Saddle FYI στις περισσότερες μοτοσυκλέτες, εκτος απο τα διχρονα, το λάδι ειναι ΚΑΙ για το κιβώτιο.
Τωρα το θεμα λάδι ειναι μεγάλη υπόθεση που χωράει τεράστια και ατελειωτη συζητηση, το σιγουρο ειναι οτι μια παραπάνω αλλαγή λαδιων ποτε δεν θα βλάψει, βεβαια καπου ειχα διαβάσει οτι το λαδι για να "δουλέψει" θέλει καποιες ωρες λειτουργίας πρωτα, ΠΧ. δηλ αν αλλάζεις λάδια καθε 1000χλμ ισως να μην κανεις και καλό. (ΠΧ παντα ε)
Το σωστό ειναι το λαδι να το αλλαζουμε με ωρες λειτουργιας και οχι συμφωνα με τα χιλιόμετρα αλλα αντε βρες ποσες ωρες δουλεψε
... επισης υπαρχουν λάδια και λάδια... επισης υπάρχει χρηση και χρηση, οπως εγραψε ο φιλτατος davide μετα απο την πιστα (εξαρταται βεβαια και εκεί την χρηση που εχεις κανει) πρεπει να αλλάζουμε, μια συγκεκριμενη γραμμη δεν μπορεί να υπάρχει.
Το σιγουρο ειναι οτι και να αλλάζεται τα λαδάκια όποτε λέει ο κατασκευαστής πάλι δεν θα παθει τίποτα το εργαλείο.