APRILIA BIKERS HELLAS
Ξεκινάμε απο εδώ => Δημοσκοπήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: apriliabikers.gr στις Ιανουάριος 02, 2008, 06:13:26 πμ
-
Ειδικά για αυτούς που έχουν καβαλήσει και τα δυο, ποιες είναι οι ελεύθερες απόψεις σας..?
Ποιο ''καλύτερο''...? Ποιο ''ζωντανο''.. αξιόπιστο, καλύτερη οδηγιή συμπεριφορα και εν γενει τα παντα..???
***Εαν και τα δυο ηταν στην ίδια κατηγορία τιμής ποιο θα επιλέγατε..???***
Πληθωρα ερωτησεων και ελπίζω σε πληθώρα τεκμηριωμένων απαντήσεων...
Εΰχαριστώ...και λίγο προσοχή στο spammin για μη βγούμε :a013 :a016
-
Εάν με ρωτούσες πριν 2 χρόνια αυτήν την ερώτηση θα γελούσα και φυσικά τη μπέμπα θα σου έλεγα.Φέτος τον φεβρουάριο είχα το 1150 για 4 μήνες και κατόπιν μετά καπάκιμ για 2 μήνες το 1200(λόγω δουλειάς όχι δικό μου)Λοιπόν συμπέρασμα 1ον το 1150 είναι ποιο αξιόπιστο από το 1200 αυτό θα το καταλάβεται αν μπείτε στο BMW FORUMκαι διαβάσεται για τα προβλήματα θεωρώ ότι το BMW υπερέχει ελαφρά στο τομέα των φρένων ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ.Aντιθέτως στα γρήγορα εσάκια το Κάπο συμπεριφέρεται πολύ καλύτερα το θεψρώ ποιο αξιόπιστο ποιο γρήγορο και γενικότερα το ποιο ολοκληρωμένο ον -οφφ τέλος να σας πω πως πήρα κάπο όχι γιατί δε μου φτάναν τα μαρούλια αλλά γιατί έχω δει και έχω διαβάσει ακόμα περισσότερα για τα 1200 που αν τα γράψω θα με πείτε ότι μεροληπτώ...Αυτά :D
-
Θα απαντήσω μόνο σε ότι αφορά την οδήγηση σε άσφαλτο μιας και μόνο εκεί έχω οδηγήσει ενα gs 1150 adventure
1)Αν και θεωρητικά 30 κιλά βαρύτερο το gs το σήκωσα πολύ πιο εύκολα απ το πλαινό σταντ
2)Τα φρένα του είναι καλύτερα (αν και στην αρχή τρόμαξα να τα συνηθίσω)
3)Ζήλεψα την ροπή του στις χαμηλές στροφές
Σε όλα τα άλλα από εμφάνιση ,άνεση,δύναμη ψηλά ,συμπεριφορά σε ευθείες και στροφές νομίζω ότι το Capo είναι καλύτερο
-
Αν κοστίζανε το ίδιο, θα προτιμούσα το GS1200… :kalo:
1)Πολύ καλύτερα φρένα.
2)Πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, πράγμα που το κάνει να σου δίνει απίστευτη αίσθηση ελαφρότητας.
3)Έχει το ESP, που το θεωρώ απαραίτητο στην καθημερινή χρήση της μοτοσυκλέτας.
4)Μου δίνει καλύτερη αίσθηση στον δρόμο. Στις στροφές το βρίσκω πιο σταθερό.
5)Μου αρέσει περισσότερο η γραμμικότητα και η δύναμη του boxer.
6)Για το υποκειμενικότατο θέμα της ομορφιάς.
Θα προτιμούσα το Caponord…
1)Για την άνεσή του.
2)Για την προστασία από τον αέρα πάνω από τα 140χλμ/ώρα
To GS1150 δεν το έχω οδηγήσει...
-
Αν κοστίζανε το ίδιο, θα προτιμούσα το GS1200… :kalo:
1)Πολύ καλύτερα φρένα.
2)Πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, πράγμα που το κάνει να σου δίνει απίστευτη αίσθηση ελαφρότητας.
3)Έχει το ESP, που το θεωρώ απαραίτητο στην καθημερινή χρήση της μοτοσυκλέτας.
4)Μου δίνει καλύτερη αίσθηση στον δρόμο. Στις στροφές το βρίσκω πιο σταθερό.
5)Μου αρέσει περισσότερο η γραμμικότητα και η δύναμη του boxer.
6)Για το υποκειμενικότατο θέμα της ομορφιάς.
Θα προτιμούσα το Caponord…
1)Για την άνεσή του.
2)Για την προστασία από τον αέρα πάνω από τα 140χλμ/ώρα
To GS1150 δεν το έχω οδηγήσει...
πουλημένε... :P όξω... :P
-
Αν θες πραγματικα για χρηση on – off τοτε bmw
Απο ολα τα bmw θα προτιμουσα το 1150 η το 1100
και οχι το 1200…και γιατι bmw ???
Γιατι μπορεις να το πας χωμα τοσο ανετα που σε εκπλησσει
οποιος εχει καβαλησει καταλαβαινει πως το κεντρο βαρους του ειναι τοσο χαμηλα που το κανει παιχνιδι.
Αν πεσεις σπανια εχεις απωλειες οπως ενα capo.
Το capo για ασφαλτο ειναι ανωτερο απο την bmw αλλα στο χωμα ειναι μακραν πισω.
Αν λοιπον καποιον τον ενδιαφερει κατα πλειοψηφια η ασφαλτος και λιγο χωμα σε στρωτους δασικους δρομους το capo ειναι μονοδρομος
Τα bmw ειναι ακρως υπερτιμημενα για την αξια τους ειναι πολυ καλα εργαλεια αλλα οχι τοσο οσο η τιμη τους.
το capo ειναι ποιο κοντα στην τιμη του.
-
πουλημένε... :P όξω... :P
Aν θυμάμαι καλά, είπες προσοχή στο spamming!!! :P
Εΰχαριστώ...και λίγο προσοχή στο spammin για μη βγούμε :a013 :a016
-
Αν πεσεις σπανια εχεις απωλειες οπως ενα capo
Εδώ αγαπητέ φίλε θα διαφωνήσω....Ξέρετε πόσο κάνει ένα καπάκι μαγνησίου από αυτά που σκεπάζουν τη περίφημη κεφαλή μπόξερ?Επίσης η παροιμοιώδη σταθερότητα λόγω του χαμηλού κέντρου βάρους γίνεται ελάτωμα στα εσάκια ενώ είναι πλεονέκτημα στις ανοιχτές παρατεταμένες....Αλήθεια το ότι όλη η μοτοσικλέτα στο ρελαντί αν ανοίξης το γκάζι τραβάει δεξιά δεν ενοχλεί κανένα σας?Το ότι είσαι πλαγιασμένος αριστερά και ανοίγοντας το γκάζι λόγω της αντίστροφης στροφορμής του στροφάλου τήνει να σηκώσει τη μοτοσικλέτα?
Ενώ αντίστροφα αν είσαι πλαγιασμένος δεξιά και ανοίξης το γκάζι τήνει να κλείση τη τροχιά!!
όντως άμα τη καβαλήσεις δε καταλαβαίνεις τα κιλά της όντως πλαγιάζει το ίδιο εύκολα με ένα κάπο αλλά άμα χρειασθεί να τη σηκώσεις από τη μια στροφή στην άλλη μαμησετα το έχω πάθει στο παλιό δρόμο της κορίνθου.....
-
Αν πεσεις σπανια εχεις απωλειες οπως ενα capo
Εδώ αγαπητέ φίλε θα διαφωνήσω....Ξέρετε πόσο κάνει ένα καπάκι μαγνησίου από αυτά που σκεπάζουν τη περίφημη κεφαλή μπόξερ?
Εχει πέσει GS1200 γνωστού μου (σε ακινησια) και έχει σπάσει το καπάκι της κεφαλής.. δεν θυμάμαι ποσο την πλήρωσε ακριβώς αλλά θυμάμαι ότι την πλήρωσε ακριβά...
Capoman, να το GS ειχε τα ιδια λεφτα με το Capo θα έπερνες και πάλι το Capo?
-
Τώρα που ξέρω φυσικά θα έπαιρνα Κάπο πριν ενάμιση χρόνο BMW.Παραπονιόμαστε για τα ηλεκτρικά μας τα οποία υπάρχει και κάποιος που μας τα φτιάχνει και τελείωσε.Τ ο να ακινιτοπιοίτε η μοτοσικλέτα σου 2 φορές μέσα σε 8 μήνες από μπαταρία πως θα σου φαινόταν?Βέβαι το καλύπτει η εγγύηση γιατί κακά τα ψέματα η εταιρία BMW είναι αντιπροσωπεία με Αρχ...α και όχι Αρχ...α αντιπροσωπεία όπως κάποες άλλες....
-
Προσπαθείτε να συγκρίνεται δύο μηχανάκια που ενώ ανήκουν στην (θεωρητικά) ίδια κατηγορία έχουν εντελώς διαφορετική προσέγγιση στο κοινό, το μέν capo έχει πάρα πολύ καλό ασφάλτινο χαρακτήρα, το δέ gs πιό χωμάτινη προσέγγιση, θεωρώ ότι άμεση σύγκριση δεν μπορεί να γίνει ακριβώς λόγω της διαφοράς χαρακτήρα που έχουν μεταξύ τους, είναι σαν να συγκρίνουμε το mille με το Κ-1200. Τώρα το θέμα της τιμής έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες όπως ότι το gs έχει πολλά ηλεκτρονικά καλούδια και είναι πιό νέο από το γερασμένο πλέον capo, πάντως αν και εφόσον βγεί καινούριο capo μην περιμένετε η τιμή του να διαφέρει πολύ από το gs καθώς και ο ανταγωνισμός κινείτε σε αυτά τα οικονομικά επίπεδα,(ktm,triumph), οπότε εκεί θα δούμε ποιοί είναι πιστοί aprilia. :ohyes:
-
Αν πεσεις σπανια εχεις απωλειες οπως ενα capo
Εδώ αγαπητέ φίλε θα διαφωνήσω....Ξέρετε πόσο κάνει ένα καπάκι μαγνησίου από αυτά που σκεπάζουν τη περίφημη κεφαλή μπόξερ?Επίσης η παροιμοιώδη σταθερότητα λόγω του χαμηλού κέντρου βάρους γίνεται ελάτωμα στα εσάκια ενώ είναι πλεονέκτημα στις ανοιχτές παρατεταμένες....Αλήθεια το ότι όλη η μοτοσικλέτα στο ρελαντί αν ανοίξης το γκάζι τραβάει δεξιά δεν ενοχλεί κανένα σας?Το ότι είσαι πλαγιασμένος αριστερά και ανοίγοντας το γκάζι λόγω της αντίστροφης στροφορμής του στροφάλου τήνει να σηκώσει τη μοτοσικλέτα?
Ενώ αντίστροφα αν είσαι πλαγιασμένος δεξιά και ανοίξης το γκάζι τήνει να κλείση τη τροχιά!!
όντως άμα τη καβαλήσεις δε καταλαβαίνεις τα κιλά της όντως πλαγιάζει το ίδιο εύκολα με ένα κάπο αλλά άμα χρειασθεί να τη σηκώσεις από τη μια στροφή στην άλλη μαμησετα το έχω πάθει στο παλιό δρόμο της κορίνθου.....
Φιλε CAPOMAN δεν καταλαβες καλα τι ακριβως ειπα μαλον.
Αν στο BMW βαλεις το καγκελακι που παει στους κυλινδρους δεν παθενει τιποτα και εγω μιλαω παντα για χωμα που εκει πεφτεις ευκολα και οχι για την ασφαλτο οπου λες εσυ
αλωστε το ειπα αν θελεις ασφαλτο περνεις καπο, δεν νομιζω να διαφωνουμε σε αυτο.
αν εχεις δοκιμασει να σηκωσεις καπο πεσμενο στο χωμα και αντιστοιχα μια BMW τοτε θα καταλαβεις την διαφορα ιατι πραγμα μιλαω.
Τελος αυτο με το τραβηγμα προς τα δεξια εγω προσωπικα ποτε δεν το καταλαβα εκτος απο οταν οδηγουσα το GS 800 πριν αρκετα χρονια ενος φιλου, στο 1100 που εχω οδηγησει πολες φορες και ασφαλτο και χωμα δεν καταλαβα ποτε κατι τετοιο...αυτα
-
έχεις δίκιο δε μιλούσα για χώμα.όμως το 80% των αναβατών παίρνουν τη μπέμπα για χώμα?Το ότι δε καταλαβαίνεις τον άξονα να τραβά είναι καθαρά θέμα συνήθειας εδώ άλλαζα σκαστή 3-4 και το μηχανάκι πεταγόταν μπροστά και δεξιά άμα το συνυθήσεις είναι ο.κ αλλά η νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν.Και να φανταστείτε ότι πριν 2 χρόνια ήμουνα υπέρμαχος του Μπόξερ ......Τελικά όσοι δεν έχουν BMW θα ήθελαν να είχαν μάλλον ανήκω στους λίγους που είχαν και δε θα ηθελα να ξαναέχω(αυτό δεν εξαρτάται από μένα γιατί τις μοτοσικλέτες της δουλειάς τις διαλέγει άλλος τώρα τον ψήνω να αλλάξουμε το κ1200σ με ένα ζζρ 1400)
-
Αν θες πραγματικα για χρηση on – off τοτε bmw
Απο ολα τα bmw θα προτιμουσα το 1150 η το 1100
και οχι το 1200…και γιατι bmw ???
Γιατι μπορεις να το πας χωμα τοσο ανετα που σε εκπλησσει
οποιος εχει καβαλησει καταλαβαινει πως το κεντρο βαρους του ειναι τοσο χαμηλα που το κανει παιχνιδι.
Αν πεσεις σπανια εχεις απωλειες οπως ενα capo.
Το capo για ασφαλτο ειναι ανωτερο απο την bmw αλλα στο χωμα ειναι μακραν πισω.
Αν λοιπον καποιον τον ενδιαφερει κατα πλειοψηφια η ασφαλτος και λιγο χωμα σε στρωτους δασικους δρομους το capo ειναι μονοδρομος
Τα bmw ειναι ακρως υπερτιμημενα για την αξια τους ειναι πολυ καλα εργαλεια αλλα οχι τοσο οσο η τιμη τους.
το capo ειναι ποιο κοντα στην τιμη του.
ΑΠΟΛΥΤΑ σωστος.και γνωστης.ετσι ακριβως ειναι.ουτε κόμμα δεν προσθετω.απλα και μονο οτι,γι αυτο,το καλο το παληκαρι που θελει μπεμβε τσιμπαει μεταχειρω 1150 με 7 χιλιαρικα τζιτζι απο φλωρο μοδατο ιδιοκτητη και κανει βολτουλες ολο τρελα
-
CAPPO και μονο CAPPO στο μονο που υπερεχει το BMW ειναι στα φρενα πουθενα αλλου ουτε στο χωμα , οποιοs εχει BMW και το βαζει χωμα τον θεωρω βιαστη μοτοσυκλετων, για τη χρηση αυτη υπαρχει το ΚΤΜ 950.
-
...οποιοs εχει BMW και το βαζει χωμα τον θεωρω βιαστη μοτοσυκλετων...
Σύντομα θα γραφτώ στην λίστα των βιαστών!!! :D
-
για τη χρηση αυτη υπαρχει το ΚΤΜ 950.
Έλα ντε, αν είσαι πορωμένος με το χώμα γιατί να μην πάρεις ενα ΚΤΜακι?
Αλλά εδώ που τα λέμε γιατι πρέπει να πάρεις ενα 1000αρι on-off για να πηγαίνεις χώμα (μιλάω για τους fun το είδους και όχι αν τύχει καμια φορά)?
Γιατί πρέπει να αποδείξεις οτι αυτα τα βαριά μηχανάκια πάνε και χώμα και δεν πας με ένα endurακι? Πολύ περισσότερο θα το ευχαριστηθείς και με πολυ μικρότερο κόστος (βλέπε ζημιές/συντήρηση)
Όσοι είδαν το long way around ειδαν τον τύπο με την καμερα να το διασκεδάζει και να πηγαίνει καλύτερα από ολους όταν αλλαξε την bmw με το χρέπι!
:bye:
-
για τη χρηση αυτη υπαρχει το ΚΤΜ 950.
Έλα ντε, αν είσαι πορωμένος με το χώμα γιατί να μην πάρεις ενα ΚΤΜακι?
Αλλά εδώ που τα λέμε γιατι πρέπει να πάρεις ενα 1000αρι on-off για να πηγαίνεις χώμα (μιλάω για τους fun το είδους και όχι αν τύχει καμια φορά)?
Γιατί πρέπει να αποδείξεις οτι αυτα τα βαριά μηχανάκια πάνε και χώμα και δεν πας με ένα endurακι? Πολύ περισσότερο θα το ευχαριστηθείς και με πολυ μικρότερο κόστος (βλέπε ζημιές/συντήρηση)
Όσοι είδαν το long way around ειδαν τον τύπο με την καμερα να το διασκεδάζει και να πηγαίνει καλύτερα από ολους όταν αλλαξε την bmw με το χρέπι!
:bye:
Συμφωνω απολυτα μαζι σου και προσθετω οτι τα μεγαλα on-off ειναι μονο για ταξιδι ;)
Στην πολη και στο χωμα τραβανε ζορι , οχι οτι δεν πανε απλα υπαρχουν αλλα μηχανακια για τις δουλειες αυτες . Οσο για το GS 1200 μου αρεσει πολυ ομως οι περισσοτεροι το αγοραζουν ως status symbol και κυκλοφορουν στο κεντρο της Αθηνας :cry: ημαρτον πια
-
τα εχω οδηγησει και τα 2 gs και το 1150 και το 1200!μεταξυ των δυο οδηγικα υπερεχει το1200 αλλα πολυ ζημια ρε παιδια....και μετα λενε για το καπονορντ.Πολυ πιο αξιοπιστο το 1150 απο πολλες εμπειρες φιλων για να μην μακρυγορω..
με τιποτα δεν θα ηθελα να ημουν στη θεση ενος φιλου μου ομως ο οποιος αλλαξε το varadero ( μηδεν προβληματα) και πηρε 1200gs και μεχρι στιγμης, μονο αυτο θα πω και τιποτε αλλο ,του εχουν αλλαξει 3 φορες διαφορικο + διαφορα αλλα....
μην παω ομως μακρια αλλα επειδη τυχαινει και το συεργειο εδω που πηγαινα(πριν γνωρισω το φορουμ και τον bill) επιδιορθωνει kai aprilia kai bmw οποτε τυχαινε να περασω εβλεπα συνεχως gs 1200 με κατεβασμενα τα μοτερ (στη κυριολεξια βιδες) :thnk: :thnk: αλλα ποτε δεν ειδα καπο ετσι σε αυτα τα χαλια (πραγμα που με εβαζε σε πολλες σκεψεις)
αυτο το εχω συζητησει με πολλους φιλους μηχανοβιους και η σκεψη ολων η ιδια με τη δικη μου ηταν, παντως τα 1200 δεν εχουν και τη καλυτερη φημη. η bmw ομως εχει καταφερει ενα πολυ μεγαλο πραγμα που δυσκολα αλλη εταιρια στο χωρο θα καταφερει να πετυχει! εχει κανει τους ιδιοκτητες bmwδακηδες οτι και αν τους τυχει να το κρυβουν βαθια μεσα τους και δυσκολα να λενε σε αλλους τα προβληματα που αντιμεωπιζουν με τις μοτοσυκλετες τους!! και μη με πειτε ψευτη σε αυτο διοτι εχω παραδειγματα φιλων κολλητων και συνταξιδιωτων που το ειδα με τα ιδια μου τα ματια!
-
...η bmw ομως εχει καταφερει ενα πολυ μεγαλο πραγμα που δυσκολα αλλη εταιρια στο χωρο θα καταφερει να πετυχει! εχει κανει τους ιδιοκτητες bmwδακηδες οτι και αν τους τυχει να το κρυβουν βαθια μεσα τους και δυσκολα να λενε σε αλλους τα προβληματα που αντιμεωπιζουν με τις μοτοσυκλετες τους!! και μη με πειτε ψευτη σε αυτο διοτι εχω παραδειγματα φιλων κολλητων και συνταξιδιωτων που το ειδα με τα ιδια μου τα ματια!!
Μακάρι να βγεις ψεύτης!!! :P
Μετά το F650GS και 97.000 χλμ (μοναδικές ζημιές, ένα κόμπλερ δευτέρας και κάτι αναβαθμίσεις στον ψεκασμό του), έχουμε από τον Αύγουστο ένα R1200GS. Σήμερα έχει 6.000 χλμ. και δουλεύει ρολόι... (Μόνο ορυκτέλαιο του προσθέτω, περίπου 1 λίτρο κάθε 4.000χλμ)...
Ελπίζω τα προβλήματα που ανέφερες να αφορούν τα πρώτα 1200 και όχι τα καινούρια!!!
-
Μακάρι να βγεις ψεύτης!!! :P
Μετά το F650GS και 97.000 χλμ (μοναδικές ζημιές, ένα κόμπλερ δευτέρας και κάτι αναβαθμίσεις στον ψεκασμό του), έχουμε από τον Αύγουστο ένα R1200GS. Σήμερα έχει 6.000 χλμ. και δουλεύει ρολόι... (Μόνο ορυκτέλαιο του προσθέτω, περίπου 1 λίτρο κάθε 4.000χλμ)...
Ελπίζω τα προβλήματα που ανέφερες να αφορούν τα πρώτα 1200 και όχι τα καινούρια!!!
:ohyes: :ohyes:
Ενα απο τα παραπονα φιλων ειναι και το συνεχες συμπληρωμα λαδιων εστω και μετα απο ενα γρηγορο μεγαλο ταξιδι (700-1000 χλμ!)
θα συμφωνησω οτι ισως τα προβληματα να ηταν τα πρωτα 1200 που κυκλοφοησαν διοτι αυτοι που αναφερομαι το εχουν σχεδον απο την αρχη!! αλλα να δωσω 17000 και 20000 euro (βλεπε adventure) και να τρεχω δεν δικαιολογητε βρε αδελφε!!
δεν θελω με τιποτα να παρεξηγηθω ουτε κανω το συνηγορο του διαβολου ισως τα περιστατικα που εχουν τυχει σε μενα με gs να ειναι παραπανω! παντως φιλε davide παντα το μηχανακι σου να δουλευει ρολοι και να εισαι παντα γερος να το απολαμβανεις!!
οσο για το θεμα χωματος θα συμφωνησω με τον zeppelin κανενα απο τα 2 δεν σε παει χωμα χωμα .... οπως θα σε παει ενα φθηνο εντουρακι,κι αν εμεις τα αγορασαμε για αυτο το σκοπο και μονο που πολυ αμφιβαλλω καναμε λαθος μεγαλο μπορω να πω!! αν και εχω παει πολυ χωμα με το δικο μου και μαζι με πολλους gsακηδες δεν κανουν αυτα τα μηχανακια για αυτη τη δουλεια!! πολυ βαρια....
:bye:
-
Παιδες δεν εχετε συμπεριλαβει κατι πολυ ουσιωδες …
Εδω μιλαμε για δυο μηχανες mega on-off , δεν μιλαμε για δυο μηχανες touring.
Οταν λεμε λοιπον on-off τι ακριβως εννοουμε ?
Μιλαμε λοιπον για μηχανες που μπορουν να πανε καλα και στην ασφαλτο (on) και στο χωμα (off)
Τωρα αν οι περισσοτεροι περνουν μια μηχανη on-off και πηγαινουν μονο ασφαλτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.
Υπαρχουν ομως και αυτοι που περνουν μια τετοια μηχανη για να κανουν χρηση και των δυο ιδιοτητων μια μηχανης on-off.
το ειπα και στο πρωτο ποστ οτι αν θελεις να κανεις χρηση ασφαλτου το capo ειναι μονοδρομος , αν θελεις ομως να κανεις χρηση on-off τοτε η bmw ειναι καλυτερη λυση και κυριως το 1100 και τι 1150 (κατα την αποψη μου εκει σταματησε να φτιαχνει η bmw μηχανες που αντεχουν στο χρονο χωρις πολλα προβληματα )
Τωρα πολλα παιδια ειπαν οτι αν θελεις να πας χωμα περνεις ενα ελαφρυ εντουρο …οκ καλη λυση ειναι αυτη αν θελεις να πηγαινεις στο διπλανο βουνο και να κανεις λιγο χωμα , αν θελεις να πας παρακατω ??? πως πας ???
Δηλαδη οταν εγω πηγα στην Αλεξανδρουπολη με τον πηγασο και βρεθηκα στο δασος της Δαδιας τι επρεπε να κανω να μην μπω χωμα ??? επειδη ειναι βαρυ on-off ???
οχι βεβαια …μπηκα ….οταν βρεθηκα με το πηγασο στα Γιαννενα και στην Καστορια τι επρεπε να μην μπω χωμα ??? μπηκα σε ολες τις περιπτωσεις και μαλιστα δικαβαλος
ΤΑ MEGA ON-OFF ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ.
και σε αυτο οπως και να το κανουμε το καταφερνει πολυ καλυτερα το bmw γιατι ειναι ποιο καλα μοιρασμενο το on-off του απο οτι του capo.
Καποιος φιλος ειπε οτι το capo ειναι καλυτερο απο το bmw στο χωμα …αυτο θα ηθελα πραγματικα να το δω στην πραξη απο καποιον
Θα ηθελα να δω αν το capo εμπαινε σε αυτο το ποταμι που μπηκε το 1100 στην τελευταια βολτα μας στην ευβοια αν θα επαιρνε ξανα μπροστα μεσα σε 20 λεπτα ???
Και θα το πω ξανα για να μην παρεξηγηθω
Πας ασφαλτο 90% τοτε capo
Πας ασφαλτο και χωμα τοτε bmw (1100-1150)
απλα πραγματα
-
.......
Καλα τα λες, αλλα μην συγκρινεις μηχανη 170 κιλα με μηχανες 240-250 κιλα και ειδικα στο χωμα
:)
-
:ohyes: :ohyes:
Ενα απο τα παραπονα φιλων ειναι και το συνεχες συμπληρωμα λαδιων εστω και μετα απο ενα γρηγορο μεγαλο ταξιδι (700-1000 χλμ!)
Αυτό με το συμπλήρωμα λαδιού, δεν μπορείς να το πεις πρόβλημα. Είναι χαρακτηριστικό του κινητήρα τους. ;)
-
Κατά την γνώμη μου και μόνο σαν απλός παρατηρητής, μια και δεν δεν έχω οδηγήσει ποτέ κανένα GS, θα συμφωνούσα με αυτούς που είπαν παραπάνω ότι δεν μπορούμε να κάνουμε σύγκριση μεταξύ δυο ανόμοιων μηχανών και πιο συγκεκριμένα Caponord-GS 1200.
Κι αυτό γιατί?
Το GS 1200 Είναι ένα μεταγενέστερο μοντέλο σε σχέση με το capo τόσο σε σχεδιασμό όσο και τεχνικά.
Ίσως θα μπορούσαμε να κάνουμε σύγκριση το capo μόνο με τα 2 προηγούμενα μεγάλα BMW που είναι δοκιμασμένα κι άντεξαν στο χρόνο όπως και το capo.
Το GS 1200 πιστεύω ότι έχει ακόμα κάποια προβλήματα που πρέπει να βελτιωθούν όπως συμβαίνει σχεδόν με όλα τα νέα μοντέλα μέχρι να βελτιωθούν και να εδραιωθούν σαν δημοφιλή.
Τα ίδια η παρόμοια προβλήματα είναι πολύ πιθανόν να υπήρχαν και στην περίπτωση ενός Caponord 1200 και τότε θα μπορούσε άνετα να γίνει μια σύγκριση με το GS 1200.
Αρα, πιστεύω ότι η σύγκριση προς το παρόν πρέπει να περιοριστεί μεταξύ BMW GS 1100-1150 και Caponord με τα σημερινά δεδομένα μαι και τα 2 η τρία έχουν αποδείξει ότι πάνε καλά όσον αφορά την χρηστικότητα τους.
-
Και θα το πω ξανα για να μην παρεξηγηθω
Πας ασφαλτο 90% τοτε capo
Πας ασφαλτο και χωμα τοτε bmw (1100-1150)
απλα πραγματα
Πιστεύω ότι έπρεπε να μπει κσι το ΚΤΜ στην συζήτηση...
Αν ημουν χωματοβιος σίγουρα θα έπερνα το ΚΤΜ adv :bye:
Το GS δεν θα το έπερνα μόνο και μόνο γιατι είναι υπερεκτιμημένο και οπως είπε και ο Αντώνης αποτελεί status symbol.
-
σωστά Αντρέα
αλλά και το ΚΤΜ 14,000 + έχει
-
Παιδες δεν εχετε συμπεριλαβει κατι πολυ ουσιωδες …
Εδω μιλαμε για δυο μηχανες mega on-off , δεν μιλαμε για δυο μηχανες touring.
Οταν λεμε λοιπον on-off τι ακριβως εννοουμε ?
Μιλαμε λοιπον για μηχανες που μπορουν να πανε καλα και στην ασφαλτο (on) και στο χωμα (off)
Τωρα αν οι περισσοτεροι περνουν μια μηχανη on-off και πηγαινουν μονο ασφαλτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.
Υπαρχουν ομως και αυτοι που περνουν μια τετοια μηχανη για να κανουν χρηση και των δυο ιδιοτητων μια μηχανης on-off.
το ειπα και στο πρωτο ποστ οτι αν θελεις να κανεις χρηση ασφαλτου το capo ειναι μονοδρομος , αν θελεις ομως να κανεις χρηση on-off τοτε η bmw ειναι καλυτερη λυση και κυριως το 1100 και τι 1150 (κατα την αποψη μου εκει σταματησε να φτιαχνει η bmw μηχανες που αντεχουν στο χρονο χωρις πολλα προβληματα )
Τωρα πολλα παιδια ειπαν οτι αν θελεις να πας χωμα περνεις ενα ελαφρυ εντουρο …οκ καλη λυση ειναι αυτη αν θελεις να πηγαινεις στο διπλανο βουνο και να κανεις λιγο χωμα , αν θελεις να πας παρακατω ??? πως πας ???
Δηλαδη οταν εγω πηγα στην Αλεξανδρουπολη με τον πηγασο και βρεθηκα στο δασος της Δαδιας τι επρεπε να κανω να μην μπω χωμα ??? επειδη ειναι βαρυ on-off ???
οχι βεβαια …μπηκα ….οταν βρεθηκα με το πηγασο στα Γιαννενα και στην Καστορια τι επρεπε να μην μπω χωμα ??? μπηκα σε ολες τις περιπτωσεις και μαλιστα δικαβαλος
ΤΑ MEGA ON-OFF ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ.
και σε αυτο οπως και να το κανουμε το καταφερνει πολυ καλυτερα το bmw γιατι ειναι ποιο καλα μοιρασμενο το on-off του απο οτι του capo.
Καποιος φιλος ειπε οτι το capo ειναι καλυτερο απο το bmw στο χωμα …αυτο θα ηθελα πραγματικα να το δω στην πραξη απο καποιον
Θα ηθελα να δω αν το capo εμπαινε σε αυτο το ποταμι που μπηκε το 1100 στην τελευταια βολτα μας στην ευβοια αν θα επαιρνε ξανα μπροστα μεσα σε 20 λεπτα ???
Και θα το πω ξανα για να μην παρεξηγηθω
Πας ασφαλτο 90% τοτε capo
Πας ασφαλτο και χωμα τοτε bmw (1100-1150)
απλα πραγματα
Η ουσία δεν είναι να πας χώμα, σίγουρα, τα mega-on-off όπως αυτοχαρακτηρίζονται, πάνε σε χωμάτνες διαδρομές όπου τα ασφάλτινα μηχανάκια δεν πάνε, η ουσία είναι πώς! πας με το καθένα. Το ίδιο και στην άσφαλτο. Και επαναλαμβάνω, ατυχής η σύγκριση capo vs bmw gs.
-
Το GS 1200 πιστεύω ότι έχει ακόμα κάποια προβλήματα που πρέπει να βελτιωθούν όπως συμβαίνει σχεδόν με όλα τα νέα μοντέλα μέχρι να βελτιωθούν και να εδραιωθούν σαν δημοφιλή.
Τα ίδια η παρόμοια προβλήματα είναι πολύ πιθανόν να υπήρχαν και στην περίπτωση ενός Caponord 1200 και τότε θα μπορούσε άνετα να γίνει μια σύγκριση με το GS 1200.
Ακριβώς,
Το πρώτο 1200 είχε κάποια προβλήματα τα οποία η BMW έλυσε στο νέο 1200 (αυτό που βγήκε τον Αύγουστο του 2008). :kalo:
-
Πιστεύω ότι έπρεπε να μπει κσι το ΚΤΜ στην συζήτηση...
Αν ημουν χωματοβιος σίγουρα θα έπερνα το ΚΤΜ adv :bye:
Το GS δεν θα το έπερνα μόνο και μόνο γιατι είναι υπερεκτιμημένο και οπως είπε και ο Αντώνης αποτελεί status symbol.
βρε Αντρεα αν μπεναμε στην λογικη οτι δεν περνουμε καποιο μηχανακι επειδη καποιοι το εχουν κανει status symbol τοτε εχουμε χασει την μπαλα που λεγετε μοτοσικλετα.
οσο για το ΚΤΜ ....εγω προσωπικα αν και πιστευω πωσ το ΚΤΜ ειναι φοβερο στο χωμα ....δεν θξα του ειχα εμπιστοσυνη να παω στο βουνο μαζι του και να μην ειμαι σιγουρος αν θα γυρισω πανωτ ου η σπροχνωντας το.....
Η ουσία δεν είναι να πας χώμα, σίγουρα, τα mega-on-off όπως αυτοχαρακτηρίζονται, πάνε σε χωμάτνες διαδρομές όπου τα ασφάλτινα μηχανάκια δεν πάνε, η ουσία είναι πώς! πας με το καθένα. Το ίδιο και στην άσφαλτο. Και επαναλαμβάνω, ατυχής η σύγκριση capo vs bmw gs.
η συγκρηση δεν ειναι ατυχης κακως το λετε παρα πολλα παιδια
ανηκουν και τα 2 στην ιδια κατηγορια ......οσο για το πως πανε σιγουρα το BMW παει πολυ καλυτερα στο χωμα απο το Capo οπως και το Capo πολυ καλυτερα στην ασφαλτο απο το BMW...σιγουρα με καθαρα ασφαλτινο πας καλυτερα οπως και με καθαρα χωματινο ...απλα εκει εχεις αλλους περιορισμους
εδω μιλαμε για τα mega on-off τα οποια ειναι για τουρισμο βασικα
τουρισμο σε on και off διαδρομες.
-
Το GS δεν θα το έπερνα μόνο και μόνο γιατι είναι υπερεκτιμημένο και οπως είπε και ο Αντώνης αποτελεί status symbol.
βρε Αντρεα αν μπεναμε στην λογικη οτι δεν περνουμε καποιο μηχανακι επειδη καποιοι το εχουν κανει status symbol τοτε εχουμε χασει την μπαλα που λεγετε μοτοσικλετα.
οσο για το ΚΤΜ ....εγω προσωπικα αν και πιστευω πωσ το ΚΤΜ ειναι φοβερο στο χωμα ....δεν θξα του ειχα εμπιστοσυνη να παω στο βουνο μαζι του και να μην ειμαι σιγουρος αν θα γυρισω πανωτ ου η σπροχνωντας το.....
Γιώργο έχεις απόλυτο δίκιο αλλά οταν βλέπω τον κουστουμάτο πανω στο GS να πήζει στην κίνηση κατι να δεινοπαθεί.. κάτι παθαινω..
Τεσπά δεν επεμβαίνω άλλο γιατί αυτά δεν αφορούν και πολύ τα μηχανάκια σαν μηχανάκια και επειδη δεν έχω οδηγήσει το GS (ούτε το KTM)
Έχοντας οδηγήσει λίγο το Caponord θα έλεγα ότι είναι "τρένο" αλλά και αρκετά ογκόδες και βαρυ
Θα ήθελα πολυ να κάνουμε την ίδια κουβέντα όταν και αν βγεί το Capo1200 το οποίο αναμένεται πιο μαζεμένο και ελαφρύ, πιο πολύ δλδ στο στυλ του ΚΤΜ
:bye: :bye:
-
κουστουμάτοι κυκλοφορούν πάνω σε κάθε είδους μηχανάκι που θεωρείται στάτους :ohyes:
στην κατηγορία ον οφ ολοι θυμάστε το χαμό με τα αφρικα τουίν κάποτε και την ατάκα "ο μορφωμένος με το τρανσάλπ" :ohyes:
αυτά τα -ατυχή για τα μηχανάκια- φαινόμενα είναι ελληνικές πατέντες και οι κάτοχοι τους είναι οι γνωστοι "μοτομπουρδες" ,μιας και οι "μοτοτουμπες" ειναι πιο "γνωστες" αλλα το ιδιο ασχετοι καταβαθος
αφήνω το λεξικό και το σπάμ κατα μέρος και θα πώ το εξής
πρόσφατα ένας φίλος μου πήρε τζιές 1150.στη γύρα που κάναμε σε διάφορα μαγαζιά διαπίστωσα πολλά πράγματα,το εξής ΕΝΑ
οτι καλώς η κακώς η μπεμβέ και οι μπεμβέδες είναι ΑΛΛΟΣ κόσμος απο πολλούς απο εμάς
η φάση τους είναι περισσότερο φάση μίας κλειστής προνομιακής μοτο-ελίτ με συμμετοχές τύπου Σπανού να αποδεικνύουν το -και καλά του λόγου το αληθές της περιπέτειας και του εξτρήμ λαιφ σταιλ- παρά απλοί μηχανόβιοι με γνώση του τι αγοράζουν και γιατί
με λίγα λόγια ζούν σ ενα δικό τους παραμύθι ,και μή γελάσετε αλλά πολλοί τους ζηλεύουν κι απο πάνω
η πραγματικότητα είναι ότι με οτιδήποτε μηχανάκι μπορείς να κάνεις το ότιδήποτε σχεδόν
για μένα το καλύτερο ον-οφ ρόαντ είναι το παπί και επιφυλάσομαι μέχρι να αποκτήσω και μία βέσπα να πάω για εντουράδα σε κανα βουνό
αυτά
υγ...πάντως το μπεμβέ παρότι πιο άσχημο είναι πιό μουράτο στις γυναίκες.γεγονός :tez:
-
αφήνω το λεξικό και το σπάμ κατα μέρος και θα πώ το εξής
πρόσφατα ένας φίλος μου πήρε τζιές 1150.στη γύρα που κάναμε σε διάφορα μαγαζιά διαπίστωσα πολλά πράγματα,το εξής ΕΝΑ
οτι καλώς η κακώς η μπεμβέ και οι μπεμβέδες είναι ΑΛΛΟΣ κόσμος απο πολλούς απο εμάς
η φάση τους είναι περισσότερο φάση μίας κλειστής προνομιακής μοτο-ελίτ με συμμετοχές τύπου Σπανού να αποδεικνύουν το -και καλά του λόγου το αληθές της περιπέτειας και του εξτρήμ λαιφ σταιλ- παρά απλοί μηχανόβιοι με γνώση του τι αγοράζουν και γιατί
με λίγα λόγια ζούν σ ενα δικό τους παραμύθι ,και μή γελάσετε αλλά πολλοί τους ζηλεύουν κι απο πάνω
η πραγματικότητα είναι ότι με οτιδήποτε μηχανάκι μπορείς να κάνεις το ότιδήποτε σχεδόν
Ο Λ Ο Σ Ω ΣΤ Ο Σ !!!!!!
:ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
κουστουμάτοι κυκλοφορούν πάνω σε κάθε είδους μηχανάκι που θεωρείται στάτους :ohyes:
στην κατηγορία ον οφ ολοι θυμάστε το χαμό με τα αφρικα τουίν κάποτε και την ατάκα "ο μορφωμένος με το τρανσάλπ" :ohyes:
αυτά τα -ατυχή για τα μηχανάκια- φαινόμενα είναι ελληνικές πατέντες και οι κάτοχοι τους είναι οι γνωστοι "μοτομπουρδες" ,μιας και οι "μοτοτουμπες" ειναι πιο "γνωστες" αλλα το ιδιο ασχετοι καταβαθος
αφήνω το λεξικό και το σπάμ κατα μέρος και θα πώ το εξής
πρόσφατα ένας φίλος μου πήρε τζιές 1150.στη γύρα που κάναμε σε διάφορα μαγαζιά διαπίστωσα πολλά πράγματα,το εξής ΕΝΑ
οτι καλώς η κακώς η μπεμβέ και οι μπεμβέδες είναι ΑΛΛΟΣ κόσμος απο πολλούς απο εμάς
η φάση τους είναι περισσότερο φάση μίας κλειστής προνομιακής μοτο-ελίτ με συμμετοχές τύπου Σπανού να αποδεικνύουν το -και καλά του λόγου το αληθές της περιπέτειας και του εξτρήμ λαιφ σταιλ- παρά απλοί μηχανόβιοι με γνώση του τι αγοράζουν και γιατί
με λίγα λόγια ζούν σ ενα δικό τους παραμύθι ,και μή γελάσετε αλλά πολλοί τους ζηλεύουν κι απο πάνω
η πραγματικότητα είναι ότι με οτιδήποτε μηχανάκι μπορείς να κάνεις το ότιδήποτε σχεδόν
για μένα το καλύτερο ον-οφ ρόαντ είναι το παπί και επιφυλάσομαι μέχρι να αποκτήσω και μία βέσπα να πάω για εντουράδα σε κανα βουνό
αυτά
υγ...πάντως το μπεμβέ παρότι πιο άσχημο είναι πιό μουράτο στις γυναίκες.γεγονός :tez:
θα συμφωνησω 100% με τον τυπα με τις μπομπες :D
οι BMWδακηδες ειναι στην κοσμαρα τους οι περισσοτεροι ετσι οχι ολοι το 99% ....
εγω εχω γνωρησει παρα πολους ..μα παρα πολους απο ολους αυτους εχω ξεχωρησει μοναχα εναν προς το παρον ...αυτον που εβαλα στην φωτο ποιο πανω....μιλαμε για τρελλη φαση οι τυποι ...σε χειροτερο βαθμο απο οτι ηταν καποτε οι αφρικατουην ....και δυστυχως διαχρονικοι.... :dry:
εχει δικιο ο Αντρεας ...οι περισσοτεροι με κουστουμια μεσα στην Αθηνα ειναι για γελια ....αλλα και πολοι αλλοι .....
ιστορια: πριν 3 χρονια ημουν με το ΧΤ στην λιμνη πλαστηρα και αφου ειχα αλωνησει τους χωματοδρομους γυρω γυρω παρεα με το γιο μου καθομαστε σε ενα χωριο να πιουμε ενα καφε και πορτοκαλαδιτσα ....στο διπλανο τραπεζι καθοντε 4 τυποι ντυμενοι στα BMW απο πανω μεχρι σοβρακο...παρκαρισμενες μπροστα τους 4 BMW 1200 ADVENTURES με ολη την TURATECH πανω τους και συζηταγαν αν θα ανεβαιναν στο παρατηριτηριο ...ενα δρομο λιγων πολυ λιγων χιλιομετρων με πολυ παρα πολυ βατο χωματοδρομο ....το κουβεντιαζανε κανα τεταρτο ...οσπου καποιος πεταξε την θεικη ατακα ....ρε ειστε καλα θα παμε να σπασουμε τις μηχανες ??? .....
απορησα πως εφτασαν μεχρι εκει πανω .....και φευγωντας για να τους την σπασω τους λεω ...παιδια ειναι δυσκολος δρομος για το καταφυγιο ...ενα FAIZER ανεβηκε με δυσκολια πριν ....
:D :D :D :D
και κλεινωντας θα πω οτι αμμα γουσταρεις πας παντου με οτι εχεις .....
βεσπα ειπες μπομπα ???
παρε ρε να δεις πως ηταν η βεσπα μου γυρνωντας απο διακοπες ...το 2000 αν θυμαμαι καλα ...
-
Γιωργο τι τρελη φωτο ειναι αυτη :ohyes: σιγουρα δεν ειναι φωτομονταζ? :dry: και που πηγες ετσι?
Σιγουρα θα σκας στα γελια που εγω ψαχνω το καταλληλοτερο μηχανακι για καθε εκδρομη :thnk:
-
Το GS δεν θα το έπερνα μόνο και μόνο γιατι είναι υπερεκτιμημένο και οπως είπε και ο Αντώνης αποτελεί status symbol.
υγ...πάντως το μπεμβέ παρότι πιο άσχημο είναι πιό μουράτο στις γυναίκες.γεγονός :tez:
Τώρα είναι που δεν θα καβαλήσω ξανά άλλο μηχανάκι εκτός από το GS!!! :P :P
-
Γιωργο τι τρελη φωτο ειναι αυτη :ohyes: σιγουρα δεν ειναι φωτομονταζ? :dry: και που πηγες ετσι?
Σιγουρα θα σκας στα γελια που εγω ψαχνω το καταλληλοτερο μηχανακι για καθε εκδρομη :thnk:
εχω και αλλες αν θελεις χεχεχε και με αλλα μηχανακια τιγκα στο φορτωμα...
χεχεχε
Το GS δεν θα το έπερνα μόνο και μόνο γιατι είναι υπερεκτιμημένο και οπως είπε και ο Αντώνης αποτελεί status symbol.
υγ...πάντως το μπεμβέ παρότι πιο άσχημο είναι πιό μουράτο στις γυναίκες.γεγονός :tez:
Τώρα είναι που δεν θα καβαλήσω ξανά άλλο μηχανάκι εκτός από το GS!!! :P :P
βρε davide αφου εσυ τωρα θα καβαλας μονο το GS δεν μυ δινεις εμενα εκει το παλιοaprilia που εχεις ????
χεχεχε :P :D
-
βρε davide αφου εσυ τωρα θα καβαλας μονο το GS δεν μυ δινεις εμενα εκει το παλιοaprilia που εχεις ????
χεχεχε :P :D
Τα ανταλλάσω με ένα κουστούμι...
...μόνο αυτό μου λείπει για να γίνω σωστός BMWάκιας!!! :P :P :P
-
βρε davide αφου εσυ τωρα θα καβαλας μονο το GS δεν μυ δινεις εμενα εκει το παλιοaprilia που εχεις ????
χεχεχε :P :D
Τα ανταλλάσω με ένα κουστούμι...
...μόνο αυτό μου λείπει για να γίνω σωστός BMWάκιας!!! :P :P :P
μεσα ειμαι
χεχε
πες τι κουσταουμακι θελεις ???
BMW???
xaxxa
-
μεσα ειμαι
χεχε
πες τι κουσταουμακι θελεις ???
BMW???
xaxxa
με ασορτί γραβάτα παρακαλώ... ...με την έλικα!! :D
-
Κύριοι και Κυρίες(για να μη παρεξηγιούνται κάποιες) θα ήθελα τη γνώμη σας για το ΚΤΜ με ενδιαφέρει η άποψη σας και δη αυτοί που έχουν καβαλήσει μιλάω για άσφαλτο πάντα και όχι για χώμα και μια τελευταία ερώτηση υπάρχουν ζάντες για να γίνει μοτάρτ το δικό μας κάπο?
-
Τελικά μάλλον οι περισσότεροι λετε για Capo..-για δρόμο- αναφερόμουνα και δεν το ανέφερα...ξεπερνώντας το κόστος...
όταν θα οδηγήσω θα σας πω..... :bye: :bye:
-
Κύριοι και Κυρίες(για να μη παρεξηγιούνται κάποιες) θα ήθελα τη γνώμη σας για το ΚΤΜ με ενδιαφέρει η άποψη σας και δη αυτοί που έχουν καβαλήσει μιλάω για άσφαλτο πάντα και όχι για χώμα και μια τελευταία ερώτηση υπάρχουν ζάντες για να γίνει μοτάρτ το δικό μας κάπο?
προσωπικά δεν εχω καβαλήσει αλλά δεν εχω ακούσει ατομο που έχει καβαλήσει ΚΤΜ και να μην μεινει εκπληκτος και ενθουσιασμένος... :kalo: :kalo:
φυσικά δεν αναφέρομαι σε άνεση, χρήματα κτλ.... γιατί μπλέκουμε τη συζήτηση...
:bye: :bye: :bye:
-
Μεταφέρθηκε εδώ!
Μπορείτε να αλλάξε την ψήφο σας :bye:
-
Τελικά μάλλον οι περισσότεροι λετε για Capo..-για δρόμο- αναφερόμουνα και δεν το ανέφερα...ξεπερνώντας το κόστος...
όταν θα οδηγήσω θα σας πω..... :bye: :bye:
Δοκίμασε το GS και θα δεις! ;)
-
Κύριοι και Κυρίες(για να μη παρεξηγιούνται κάποιες) θα ήθελα τη γνώμη σας για το ΚΤΜ με ενδιαφέρει η άποψη σας και δη αυτοί που έχουν καβαλήσει μιλάω για άσφαλτο πάντα και όχι για χώμα και μια τελευταία ερώτηση υπάρχουν ζάντες για να γίνει μοτάρτ το δικό μας κάπο?
Σε μια γρηγορη βολτα που το εκανα μου αρεσε πολυ γρηγορο, πολυ αγριο,αισθητα πιο ψηλο απο το καπο δεν θα ελεγα οτι βολευει ομως δικαβαλο και νιωθεις πως νατο πω...εκτεθειμενος πανω του με τη θεση οδηγησης!!!Για τις ζαντες του καπο δεν ξερω παντως εχω δει ΒΜW 1150 GS μοταρντ .....εχει καμια σχεση???
-
όχι αλλά σε ευχαριστώ πάντως το κάπο σου το έχεις με 16άρι γρανάζι?
-
Έχοντας οδηγήσει το ΚΤΜ μπορώ να δηλώσω με σιγουριά ότι το μηχανάκι σκίζει και δεν συγκρίνεται οδηγικά ούτε με το Aprilia ούτε με το BMW ούτε με οτιδήποτε άλλο on off σε αυτά τα κυβικά.
Τώρα ως παλιός κάτοχος ΚΤΜ είμαι σίγουρος ότι ένα θεματάκι με την αξιοπιστία θα το έχει, αλλά όποιος το έχει οδηγήσει ξέρει ότι αξίζει τα λεφτά του και για μένα είναι η μόνη επιλογή στην κατηγορία αυτή...
-
To CAPONORD το έχεις οδηγήσει με 16άρι γρανάζι?
-
Έχοντας οδηγήσει το ΚΤΜ μπορώ να δηλώσω με σιγουριά ότι το μηχανάκι σκίζει και δεν συγκρίνεται οδηγικά ούτε με το Aprilia ούτε με το BMW ούτε με οτιδήποτε άλλο on off σε αυτά τα κυβικά.
Τώρα ως παλιός κάτοχος ΚΤΜ είμαι σίγουρος ότι ένα θεματάκι με την αξιοπιστία θα το έχει, αλλά όποιος το έχει οδηγήσει ξέρει ότι αξίζει τα λεφτά του και για μένα είναι η μόνη επιλογή στην κατηγορία αυτή...
συμφωνω με τον Φοιβο το ΚΤΜ ειναι απολυτο σαν ον-οφφ ....απλα εχει ενα θεμα με την αξιοπιστια που σιγα σιγα το λυνει η ΚΤΜ...αν ξεπερασει και το συνδρομο BMW ...την τιμη δηλαδη και το στατους :P ...νομιζω πως θα ειναι ο κυριαρχος της κατηγοριας :kalo:
-
Έχω δει με τα μάτια μου γνωστό μου ο οποίος είναι άρρωστος με το χώμα και τρελός οδηγός,
να οδηγάει το KTM 950(Dakar) σε άσφαλτο και να κάνει τα απίστευτα,
(έμπαινε με ανάποδα τιμόνια και όρθιος στο μηχανάκι στις στροφές,
έστριβε σχεδόν όλες τις στροφές όρθιος και περιττό να πω για τις σούζες)λες και είχε SM και εγώ να τρέχω από πίσω με το TDM και να μην τον προλαβαίνω...
Στην επιστροφή βέβαια,είχε το γνωστό αποτέλεσμα η οδήγηση σε αυτούς τους ρυθμούς,έσπασε το δοχείο του συμπλέκτη στο KTM...
Κατα την ταπεινή μου γνώμη,το KTM είναι μακράν το καλύτερο ονοφ και στα κατάλληλα χέρια γίνεται και F16 στην άσφαλτο.
Απλά αυτός που θα το πάρει,θα πρέπει να γνωρίζει ότι όπως όλα τα μοτόρια, έχει και αυτό τα αρνητικά του.
Με σωστή συντήρηση και αν ο αγοραστής του ξέρει τι θέλει να κάνει με το KTM,
το KTM με κλειστά τα μάτια και ανοικτό το πορτοφόλι... :P
-
Έχω δει με τα μάτια μου γνωστό μου ο οποίος είναι άρρωστος με το χώμα και τρελός οδηγός,
να οδηγάει το KTM 950(Dakar) σε άσφαλτο και να κάνει τα απίστευτα,
(έμπαινε με ανάποδα τιμόνια και όρθιος στο μηχανάκι στις στροφές,
έστριβε σχεδόν όλες τις στροφές όρθιος και περιττό να πω για τις σούζες)λες και είχε SM και εγώ να τρέχω από πίσω με το TDM και να μην τον προλαβαίνω...
Στην επιστροφή βέβαια,είχε το γνωστό αποτέλεσμα η οδήγηση σε αυτούς τους ρυθμούς,έσπασε το δοχείο του συμπλέκτη στο KTM...
Κατα την ταπεινή μου γνώμη,το KTM είναι μακράν το καλύτερο ονοφ και στα κατάλληλα χέρια γίνεται και F16 στην άσφαλτο.
Απλά αυτός που θα το πάρει,θα πρέπει να γνωρίζει ότι όπως όλα τα μοτόρια, έχει και αυτό τα αρνητικά του.
Με σωστή συντήρηση και αν ο αγοραστής του ξέρει τι θέλει να κάνει με το KTM,
το KTM με κλειστά τα μάτια και ανοικτό το πορτοφόλι... :P
ετσι ακριβως ειναι ...απλα τα ΚΤΜ ειναι ποιο ευαισθητα γιατι ολο το προτζεκτ ειναι τραβηγμενο στα ακρα , κατι που δεν κανει η BMW με τιποτα
-
To CAPONORD το έχεις οδηγήσει με 16άρι γρανάζι?
Caponord έχω οδηγήσει τώρα με τι γρανάζι ήταν δε θυμάμαι να σου πώ αλλά δεν έχει και καμία ουσιαστική διαφορά, το θέμα είναι ότι το Capo είναι μια καταπληκτική μοτοσυκλέτα για κάθε χρήση ενώ το ΚΤΜ πραγματικό όπλο, οπότε δεν τίθεται θέμα σύγκρισης σε οδηγική συμπεριφορά ούτε στο χώμα ούτε στη άσφαλτο :bye:
-
Το 990 διαλεγω,,γιατι ειναι πολυ off αλλα και αψογο onn...
:kalo:
-
Τι ? Πρέπει να απαντήσω κιόλας ?
-
To CAPONORD το έχεις οδηγήσει με 16άρι γρανάζι?
Caponord έχω οδηγήσει τώρα με τι γρανάζι ήταν δε θυμάμαι να σου πώ αλλά δεν έχει και καμία ουσιαστική διαφορά, το θέμα είναι ότι το Capo είναι μια καταπληκτική μοτοσυκλέτα για κάθε χρήση ενώ το ΚΤΜ πραγματικό όπλο, οπότε δεν τίθεται θέμα σύγκρισης σε οδηγική συμπεριφορά ούτε στο χώμα ούτε στη άσφαλτο :bye:
:ohyes: :bye:
-
Και γιατί ρε μάγκες σε όλα τα φόρουμ ΚΤΜ ψάχνουν για μπροστινή ζάντα από Capo?
Μήπως τελειώνει πολύ νωρίς το μπροστινό λάστιχο πριν καν τελειώσει το πίσω? Λέω τώρα!
Και να ναι πως μπορεί και στρίβει καλύτερα από Capo?
-
Και γιατί ρε μάγκες σε όλα τα φόρουμ ΚΤΜ ψάχνουν για μπροστινή ζάντα από Capo?
Μήπως τελειώνει πολύ νωρίς το μπροστινό λάστιχο πριν καν τελειώσει το πίσω? Λέω τώρα!
Και να ναι πως μπορεί και στρίβει καλύτερα από Capo?
αν και το ποστ ειναι παμπάλαιο αλλά ας το ανανενώσουμε...τώρα τι εννοείς.. οτι τα ΚΤΜ στριβουν καλύτερα... και οτι εδω μεσα λεμε πως τα capo στριβουν καλύτερα..??? :thnk: :thnk:
Υ.Γ.
δεν εχω οδηγησει ΚΤΜ adventure κτλ..τα (μεγαθηρια συγκρίνουμε)... αλλά θα μου κανει (τρομακτική) εντύπωση αν εχουν καλύτερο ζυγισμα απο το capo...
Πάντα γενικά μιλάμε σαν ''μηχανες'' γιατι μεγαλο ρολο παιζει ως γνωστο το παιδάκι που τα καβαλάει... :D :bye:
-
Και γιατί ρε μάγκες σε όλα τα φόρουμ ΚΤΜ ψάχνουν για μπροστινή ζάντα από Capo?
...
Αν ισχύει το παραπάνω, μια πιθανή εξήγηση είναι ότι θέλουν να βάζουν tubeless ελαστικά.
-
προσωπικα το K.T.M ειναι ο βασιλιας!!! :ohyes: :ohyes:
-
προσωπικα το K.T.M ειναι ο βασιλιας!!! :ohyes: :ohyes:
:ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
(http://photos.imageevent.com/motorbiker/newspics3/KTM-990-Adventure-Custom-5.jpg)