0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« - : Ιανουάριος 02, 2008, 06:13:26 πμ »
Ειδικά για αυτούς που έχουν καβαλήσει και τα δυο, ποιες είναι οι ελεύθερες απόψεις σας..?
Ποιο ''καλύτερο''...? Ποιο ''ζωντανο''.. αξιόπιστο, καλύτερη οδηγιή συμπεριφορα και εν γενει τα παντα..???

***Εαν και τα δυο ηταν στην ίδια κατηγορία τιμής ποιο θα επιλέγατε..???***
Πληθωρα ερωτησεων και ελπίζω σε πληθώρα τεκμηριωμένων απαντήσεων...

Εΰχαριστώ...και λίγο προσοχή στο spammin για μη βγούμε  :a013 :a016



*

CAPOMAN

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 02, 2008, 01:09:04 μμ »
Εάν με ρωτούσες πριν 2 χρόνια αυτήν την ερώτηση θα γελούσα και φυσικά τη μπέμπα θα σου έλεγα.Φέτος τον φεβρουάριο είχα το 1150 για 4 μήνες και κατόπιν μετά καπάκιμ για 2 μήνες το 1200(λόγω δουλειάς όχι δικό μου)Λοιπόν συμπέρασμα 1ον το 1150 είναι ποιο αξιόπιστο από το 1200 αυτό θα το καταλάβεται αν μπείτε στο BMW FORUMκαι διαβάσεται για τα προβλήματα θεωρώ ότι το BMW υπερέχει ελαφρά στο τομέα των φρένων ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ.Aντιθέτως  στα γρήγορα εσάκια το Κάπο συμπεριφέρεται πολύ καλύτερα το θεψρώ ποιο αξιόπιστο ποιο γρήγορο και γενικότερα το ποιο ολοκληρωμένο ον -οφφ τέλος να σας πω πως πήρα κάπο όχι γιατί δε μου φτάναν τα μαρούλια αλλά γιατί έχω δει και έχω διαβάσει ακόμα περισσότερα για τα 1200 που αν τα γράψω θα με πείτε ότι μεροληπτώ...Αυτά :D

*

Αποσυνδεδεμένος mark

  • ***
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
    • http://yahoo.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 02, 2008, 02:48:12 μμ »
Θα απαντήσω μόνο σε ότι αφορά την οδήγηση σε άσφαλτο μιας και μόνο εκεί έχω οδηγήσει ενα  gs 1150 adventure
1)Αν και θεωρητικά 30 κιλά βαρύτερο το gs το σήκωσα πολύ πιο εύκολα απ το πλαινό σταντ
2)Τα φρένα του είναι καλύτερα (αν και στην αρχή τρόμαξα να τα συνηθίσω)
3)Ζήλεψα την ροπή του στις χαμηλές στροφές
Σε όλα τα άλλα από εμφάνιση ,άνεση,δύναμη ψηλά ,συμπεριφορά σε ευθείες και στροφές νομίζω ότι το Capo είναι καλύτερο
 
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ

*

davide

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 02, 2008, 06:09:14 μμ »
Αν κοστίζανε το ίδιο, θα προτιμούσα το GS1200… :kalo:
1)Πολύ καλύτερα φρένα.
2)Πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, πράγμα που το κάνει να σου δίνει απίστευτη αίσθηση ελαφρότητας.
3)Έχει το ESP, που το θεωρώ απαραίτητο στην καθημερινή χρήση της μοτοσυκλέτας.
4)Μου δίνει καλύτερη αίσθηση στον δρόμο. Στις στροφές το βρίσκω πιο σταθερό.
5)Μου αρέσει περισσότερο η γραμμικότητα και η δύναμη του boxer.
6)Για το υποκειμενικότατο θέμα της ομορφιάς.

Θα προτιμούσα το Caponord…
1)Για την άνεσή του.
2)Για την προστασία από τον αέρα πάνω από τα 140χλμ/ώρα

To GS1150 δεν το έχω οδηγήσει...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 03, 2008, 04:46:21 πμ »
Αν κοστίζανε το ίδιο, θα προτιμούσα το GS1200… :kalo:
1)Πολύ καλύτερα φρένα.
2)Πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, πράγμα που το κάνει να σου δίνει απίστευτη αίσθηση ελαφρότητας.
3)Έχει το ESP, που το θεωρώ απαραίτητο στην καθημερινή χρήση της μοτοσυκλέτας.
4)Μου δίνει καλύτερη αίσθηση στον δρόμο. Στις στροφές το βρίσκω πιο σταθερό.
5)Μου αρέσει περισσότερο η γραμμικότητα και η δύναμη του boxer.
6)Για το υποκειμενικότατο θέμα της ομορφιάς.

Θα προτιμούσα το Caponord…
1)Για την άνεσή του.
2)Για την προστασία από τον αέρα πάνω από τα 140χλμ/ώρα

To GS1150 δεν το έχω οδηγήσει...

πουλημένε... :P όξω... :P

*

GFiotakis

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 03, 2008, 05:36:22 πμ »
Αν θες πραγματικα για χρηση on – off τοτε bmw
Απο ολα τα bmw θα προτιμουσα το 1150 η το 1100
και οχι το 1200…και γιατι bmw ???
Γιατι μπορεις να το πας χωμα τοσο ανετα που σε εκπλησσει
οποιος εχει καβαλησει καταλαβαινει πως το κεντρο βαρους του ειναι τοσο χαμηλα που το κανει παιχνιδι.
Αν πεσεις σπανια εχεις απωλειες οπως ενα capo.
Το capo για ασφαλτο ειναι ανωτερο απο την bmw αλλα στο χωμα ειναι μακραν πισω.
Αν λοιπον καποιον τον ενδιαφερει κατα πλειοψηφια η ασφαλτος και λιγο χωμα σε στρωτους δασικους δρομους το capo ειναι μονοδρομος
Τα bmw ειναι ακρως υπερτιμημενα για την αξια τους ειναι πολυ καλα εργαλεια αλλα οχι τοσο  οσο η τιμη τους.
το capo ειναι ποιο κοντα στην τιμη του.

*

davide

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #6 - : Ιανουάριος 03, 2008, 08:05:08 πμ »
πουλημένε... :P όξω... :P

Aν θυμάμαι καλά, είπες προσοχή στο spamming!!! :P

Εΰχαριστώ...και λίγο προσοχή στο spammin για μη βγούμε  :a013 :a016

*

CAPOMAN

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #7 - : Ιανουάριος 03, 2008, 12:25:50 μμ »
Αν πεσεις σπανια εχεις απωλειες οπως ενα capo

Εδώ αγαπητέ φίλε θα διαφωνήσω....Ξέρετε πόσο κάνει ένα καπάκι μαγνησίου από αυτά που σκεπάζουν τη περίφημη κεφαλή μπόξερ?Επίσης η παροιμοιώδη σταθερότητα λόγω  του χαμηλού κέντρου βάρους γίνεται ελάτωμα στα εσάκια ενώ είναι πλεονέκτημα στις ανοιχτές παρατεταμένες....Αλήθεια το ότι όλη η μοτοσικλέτα στο ρελαντί αν ανοίξης το γκάζι τραβάει δεξιά δεν ενοχλεί κανένα σας?Το ότι είσαι πλαγιασμένος αριστερά και ανοίγοντας το γκάζι λόγω της αντίστροφης στροφορμής του  στροφάλου τήνει να σηκώσει τη μοτοσικλέτα?
Ενώ αντίστροφα αν είσαι πλαγιασμένος δεξιά και ανοίξης το γκάζι τήνει να κλείση τη τροχιά!!
όντως άμα τη καβαλήσεις δε καταλαβαίνεις τα κιλά της όντως πλαγιάζει το ίδιο εύκολα με ένα κάπο αλλά άμα χρειασθεί να τη σηκώσεις από τη μια στροφή στην άλλη μαμησετα το έχω πάθει στο παλιό δρόμο της κορίνθου.....

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #8 - : Ιανουάριος 03, 2008, 12:37:51 μμ »
Αν πεσεις σπανια εχεις απωλειες οπως ενα capo

Εδώ αγαπητέ φίλε θα διαφωνήσω....Ξέρετε πόσο κάνει ένα καπάκι μαγνησίου από αυτά που σκεπάζουν τη περίφημη κεφαλή μπόξερ?

Εχει πέσει GS1200 γνωστού μου (σε ακινησια) και έχει σπάσει το καπάκι της κεφαλής.. δεν θυμάμαι ποσο την πλήρωσε ακριβώς αλλά θυμάμαι ότι την πλήρωσε ακριβά...

Capoman, να το GS ειχε τα ιδια λεφτα με το Capo θα έπερνες και πάλι το Capo?

*

CAPOMAN

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #9 - : Ιανουάριος 03, 2008, 01:03:28 μμ »
Τώρα που ξέρω φυσικά θα έπαιρνα Κάπο πριν ενάμιση χρόνο BMW.Παραπονιόμαστε για τα ηλεκτρικά μας τα οποία υπάρχει και κάποιος που μας τα φτιάχνει και τελείωσε.Τ ο να ακινιτοπιοίτε η μοτοσικλέτα σου 2 φορές μέσα σε 8 μήνες από μπαταρία πως θα σου φαινόταν?Βέβαι το καλύπτει η εγγύηση γιατί κακά τα ψέματα η εταιρία BMW είναι αντιπροσωπεία με Αρχ...α και όχι Αρχ...α αντιπροσωπεία όπως κάποες άλλες....

*

outlander

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #10 - : Ιανουάριος 03, 2008, 01:07:57 μμ »
Προσπαθείτε να συγκρίνεται δύο μηχανάκια που ενώ ανήκουν στην (θεωρητικά) ίδια κατηγορία έχουν εντελώς διαφορετική προσέγγιση στο κοινό, το μέν capo έχει πάρα πολύ καλό ασφάλτινο χαρακτήρα, το δέ gs πιό χωμάτινη προσέγγιση, θεωρώ ότι άμεση σύγκριση δεν μπορεί να γίνει ακριβώς λόγω της διαφοράς χαρακτήρα που έχουν μεταξύ τους, είναι σαν να συγκρίνουμε το mille με το Κ-1200. Τώρα το θέμα της τιμής έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες όπως ότι το  gs έχει πολλά ηλεκτρονικά καλούδια και είναι πιό νέο από το γερασμένο πλέον capo, πάντως αν και εφόσον βγεί καινούριο capo μην περιμένετε η τιμή του να διαφέρει πολύ από το gs καθώς και ο ανταγωνισμός κινείτε σε αυτά τα οικονομικά επίπεδα,(ktm,triumph), οπότε εκεί θα δούμε ποιοί είναι πιστοί aprilia. :ohyes:

*

GFiotakis

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #11 - : Ιανουάριος 03, 2008, 03:24:12 μμ »
Αν πεσεις σπανια εχεις απωλειες οπως ενα capo

Εδώ αγαπητέ φίλε θα διαφωνήσω....Ξέρετε πόσο κάνει ένα καπάκι μαγνησίου από αυτά που σκεπάζουν τη περίφημη κεφαλή μπόξερ?Επίσης η παροιμοιώδη σταθερότητα λόγω  του χαμηλού κέντρου βάρους γίνεται ελάτωμα στα εσάκια ενώ είναι πλεονέκτημα στις ανοιχτές παρατεταμένες....Αλήθεια το ότι όλη η μοτοσικλέτα στο ρελαντί αν ανοίξης το γκάζι τραβάει δεξιά δεν ενοχλεί κανένα σας?Το ότι είσαι πλαγιασμένος αριστερά και ανοίγοντας το γκάζι λόγω της αντίστροφης στροφορμής του  στροφάλου τήνει να σηκώσει τη μοτοσικλέτα?
Ενώ αντίστροφα αν είσαι πλαγιασμένος δεξιά και ανοίξης το γκάζι τήνει να κλείση τη τροχιά!!
όντως άμα τη καβαλήσεις δε καταλαβαίνεις τα κιλά της όντως πλαγιάζει το ίδιο εύκολα με ένα κάπο αλλά άμα χρειασθεί να τη σηκώσεις από τη μια στροφή στην άλλη μαμησετα το έχω πάθει στο παλιό δρόμο της κορίνθου.....
Φιλε CAPOMAN  δεν καταλαβες καλα τι ακριβως ειπα μαλον.
Αν στο BMW βαλεις το καγκελακι που παει στους κυλινδρους δεν παθενει τιποτα και εγω μιλαω παντα για χωμα που εκει πεφτεις ευκολα και οχι για την ασφαλτο οπου λες εσυ
αλωστε το ειπα αν θελεις ασφαλτο περνεις καπο, δεν νομιζω να διαφωνουμε σε αυτο.
αν εχεις δοκιμασει να σηκωσεις καπο πεσμενο στο χωμα και αντιστοιχα μια BMW τοτε θα καταλαβεις την διαφορα ιατι πραγμα μιλαω.
Τελος αυτο με το τραβηγμα προς τα δεξια εγω προσωπικα ποτε δεν το καταλαβα εκτος απο οταν οδηγουσα το GS 800 πριν αρκετα χρονια ενος φιλου, στο 1100 που εχω οδηγησει πολες φορες και ασφαλτο και χωμα δεν καταλαβα ποτε κατι τετοιο...αυτα

*

CAPOMAN

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #12 - : Ιανουάριος 03, 2008, 03:30:51 μμ »
έχεις δίκιο δε μιλούσα για χώμα.όμως το 80% των αναβατών παίρνουν τη μπέμπα για χώμα?Το ότι δε καταλαβαίνεις τον άξονα να τραβά είναι καθαρά θέμα συνήθειας εδώ άλλαζα σκαστή 3-4 και το μηχανάκι πεταγόταν μπροστά και δεξιά άμα το συνυθήσεις είναι ο.κ αλλά η  νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν.Και να φανταστείτε ότι πριν 2 χρόνια ήμουνα υπέρμαχος του Μπόξερ ......Τελικά όσοι δεν έχουν BMW θα ήθελαν να είχαν μάλλον ανήκω στους λίγους που είχαν και δε θα ηθελα να ξαναέχω(αυτό δεν εξαρτάται από μένα γιατί τις μοτοσικλέτες της δουλειάς τις διαλέγει άλλος τώρα τον ψήνω να αλλάξουμε το κ1200σ με ένα ζζρ 1400)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 03, 2008, 03:35:01 μμ από CAPOMAN »

*

bomba

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #13 - : Ιανουάριος 03, 2008, 04:05:05 μμ »
Αν θες πραγματικα για χρηση on – off τοτε bmw
Απο ολα τα bmw θα προτιμουσα το 1150 η το 1100
και οχι το 1200…και γιατι bmw ???
Γιατι μπορεις να το πας χωμα τοσο ανετα που σε εκπλησσει
οποιος εχει καβαλησει καταλαβαινει πως το κεντρο βαρους του ειναι τοσο χαμηλα που το κανει παιχνιδι.
Αν πεσεις σπανια εχεις απωλειες οπως ενα capo.
Το capo για ασφαλτο ειναι ανωτερο απο την bmw αλλα στο χωμα ειναι μακραν πισω.
Αν λοιπον καποιον τον ενδιαφερει κατα πλειοψηφια η ασφαλτος και λιγο χωμα σε στρωτους δασικους δρομους το capo ειναι μονοδρομος
Τα bmw ειναι ακρως υπερτιμημενα για την αξια τους ειναι πολυ καλα εργαλεια αλλα οχι τοσο  οσο η τιμη τους.
το capo ειναι ποιο κοντα στην τιμη του.


ΑΠΟΛΥΤΑ σωστος.και γνωστης.ετσι ακριβως ειναι.ουτε κόμμα δεν προσθετω.απλα και μονο οτι,γι αυτο,το καλο το παληκαρι που θελει μπεμβε τσιμπαει μεταχειρω 1150 με 7 χιλιαρικα τζιτζι απο φλωρο μοδατο ιδιοκτητη και κανει βολτουλες ολο τρελα

*

p2ono

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #14 - : Ιανουάριος 03, 2008, 07:53:38 μμ »
CAPPO  και μονο CAPPO στο μονο που υπερεχει το BMW ειναι στα φρενα πουθενα αλλου ουτε στο χωμα , οποιοs εχει BMW και το βαζει χωμα τον θεωρω βιαστη μοτοσυκλετων, για τη χρηση αυτη υπαρχει το ΚΤΜ 950.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης