0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διάβασα ότι οι Ιταλοί έλυσαν το γνωστό πρόβλημα του πισινού φρένου του Capo, βάζοντας ανάμεσα από το τακάκι και το έμβολο φύλα από ένα μονωτικό υλικό εμποδίζοντας έτσι την μεταφορά θερμότητας από το υπέρθερμο τακάκι -που περιέχει και κομμάτια μετάλου-στο έμβολο, και κατ' επέκταση και στο υγρό που έρχεται σε επαφή μαζί του. Λέτε να είναι τόσο απλή η λύση?
Όχι δεν χρειάστηκε αντικατάσταση ο δίσκος μου-ίσως επειδή χρησιμοποιώ λίγο το πισινό φρένο μετά την λαχτάρα που πήρα στις αρχές-αλλά βρήκα κάτι στο http://83.211.94.164/catalogo/bk/catalogo/template.asp?cp=294&id_prod=103&id_modello=1
Το δικο μου τωρα αρχησε να δουλευει ικανοποιητικα μετα απο 6000 χιλ
Παράθεση από: KANARIUS στις Μάιος 25, 2008, 08:49:31 μμΤο δικο μου τωρα αρχησε να δουλευει ικανοποιητικα μετα απο 6000 χιλΑ! ωραία! γιατί εμένα κατά τις 8000χλμ άρχισε να πέφτει η απόδοση του.Ότι να ΄ναι είναι αυτό το φρένο ρε παιδιά.
μεσω Μπράλου!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι