0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν κοστίζανε το ίδιο, θα προτιμούσα το GS1200… 1)Πολύ καλύτερα φρένα.2)Πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, πράγμα που το κάνει να σου δίνει απίστευτη αίσθηση ελαφρότητας.3)Έχει το ESP, που το θεωρώ απαραίτητο στην καθημερινή χρήση της μοτοσυκλέτας.4)Μου δίνει καλύτερη αίσθηση στον δρόμο. Στις στροφές το βρίσκω πιο σταθερό.5)Μου αρέσει περισσότερο η γραμμικότητα και η δύναμη του boxer.6)Για το υποκειμενικότατο θέμα της ομορφιάς.Θα προτιμούσα το Caponord…1)Για την άνεσή του.2)Για την προστασία από τον αέρα πάνω από τα 140χλμ/ώραTo GS1150 δεν το έχω οδηγήσει...
πουλημένε... όξω...
Εΰχαριστώ...και λίγο προσοχή στο spammin για μη βγούμε
Αν πεσεις σπανια εχεις απωλειες οπως ενα capoΕδώ αγαπητέ φίλε θα διαφωνήσω....Ξέρετε πόσο κάνει ένα καπάκι μαγνησίου από αυτά που σκεπάζουν τη περίφημη κεφαλή μπόξερ?
Αν πεσεις σπανια εχεις απωλειες οπως ενα capoΕδώ αγαπητέ φίλε θα διαφωνήσω....Ξέρετε πόσο κάνει ένα καπάκι μαγνησίου από αυτά που σκεπάζουν τη περίφημη κεφαλή μπόξερ?Επίσης η παροιμοιώδη σταθερότητα λόγω του χαμηλού κέντρου βάρους γίνεται ελάτωμα στα εσάκια ενώ είναι πλεονέκτημα στις ανοιχτές παρατεταμένες....Αλήθεια το ότι όλη η μοτοσικλέτα στο ρελαντί αν ανοίξης το γκάζι τραβάει δεξιά δεν ενοχλεί κανένα σας?Το ότι είσαι πλαγιασμένος αριστερά και ανοίγοντας το γκάζι λόγω της αντίστροφης στροφορμής του στροφάλου τήνει να σηκώσει τη μοτοσικλέτα?Ενώ αντίστροφα αν είσαι πλαγιασμένος δεξιά και ανοίξης το γκάζι τήνει να κλείση τη τροχιά!!όντως άμα τη καβαλήσεις δε καταλαβαίνεις τα κιλά της όντως πλαγιάζει το ίδιο εύκολα με ένα κάπο αλλά άμα χρειασθεί να τη σηκώσεις από τη μια στροφή στην άλλη μαμησετα το έχω πάθει στο παλιό δρόμο της κορίνθου.....
Αν θες πραγματικα για χρηση on – off τοτε bmw Απο ολα τα bmw θα προτιμουσα το 1150 η το 1100 και οχι το 1200…και γιατι bmw ???Γιατι μπορεις να το πας χωμα τοσο ανετα που σε εκπλησσει οποιος εχει καβαλησει καταλαβαινει πως το κεντρο βαρους του ειναι τοσο χαμηλα που το κανει παιχνιδι.Αν πεσεις σπανια εχεις απωλειες οπως ενα capo.Το capo για ασφαλτο ειναι ανωτερο απο την bmw αλλα στο χωμα ειναι μακραν πισω.Αν λοιπον καποιον τον ενδιαφερει κατα πλειοψηφια η ασφαλτος και λιγο χωμα σε στρωτους δασικους δρομους το capo ειναι μονοδρομος Τα bmw ειναι ακρως υπερτιμημενα για την αξια τους ειναι πολυ καλα εργαλεια αλλα οχι τοσο οσο η τιμη τους.το capo ειναι ποιο κοντα στην τιμη του.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι