0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Byron στις Αύγουστος 25, 2008, 11:47:38 μμΠαράθεση από: nestoras στις Αύγουστος 25, 2008, 11:27:49 μμμα γιατι να το μακρυνω αφου η χρηση της μηχανης ειναι μεσα στην πολη(και με καγκουριες οταν το επιτρεπει η κατασταση) και γρηγορες βολτες σε επαρχιακους?εννοειται πως τις αλλαγες τις εκανα σταδιακα(16-40,15-40,15-42)με το μακρυ γραναζωμα χαμηλα κλοτσουσε ενω μ'αυτο που εχω ειναι μια χαρα.το μηχανακι μ'αρεσει με τσαμπουκα.οσο πιο χαμηλα βγαινει ο τσαμπουκας του τοσο καλυτερα.Το ότι οδηγάς μεσα στην πόλη, δεν μου λέει τίποτα μιας και εγώ οδηγώ μέσα στην πόλη και με το 15/40 το σκορτσάρισμα έχει εξαφανιστεί. Το μόνο μειον της αφαίρεσης του βολάν αφορά το περισσότερο γκάζι που θέλει στην εκκίνηση.Με το δικό μου μηχανάκι δεν έχω κανένα πρόβλημα στις καγκουριές, μιας και το μηχανάκι έρχεται μόνο του με 2α και καρύδωμα στο γκάζι, ενώ και στην 3η σηκώνεται εύκολα. Πραγματικά μου κάνει εντύπωση όταν ακούω από άλλους κατόχους να ρωτάνε πως σηκώνεται το Tuono....Το νεύρο που νιώθεις είναι αναμενόμενο μιας και το έχεις κοντύνει τόσο. Και στο 50άρι να φτάσεις πάλι μια χαρά και με νεύρο θα σου φαίνεται. Το θέμα είναι ότι με τόσο κοντό γρανάζωμα, το θέμα "throttle control", ομαλή ροή κλπ, πάνε περίπατο αφού στις 3 πρώτες σχέσεις το μηχανάκι μπαίνει στα κόκκινα μέσα σε χρόνο 0 και όλη η σκέψη αφιερώνεται στις αλλαγές του κιβωτίου. Τέσπα. Περί ορέξεως δεν συζητάμε. Μάλλον ψάχνουμε άλλα πράγματα απ΄τα μηχανάκια μας. μαλλον θα πρεπει να συμβιβαστουμε στην αποψη πως ο καθενας εχει το δικο του οδηγικο στυλ τουτεστιν διαφορετικα set-ups στου καθενος την μηχανη.ναι συμφωνω απολυτως πως το μηχανακι φτανει γρηγορα στα κοκκινα με το 42αρι αλλα η διαφορα του με το 40αρι δεν μπορεις να πεις οτι ειναι και τοσο τεραστια ωστε να αναλωθεις μονο στις αλλαγες κιβωτιου.Υπαρχουν κατοχοι tuono που αναρωτιουνται πως σηκωνεται το μηχανακι?δεν το πιστευωθα ξεστρατησω τωρα λιγο απο θεμα και θα αναφερθω στο cb1000 που το αποκαλουν καποια περιοδικα ως την απολυτη σουζομηχανη!!!μιας που το εκανα test drive προχθεςσημειωστε στα σιγουρα οτι ΔΕΝ ειναι η σουζομηχανη που αποκαλουν.ουτε καν power whellie με πρωτη δεν κανει.ασε για δευτερα θελει πολυ ιδρωτα και πολυ συμπλεκτη φυσικα.για τριτη ας το ξεχασουμε καλυτερα.κλασικο στρωτο βαρετο 4κυλινδρο με καλες μεσαιες για γιαπωνεζικο αλλα σε καμια περιπτωση σαν τα δικυλινδρα αγριμια.για να αηδιασετε διαβαστε στο τελευταιο τευχος του ΜΟΤΟ την παρουσιαση του.λες και ο τυπος που το εγραψε ειναι συγγραφεας της κακιας ωρας που δουλευει για λογαριασμο της honda.
Παράθεση από: nestoras στις Αύγουστος 25, 2008, 11:27:49 μμμα γιατι να το μακρυνω αφου η χρηση της μηχανης ειναι μεσα στην πολη(και με καγκουριες οταν το επιτρεπει η κατασταση) και γρηγορες βολτες σε επαρχιακους?εννοειται πως τις αλλαγες τις εκανα σταδιακα(16-40,15-40,15-42)με το μακρυ γραναζωμα χαμηλα κλοτσουσε ενω μ'αυτο που εχω ειναι μια χαρα.το μηχανακι μ'αρεσει με τσαμπουκα.οσο πιο χαμηλα βγαινει ο τσαμπουκας του τοσο καλυτερα.Το ότι οδηγάς μεσα στην πόλη, δεν μου λέει τίποτα μιας και εγώ οδηγώ μέσα στην πόλη και με το 15/40 το σκορτσάρισμα έχει εξαφανιστεί. Το μόνο μειον της αφαίρεσης του βολάν αφορά το περισσότερο γκάζι που θέλει στην εκκίνηση.Με το δικό μου μηχανάκι δεν έχω κανένα πρόβλημα στις καγκουριές, μιας και το μηχανάκι έρχεται μόνο του με 2α και καρύδωμα στο γκάζι, ενώ και στην 3η σηκώνεται εύκολα. Πραγματικά μου κάνει εντύπωση όταν ακούω από άλλους κατόχους να ρωτάνε πως σηκώνεται το Tuono....Το νεύρο που νιώθεις είναι αναμενόμενο μιας και το έχεις κοντύνει τόσο. Και στο 50άρι να φτάσεις πάλι μια χαρά και με νεύρο θα σου φαίνεται. Το θέμα είναι ότι με τόσο κοντό γρανάζωμα, το θέμα "throttle control", ομαλή ροή κλπ, πάνε περίπατο αφού στις 3 πρώτες σχέσεις το μηχανάκι μπαίνει στα κόκκινα μέσα σε χρόνο 0 και όλη η σκέψη αφιερώνεται στις αλλαγές του κιβωτίου. Τέσπα. Περί ορέξεως δεν συζητάμε. Μάλλον ψάχνουμε άλλα πράγματα απ΄τα μηχανάκια μας.
μα γιατι να το μακρυνω αφου η χρηση της μηχανης ειναι μεσα στην πολη(και με καγκουριες οταν το επιτρεπει η κατασταση) και γρηγορες βολτες σε επαρχιακους?εννοειται πως τις αλλαγες τις εκανα σταδιακα(16-40,15-40,15-42)με το μακρυ γραναζωμα χαμηλα κλοτσουσε ενω μ'αυτο που εχω ειναι μια χαρα.το μηχανακι μ'αρεσει με τσαμπουκα.οσο πιο χαμηλα βγαινει ο τσαμπουκας του τοσο καλυτερα.
παντως σε συγκριτικο τεστ του περιοδικου bike αμανεσα σε triple-tuono-cb 1000 kai fz1 to tuono πηρε πρωτη θεση
εμ τι να κανουμε ρε συ byron???? Σαρακακης ειναι αυτος.......
Παράθεση από: nikos force στις Σεπτέμβριος 01, 2008, 01:24:50 μμπαντως σε συγκριτικο τεστ του περιοδικου bike αμανεσα σε triple-tuono-cb 1000 kai fz1 to tuono πηρε πρωτη θεση Πότε βγήκε αυτό; Το μόνο που είδα ήταν του ΜΟΤΟ με τα μηχανάκια που είπες + το super duke. Το CB πήρε την 1η θέση ως καλύτερο "πακέτο" και φιλικότητας προς τον αναβάτη. Το Tuono την προτελευταία για λόγους που δεν κατάλαβα....
Το ΜΟΤΟ έχει συγκριτικό naked, και η κατάταξη είναι:1*CB1000R2*Super Duke3*Speed Triple4*Tuono5*FZ1N
Από αυτό το συγκριτικό που διάβασα έγινε η αιτία πλέον σταματώ να αγοράζω το περιοδικό αυτό ΤΟ ΘΕΩΡΏ ΕΝΤΕΛΏς ΞΕΠΟΥΛΗΜΈΝΟ
Δεν ξέρω τι λέτε, αλλά αν δεν μου εξηγήσει κάποιος απ΄τους δοκιμαστές, τι στον ....τσο σημαίνει εμπειρη και ουσιαστική λειτουργία αναρτήσεων, το Tuono δεν το πουλάω.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι