0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
H πλειοψηφία των κατόχων τα έχει πάρει μόνο για τη σχέση τιμής απόδοσης και κυρίως στα μεταχειρισμένα .Όταν με 2500 παίρνεις caponord και κάνεις ότι με άλλα των 6500 , 7500 , και 8500 είναι μονόδρομος για κάποιους και ειδικά για όσους ανήκουν σε χαμηλά οικονομικά στρώματα . Οι λίγοι που αγοράζουν καινούργια aprilia με 15000 , 16000 , 18000 και 21000 είναι case study από μόνοι τους
Παράθεση από: faraway στις Σεπτέμβριος 09, 2020, 09:10:33 πμH πλειοψηφία των κατόχων τα έχει πάρει μόνο για τη σχέση τιμής απόδοσης και κυρίως στα μεταχειρισμένα .Όταν με 2500 παίρνεις caponord και κάνεις ότι με άλλα των 6500 , 7500 , και 8500 είναι μονόδρομος για κάποιους και ειδικά για όσους ανήκουν σε χαμηλά οικονομικά στρώματα . Οι λίγοι που αγοράζουν καινούργια aprilia με 15000 , 16000 , 18000 και 21000 είναι case study από μόνοι τους Δεν είναι πάντα έτσι. Και τις δύο φορές που πήρα μεταχειρισμένο caponord αγόρασα "από το πάνω ράφι". Μπορούσα να πάρω Varadero, Vstrom, GS1150 (και κάποια GS1200) και αρκετά ακόμη. Επίσης μπορούσα να πάρω Caponord με 2000-2500€ που υπήρχαν στην γειτονιά μου. Ήταν συνειδητή επιλογή. Στην κατηγορία του δεν βάζω κανένα της ίδιας περιόδου δίπλα του. Μόλις του διορθώσεις 1-2 πράγματα και γίνει αξιόπιστο δεν υπάρχει άλλο.Μου έλεγε τις προάλλες ένας Γερμανόφιλος για το σέρβο που βγάζουν πρόβλημα οι μπέμπες πως δεν είναι και κάτι τρομερό. Ζημιά κανα χιλιάρικο και δεν είναι κάτι σοβαρό! Σαν το Capo δεν έχει.-
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι