0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος S705

  • **
  • 60
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Ρυμθμιση πίσω ανάρτησης για ταξίδι
« - : Αύγουστος 11, 2008, 02:03:21 μμ »
Re paidia den thimame  :thnk: ti rithmiseis moy eixan pei na kanw stin pisw anatrisi
gia dikabalo taxidi kai me aposkeyes.......


i ena gyrisma stin profortisi toy elatirioy kai dyo klik tin aposbesi i to antitheto????????

gia boithiste ligo....min pame diakopes kai xoreyoyme stin ethniki :cry:


y.g. apo to bibliaraki den ebgala kamia akri  :(


Ρε παιδιά δεν θυμάμαι  :thnk: τι ρυθμίσεις μου είχαν πει να κάνω στην πίσω ανάτρηση  για "δικαβαλο" ταξίδι και με αποσκευές.......   η ένα γύρισμα στην προφόρτιση του ελατηρίου και δυο κλικ την απόσβεση η το αντίθετο????????  για βοηθήστε λίγο....μην πάμε διακοπές και χορεύουμε στην εθνική :cry:   y.g. από το βιβλιαράκι δεν έβγαλα καμια άκρη  :(
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 11, 2008, 04:58:53 μμ από Zeppelin »


ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ
 ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΙΤΑΓΑ.............
 ......ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ!!!!!!

*

spy1

Απ: Ρυμθμιση πίσω ανάρτησης για ταξίδι
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 11, 2008, 08:56:29 μμ »
Η ανάρτηση του trail έχει δύο ρυθμίσεις, προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς. Προφόρτιση γίνεται με το εργαλείο πέταλο, το βάζεις στις εγκοπές και περιστρέφεις ώσπου το δόντι να πιάσει στην επόμενη εγκοπή. Συνολικά υπάρχουν 9 εγκοπές. Η απόσβεση γίνεται με ένα ίσιο κατσαβίδι γυρίζεις δεξιόστροφα τη βίδα σε κάθε γύρισμα ακούς και ένα κλικ. Η πλήρης περιστροφή της βίδας από την θέση soft έχει δέκα τρία κλικ. Τώρα η μαμά ρύθμιση έχει την προφόρτιση στην τρίτη εγκοπή και την απόσβεση απείραχτη. Κατά τη γνώμη μου είναι πολή μαλακή αυτή η ρύθμιση, ακόμα και για οδηγό μόνο, για ταξίδι στην εθνική.
Στο μάνιουλ λέει ότι για οδηγό και συνεπιβάτη πρέπει να σφίξεις τελείως την προφόρτιση δηλ. στην 9 εγκοπή και 5 κλικ στην αποσβέση δηλ μισή περιστροφή από το σημείο soft. Από εκεί και πέρα για αποσκευές σου λέει να γυρίζεις και άλλο την απόσβεση. Κατά τη γνώμη μου για να βρεις αυτό που σε βολεύει κάνε δοκιμές, δεν νομίζω ότι υπάρχει συνταγή. Πάντως λάβε υπόψη σου ότι η μαμά ρύθμιση είναι για οδηγό 70 κιλών και ότι το μέγιστο φορτίο είναι 210 κιλά αν θυμάμαι καλά. Για μένα θέλει σφίξιμο η ανάρτηση ούτως ή άλλως, για συνεπιβάτη, για εθνική ή για ορεινό στροφιλίκη. Μετά από κουβέντα με τον bill στο πρώτο σέρβις είχα σφίξει την προφόρτιση στις 5 εγκοπές, δηλάδή 2 επιπλέον. Στην αρχή του καλοκαιριού είχα πάει Τήνο ένα 3μερο δικάβαλος και σχετικές αποσκευές την έσφιξα λίγο ακόμα, 6 εγκοπές προφόρτιση και 2 κλικ απόσβεση, είχα πάει και χώμα έμεινα αρκετά ικανοποιήμένος αλλά οι αποστάσεις ήταν μικρές και γενικά η τήνος για νησί έχει πολύ ομαλό δίκτυο. Πριν από λίγο γύρισα από Πήλιο δικάβαλος με μπαγκαζιέρα 46lt γεμάτη, σαμάρια colori 85 lt τιγκαρισμένα και bagster. Για πρώτη φορά δοκίμασα την επιλογή media του μάνιουαλ η οποία θεωρούσα ότι θα ήταν πολύ σκληρή και έμεινα πολύ ευχαριστημένος και στο τρελό στροφιλίκι του Πηλίου και στην εθνική. Δεν νομίζω όμως ότι κάνει για χώμα πέρα από μια απλή διάβαση. Όπως είπα και πιο πάνω όμως πρέπει να δοκιμάσεις τι σε ικαονοποιεί εσένα.

*

Αποσυνδεδεμένος giorgos..

  • *****
  • 407
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: στράαντα
  • Αντιδράσεις: +23
Απ: Ρυμθμιση πίσω ανάρτησης για ταξίδι
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 12, 2008, 12:04:12 πμ »
υπαρχουν κ οι μηχανικοι εεεε???!

 βεβαια αν ειναι σαν αυτον που μου πε.
-πως το θες?
-λιγο σκληροτερο αλλα οχι να με ποναει κ ο κωλος μου..
-δλδ?
-μια μεσαια κατασταση ρε παιδι μου..
-α στη μεση λοιπον!
(ντραγκ-ντρουγκ με το καλεμι)
-ενταξει ετοιμος!
-ετοιμος?
-ναι!στη μεση δεν το θελες?





στο ιδιο μηχανουργειο μου χουν πει,οταν πρωτοπηρα το στραντα,οχι ρε μην το σκληρυνεις θα χτυπαει!!
  το μηχανακι εχει ρυθμιστει για ανθρωπο 75 κιλα απο το εργοστασιο κ γω ημουν 115.....


 με λιγα λογια προσεχε που θα το πας!!
απ αυτα που ακους μην πιστευεις τπτ
απ αυτα που βλεπεις πιστευε τα μισα
απ αυτα που κρατας πιστευε τα ολα χωρις να τα θεωρεις δεδομενα..

*

spy1

Απ: Ρυμθμιση πίσω ανάρτησης για ταξίδι
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 12, 2008, 09:52:20 πμ »
Συμφωνώ απολύτως ότι γι αυτό είναι οι μηχανικοί για να τους ρωτάμε, κατά τη γνώμη μου όμως αν δεν έχουν οδηγήσει το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν μπορούν να ξέρουν με μια βόλτα που θα κάνουν γύρω από το τετράγωνο με τις νέες ρυθμίσεις αν αυτές κάνουν για ταξίδι δικάβαλο στην εθνική ή αν κρατάει στις εξόδους των στροφώνστο βουνό. Πάντως συμφωνώ με τη λογική ότι αφού η εργοστασιακή ρύθμιση είναι για 75 κιλά, εγώ είμαι 80 ο συνεπιβάτης 50 και οι αποσκευές 30 άρα το μηχανάκι σηκώνει 85 κιλά παραπάνω από ότι είναι ρυθμισμένο με μέγιστο φορτίο τα 210 εγώ το έχω φορτώσει 155 θέλει σίγουρα σφίξιμο η ανάρτηση και για να μην χτυπάει θέλει ρύθμιση και η απόσβεση, λαμβάνω υπόψη και τι διαδρομές θα κάνω, θα πάω πολύ χώμα, πολύ εθνική, κάνω και μερικές δοκιμές σε μια γνωστή διαδρομή και βρίσκω μια μέση λύση για τις διακοπές μου.

*

dagger moon

Απ: Ρυμθμιση πίσω ανάρτησης για ταξίδι
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 12, 2008, 10:35:39 πμ »
παιδιά για βοηθείστε λιγάκι.
Εγώ έχω ξεκινήσει και καθε σ-κο παίρνω τα όρη και τα βουνά.
Πρέπει να πάω στον Μπιλ να μου ρυθμίσει αναρτήσεις;
Δεν έχω αποσκευές μαζί μου, ένα -δυο τζήν και μερικά μπλουζάκια.
Αλλά έχω κανονίσει τον Οκτώβριο να πάω βόρεια.
και το ποστ με προβλημάτισε.
Δεν έχω καταλάβει κάποιο πρόβλημα , αλλά και πάλι ποτέ δεν ξέρει κανείς.
Συγνώμη ρε παιδιά, δεν ξέρω την τύφλα μου , ουτε θυμάμαι τι έκανα στην προ Χριστού εποχή.
Αν έχετε την καλωσύνη πέστε μου τι πρέπει να ξέρω και τι πρέπει να κανω.

ΥΓ
μόλις είδα ότι το ποστ αφορά strada kai  trail . Εγώ έχω ie του 2003-4.
άρα μάλλον άκυρη η ερώτηση.  :blus:
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 12, 2008, 10:47:04 πμ από dagger moon »

*

kompimen

Απ: Ρυμθμιση πίσω ανάρτησης για ταξίδι
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 12, 2008, 10:56:07 πμ »
παιδιά για βοηθείστε λιγάκι.
Εγώ έχω ξεκινήσει και καθε σ-κο παίρνω τα όρη και τα βουνά.
Πρέπει να πάω στον Μπιλ να μου ρυθμίσει αναρτήσεις;
Δεν έχω αποσκευές μαζί μου, ένα -δυο τζήν και μερικά μπλουζάκια.
Αλλά έχω κανονίσει τον Οκτώβριο να πάω βόρεια.
και το ποστ με προβλημάτισε.
Δεν έχω καταλάβει κάποιο πρόβλημα , αλλά και πάλι ποτέ δεν ξέρει κανείς.
Συγνώμη ρε παιδιά, δεν ξέρω την τύφλα μου , ουτε θυμάμαι τι έκανα στην προ Χριστού εποχή.
Αν έχετε την καλωσύνη πέστε μου τι πρέπει να ξέρω και τι πρέπει να κανω.

ΥΓ
μόλις είδα ότι το ποστ αφορά strada kai  trail . Εγώ έχω ie του 2003-4.
άρα μάλλον άκυρη η ερώτηση.  :blus:


αφού το μηχανάκι δεν σου παρουσιάζει πρόβλημα μην το πειράξεις!!!!  μια χαρά είσαι :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος S705

  • **
  • 60
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρυμθμιση πίσω ανάρτησης για ταξίδι
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 12, 2008, 11:03:59 πμ »
Έχω προβληματιστεί παρά πολύ , μα παρά πολύ.

Έχω κάνει ταξίδια με την κοπελιά μου παρέα και τις πλαϊνές βαλίτσες και άλλες από επάνω !!!!!

Στην εθνική δεν είχα ιδιαίτερα προβλήματα παρά  μια μικρή ανεπαίσθητη σχεδόν χαλαρότητα πίσω ( να η απόσβεση ) αλλά και σε στροφές  ( μέχρι το πόρτο χέλι ) με το ίδιο φορτίο μια μικρή ασάφεια του μπροστινού ( να η προφορτιση για να μην κάθετε η μηχανή ) .

Παντός και στις δυο περιπτώσεις η μηχανή δεν ενοχλούσε καθόλου με την συμπεριφορά της και την οδήγηση της.

Απλά σκεπτικά ότι δεν γίνετε αφόρτωτος και φορτωμένος να έχω τις ίδιες ρυθμίσεις ….!!!!!!

Κάθε σκέψη αλλά και εμπειρία σας δεχτεί , που θα πάει θα την βρω την άκρη…   
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ
 ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΙΤΑΓΑ.............
 ......ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ!!!!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης