Οσο για το προβλημα με το φτερο του TRAIL εγω εχω το ΤΡAIL [και μαλιστα ειναι το 2ο pegaso που εχω απο το 2005 αφου το πρωτο μου ενα strada διαλυθηκε σε ενα τρακαρισμα που ειχα με ενα αγροτικο που εκανε αναστροφη στην εθνικη οδο] Η λυση στο προβλημα με το ψηλό φτερο ειναι πολυ απλη και χρησιμοποιει και γνησια ανταλακτικα Aprilia και την εχω ηδη εφαρμωσει με επιτυχια στο δικο μου TRAIL. Το μηχανακι παιρνει ακριβως [χωρις μετατροπες πουθενα!!!!] το φτερο απο το τον pegaso του 2004 τον χαμηλοφτερο [οχι αυτον με το αναποδο πηρουνι] . Οι μποτες του πιρουνιου ειναι ακριβως ιδιες και εχουν τις ιδιες φωλιες για να βιδωσει πανω του το φτερο αν θελετε πειτε μου να ανεβασω και φωτογραφιες . Το μονο προβλημα ειναι οτι το φτερο υπαρχει διαθεσιμο σε γκρι ματ και γκρι μεταλλικο που στην ουσια ειναι ασιμι οποτε εγω που εχω μαυρο μηχανακι χρειαστηκε να το βαψω μαυρο. Η τιμη του ειναι 113 ευρω.
Ετσι γλυτωνεις και τις λασπες αλλα και τις ταλαντωσεις του μπροστινου συστηματος στις υψηλες ταχυτητες
Αυτα παιδια να ειστε καλα!!
quote author=ckoul link=topic=2532.msg21794#msg21794 date=1172952798]
Καλώς σας βρίσκω..
Αγόρασα πρόσφατα το Trail και είμαι πολύ ευχαριστημένος με την απόδοση και τη συμπεριφορά της μηχανής. Ελπίζω να κυκλοφορήσει και κάποιος βελτιωμένος χάρτης για τις «τρύπες» του ψεκασμού στις 3.000-4.000 rpms για να προσεγγίσει το άψογο!
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι καθαρά πρακτικό. Με ταχύτητες άνω των 70 km/h ο εμπρός τροχός πετάει νερό/λάσπη (και) από μπροστά και πάνω, με αποτέλεσμα να καταλήγουν στη ζελατίνα του κράνους (μεταξύ άλλων).
Προφανώς, αυτό είναι αποτέλεσμα του «κοντού» εμπρός άνω φτερού για λόγους αεροδυναμικής (μη ταλάντωσης) αλλά και της έλλειψης τους πρώτου μισού τμήματος στο χαμηλό φτερό.
Θα ήθελα να ρωτήσω λοιπόν αν κάποιος/α έχει βρει κάποια εναλλακτική λύση πλήρους χαμηλού φτερού. Λογικά το αντίστοιχο από Strada δεν είναι κατάλληλο λόγο διαφορετικής διάστασης τροχού.
Αυτά προς το παρόν..
Happy riding
[/quote]