0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
...οποιοs εχει BMW και το βαζει χωμα τον θεωρω βιαστη μοτοσυκλετων...
για τη χρηση αυτη υπαρχει το ΚΤΜ 950.
Παράθεση από: p2ono στις Ιανουάριος 03, 2008, 07:53:38 μμγια τη χρηση αυτη υπαρχει το ΚΤΜ 950.Έλα ντε, αν είσαι πορωμένος με το χώμα γιατί να μην πάρεις ενα ΚΤΜακι? Αλλά εδώ που τα λέμε γιατι πρέπει να πάρεις ενα 1000αρι on-off για να πηγαίνεις χώμα (μιλάω για τους fun το είδους και όχι αν τύχει καμια φορά)? Γιατί πρέπει να αποδείξεις οτι αυτα τα βαριά μηχανάκια πάνε και χώμα και δεν πας με ένα endurακι? Πολύ περισσότερο θα το ευχαριστηθείς και με πολυ μικρότερο κόστος (βλέπε ζημιές/συντήρηση)Όσοι είδαν το long way around ειδαν τον τύπο με την καμερα να το διασκεδάζει και να πηγαίνει καλύτερα από ολους όταν αλλαξε την bmw με το χρέπι!
...η bmw ομως εχει καταφερει ενα πολυ μεγαλο πραγμα που δυσκολα αλλη εταιρια στο χωρο θα καταφερει να πετυχει! εχει κανει τους ιδιοκτητες bmwδακηδες οτι και αν τους τυχει να το κρυβουν βαθια μεσα τους και δυσκολα να λενε σε αλλους τα προβληματα που αντιμεωπιζουν με τις μοτοσυκλετες τους!! και μη με πειτε ψευτη σε αυτο διοτι εχω παραδειγματα φιλων κολλητων και συνταξιδιωτων που το ειδα με τα ιδια μου τα ματια!!
Μακάρι να βγεις ψεύτης!!! Μετά το F650GS και 97.000 χλμ (μοναδικές ζημιές, ένα κόμπλερ δευτέρας και κάτι αναβαθμίσεις στον ψεκασμό του), έχουμε από τον Αύγουστο ένα R1200GS. Σήμερα έχει 6.000 χλμ. και δουλεύει ρολόι... (Μόνο ορυκτέλαιο του προσθέτω, περίπου 1 λίτρο κάθε 4.000χλμ)...Ελπίζω τα προβλήματα που ανέφερες να αφορούν τα πρώτα 1200 και όχι τα καινούρια!!!
.......
Ενα απο τα παραπονα φιλων ειναι και το συνεχες συμπληρωμα λαδιων εστω και μετα απο ενα γρηγορο μεγαλο ταξιδι (700-1000 χλμ!)
Και θα το πω ξανα για να μην παρεξηγηθωΠας ασφαλτο 90% τοτε capoΠας ασφαλτο και χωμα τοτε bmw (1100-1150) απλα πραγματα
Παιδες δεν εχετε συμπεριλαβει κατι πολυ ουσιωδες …Εδω μιλαμε για δυο μηχανες mega on-off , δεν μιλαμε για δυο μηχανες touring.Οταν λεμε λοιπον on-off τι ακριβως εννοουμε ?Μιλαμε λοιπον για μηχανες που μπορουν να πανε καλα και στην ασφαλτο (on) και στο χωμα (off) Τωρα αν οι περισσοτεροι περνουν μια μηχανη on-off και πηγαινουν μονο ασφαλτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.Υπαρχουν ομως και αυτοι που περνουν μια τετοια μηχανη για να κανουν χρηση και των δυο ιδιοτητων μια μηχανης on-off.το ειπα και στο πρωτο ποστ οτι αν θελεις να κανεις χρηση ασφαλτου το capo ειναι μονοδρομος , αν θελεις ομως να κανεις χρηση on-off τοτε η bmw ειναι καλυτερη λυση και κυριως το 1100 και τι 1150 (κατα την αποψη μου εκει σταματησε να φτιαχνει η bmw μηχανες που αντεχουν στο χρονο χωρις πολλα προβληματα ) Τωρα πολλα παιδια ειπαν οτι αν θελεις να πας χωμα περνεις ενα ελαφρυ εντουρο …οκ καλη λυση ειναι αυτη αν θελεις να πηγαινεις στο διπλανο βουνο και να κανεις λιγο χωμα , αν θελεις να πας παρακατω ??? πως πας ???Δηλαδη οταν εγω πηγα στην Αλεξανδρουπολη με τον πηγασο και βρεθηκα στο δασος της Δαδιας τι επρεπε να κανω να μην μπω χωμα ??? επειδη ειναι βαρυ on-off ???οχι βεβαια …μπηκα ….οταν βρεθηκα με το πηγασο στα Γιαννενα και στην Καστορια τι επρεπε να μην μπω χωμα ??? μπηκα σε ολες τις περιπτωσεις και μαλιστα δικαβαλος ΤΑ MEGA ON-OFF ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ.και σε αυτο οπως και να το κανουμε το καταφερνει πολυ καλυτερα το bmw γιατι ειναι ποιο καλα μοιρασμενο το on-off του απο οτι του capo.Καποιος φιλος ειπε οτι το capo ειναι καλυτερο απο το bmw στο χωμα …αυτο θα ηθελα πραγματικα να το δω στην πραξη απο καποιον Θα ηθελα να δω αν το capo εμπαινε σε αυτο το ποταμι που μπηκε το 1100 στην τελευταια βολτα μας στην ευβοια αν θα επαιρνε ξανα μπροστα μεσα σε 20 λεπτα ??? Και θα το πω ξανα για να μην παρεξηγηθωΠας ασφαλτο 90% τοτε capoΠας ασφαλτο και χωμα τοτε bmw (1100-1150) απλα πραγματα
Το GS 1200 πιστεύω ότι έχει ακόμα κάποια προβλήματα που πρέπει να βελτιωθούν όπως συμβαίνει σχεδόν με όλα τα νέα μοντέλα μέχρι να βελτιωθούν και να εδραιωθούν σαν δημοφιλή.Τα ίδια η παρόμοια προβλήματα είναι πολύ πιθανόν να υπήρχαν και στην περίπτωση ενός Caponord 1200 και τότε θα μπορούσε άνετα να γίνει μια σύγκριση με το GS 1200.
Πιστεύω ότι έπρεπε να μπει κσι το ΚΤΜ στην συζήτηση...Αν ημουν χωματοβιος σίγουρα θα έπερνα το ΚΤΜ adv Το GS δεν θα το έπερνα μόνο και μόνο γιατι είναι υπερεκτιμημένο και οπως είπε και ο Αντώνης αποτελεί status symbol.
Η ουσία δεν είναι να πας χώμα, σίγουρα, τα mega-on-off όπως αυτοχαρακτηρίζονται, πάνε σε χωμάτνες διαδρομές όπου τα ασφάλτινα μηχανάκια δεν πάνε, η ουσία είναι πώς! πας με το καθένα. Το ίδιο και στην άσφαλτο. Και επαναλαμβάνω, ατυχής η σύγκριση capo vs bmw gs.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι