0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #30 - : Σεπτέμβριος 18, 2008, 08:51:36 μμ »
οι περισσοτεροι ισως να μην γνωριζετε την αυτοματη εκδοση του (tri mope , αν το εγραψα καλα ) παπι της honda ή οπως εχει μεινει στους περισσοτερους το στρογγυλοφαναρο μοντ του 81 αν θυμαμαι καλα με αφησε 4 φορες απο αυτοματο ( στην ουσια δεν εβαζε νεκρα οποτε το μηχανακι εσβηνε με το που σταματαγε 2 απο αυτες κολλησε εντελως και δεν πηγαινε ουτε μπρος ουτε πισω) το rs μου απο την αλλη με αφησε μονο μια φορα απο ρουλεμαν
V2 POWER

*

CAPOMAN

Απ: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #31 - : Οκτώβριος 09, 2008, 04:56:21 μμ »
                                        ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

 1η Μοτοσικλέτα Yamaha RD 125 LC περίπου 45000 χιλ΄(1990)Καμία βλάβη

2η Μοτοσικλέτα Yamaha RD 350 περίπου  30000 χιλ(1992) καμία βλάβη

3η Μοτοσικλέτα  Honda NV 400 130000 χιλ (1994) στα 54000 χιλ. μου έκοψε τη μεμβράνη υποπίεσης στο καρμπυλατέρ στα 112000χιλ. φλάτζα

4η Μοτοσικλέτα Kawasaki Zephyr 550 περίπου 40000 χιλ(1997)Τίποτα

5η Μοτοσικλέτα Suzuki GS 500 E 90000 χιλ(1999)Τίποτα

6η Μοτοσικλέτα  Honda CBR 600 F 65000 χιλ.(2001) τίποτα

7η Μοτοσικλέτα Yamaha Fazer 1000 4500 χιλ(2003) τίποτα

8η Μοτοσικλέτα Suzuki Hayabusa 1300(Tώρα 1400)Κιτ APE…. 85000 χιλ. Μία καδένα εκκεντροφόρου με στράβωμα βαλβίδας γρανάζι μίζας

Συγχρόνως και κάτοχος ενός Suzuki Gsxr 1000 Κ 4 Limited edition 10000 χιλ τίποτα

SUZUKI GSXR 1000 K2 18000

suzuki gsxr 1000 k3 τίποτα 35000 χιλ. τίποτα


Βασικά υπήρχαν πρόσφατα και άλλα αλλά δε θέλω να γίνω κουραστικός :bye: :bye:

Τώρα Honda CBR 1000rr STA 20000 XIL. πηνία(τι άλλο) 170€
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2008, 04:58:47 μμ από TUONOMAN »

*

Kavaliwtis

Απ: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #32 - : Οκτώβριος 09, 2008, 05:34:32 μμ »
Στα παπια δεν κανω αναφορα παντως εκτος αναλωσιμων δεν ειχα κανενα προβλημα και με αυτα (και honda c50, c90, Astrea + suzuki Fx 125 + Kawasaki Max)


Honda Ax-1 250 1998-1999
12k χλμ Προβλημα με την ηλεκτρονικη του (αλλαχθηκε μια φορα και εστρωσε)

Suzuki DR-SH 250 1999-2000
16k χλμ Προβλημα μηδεν μονο αναλωσιμα

Suzuki Freewind 650 2000-2002
21k χλμ Προβλημα μηδεν μονο αναλωσιμα

Honda Transalp 650 2004-2005
18k χλμ Προβληματα μηδεν μονο αναλωσιμα

Honda Varadero 1000 2005-2006
12k χλμ Προβληματα μηδεν μονο αναλωσιμα (εκαιγε τον αμπακο ομως :P)

Honda Cbf 250 2005-Σημερα
16k χλμ Προβληματα μηδεν μονο αναλωσιμα

Honda CBR 600f  2006 - Σημερα
12k χλμ Προβληματα μηδεν Μονο αναλωσιμα

*

speed

Απ: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #33 - : Οκτώβριος 18, 2008, 03:44:28 μμ »
Ego eixa:

Xt - 500 yam
Kle - 500 kawa
GS - 500  suzuki
CX - 500 HONDARA

To mono pou xalase itan to Cx otan se ilikia 25 eton xalase i flantza kefalis.
Ta alla mono kati lampakia kapsane.
Den einai mythos.......

*

Αποσυνδεδεμένος Happy Feet

  • *****
  • 369
  • Φύλο: Άντρας
    • 3D Objects
  • Μοντέλο μηχανής: DorsoDuro 750
  • Αντιδράσεις: +31
Απ: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #34 - : Νοέμβριος 04, 2008, 03:27:57 μμ »
μπανδιτ 400 απλό.  πρόσβλημα τεράστιο έπεφτε κάθε μήνα απο τα δεξιά  :psdof:

κλε 500 3 ατέρμονες τρία τύμπανα όλα μέσα στην εγγύηση μία εξάτμιση εγγύηση ( με πολλούς τζαμπουκάδες καθότι την έιχε πάρει στο όνομα μου ο έμπορας και την είχε πουλήσει αλλού....!)

TDM 900s εξατσμίσεις στην εγγύηση  μετά απο 6 μήνες μετά απο προτροπή του μεγάλου Γκουζι. Σκυλί μαύρο αυτό το μηχανάκι ρε φούστη.


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης