλεπροφόρτιση αλλά ο δακτύλιος γυρίζει εύκολα με το ειδικό εργαλείο. Sorry για το of topic αλλά φαίνεται πως τα έχω μπρεδέψει.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι