0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

CAPOMAN

Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
« Απάντηση #15 - : Αύγουστος 22, 2008, 10:43:57 πμ »
Φαντάζομαι ότι η εξέλιξη πάντα βοηθάει στο θέμα της αξιοπιστίας. Δεν μιλάω όμως από προσωπική εμπειρία. Μιλάω με γνώμονα την λογική .....

 Πάντως το δικό μου τουόνο (μοντέλο 2003) με καμιά 50αριά χιλιάδες χλμ αυτή τη στιγμή και με αρκετά σβέλτη χρήση, είναι μια χαρά. Το μόνο πρόβλημα που έχω αντιμετωπίσει στο παρελθόν είναι από ψόφια μπαταρία σε κρύο χειμωνιάτικο καιρό και ενώ ήταν παρκαρισμένο έξω...... 

Σε καμμιά άλλη περίπτωση δεν με έχει "αφήσει" στο δρόμο

 Βλάβες = 0 στα 5 χρόνια χρήσης ........

 Αλλάχτηκε βέβαια προληπτικά στην διετία, ένα κομπλέρ μίζας μέσα στην εγγύηση, όταν μπροστά στον μάστορα πήγα να το βάλω μπροστά  και βάρεσε μια ξερή μιζιά .... Αυτή ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που το έκανε, μιας και εφόσον το άκουσε μου είπε να το περάσουμε εγγύηση προληπτικά για να μην "σκάσει αργότερα" .... οπότε αλλάχτηκε άμεσα.

 Είναι ένα μηχανάκι που πραγματικά δεν ζητάει τπτ περισσότερο από βενζίνη - λάδια & λάστιχα  :ohyes:

Eδώ θα διαφωνήσω λίγο μαζί σου η τεχνολογία που αναφέρεις πολύ φοβάμαι ότι δεν αποσκοπεί στο να τα κάνει ποιο αξιόπιστα.

Μιας και το σύγχρονο μάρκετιγκ προσανατολίζεται στο κέρδος από τα ανταλακτικά αναλώσιμα δε θα αναφέρω ότι τα σύγχρονα πλαίσια είναι για το π@υτσο.(σε σχέση με το 2000-2005)

Εκτός της Απρίλιας.

Γελάω με κάποια περιοδικά τα οποία μας ζαλίζουν τον έρωτα πως τώρα το καινούργιο rr ζυγίζει 10 ολόκληρα κιλά λιγότερα εκθειάζοντας την όλη μείωση αλλά ποτέ δε κάναω μια αναφορά πόσα κ5΄κ7 έχουν σπασμένα πλαίσια ή πόσα Fazer 1000  παρέδωσαν το πνεύμα.Μετά από μόια σούζα.



έχω την εντύπωση ότι π.χ τα σουζούκι κ1-κ4 είναι διπλά αξιόπιστα από τα κ5-κ8.

*

kompimen

Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
« Απάντηση #16 - : Αύγουστος 22, 2008, 10:45:15 πμ »
δυστυχώς δεν νομίζω να έχει αλλάξει κάτι!!!

τα ίδια που ακούγαμε πριν 5 χρόνια ακούμε και σήμερα!!

μόνη φωτεινή εξαίρεση ο χιλιάρης rotax που δείχνει να είναι "άσπαστος" :pray: :pray: :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος christosms

  • *****
  • 249
  • Φύλο: Άντρας
  • ...όλα είναι ερήμην!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
« Απάντηση #17 - : Αύγουστος 22, 2008, 11:36:40 πμ »
Το πρόβλημα στα Ιταλικά μηχανάκια ήταν πάντα τα μοτέρ. Η Aprilia ξεχώριζε χάρις στα made in Rotax μοτέρ της. Τα made in Yamaha και made Piaggio μοτέρ δεν έχουν καμια σχέση με τη ποιότητα της Rotax...

Ένας λόγος που πείρα το F800GS είναι ο κινητήρας, σαν πρώην κάτοχος Pegaso που ο μονοκύλινδρος κινητήρας δεν έπαθε τίποτα (Rotax), έτσι θέλω να πιστεύω και ότι ο 800cc δικύλινδρος της Rotax δεν θα πάθει τίποτα.... 
BMW rules...:fies:

*

kostuono

Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
« Απάντηση #18 - : Αύγουστος 22, 2008, 03:55:25 μμ »
Κανονικα επρεπε να γινει πιο συγκεκριμενοι η ψηφοφορια. Δηλαδη παλια Τουονο με καινουρια, παλια pegaso  με καινουρια, κλπ.

Παντως ενα θα πω. Οταν οι ιδιοκτητες παλιων Τουονο κανουν μεγαλα ταξιδια δεν εχουν κανενα αγχος. Σε ταξιδια στα οποια μεσολαβει κ ταξιδι-μεταφορα με καραβι, τοτε εχουν μεγαλο αγχος... μην παθει τιποτα το καραβι, γιατι το Τουονο δεν παθαινει τιποτα! :D :D :D





(να κ σε κατι που θα συμφωνησει μαζι μου κ ο ανθρωπος των σπηλαιων--> kostuono)

Θα συμφωνήσω μαζί σου,ΜΑΜΕΛΟΥΚΕ!!!!
Η αξιοπιστία των aprilia πριν το 2008 οφειλεται αποκλειστικα στον αθραυστο rotax που ειχαν τα παλια!Τωρα το πιο αξιοπιστο μοντελο της aprilia,μακράν, ειναι το tuono 2004 και μαλιστα σε μαυρό :D
Ετσι δεν είναι  Yianni?

*

Yiannis

Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
« Απάντηση #19 - : Αύγουστος 22, 2008, 04:07:01 μμ »
μοντελο της aprilia,μακράν, ειναι το tuono 2004 και μαλιστα σε μαυρό :D
Ετσι δεν είναι  Yianni?

RESPECT!

*

AKIS KARDITSA

Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
« Απάντηση #20 - : Αύγουστος 23, 2008, 10:22:53 πμ »
Με το χέρι στην καρδιά......ναι το πιστευω..... ;) :ohyes:

*

AKIS KARDITSA

Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
« Απάντηση #21 - : Αύγουστος 23, 2008, 05:30:20 μμ »
Το πρόβλημα στα Ιταλικά μηχανάκια ήταν πάντα τα μοτέρ. Η Aprilia ξεχώριζε χάρις στα made in Rotax μοτέρ της. Τα made in Yamaha και made Piaggio μοτέρ δεν έχουν καμια σχέση με τη ποιότητα της Rotax...

Ένας λόγος που πείρα το F800GS είναι ο κινητήρας, σαν πρώην κάτοχος Pegaso που ο μονοκύλινδρος κινητήρας δεν έπαθε τίποτα (Rotax), έτσι θέλω να πιστεύω και ότι ο 800cc δικύλινδρος της Rotax δεν θα πάθει τίποτα.... 

Rotax ειναι και το καινουργιο????? :thnk: :thnk:

*

El Presidente

Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
« Απάντηση #22 - : Αύγουστος 23, 2008, 07:10:41 μμ »
Το πρόβλημα στα Ιταλικά μηχανάκια ήταν πάντα τα μοτέρ. Η Aprilia ξεχώριζε χάρις στα made in Rotax μοτέρ της. Τα made in Yamaha και made Piaggio μοτέρ δεν έχουν καμια σχέση με τη ποιότητα της Rotax...
:ohyes:Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΩς !!! :ohyes:

Κανονικα επρεπε να γινει πιο συγκεκριμενοι η ψηφοφορια. Δηλαδη παλια Τουονο με καινουρια, παλια pegaso  με καινουρια, κλπ.
Για τα μοτερ των Νεων Πηγασακιων(Minarelli-Yamaha) :D δεν εχει ακουστει κατι ασχημο.. :thnk:Ακομα..?
Για τα μοτερ των παλαιων Πηγασακιων(Rotax),εκτος της φλαντζας κεφαλης των inj.ιδιαιτερως..επισης δεν υπαρχει κατι αλλο προβληματικο.
                            ...............................................
Tωρα..αν μιλησουμε για ηλεκτρικα-περιφεριακα των εξελιγμενων τεχνολογικα :P νεων Πηγασακιων.......  :( :(
Αστα να πανε: μιζα - αντλια καυσιμου - καποιες περιπτωσεις πηνιων - προβληματικοι εως & κατεστραμενοι εγκεφαλοι.... :(
Ο αμεσως πρωην Πηγασος(inj) ποναγε μονο σε καποιον αισθητηρα καυσιμου καποιες φορες & σε οριμενες περιπτωσεις παρατηρηθηκε δυσκολια ρυθμισης του μιγματος καυσης+ κεντρικο διακοπτη.
Ο λιγο πιο πισω(carb),εκτος απο τους καμμενους ανορθωτες,που οφειλονταν αποκλειστικα κ μονο στην θεση τους(κατω απο τη σελα)κ που οποιος τους αλλαξε θεση δεν αντιμετωπισε ποτε ξανα προβλημα,+ τον κεντρικο διακοπτη(κακη ποιοτητα κολησεων)ευκολα προσπελασιμο κ αυτο....
Δεν εβγαλαν αλλα προβληματα(οταν ο χρηστης ηταν γνωστης του αντικειμενου κ τους εκανε κ μια τυπικη συντηρηση)
Αποτελεσμα:Ο ΠΗΓΑΣΟΣ..οσο πιο Παλιος...τοσο πιο Καλος! :ohyes:

Οσο για τα Τουρμπονο..νεα δεν υπαρχουν..αρα..VIVA Tourbono :kalo:

Aν παμε τωρα στα νεα "τεχνολογικα διαμαντια" της Piaggio :P...απο που να τα πρωτοπιασεις??
Βλαβες μοτερ απο 0+κατι km :srry:-ποιοτητα συναρμολογησης :srry:-ηλεκτρικα(μιζες-πηνια-αναφλεξεις-αντλιες καυσ-τρακα-τρουκα) :srry:.. :( :( :(
Ελπιζω βεβαια οτι σταδιακα θα λυθουν ολα αυτα
(τα οποια .κατα την ταπεινη μου αποψη .οφειλονται σε λανθασμενη επιλογη ,απαραδεκτων περιφεριακων ,απο αναξιοπιστους-προμηθευτες-κατασκευαστες,με μοναδικο γνωμονα ,την μειωση του κοστους παραγωγης)........

...Αλλα μεχρι να λυθουν...το συμπερασμα ειναι το εξης:Aprilia...οσο πιο Παλιο...τοσο πιο Καλο ! :ohyes:

                                             ............Ψηφισα.. ;)

Φαντάζομαι ότι η εξέλιξη πάντα βοηθάει στο θέμα της αξιοπιστίας. Δεν μιλάω όμως από προσωπική εμπειρία. Μιλάω με γνώμονα την λογική .....

ΟΧΙ φιλε μου :srry:..δυστυχως..Οχι παντα :(
 

Eδώ θα διαφωνήσω λίγο μαζί σου η τεχνολογία που αναφέρεις πολύ φοβάμαι ότι δεν αποσκοπεί στο να τα κάνει ποιο αξιόπιστα.

:ohyes:Ετσι εχει αποδειξει η Ιστορια... δυστυχως :(

Μιας και το σύγχρονο μάρκετιγκ προσανατολίζεται στο κέρδος από τα ανταλακτικά αναλώσιμα δε θα αναφέρω ότι τα σύγχρονα πλαίσια είναι για το π@υτσο.(σε σχέση με το 2000-2005)

:kalo:Πες τα Χρυσοστομε :ohmy: sorry :blus:..Ανδρεα ηθελα να πω

Εκτός της Απρίλιας. :)Το Καλο να λεγεται :ohyes:

Γελάω με κάποια περιοδικά τα οποία μας ζαλίζουν τον έρωτα πως τώρα το καινούργιο rr ζυγίζει 10 ολόκληρα κιλά λιγότερα εκθειάζοντας την όλη μείωση αλλά ποτέ δε κάναω μια αναφορά πόσα κ5΄κ7 έχουν σπασμένα πλαίσια ή πόσα Fazer 1000  παρέδωσαν το πνεύμα.Μετά από μόια σούζα.

Ετσι-Ετσι ειναι :ohyes:.Με καλυπτεις απολυτα.

έχω την εντύπωση ότι π.χ τα σουζούκι κ1-κ4 είναι διπλά αξιόπιστα από τα κ5-κ8.

Αυτο-δε-το τελευταιο ,το εχω διαπιστωσει.."ιδιοις ομασι"
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 23, 2008, 07:16:18 μμ από El Presidente »

*

CAPOMAN

Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
« Απάντηση #23 - : Αύγουστος 28, 2008, 08:37:52 πμ »
Τελικά από ότι φαίνεται ανήκω στη πλειοψηφία ;) ;)

*

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • *****
  • 805
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
  • Μοντέλο μηχανής: rsv4 r
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
« Απάντηση #24 - : Μάιος 22, 2009, 03:27:10 μμ »
πιστευω πως ειναι πιο  αξιοπιστα τα καινουρια
ΤΣΑΚΣΤΑ ΑΠΑΝ..........

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
« Απάντηση #25 - : Μάιος 22, 2009, 03:32:50 μμ »
εμενα τα ιδια μου φαινονται...τα ιδια παντελακι μου...αν εχει κανει καποια εξεληξη σαν εταιρια,αυτη ειναι σε αλλους τομεις..πχ..μαρκετινγκ...
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
« Απάντηση #26 - : Μάιος 22, 2009, 10:14:25 μμ »
τα ιδια ειναι  :dry: :dry: :dry:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

xzibit

Απ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2006 Η ΟΧΙ?
« Απάντηση #27 - : Νοέμβριος 19, 2009, 03:18:42 μμ »
θα μιλησω για τα gsxr νομιζω οτι αυτα πριν του 4 ηταν πιο γερη η κατασκευη τους...γιατι μετα του 5 εχω ακουσει πολλα που σπαει ο κωλος πισω κλπ

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης