0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

george p

Απ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ?
« Απάντηση #45 - : Απρίλιος 10, 2008, 10:06:36 μμ »
Παιδιά  το πόσες μοτοσυκλέτες έχει κάποιος είναι θέμα προσωπικής επιλογής και οικονομικών...

Το μόνο σίγουρο είναι ότι μέσα στην πόλη ένα παπί δεν παίζεται...

1)Χωράει παντού
2)Το τιμόνι κόβει και στρίβει σαν διαβήτης
3)Ανεβαίνει πεζοδρόμια
4)Δεν χαλάει
5)Δεν καίει
6)Αμα πέσεις δεν παθαίνει τίποτα
7)Συντήρηση μόνο λάδι και αλισυδογράναζα
8)Πολύ καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από scooter λόγω γεμετρίας
9)Δεν κοστίζει πολλά λεφτά
10)Το γκάζι του είναι λίγο αλλά φτάνει για αστικές μετακινήσεις.

 :kalo:
Σωστοοοοοςςςςςςςς

*

CAPOMAN

Απ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ?
« Απάντηση #46 - : Απρίλιος 10, 2008, 10:25:09 μμ »
Παιδιά  το πόσες μοτοσυκλέτες έχει κάποιος είναι θέμα προσωπικής επιλογής και οικονομικών...

Το μόνο σίγουρο είναι ότι μέσα στην πόλη ένα παπί δεν παίζεται...

1)Χωράει παντού
2)Το τιμόνι κόβει και στρίβει σαν διαβήτης
3)Ανεβαίνει πεζοδρόμια
4)Δεν χαλάει
5)Δεν καίει
6)Αμα πέσεις δεν παθαίνει τίποτα
7)Συντήρηση μόνο λάδι και αλισυδογράναζα
8)Πολύ καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από scooter λόγω γεμετρίας
9)Δεν κοστίζει πολλά λεφτά
10)Το γκάζι του είναι λίγο αλλά φτάνει για αστικές μετακινήσεις.

 :kalo:
Σωστοοοοοςςςςςςςς


Ωραία τα λέτε από φρένα σε κατάσταση πανικού? :thnk: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ?
« Απάντηση #47 - : Απρίλιος 10, 2008, 10:35:25 μμ »
Σωστοτατο για το κεντρο το παπι ειναι το καλυτερο.τα κανει ολα και συμφερει!

*

CAPOMAN

Απ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ?
« Απάντηση #48 - : Απρίλιος 10, 2008, 10:53:43 μμ »
Δε μας είπατε και τη προστασία προσφέρει :P :P

*

sumik

Απ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ?
« Απάντηση #49 - : Απρίλιος 11, 2008, 09:25:11 πμ »
Δε μας είπατε και τη προστασία προσφέρει :P :P


Πιστεύω ότι το παπί φρενάρει πάρα πολύ καλά και με σηματική διαφορά καλύτερα από scooter.
Σε ένα παπί σε φρένο πανικού ακόμα και αν κομπλάρει το μπροστινό το ελέγχεις πολύ ευκολότερα από
scooter...
Προσωπική μου άποψη ένα παπί είναι με διαφορά πιο ασφαλές απο ένα scooter.

Το μόνο του αρνητικό είναι ότι δεν ειναι μούρη

*

stako

Απ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ?
« Απάντηση #50 - : Απρίλιος 11, 2008, 10:44:48 πμ »
Μιας και έχω περάσει από παπιά, σκούτερ, ξερά και τώρα κατέληξα σε ένα Caponord και σε ένα GSXR 600 K4 ας πω κι εγώ την γνώμη μου...

Αυτή τη στιγμή έχω ένα Caponord για πόλη, δικάβαλες βόλτες, χαλαρές βόλτες και κανά νησάκι και το GSXR για πίστα και Πεντέλη (ο μόνος δρόμος που πάω γρήγορα καθώς τον ξέρω τέλεια και είναι και δίπλα).

Όταν πήρα το Caponord μετά από λίγο είχα μια βλάβη στο GSXR και το άφησα ακίνητο για 4 μήνες (από μλκία δικιά μου, έσφιξα πολύ την τάπα εκκένωσης λαδιού και χάλασα τις στροφές). Όταν βρήκα χρόνο να ασχοληθώ και να το φτιάξω και το πήρα βόλτα δεν μπορούσα ούτε να στρίψω ούτε τίποτα! Λες και είχα αρχίσει από το μηδέν! Επίσης όταν ανέβηκα πάνω του μετά από 3-4 μήνες αποχής γελούσα σαν χαζός, έλεγα δεν είναι δυνατόν να είναι τόσο μικρό και να κάθομαι τόοοοσο άβολα!!! Με λίγα λόγια το σοκ ήταν μεγάλο! Στις στροφές είχα συνηθίσει με το Capo που έχει άλλη αίσθηση (ή μάλλον ΔΕΝ έχει αίσθηση) και πήγαινα λες και μόλις είχα βγάλει δίπλωμα! Τα φρένα? Άλλο αστείο! Τι είναι αυτά τα κούτσουρα? Γενικά ΕΝΑΣ ΆΛΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ! Επίσης με το Capo δεν ξέρω γιατί αλλά φοβάμαι την κλίση (μάλλον επειδή κάθομαι πολύ ψηλά) οπότε αυτό "πέρασε" και στην οδήγηση με το GSXR...

ΌΜΩΣ, μετά από λίγο το ξανασυνήθισα. Και να πω την αλήθεια μέχρι τότε δεν το είχα πολυσκεφτεί ότι μπορεί η οδήγηση του Capo να επηρεάσει το πώς οδηγώ με το GSXR. Στην επόμενη βόλτα μπορώ να πω ότι όλα ήρθαν πίσω... Ίσως επειδή το σκεφτόμουν ότι αυτό είναι άλλο μηχανάκι και έπρεπε να αλλάξω τρόπο σκέψης με το που ανέβαινα σε αυτό. Σαν το "πρόγραμμα" που είπαν μερικοί συμφορουμίτες παραπάνω.

Πίστα ακόμα δεν μπήκα φέτος (τον Μάιο έχει Σέρρες) αλλά πιστεύω εκεί αλλάζουν τόσο μα τόσο πολύ τα δεδομένα έτσι κι αλλιώς που δεν θα έχω πρόβλημα. Όταν πας πίστα αλλάζεις τόσο πολύ τα δεδομένα σε σχέση με την οδήγηση στον δρόμο που πραγματικά δεν έχει σημασία τι οδηγείς καθημερινά.

Οπότε... Πιστεύω ότι μια χαρά μπορείς να έχεις 2 μηχανάκια και να τα οδηγείς και τα δύο και το ένα μόνο 15 φορές το χρόνο. Αρκεί να μπορείς να κάνεις την "αλλαγή" στο μυαλό σου ανάλογα ποιο καβαλάς...

ΥΓ. Διαφωνώ κάθετα με την χρήση παπιού στην πόλη. Όσο με παίρνει οικονομικά να δίνω 25€ το δεκαήμερο για βενζίνη στο Capo και να το συντηρώ δεν πρόκειται να το αλλάξω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Το έχω έξι μήνες τώρα, πριν οδηγούσα ένα Runner 180. Όταν το Runner ήταν για service έπαιρνα το παπί του πατέρα μου. Λοιπόν, όσο πιο "μικρό" το μηχανάκι τόσο περισσότερες μλκίες μου έκαναν οι οδηγοί αυτοκινήτου!!! Το παρατηρούσα και δεν το πίστευα! Τώρα με το Capo 6 μήνες ΚΑΝΕΙΣ δεν μου έχει κάνει τίποτα! Θες το μεγαλύτερο μέγεθος που φαίνεται και είτε το προσέχουν πιο εύκολα είτε το σέβονται περισσότερο? Θες που έχω την μέρα μόνιμα ανοικτούς τους προβολείς για να φαίνομαι περισσότερο? Δεν ξέρω! Αλλά το αποτέλεσμα είναι ότι κανείς δεν μου έχει κάνει ΤΙΠΟΤΑ με το Capo! Και τα ίδια συμπεράσματα έχουν βγάλει φίλοι που έχουν ζήσει παρόμοιες καταστάσεις.

 :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ?
« Απάντηση #51 - : Απρίλιος 11, 2008, 11:20:11 πμ »
Περα απο το σκούτερ και το μιλε θα ηθελα και ενα SuperMotard (Ισως βεβαια να πούλαγα το σκουτερ τοτε)  :)

*

April6226

Απ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ?
« Απάντηση #52 - : Απρίλιος 11, 2008, 11:33:25 πμ »
    Εμενα παντως δεν μου ειναι δυσκολο να κατεβαινω απ'το παπι, και να καβαλαω το capo, ειναι σαν να "προγραμματιζεις" τον εγκεφαλο σου για το τι ακριβως θα οδηγησει. Παιρνω το παπι? "προγραμμα" παπι! Παιρνω το capo? "προγραμμα" capo! Δεω νομιζω οτι ξεχνας τοσο ευκολα του χειρισμους μιας μηχανης που χρησιμοποιεις μια-δυο φορες την εβδομαδα!!! ;)  :bye: :bye: :bye:
:ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ?
« Απάντηση #53 - : Απρίλιος 19, 2008, 06:03:33 μμ »
δυο ειναι το ιδανικοτερο!!

1) capo raid και
2) tuono λεμε.....   :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ?
« Απάντηση #54 - : Απρίλιος 19, 2008, 06:07:10 μμ »
Μιας και έχω περάσει από παπιά, σκούτερ, ξερά και τώρα κατέληξα σε ένα Caponord και σε ένα GSXR 600 K4 ας πω κι εγώ την γνώμη μου...

Αυτή τη στιγμή έχω ένα Caponord για πόλη, δικάβαλες βόλτες, χαλαρές βόλτες και κανά νησάκι και το GSXR για πίστα και Πεντέλη (ο μόνος δρόμος που πάω γρήγορα καθώς τον ξέρω τέλεια και είναι και δίπλα).

Όταν πήρα το Caponord μετά από λίγο είχα μια βλάβη στο GSXR και το άφησα ακίνητο για 4 μήνες (από μλκία δικιά μου, έσφιξα πολύ την τάπα εκκένωσης λαδιού και χάλασα τις στροφές). Όταν βρήκα χρόνο να ασχοληθώ και να το φτιάξω και το πήρα βόλτα δεν μπορούσα ούτε να στρίψω ούτε τίποτα! Λες και είχα αρχίσει από το μηδέν! Επίσης όταν ανέβηκα πάνω του μετά από 3-4 μήνες αποχής γελούσα σαν χαζός, έλεγα δεν είναι δυνατόν να είναι τόσο μικρό και να κάθομαι τόοοοσο άβολα!!! Με λίγα λόγια το σοκ ήταν μεγάλο! Στις στροφές είχα συνηθίσει με το Capo που έχει άλλη αίσθηση (ή μάλλον ΔΕΝ έχει αίσθηση) και πήγαινα λες και μόλις είχα βγάλει δίπλωμα! Τα φρένα? Άλλο αστείο! Τι είναι αυτά τα κούτσουρα? Γενικά ΕΝΑΣ ΆΛΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ! Επίσης με το Capo δεν ξέρω γιατί αλλά φοβάμαι την κλίση (μάλλον επειδή κάθομαι πολύ ψηλά) οπότε αυτό "πέρασε" και στην οδήγηση με το GSXR...

ΌΜΩΣ, μετά από λίγο το ξανασυνήθισα. Και να πω την αλήθεια μέχρι τότε δεν το είχα πολυσκεφτεί ότι μπορεί η οδήγηση του Capo να επηρεάσει το πώς οδηγώ με το GSXR. Στην επόμενη βόλτα μπορώ να πω ότι όλα ήρθαν πίσω... Ίσως επειδή το σκεφτόμουν ότι αυτό είναι άλλο μηχανάκι και έπρεπε να αλλάξω τρόπο σκέψης με το που ανέβαινα σε αυτό. Σαν το "πρόγραμμα" που είπαν μερικοί συμφορουμίτες παραπάνω.

Πίστα ακόμα δεν μπήκα φέτος (τον Μάιο έχει Σέρρες) αλλά πιστεύω εκεί αλλάζουν τόσο μα τόσο πολύ τα δεδομένα έτσι κι αλλιώς που δεν θα έχω πρόβλημα. Όταν πας πίστα αλλάζεις τόσο πολύ τα δεδομένα σε σχέση με την οδήγηση στον δρόμο που πραγματικά δεν έχει σημασία τι οδηγείς καθημερινά.

Οπότε... Πιστεύω ότι μια χαρά μπορείς να έχεις 2 μηχανάκια και να τα οδηγείς και τα δύο και το ένα μόνο 15 φορές το χρόνο. Αρκεί να μπορείς να κάνεις την "αλλαγή" στο μυαλό σου ανάλογα ποιο καβαλάς...

ΥΓ. Διαφωνώ κάθετα με την χρήση παπιού στην πόλη. Όσο με παίρνει οικονομικά να δίνω 25€ το δεκαήμερο για βενζίνη στο Capo και να το συντηρώ δεν πρόκειται να το αλλάξω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Το έχω έξι μήνες τώρα, πριν οδηγούσα ένα Runner 180. Όταν το Runner ήταν για service έπαιρνα το παπί του πατέρα μου. Λοιπόν, όσο πιο "μικρό" το μηχανάκι τόσο περισσότερες μλκίες μου έκαναν οι οδηγοί αυτοκινήτου!!! Το παρατηρούσα και δεν το πίστευα! Τώρα με το Capo 6 μήνες ΚΑΝΕΙΣ δεν μου έχει κάνει τίποτα! Θες το μεγαλύτερο μέγεθος που φαίνεται και είτε το προσέχουν πιο εύκολα είτε το σέβονται περισσότερο? Θες που έχω την μέρα μόνιμα ανοικτούς τους προβολείς για να φαίνομαι περισσότερο? Δεν ξέρω! Αλλά το αποτέλεσμα είναι ότι κανείς δεν μου έχει κάνει ΤΙΠΟΤΑ με το Capo! Και τα ίδια συμπεράσματα έχουν βγάλει φίλοι που έχουν ζήσει παρόμοιες καταστάσεις.

 :bye: :bye: :bye:

+1000 .συμφωνω απολυτα για την οδηγηση του καπο στην πολη και το οτι οι αλλοι σε προσεχουν καλυτερα αλλα στην πολυ κινηση το scooter σε ξελασπωνει πολυ καλυτερα!!!
 :bye:

*

Coot

Απ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ?
« Απάντηση #55 - : Απρίλιος 20, 2008, 12:50:42 πμ »
Για μένα μία μηχανή είναι ότι πρέπει, πάω πολύ σπάνια κέντρο κέντρο, και επίσης δεν είμαι φαν της πίστας. Κάθε χιλιόμετρο με το speed είναι μια απόλαυση (φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για  το tuono ίσως και μεγαλύτερη :D) είναι κρίμα να την ευχαριστιέμαι μια δυο φορές τη βδομάδα και όχι συνέχεια. Μπορεί να μην ελίσεται σαν ένα παπί αλλά δε πειράζει. Συν ότι μαθαίνεις πολύ καλύτερα τη μηχανή σου και δε μπερδεύεσαι  :kalo:

*

relax

Απ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ?
« Απάντηση #56 - : Απρίλιος 20, 2008, 03:19:57 πμ »
Τα πραματα στην επαρχία και ειδικά στην Κρήτη είναι διαφορετικά.
Εδώ έχουμε πολη κακες συγκοινονιες και επιβάλεται να εχεις μηχανή η αυτοκίνητο.
Εγώ πάντα μια μηχανή είχα και δεν νομίζω ότι χρειάζεται δεύτερη.
Η δεύτερη πάη να πη και διπλά έξοδα και άλλο το παπακι αλλο το rs αλλο ο πηγασος.
Αυτη τη μανία να έχη ο κόσμος δυο αυτοκίνητα δυο μηχανες δεν την καταλαβαίνω.

*

Αποσυνδεδεμένος anatil

  • *****
  • 366
  • Φύλο: Άντρας
  • Ca2(PO4)3. Σκέτη χημεία
    • http://6974978406
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ?
« Απάντηση #57 - : Απρίλιος 20, 2008, 07:59:36 μμ »

Προσωπική μου άποψη ένα παπί είναι με διαφορά πιο ασφαλές απο ένα scooter.


[/quote]
φίλε μου έχεις δει αμφισφύριο κάταγμα-δλδ ας το πω στον αστράγαλο το μέσα και έξω κότσι-?

Είναι από τα πιο ασχημα που μπορούν να σου συμβούν γιατί πορώνονται πολύ πολύ δύσκολα και συχνότατα κάνουν ψευδάρθρωση,δλδ βράστα Χαράλαμπε..

Γιατί στα λέω αυτά? Γιατί συμβαίνουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε παπιά όταν πέσεις ή σφηνώσεις σε ένα προφυλακτήρα αυτοκινήτου που σε ακουμπά με μόνο πχ 3 κλμ α ω.Το 'έσω κότσι' ακουμπά πάνω στο καπάκι του κυλίνδρου και το ποδαράκι σου γίνεται θρυψαλάκια.

Η μόνη λύση είναι να ΜΗΝ ΚΑΒΑΛΑΣ αλλα να ΚΑΘΕΣΑΙ όπως σε καρέκλα ,δλδ όπως σε ένα σκούτερ.Δεν ξέρω αν φρενάρει ή αν στρίβει το ίδιο με παπί αλλά το σενάριο που αναφέρω παραπάνω είναι ανατριχιαστικά  ρεαλιστικό.

Όσο για τα φρένα σε παραπέμπω σε λύσεις τύπου Piaggio MP3 που αν δοκιμάσεις φρενάρισμα θα θες να βάλεις 3η ρόδα στο tuono!!!

Παρεπιπτόντως έχω ένα Κάπο και ένα Piaggio Typhoon.

Α,και κάτι άλλο για το φίλο από την Κρήτη.Γιατί 2 μηχανές ?? Γιατί όταν βρέχει μερικοί χρησιμοποιούν πάλι αποκλειστικά μόνο μηχανή για τις μετακινήσεις τους ,ιδίως στη μποτιλιαρισμένη Αθήνα που τότε μποτιλιάρεται ακόμη περισσότερο, και επειδή δεν μπορεις να είσαι όλη μέρα σε δουλειά και αλλόυ με κορντούρες και μπότες πας με σκούτερ για να φτάσεις κυριλέ και στεγνός.Και ΔΕΝ πας με παπί γιατί θα γίνεις παπί....
Ca2(PO4)3(NO)x-RD. Xημεία.

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ?
« Απάντηση #58 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 01:51:51 πμ »
2 δαγκωτο!!!

*

nikos force

Απ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ?
« Απάντηση #59 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 09:46:15 πμ »
Εγώ πάλι θα πω το εξής.όταν οδηγάς κάθε μέρα μία μοτοσυκλέτα μαθαίνεις τα φρένα του και τις αντιδράσεις του και ο εγκεφάλος σου προσαρμάζεται ανάλογα.όλες οι απαιτούμενες νευρομυικές προσαρμογές γίνονται αυτόματα Θεωρώ απίστευτο έως αδύνατο ότι θα οδηγείς μία μοτοσυκλέτα 300 μέρες και άντε 50 τη γρήγορη και θα είσαι στο ίδιο επίπεδο ως οδηγός αν οδηγούσες σταθερά τη μία...Για σκεφτείτε :thnk: το και απαντήστε μου τεκμηριωμένα.Δεν είμαστε pc να πετάμε μέσα το πρόγραμμα πχ για το μίλε και την άλλη μέρα να πετάμε το πρόγραμμα για το κάπο πιστεύω στην εξιδίκευση ;) ;)
  εδω δεν πιστευω οτι ειναι θεμα εξιδικευσης , αλλα θεμα  συνηθειας ...  θεωρω πως οι εναλλαγες περισσοτερων απο ενος οδηγικου στυλ , μονο βελτιωση μπορει να επιφερει ...  ολων τα γραφωμμενα δειχνουν οτι ολοι αντιμετωπισαν προβλημα οταν , παρεμειναν στη σελα μιας μηχανης για αρκετο καιρο ... ΑΠΛΑ το λαθος στο συλλογισμο σου ,πιστευω ειναι το εξης , ΘΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΜΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ'' ...εστω οτι εχεις ενα cb250 για την πολη και ενα mille για την πιστα ... οσο συχνες και να ειναι οι επισκεψεις σου στην πιστα τα βημματα βελτιωσεις σου ειναι μικρα οντως γιατι το οδηγικο στυλ και των δυο μοτοσυκλετων σου ειναι τοσο ιδιο που απλα δεν μπορεις ευκολα να δεις τις αδυναμιες σου ... η οδηγηση σε πολη γινετε υπο συνθηκες τρομερου στρεσ και δεν προσφερει καμια βελτιωση ... απλα ΣΥΝΗΘΕΙΑ ...εστω ομως οτι ειχες ... ενα παπι ...για πολη (το οποιο ειπαμε δεν προσφερει τιποτα οδηγικα λογο πεδιου εξασκησης)  ενα mille και ενα κτμ exc250 ... tote tha eblepes oti to perasma apo to ktm sto mille , σε βοηθαει τρομερα ... και σου προσφερει βελτιωση σε πολλα σημεια ...οπως φρενα,αισθηση και χρηση γκαζιου , αισθηση χωρου ... οποτε ... το τι χρησιμοποιεις στη πολη δεν σε βοηθαει σε τιποτα ...απλα σε βοηθαει να συνηθησεις ,και ως γνωστον η συνηθεια ειναι εχθρος της εξελιξης ...










ο γραπτος λογος δεν βοηθαει να δωσω σε καποιον να καταλαβει πληρωσ τι εννοω ...απλα ελπιζω να περασα μια γενικη ιδεα της αποψης μου

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης