Γιατί είμαι παλιός χουντικός και κάτι μου θυμίζει αυτό το όνομα...
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ πλάκα κάνω.
Λοπόν σοβαρά τώρα.
Μετά από πολλά χρόνια στα χώματα DT 125 KDX 250 CR 250
αχ βάχ είπα και 'γώ να νοικοκυρευτώ κυρίλε γραβάτες και τέτοια.
Πάω λοιπόν και αγοράζω ένα μεταχειρισμένο Majesty 250.
Να μπορεί και η Ελένη να κάθεται άνετα (άμα κατσεις σε σέλλα
KDX για 400 χιλ και δεν χωρίσεις πάει να πεί πως αγαπάς πολύ)
και να μην γκρινίαζει ότι λαδώνουν τα μπλουζάκια και μυρίζουν
διχρονίλα τα μαλλιά.
Καλό ρε παιδιά το Majesty αλλά λίγο.
Δως του πάρτου μετατροπές να 300 malossi κύλινδρο να
multivar 2000 να καρμπον εξατμήσεις αλλά πάλι.......
Το αποτέλεσμα να καθε λίγο και λιγάκι φλάντζα κεφαλής
να το ένα να το άλλο -αφού το χέρι σου είναι ξερό (Κώστας ο μάστορας)- το αποκορύφωμα ήρθε στην επιστροφή από μιά
έκδρομη στην Καστοριά όταν με άφησε λίγο έξω από την Εδεσσα.
Περιτό να σας πώ ότι έριχνε τουλούμια μιά βροχή θα την φάμε πάντα.
Λέω Μήτσο τέλος δως το το ριμάδι και πάρε κάτι 'αλλο.
Πρώτη σκέψη Burgman 650 ρωτάω τιμή κάτι λιγότερο απο BMW
R 850 RT γκρίνια η Ελένη -πάρα πολύ σωστά- οπότε αρχίζει το
ψάξιμο.
Τέστ στο ΜΟΤΟ βγάζει το Scarabeo παπαρτού για όλες τις δουλειές
σύγκρηση χαρακτηριστικών στο ΜΟΤΟ τρίτη επιδόσεις κοντά στα
γιαπονέζικα τιμή τζάμπα.
Μιά και δυό βγαίνει η απόφαση να το πάρω και βέβαίως καλά έκανα
γιατί δυό χρόνια τώρα μέ έχει γυρίσει παντού χωράει τα πάντα
(πιστολάκι και σίδερο ά ρε γυναίκα) δέν καίει βενζίνη και άν τό άλλαζα θα έπαιρνα Scarabeo 850 τ΄άκους Aprilia
Α ξέχασα να πώ οτι τέτοιο φινίρισμα και προσοχή στην λεπτομέρια
ούτε η Honda.