0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #15 - : Ιανουάριος 03, 2008, 08:22:14 μμ »
...οποιοs εχει BMW και το βαζει χωμα τον θεωρω βιαστη μοτοσυκλετων...
Σύντομα θα γραφτώ στην λίστα των βιαστών!!! :D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #16 - : Ιανουάριος 03, 2008, 08:49:28 μμ »
για τη χρηση αυτη υπαρχει το ΚΤΜ 950.

Έλα ντε, αν είσαι πορωμένος με το χώμα γιατί να μην πάρεις ενα ΚΤΜακι?

Αλλά εδώ που τα λέμε γιατι πρέπει να πάρεις ενα 1000αρι on-off για να πηγαίνεις χώμα (μιλάω για τους fun το είδους και όχι αν τύχει καμια φορά)?

Γιατί πρέπει να αποδείξεις οτι αυτα τα βαριά μηχανάκια πάνε και χώμα και δεν πας με ένα endurακι? Πολύ περισσότερο θα το ευχαριστηθείς και με πολυ μικρότερο κόστος (βλέπε ζημιές/συντήρηση)

Όσοι είδαν το long way around ειδαν τον τύπο με την καμερα να το διασκεδάζει και να πηγαίνει καλύτερα από ολους όταν αλλαξε την bmw με το χρέπι!

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Antouan

  • *****
  • 563
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #17 - : Ιανουάριος 03, 2008, 09:43:30 μμ »
για τη χρηση αυτη υπαρχει το ΚΤΜ 950.

Έλα ντε, αν είσαι πορωμένος με το χώμα γιατί να μην πάρεις ενα ΚΤΜακι?

Αλλά εδώ που τα λέμε γιατι πρέπει να πάρεις ενα 1000αρι on-off για να πηγαίνεις χώμα (μιλάω για τους fun το είδους και όχι αν τύχει καμια φορά)?

Γιατί πρέπει να αποδείξεις οτι αυτα τα βαριά μηχανάκια πάνε και χώμα και δεν πας με ένα endurακι? Πολύ περισσότερο θα το ευχαριστηθείς και με πολυ μικρότερο κόστος (βλέπε ζημιές/συντήρηση)

Όσοι είδαν το long way around ειδαν τον τύπο με την καμερα να το διασκεδάζει και να πηγαίνει καλύτερα από ολους όταν αλλαξε την bmw με το χρέπι!

 :bye:
Συμφωνω απολυτα μαζι σου και προσθετω οτι τα μεγαλα on-off ειναι μονο για ταξιδι  ;)
Στην πολη και στο χωμα τραβανε ζορι , οχι οτι δεν πανε απλα υπαρχουν αλλα μηχανακια για τις δουλειες αυτες . Οσο για το GS 1200 μου αρεσει πολυ ομως  οι περισσοτεροι το αγοραζουν ως status symbol και κυκλοφορουν στο κεντρο της Αθηνας :cry: ημαρτον πια
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 03, 2008, 09:44:49 μμ από Zeppelin »
Ζησε το σημερα πριν γινει χθες

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #18 - : Ιανουάριος 03, 2008, 11:41:37 μμ »
τα εχω οδηγησει και τα 2 gs και το 1150 και το 1200!μεταξυ των δυο οδηγικα υπερεχει το1200 αλλα πολυ ζημια ρε παιδια....και μετα λενε για το καπονορντ.Πολυ πιο αξιοπιστο το 1150 απο πολλες εμπειρες φιλων για να μην μακρυγορω..
με τιποτα δεν θα ηθελα να ημουν στη θεση ενος φιλου μου ομως ο οποιος αλλαξε το varadero ( μηδεν προβληματα) και πηρε 1200gs και μεχρι στιγμης, μονο αυτο θα πω και τιποτε αλλο ,του εχουν αλλαξει 3 φορες διαφορικο + διαφορα αλλα....
μην παω ομως μακρια αλλα επειδη τυχαινει και το συεργειο εδω που πηγαινα(πριν γνωρισω το φορουμ και τον bill) επιδιορθωνει kai aprilia kai bmw οποτε τυχαινε να περασω εβλεπα συνεχως gs 1200 με κατεβασμενα τα μοτερ (στη κυριολεξια βιδες)   :thnk: :thnk: αλλα ποτε δεν ειδα καπο ετσι σε αυτα τα χαλια (πραγμα που με εβαζε σε πολλες σκεψεις)
αυτο το εχω συζητησει με πολλους φιλους μηχανοβιους και η σκεψη ολων η ιδια με τη δικη μου ηταν, παντως τα 1200 δεν εχουν και τη καλυτερη φημη. η bmw ομως εχει καταφερει ενα πολυ μεγαλο πραγμα που δυσκολα αλλη εταιρια στο χωρο θα καταφερει να πετυχει! εχει κανει τους ιδιοκτητες bmwδακηδες οτι και αν τους τυχει να το κρυβουν βαθια μεσα τους και δυσκολα να λενε σε αλλους τα προβληματα που αντιμεωπιζουν με τις μοτοσυκλετες τους!! και μη με πειτε ψευτη σε αυτο διοτι εχω παραδειγματα φιλων κολλητων και συνταξιδιωτων που το ειδα με τα ιδια μου τα ματια!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 03, 2008, 11:50:10 μμ από CAPORAID »

*

davide

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #19 - : Ιανουάριος 03, 2008, 11:50:05 μμ »
...η bmw ομως εχει καταφερει ενα πολυ μεγαλο πραγμα που δυσκολα αλλη εταιρια στο χωρο θα καταφερει να πετυχει! εχει κανει τους ιδιοκτητες bmwδακηδες οτι και αν τους τυχει να το κρυβουν βαθια μεσα τους και δυσκολα να λενε σε αλλους τα προβληματα που αντιμεωπιζουν με τις μοτοσυκλετες τους!! και μη με πειτε ψευτη σε αυτο διοτι εχω παραδειγματα φιλων κολλητων και συνταξιδιωτων που το ειδα με τα ιδια μου τα ματια!!

Μακάρι να βγεις ψεύτης!!! :P
Μετά το F650GS και 97.000 χλμ (μοναδικές ζημιές, ένα κόμπλερ δευτέρας και κάτι αναβαθμίσεις στον ψεκασμό του), έχουμε από τον Αύγουστο ένα R1200GS. Σήμερα έχει 6.000 χλμ.  και δουλεύει ρολόι... (Μόνο ορυκτέλαιο του προσθέτω, περίπου 1 λίτρο κάθε 4.000χλμ)...
Ελπίζω τα προβλήματα που ανέφερες να αφορούν τα πρώτα 1200 και όχι τα καινούρια!!!

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #20 - : Ιανουάριος 04, 2008, 12:05:32 πμ »
Παράθεση
Μακάρι να βγεις ψεύτης!!! :P
Μετά το F650GS και 97.000 χλμ (μοναδικές ζημιές, ένα κόμπλερ δευτέρας και κάτι αναβαθμίσεις στον ψεκασμό του), έχουμε από τον Αύγουστο ένα R1200GS. Σήμερα έχει 6.000 χλμ.  και δουλεύει ρολόι... (Μόνο ορυκτέλαιο του προσθέτω, περίπου 1 λίτρο κάθε 4.000χλμ)...
Ελπίζω τα προβλήματα που ανέφερες να αφορούν τα πρώτα 1200 και όχι τα καινούρια!!!


 :ohyes: :ohyes:
Ενα απο τα παραπονα φιλων ειναι και το συνεχες συμπληρωμα λαδιων εστω και μετα απο ενα γρηγορο μεγαλο ταξιδι (700-1000 χλμ!)
θα συμφωνησω οτι ισως τα προβληματα να ηταν τα πρωτα 1200 που κυκλοφοησαν διοτι αυτοι που αναφερομαι το εχουν σχεδον απο την αρχη!! αλλα να δωσω 17000 και 20000 euro (βλεπε adventure) και να τρεχω δεν δικαιολογητε βρε αδελφε!!
δεν θελω με τιποτα να παρεξηγηθω ουτε κανω το συνηγορο του διαβολου ισως τα περιστατικα που εχουν τυχει σε μενα με gs να ειναι παραπανω! παντως φιλε davide παντα το μηχανακι σου να δουλευει ρολοι και να εισαι παντα γερος να το απολαμβανεις!! 
οσο για το θεμα χωματος θα συμφωνησω με τον zeppelin κανενα απο τα 2 δεν σε παει χωμα χωμα .... οπως θα σε παει ενα φθηνο εντουρακι,κι αν εμεις τα αγορασαμε για αυτο το σκοπο και μονο που πολυ αμφιβαλλω καναμε λαθος μεγαλο μπορω να πω!! αν και εχω παει πολυ χωμα με το δικο μου και μαζι με πολλους gsακηδες δεν κανουν αυτα τα μηχανακια για αυτη τη δουλεια!! πολυ βαρια....
 :bye:

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2008, 12:54:21 πμ από Zeppelin »

*

GFiotakis

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #21 - : Ιανουάριος 04, 2008, 05:47:09 πμ »
Παιδες δεν εχετε συμπεριλαβει κατι πολυ ουσιωδες  …
Εδω μιλαμε για δυο μηχανες mega on-off , δεν μιλαμε για δυο μηχανες touring.
Οταν λεμε λοιπον on-off τι ακριβως εννοουμε  ?
Μιλαμε λοιπον για μηχανες που μπορουν να πανε καλα και στην ασφαλτο (on) και στο χωμα (off)
Τωρα αν οι περισσοτεροι περνουν μια μηχανη on-off και πηγαινουν μονο ασφαλτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.
Υπαρχουν ομως και αυτοι που περνουν μια τετοια μηχανη για να κανουν χρηση και των δυο ιδιοτητων μια μηχανης on-off.
το ειπα και στο πρωτο ποστ οτι αν θελεις να κανεις χρηση ασφαλτου το capo ειναι μονοδρομος , αν θελεις ομως να κανεις χρηση on-off τοτε η bmw ειναι καλυτερη λυση και κυριως το 1100 και τι 1150 (κατα την αποψη μου εκει σταματησε να φτιαχνει η bmw μηχανες που αντεχουν στο χρονο χωρις πολλα προβληματα )
Τωρα πολλα παιδια ειπαν οτι αν θελεις να πας χωμα περνεις ενα ελαφρυ εντουρο …οκ καλη λυση ειναι αυτη αν θελεις να πηγαινεις στο διπλανο βουνο και να κανεις λιγο χωμα , αν θελεις να πας παρακατω ??? πως πας ???
Δηλαδη οταν εγω πηγα στην Αλεξανδρουπολη με τον πηγασο και βρεθηκα στο δασος της Δαδιας τι επρεπε να κανω να μην μπω χωμα ??? επειδη ειναι βαρυ on-off ???
οχι βεβαια …μπηκα ….οταν βρεθηκα με το πηγασο στα Γιαννενα και στην Καστορια τι επρεπε να μην μπω χωμα ???  μπηκα σε ολες τις περιπτωσεις και μαλιστα δικαβαλος
ΤΑ MEGA ON-OFF ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ.
και σε αυτο οπως και να το κανουμε το καταφερνει πολυ καλυτερα το bmw γιατι ειναι ποιο καλα μοιρασμενο το on-off του απο οτι του capo.
Καποιος φιλος ειπε οτι το capo ειναι καλυτερο απο το bmw στο χωμα …αυτο θα ηθελα πραγματικα να το δω στην πραξη απο καποιον
Θα ηθελα να δω αν το capo εμπαινε σε αυτο το ποταμι που μπηκε το 1100  στην τελευταια βολτα μας στην ευβοια αν θα επαιρνε ξανα μπροστα μεσα σε 20 λεπτα ???



Και θα το πω ξανα για να μην παρεξηγηθω
Πας ασφαλτο 90% τοτε capo
Πας ασφαλτο και χωμα τοτε bmw (1100-1150)
απλα πραγματα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2008, 05:50:02 πμ από GFiotakis »

*

Kavaliwtis

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #22 - : Ιανουάριος 04, 2008, 08:00:59 πμ »
.......


Καλα τα λες, αλλα μην συγκρινεις μηχανη 170 κιλα με μηχανες 240-250 κιλα και ειδικα στο χωμα
 :)

*

davide

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #23 - : Ιανουάριος 04, 2008, 09:44:55 πμ »
:ohyes: :ohyes:
Ενα απο τα παραπονα φιλων ειναι και το συνεχες συμπληρωμα λαδιων εστω και μετα απο ενα γρηγορο μεγαλο ταξιδι (700-1000 χλμ!)

Αυτό με το συμπλήρωμα λαδιού, δεν μπορείς να το πεις πρόβλημα. Είναι χαρακτηριστικό του κινητήρα τους. ;)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #24 - : Ιανουάριος 04, 2008, 10:43:44 πμ »
Κατά την γνώμη μου και μόνο σαν απλός παρατηρητής, μια και δεν δεν έχω οδηγήσει ποτέ κανένα GS, θα συμφωνούσα με αυτούς που είπαν παραπάνω ότι δεν μπορούμε να κάνουμε σύγκριση μεταξύ δυο ανόμοιων μηχανών και πιο συγκεκριμένα Caponord-GS 1200.
Κι αυτό γιατί?
Το GS 1200 Είναι ένα μεταγενέστερο μοντέλο σε σχέση με το capo τόσο σε σχεδιασμό όσο και τεχνικά.
Ίσως θα μπορούσαμε να κάνουμε σύγκριση το capo μόνο με τα 2 προηγούμενα μεγάλα BMW που είναι δοκιμασμένα κι άντεξαν στο χρόνο όπως και το capo.
Το GS 1200 πιστεύω ότι έχει ακόμα κάποια προβλήματα που πρέπει να βελτιωθούν όπως συμβαίνει σχεδόν με όλα τα νέα μοντέλα μέχρι να βελτιωθούν και να εδραιωθούν σαν δημοφιλή.
Τα ίδια η παρόμοια προβλήματα είναι πολύ πιθανόν να υπήρχαν και στην περίπτωση ενός Caponord 1200 και τότε θα μπορούσε άνετα να γίνει μια σύγκριση με το GS 1200.
Αρα, πιστεύω ότι η σύγκριση προς το παρόν πρέπει να περιοριστεί μεταξύ BMW GS 1100-1150 και Caponord με τα σημερινά δεδομένα μαι και τα 2 η τρία έχουν αποδείξει ότι πάνε καλά όσον αφορά την χρηστικότητα τους.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #25 - : Ιανουάριος 04, 2008, 02:28:11 μμ »
Και θα το πω ξανα για να μην παρεξηγηθω
Πας ασφαλτο 90% τοτε capo
Πας ασφαλτο και χωμα τοτε bmw (1100-1150)
απλα πραγματα



Πιστεύω ότι έπρεπε να μπει κσι το ΚΤΜ στην συζήτηση...

Αν ημουν χωματοβιος σίγουρα θα έπερνα το ΚΤΜ adv  :bye:

Το GS δεν θα το έπερνα μόνο και μόνο γιατι είναι υπερεκτιμημένο και οπως είπε και ο Αντώνης αποτελεί status symbol.

*

dreamwalker

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #26 - : Ιανουάριος 04, 2008, 02:54:19 μμ »
σωστά Αντρέα
αλλά και το ΚΤΜ 14,000 + έχει

*

outlander

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #27 - : Ιανουάριος 04, 2008, 03:45:15 μμ »
Παιδες δεν εχετε συμπεριλαβει κατι πολυ ουσιωδες  …
Εδω μιλαμε για δυο μηχανες mega on-off , δεν μιλαμε για δυο μηχανες touring.
Οταν λεμε λοιπον on-off τι ακριβως εννοουμε  ?
Μιλαμε λοιπον για μηχανες που μπορουν να πανε καλα και στην ασφαλτο (on) και στο χωμα (off)
Τωρα αν οι περισσοτεροι περνουν μια μηχανη on-off και πηγαινουν μονο ασφαλτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.
Υπαρχουν ομως και αυτοι που περνουν μια τετοια μηχανη για να κανουν χρηση και των δυο ιδιοτητων μια μηχανης on-off.
το ειπα και στο πρωτο ποστ οτι αν θελεις να κανεις χρηση ασφαλτου το capo ειναι μονοδρομος , αν θελεις ομως να κανεις χρηση on-off τοτε η bmw ειναι καλυτερη λυση και κυριως το 1100 και τι 1150 (κατα την αποψη μου εκει σταματησε να φτιαχνει η bmw μηχανες που αντεχουν στο χρονο χωρις πολλα προβληματα )
Τωρα πολλα παιδια ειπαν οτι αν θελεις να πας χωμα περνεις ενα ελαφρυ εντουρο …οκ καλη λυση ειναι αυτη αν θελεις να πηγαινεις στο διπλανο βουνο και να κανεις λιγο χωμα , αν θελεις να πας παρακατω ??? πως πας ???
Δηλαδη οταν εγω πηγα στην Αλεξανδρουπολη με τον πηγασο και βρεθηκα στο δασος της Δαδιας τι επρεπε να κανω να μην μπω χωμα ??? επειδη ειναι βαρυ on-off ???
οχι βεβαια …μπηκα ….οταν βρεθηκα με το πηγασο στα Γιαννενα και στην Καστορια τι επρεπε να μην μπω χωμα ???  μπηκα σε ολες τις περιπτωσεις και μαλιστα δικαβαλος
ΤΑ MEGA ON-OFF ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ.
και σε αυτο οπως και να το κανουμε το καταφερνει πολυ καλυτερα το bmw γιατι ειναι ποιο καλα μοιρασμενο το on-off του απο οτι του capo.
Καποιος φιλος ειπε οτι το capo ειναι καλυτερο απο το bmw στο χωμα …αυτο θα ηθελα πραγματικα να το δω στην πραξη απο καποιον
Θα ηθελα να δω αν το capo εμπαινε σε αυτο το ποταμι που μπηκε το 1100  στην τελευταια βολτα μας στην ευβοια αν θα επαιρνε ξανα μπροστα μεσα σε 20 λεπτα ???



Και θα το πω ξανα για να μην παρεξηγηθω
Πας ασφαλτο 90% τοτε capo
Πας ασφαλτο και χωμα τοτε bmw (1100-1150)
απλα πραγματα


Η ουσία δεν είναι να πας χώμα, σίγουρα, τα mega-on-off όπως αυτοχαρακτηρίζονται, πάνε σε χωμάτνες διαδρομές όπου τα ασφάλτινα μηχανάκια δεν πάνε, η ουσία είναι πώς! πας με το καθένα. Το ίδιο και στην άσφαλτο. Και επαναλαμβάνω, ατυχής η σύγκριση capo vs bmw gs.

*

davide

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #28 - : Ιανουάριος 04, 2008, 04:32:36 μμ »
Το GS 1200 πιστεύω ότι έχει ακόμα κάποια προβλήματα που πρέπει να βελτιωθούν όπως συμβαίνει σχεδόν με όλα τα νέα μοντέλα μέχρι να βελτιωθούν και να εδραιωθούν σαν δημοφιλή.
Τα ίδια η παρόμοια προβλήματα είναι πολύ πιθανόν να υπήρχαν και στην περίπτωση ενός Caponord 1200 και τότε θα μπορούσε άνετα να γίνει μια σύγκριση με το GS 1200.

Ακριβώς,
Το πρώτο 1200 είχε κάποια προβλήματα τα οποία η BMW έλυσε στο νέο 1200 (αυτό που βγήκε τον Αύγουστο του 2008). :kalo:

*

GFiotakis

Απ: BMW vs CAPONORD vs KTM 990
« Απάντηση #29 - : Ιανουάριος 04, 2008, 08:37:59 μμ »
Πιστεύω ότι έπρεπε να μπει κσι το ΚΤΜ στην συζήτηση...

Αν ημουν χωματοβιος σίγουρα θα έπερνα το ΚΤΜ adv  :bye:

Το GS δεν θα το έπερνα μόνο και μόνο γιατι είναι υπερεκτιμημένο και οπως είπε και ο Αντώνης αποτελεί status symbol.

βρε Αντρεα αν μπεναμε στην λογικη οτι δεν περνουμε καποιο μηχανακι επειδη καποιοι το εχουν κανει status symbol τοτε εχουμε χασει την μπαλα που λεγετε μοτοσικλετα.

οσο για το ΚΤΜ ....εγω προσωπικα αν και πιστευω πωσ το ΚΤΜ ειναι φοβερο στο χωμα ....δεν θξα του ειχα εμπιστοσυνη να παω στο βουνο μαζι του και να μην ειμαι σιγουρος αν θα γυρισω πανωτ ου η σπροχνωντας το.....


Η ουσία δεν είναι να πας χώμα, σίγουρα, τα mega-on-off όπως αυτοχαρακτηρίζονται, πάνε σε χωμάτνες διαδρομές όπου τα ασφάλτινα μηχανάκια δεν πάνε, η ουσία είναι πώς! πας με το καθένα. Το ίδιο και στην άσφαλτο. Και επαναλαμβάνω, ατυχής η σύγκριση capo vs bmw gs.
η συγκρηση δεν ειναι ατυχης κακως το λετε παρα πολλα παιδια
ανηκουν και τα 2 στην ιδια κατηγορια ......οσο για το πως πανε σιγουρα το BMW παει πολυ καλυτερα στο χωμα απο το Capo οπως και το Capo πολυ καλυτερα στην ασφαλτο απο το BMW...σιγουρα με καθαρα ασφαλτινο πας καλυτερα οπως και με καθαρα χωματινο ...απλα εκει εχεις αλλους περιορισμους
εδω μιλαμε για τα mega on-off τα οποια ειναι για τουρισμο βασικα
τουρισμο σε on και off διαδρομες.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης