0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παιδιά το πόσες μοτοσυκλέτες έχει κάποιος είναι θέμα προσωπικής επιλογής και οικονομικών...Το μόνο σίγουρο είναι ότι μέσα στην πόλη ένα παπί δεν παίζεται...1)Χωράει παντού2)Το τιμόνι κόβει και στρίβει σαν διαβήτης3)Ανεβαίνει πεζοδρόμια4)Δεν χαλάει5)Δεν καίει6)Αμα πέσεις δεν παθαίνει τίποτα7)Συντήρηση μόνο λάδι και αλισυδογράναζα8)Πολύ καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από scooter λόγω γεμετρίας9)Δεν κοστίζει πολλά λεφτά10)Το γκάζι του είναι λίγο αλλά φτάνει για αστικές μετακινήσεις. Σωστοοοοοςςςςςςςς
Παράθεση από: sumik στις Απρίλιος 10, 2008, 10:04:23 πμΠαιδιά το πόσες μοτοσυκλέτες έχει κάποιος είναι θέμα προσωπικής επιλογής και οικονομικών...Το μόνο σίγουρο είναι ότι μέσα στην πόλη ένα παπί δεν παίζεται...1)Χωράει παντού2)Το τιμόνι κόβει και στρίβει σαν διαβήτης3)Ανεβαίνει πεζοδρόμια4)Δεν χαλάει5)Δεν καίει6)Αμα πέσεις δεν παθαίνει τίποτα7)Συντήρηση μόνο λάδι και αλισυδογράναζα8)Πολύ καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από scooter λόγω γεμετρίας9)Δεν κοστίζει πολλά λεφτά10)Το γκάζι του είναι λίγο αλλά φτάνει για αστικές μετακινήσεις. Σωστοοοοοςςςςςςςς
Δε μας είπατε και τη προστασία προσφέρει
Εμενα παντως δεν μου ειναι δυσκολο να κατεβαινω απ'το παπι, και να καβαλαω το capo, ειναι σαν να "προγραμματιζεις" τον εγκεφαλο σου για το τι ακριβως θα οδηγησει. Παιρνω το παπι? "προγραμμα" παπι! Παιρνω το capo? "προγραμμα" capo! Δεω νομιζω οτι ξεχνας τοσο ευκολα του χειρισμους μιας μηχανης που χρησιμοποιεις μια-δυο φορες την εβδομαδα!!!
Μιας και έχω περάσει από παπιά, σκούτερ, ξερά και τώρα κατέληξα σε ένα Caponord και σε ένα GSXR 600 K4 ας πω κι εγώ την γνώμη μου...Αυτή τη στιγμή έχω ένα Caponord για πόλη, δικάβαλες βόλτες, χαλαρές βόλτες και κανά νησάκι και το GSXR για πίστα και Πεντέλη (ο μόνος δρόμος που πάω γρήγορα καθώς τον ξέρω τέλεια και είναι και δίπλα).Όταν πήρα το Caponord μετά από λίγο είχα μια βλάβη στο GSXR και το άφησα ακίνητο για 4 μήνες (από μλκία δικιά μου, έσφιξα πολύ την τάπα εκκένωσης λαδιού και χάλασα τις στροφές). Όταν βρήκα χρόνο να ασχοληθώ και να το φτιάξω και το πήρα βόλτα δεν μπορούσα ούτε να στρίψω ούτε τίποτα! Λες και είχα αρχίσει από το μηδέν! Επίσης όταν ανέβηκα πάνω του μετά από 3-4 μήνες αποχής γελούσα σαν χαζός, έλεγα δεν είναι δυνατόν να είναι τόσο μικρό και να κάθομαι τόοοοσο άβολα!!! Με λίγα λόγια το σοκ ήταν μεγάλο! Στις στροφές είχα συνηθίσει με το Capo που έχει άλλη αίσθηση (ή μάλλον ΔΕΝ έχει αίσθηση) και πήγαινα λες και μόλις είχα βγάλει δίπλωμα! Τα φρένα? Άλλο αστείο! Τι είναι αυτά τα κούτσουρα? Γενικά ΕΝΑΣ ΆΛΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ! Επίσης με το Capo δεν ξέρω γιατί αλλά φοβάμαι την κλίση (μάλλον επειδή κάθομαι πολύ ψηλά) οπότε αυτό "πέρασε" και στην οδήγηση με το GSXR...ΌΜΩΣ, μετά από λίγο το ξανασυνήθισα. Και να πω την αλήθεια μέχρι τότε δεν το είχα πολυσκεφτεί ότι μπορεί η οδήγηση του Capo να επηρεάσει το πώς οδηγώ με το GSXR. Στην επόμενη βόλτα μπορώ να πω ότι όλα ήρθαν πίσω... Ίσως επειδή το σκεφτόμουν ότι αυτό είναι άλλο μηχανάκι και έπρεπε να αλλάξω τρόπο σκέψης με το που ανέβαινα σε αυτό. Σαν το "πρόγραμμα" που είπαν μερικοί συμφορουμίτες παραπάνω.Πίστα ακόμα δεν μπήκα φέτος (τον Μάιο έχει Σέρρες) αλλά πιστεύω εκεί αλλάζουν τόσο μα τόσο πολύ τα δεδομένα έτσι κι αλλιώς που δεν θα έχω πρόβλημα. Όταν πας πίστα αλλάζεις τόσο πολύ τα δεδομένα σε σχέση με την οδήγηση στον δρόμο που πραγματικά δεν έχει σημασία τι οδηγείς καθημερινά.Οπότε... Πιστεύω ότι μια χαρά μπορείς να έχεις 2 μηχανάκια και να τα οδηγείς και τα δύο και το ένα μόνο 15 φορές το χρόνο. Αρκεί να μπορείς να κάνεις την "αλλαγή" στο μυαλό σου ανάλογα ποιο καβαλάς...ΥΓ. Διαφωνώ κάθετα με την χρήση παπιού στην πόλη. Όσο με παίρνει οικονομικά να δίνω 25€ το δεκαήμερο για βενζίνη στο Capo και να το συντηρώ δεν πρόκειται να το αλλάξω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Το έχω έξι μήνες τώρα, πριν οδηγούσα ένα Runner 180. Όταν το Runner ήταν για service έπαιρνα το παπί του πατέρα μου. Λοιπόν, όσο πιο "μικρό" το μηχανάκι τόσο περισσότερες μλκίες μου έκαναν οι οδηγοί αυτοκινήτου!!! Το παρατηρούσα και δεν το πίστευα! Τώρα με το Capo 6 μήνες ΚΑΝΕΙΣ δεν μου έχει κάνει τίποτα! Θες το μεγαλύτερο μέγεθος που φαίνεται και είτε το προσέχουν πιο εύκολα είτε το σέβονται περισσότερο? Θες που έχω την μέρα μόνιμα ανοικτούς τους προβολείς για να φαίνομαι περισσότερο? Δεν ξέρω! Αλλά το αποτέλεσμα είναι ότι κανείς δεν μου έχει κάνει ΤΙΠΟΤΑ με το Capo! Και τα ίδια συμπεράσματα έχουν βγάλει φίλοι που έχουν ζήσει παρόμοιες καταστάσεις.
Εγώ πάλι θα πω το εξής.όταν οδηγάς κάθε μέρα μία μοτοσυκλέτα μαθαίνεις τα φρένα του και τις αντιδράσεις του και ο εγκεφάλος σου προσαρμάζεται ανάλογα.όλες οι απαιτούμενες νευρομυικές προσαρμογές γίνονται αυτόματα Θεωρώ απίστευτο έως αδύνατο ότι θα οδηγείς μία μοτοσυκλέτα 300 μέρες και άντε 50 τη γρήγορη και θα είσαι στο ίδιο επίπεδο ως οδηγός αν οδηγούσες σταθερά τη μία...Για σκεφτείτε το και απαντήστε μου τεκμηριωμένα.Δεν είμαστε pc να πετάμε μέσα το πρόγραμμα πχ για το μίλε και την άλλη μέρα να πετάμε το πρόγραμμα για το κάπο πιστεύω στην εξιδίκευση
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι