APRILIA BIKERS HELLAS
Ξεκινάμε απο εδώ => Δημοσκοπήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: stacklef στις Μάιος 09, 2021, 09:59:27 πμ
-
Καλημέρα στην παρέα. Εδώ και καιρό βρίσκομαι στο δίλημμα μεταξύ αυτών των δυο.
Είμαι 42 με 1.78 ύψος χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία στις μοτοσυκλέτες και η κυρίως χρήση είναι για μια Κυριακάτικη βόλτα σε επαρχιακούς δρόμους και ίσως λίγο ορεινούς, κοντινές αποστάσεις (άντε το πολύ μέχρι 100-150Km). Δηλαδή κάπως για διασκέδαση και όχι για ταξίδια και σπάνια διπλός.
Πρόσφατα οδήγησα το Caponord και μπορώ να πω με ενθουσίασε. Το Multistrada δεν το οδήγησα.
Πως βλέπετε το Multistrada 1000 σε σχέση με το Caponord 1000 για την χρήση που το θέλω; Το κόστος συντήρησης και τα τεχνικά προβλήματα δεν μου είναι πρόβλημα.
-
Για κοντινές βολτίτσες και αφού δεν σε νοιάζουν τυχόν προβλήματα, λέω να πας για το Ducati. Πιο παιχνιδομηχανή, λιγότερο ταξιδιάρικο.
-
θα σου πω το απογευμα ..ειχα και τα 2..διοτι τωρα εχω λατζα :D :D
καμια σχεση τα 2 μεταξυ τους ;) ;) ;)
-
Το capo είναι διαμάντι. Γνωστό αυτό εδώ και 2 δεκαετίες .
Το multi από την άλλη είναι ιδιαίτερο μηχανάκι.Από αυτά που είτε τα λατρεύεις είτε τα μισείς. Από ποιότητα κατασκευής πολύ μέτρια πράγματα. Όμως έχει αξιόπιστο μοτέρ και γενικοτερα την εμπειρία χρήσης ενός ducati.
Αν εγώ πάντως είχα να διαλέξω ένα από τα δύο θα έπαιρνα το caponord.
-
εχουν εντελως διαφορετικη συμπεριφορα,εχει αισθητο μεγαλυτερο βαρος το καπο και φαινεται στατικα αλλα και στο δρομο..
το μουλτι ηταν πολυ μπροστα απ την εποχη του.Εφαρμογες του βλεπεις ακομα και σημερα σε διαφορα μοντελα 2021..ειναι μηχανακι Playbike και το feedback απο το μπροστινο ειδικα ειναι παρα πολυ καλο και πολυ καλα φρενα..
σε αντιθεση το καπο ειναι πιο μηχανακι βδομαδας,πιο ανετο,πιο αργο στις αντιδρασεις,πιο χαλαρο με τις λακουβες κτλπ και ειδικα εχει εκδοσεις με abs..
ετσι οπως τα γραφεις για μουλτι εισαι,αλλα οδηγησε το πρωτα να δεις αν κουμπωνεις...δεν κουμπωνουν ολοι πανω και η αμεσοτητα που εχει ξενιζει μερικες φορες
-
Ρώτα σε ένα μάστορα ( που να πιάνει ducati ) πόσο κοστίζουν δίσκοι , καμπάνες κτλ
που τα φτύνει μόνιμα και μετά θα το βγάλεις από την εξίσωση .
-
Ρώτα σε ένα μάστορα ( που να πιάνει ducati ) πόσο κοστίζουν δίσκοι , καμπάνες κτλ
που τα φτύνει μόνιμα και μετά θα το βγάλεις από την εξίσωση .
Νομίζω πως τα αερόψυκτα Ντουκάτι δεν θέλουν ακριβή συντήρηση. Φυσικά, πρέπει να τον πηγαίνεις στον κατάλληλο μάστορα, αν κάποιος θέλει να πηγαίνει αντιπροσωπία και να πληρώνει κυριλέ εργατώρα για παλιό Ντουκάτι, πάω πάσο :)
-
Ρώτα σε ένα μάστορα ( που να πιάνει ducati ) πόσο κοστίζουν δίσκοι , καμπάνες κτλ
που τα φτύνει μόνιμα και μετά θα το βγάλεις από την εξίσωση .
Νομίζω πως τα αερόψυκτα Ντουκάτι δεν θέλουν ακριβή συντήρηση. Φυσικά, πρέπει να τον πηγαίνεις στον κατάλληλο μάστορα, αν κάποιος θέλει να πηγαίνει αντιπροσωπία και να πληρώνει κυριλέ εργατώρα για παλιό Ντουκάτι, πάω πάσο :)
τα 2βαλβιδα ειναι ευκολα μηχανακια ;) ;)
-
Από τα πιο ευκολία πράγματα , ναι !!
Ειδικά άν κάνεις και ωδείο παράλληλα
το άλλαγμα ιμάντα και ράουλων κάθε λίγο
η ρύθμιση του ιμάντα με διαπασών
το desmo
:tez:
-
Από τα πιο ευκολία πράγματα , ναι !!
Ειδικά άν κάνεις και ωδείο παράλληλα
το άλλαγμα ιμάντα και ράουλων κάθε λίγο
η ρύθμιση του ιμάντα με διαπασών
το desmo
:tez:
οι υμαντες στο μουλτι ειναι 20 λεπτα υποθεση και καθε 20000 χλμ
-
Με τι τους τεντώνεις , με το μάτι ?
-
Με τι τους τεντώνεις , με το μάτι ?
2 αλλεν θες 5 και 6 αν θυμαμαι καλα και τα περνας αναμεσα υμαντα και ραουλα,ετσι ωστε να μην περνανε αερας και μην κολωνουν να περνανε...
ευκολο ειναι λεμε..τα 2βαλβιδα
-
χαλαρωστε,αλλαγη ιμαντες καθε 20κ η 2 χρονια και μαζι με αναλωσιμα (λαδια ,φιλτρα,τακακια κλπ) κ ρυθμιση βαλβιδων αν θελει,
κανα 400-500ε.
μια χαρα μηχανη ειναι,αν βρεις κ το 1000s που εχει ohlins θα εισαι τυχερος.
πας ΜΟΝΟ σε εξουσιοδοτημενο για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο,οι τιμες που εγραψα ειναι για τετοιο.
μακρια απο ''ντουκατομαστορες'' που δεν ξερουν,αλλα προσφερονται να σ'αλλαξουν ιμαντες με μισα λεφτα...
κατα τ αλλα σκυλος με αεροψυκτο διβαλβιδο αθανατο.
-
χαλαρωστε,αλλαγη ιμαντες καθε 20κ η 2 χρονια και μαζι με αναλωσιμα (λαδια ,φιλτρα,τακακια κλπ) κ ρυθμιση βαλβιδων αν θελει,
κανα 400-500ε.
μια χαρα μηχανη ειναι,αν βρεις κ το 1000s που εχει ohlins θα εισαι τυχερος.
πας ΜΟΝΟ σε εξουσιοδοτημενο για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο,οι τιμες που εγραψα ειναι για τετοιο.
μακρια απο ''ντουκατομαστορες'' που δεν ξερουν,αλλα προσφερονται να σ'αλλαξουν ιμαντες με μισα λεφτα...
κατα τ αλλα σκυλος με αεροψυκτο διβαλβιδο αθανατο.
διαφωνω για το εξουδιοτημενο,υπαρχουν μαστορες εκτος δικτυου που μια χαρα κανουν σερβις στα διβαλβιδα,δεν ειναι πυρηνικη φυσικη
-
Δεν ξέρω αλλά εμένα μου φαίνονται πολλά τα 500 ευρώ κάθε δύο χρόνια για σέρβις.
Θα συμφωνήσω κι εγώ ότι υπάρχουν μάστορες εκεί έξω που ξέρουν τη δουλειά τους. Το εξουσιοδοτημένο δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα σου κάνει σωστή δουλειά και στη σωστή τιμή. Ισα ισα που σε πολλές περιπτώσεις συμβαίνει το αντίθετο.
-
500 ευρώ δίνω εγώ ανα δύο χρόνια περίπου για σέρβις στο 300αρι kymco downtown που έχω αλλά κάνω 40 χιλιόμετρα κάθε μέρα :cry:
-
Σκέψου να έκανες τα ίδια χλμ με το Ducati, πόσο θα στοίχιζε... :srndr:
-
Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
ετσι οπως τα γραφεις για μουλτι εισαι,αλλα οδηγησε το πρωτα να δεις αν κουμπωνεις...δεν κουμπωνουν ολοι πανω και η αμεσοτητα που εχει ξενιζει μερικες φορες
Ναι αυτό πρέπει να κάνω. Φοβάμαι μη μου φανεί λίγο "απολίτιστο". Το Caponord πάντως μου άρεσε αρκετά οδηγικά. Δεν μου άρεσε μόνο ο όγκος και το βάρος του και αυτοί είναι και οι λόγοι που κοιτάζω το Multistrada.
-
Για την εμπειρία και μόνο, βουρ για το Ducati τότε...
-
Επηδη τα είχα και τα δύο.. πολύ ανώτερο το μουλτιστραντα σε όλα. Αλλά με όλες τοις ιδιοριθμιες της Ducati
-
Καλύτερο σύνολο το multi... Λιγότερα βέβαια άλογα και ένα κάρο ηλεκτρικά προβλήματα.... Αβλεπη caponord