Αν γράψω εγώ μετράει;
Διάβαζα ΜΟΤΟ, 0-300 και Δύο Τροχούς. Όλα τα μηχανάκια ήταν καλά. Powerbikes δεν έχω διαβάσει οπότε δεν έχω άποψη.
Για το e-bike έχω να πω, γνωρίζοντας τους συντάκτες, ότι όλοι προέρχονται από περιοδικά του χώρου όπου ένας λόγος που φύγανε είναι ότι δε μπορούσαν να είναι αντικειμενικοί, ενώ στο e-bike γράφουν χωρίς να περιορίζονται. Έχουν τη δική τους νοοτροπία κι αυτό δίνει έναν νέο αέρα.
P.S. Το Δάλλας με δυο λλ
Bρε Εφη....
Είναι γνωστό ότι είσαι αντικειμενική και τσεκουράτη
Το e-bike είναι μια ρηξικέλευθη ιδέα και στην σωστή κατεύθυνση προσπάθεια. Ακόμα και σ΄αυτήν όμως, είμαι σίγουρος ότι ο καχύποπτος μπορεί να κάνει δεύτερες σκέψεις.
Σε ότι αφορά ότι έφυγαν επειδή δεν μπορούσαν να είναι αντικειμενικοί τους τιμά, αλλά αυτό πότε έγινε; Όταν έπρεπε το γκρίζο να το εμφανίσουν λίγο προς το άσπρο ή όταν έπρεπε το άσπρο να γίνει μαύρο; Στην κουβέντα θα βγεί άκρη μόνο αν μιλήσει κάποιος απ΄τους insiders και αυτό είναι κάτι που δεν πρόκειται να γίνει.
Πάντως το φαινόμενο να εμφανίζετε κάποιο μηχανάκι top, και μετά να χάνεται στην πίσω θέση δεν είναι μόνο ελληνικο. Και στον αγγλικό ειδικό τύπο υπάρχουν τέτοια παραδείγματα πχ. Και γενικά μου φαίνεται λίγο αστείο να ψάχνουμε την αμόλυντη δημοσιογραφία στον ειδικό τύπο, όταν η στρατευμένη δημοσιογραφία εμφανίστηκε μαζί με τον Γουτεμβέργιο.
Ανοίγω μια παράγραφο, γιατί ο συμφορουμίτης Drakos έχει λυσσάξει να του βάλω το test των 2Τ του Factory. Γιατί ακριβώς δεν ξέρω, αφού είναι φανερό ότι μεροληπτεί υπέρ της aprilia (Νοela rulezzzzz
)