Το πρόβλημα στα Ιταλικά μηχανάκια ήταν πάντα τα μοτέρ. Η Aprilia ξεχώριζε χάρις στα made in Rotax μοτέρ της. Τα made in Yamaha και made Piaggio μοτέρ δεν έχουν καμια σχέση με τη ποιότητα της Rotax...
:ohyes:Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΩς !!!
Κανονικα επρεπε να γινει πιο συγκεκριμενοι η ψηφοφορια. Δηλαδη παλια Τουονο με καινουρια, παλια pegaso με καινουρια, κλπ.
Για τα μοτερ των Νεων Πηγασακιων(Minarelli-Yamaha)
δεν εχει ακουστει κατι ασχημο.. :thnk:Ακομα..?
Για τα μοτερ των παλαιων Πηγασακιων(Rotax),εκτος της φλαντζας κεφαλης των inj.ιδιαιτερως..επισης δεν υπαρχει κατι αλλο προβληματικο.
...............................................
Tωρα..αν μιλησουμε για ηλεκτρικα-περιφεριακα των εξελιγμενων τεχνολογικα
νεων Πηγασακιων.......
Αστα να πανε: μιζα - αντλια καυσιμου - καποιες περιπτωσεις πηνιων - προβληματικοι εως & κατεστραμενοι εγκεφαλοι....
Ο αμεσως πρωην Πηγασος(inj) ποναγε μονο σε καποιον αισθητηρα καυσιμου καποιες φορες & σε οριμενες περιπτωσεις παρατηρηθηκε δυσκολια ρυθμισης του μιγματος καυσης+ κεντρικο διακοπτη.
Ο λιγο πιο πισω(carb),εκτος απο τους καμμενους ανορθωτες,που οφειλονταν αποκλειστικα κ μονο στην θεση τους(κατω απο τη σελα)κ που οποιος τους αλλαξε θεση δεν αντιμετωπισε ποτε ξανα προβλημα,+ τον κεντρικο διακοπτη(κακη ποιοτητα κολησεων)ευκολα προσπελασιμο κ αυτο....
Δεν εβγαλαν αλλα προβληματα(οταν ο χρηστης ηταν γνωστης του αντικειμενου κ τους εκανε κ μια τυπικη συντηρηση)
Αποτελεσμα:
Ο ΠΗΓΑΣΟΣ..οσο πιο Παλιος...τοσο πιο Καλος! Οσο για τα Τουρμπονο..νεα δεν υπαρχουν..αρα..VIVA Tourbono
Aν παμε τωρα στα νεα "τεχνολογικα διαμαντια" της Piaggio
...απο που να τα πρωτοπιασεις??
Βλαβες μοτερ απο 0+κατι km
-ποιοτητα συναρμολογησης
-ηλεκτρικα(μιζες-πηνια-αναφλεξεις-αντλιες καυσ-τρακα-τρουκα)
..
Ελπιζω βεβαια οτι σταδιακα θα λυθουν ολα αυτα
(τα οποια .κατα την ταπεινη μου αποψη .οφειλονται σε λανθασμενη επιλογη ,απαραδεκτων περιφεριακων ,απο αναξιοπιστους-προμηθευτες-κατασκευαστες,με μοναδικο γνωμονα ,την μειωση του κοστους παραγωγης)........
...Αλλα μεχρι να λυθουν...το συμπερασμα ειναι το εξης:
Aprilia...οσο πιο Παλιο...τοσο πιο Καλο ! ............Ψηφισα..
Φαντάζομαι ότι η εξέλιξη πάντα βοηθάει στο θέμα της αξιοπιστίας. Δεν μιλάω όμως από προσωπική εμπειρία. Μιλάω με γνώμονα την λογική .....
ΟΧΙ φιλε μου ..δυστυχως..Οχι παντα
Eδώ θα διαφωνήσω λίγο μαζί σου η τεχνολογία που αναφέρεις πολύ φοβάμαι ότι δεν αποσκοπεί στο να τα κάνει ποιο αξιόπιστα.
:ohyes:Ετσι εχει αποδειξει η Ιστορια... δυστυχως
Μιας και το σύγχρονο μάρκετιγκ προσανατολίζεται στο κέρδος από τα ανταλακτικά αναλώσιμα δε θα αναφέρω ότι τα σύγχρονα πλαίσια είναι για το π@υτσο.(σε σχέση με το 2000-2005)
:kalo:Πες τα Χρυσοστομε sorry ..Ανδρεα ηθελα να πω
Εκτός της Απρίλιας. :)Το Καλο να λεγεται
Γελάω με κάποια περιοδικά τα οποία μας ζαλίζουν τον έρωτα πως τώρα το καινούργιο rr ζυγίζει 10 ολόκληρα κιλά λιγότερα εκθειάζοντας την όλη μείωση αλλά ποτέ δε κάναω μια αναφορά πόσα κ5΄κ7 έχουν σπασμένα πλαίσια ή πόσα Fazer 1000 παρέδωσαν το πνεύμα.Μετά από μόια σούζα.
Ετσι-Ετσι ειναι .Με καλυπτεις απολυτα.
έχω την εντύπωση ότι π.χ τα σουζούκι κ1-κ4 είναι διπλά αξιόπιστα από τα κ5-κ8.
Αυτο-δε-το τελευταιο ,το εχω διαπιστωσει.."ιδιοις ομασι"