0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

nikos force


μα γιατι να το μακρυνω αφου η χρηση της μηχανης ειναι μεσα στην πολη(και με καγκουριες οταν το επιτρεπει η κατασταση) και γρηγορες βολτες σε επαρχιακους?

εννοειται πως τις αλλαγες τις εκανα σταδιακα(16-40,15-40,15-42)
με το μακρυ γραναζωμα χαμηλα κλοτσουσε ενω μ'αυτο που εχω ειναι μια χαρα.
το μηχανακι μ'αρεσει με τσαμπουκα.οσο πιο χαμηλα βγαινει ο τσαμπουκας του τοσο καλυτερα.

Το ότι οδηγάς μεσα στην πόλη, δεν μου λέει τίποτα μιας και εγώ οδηγώ μέσα στην πόλη και με το 15/40 το σκορτσάρισμα έχει εξαφανιστεί. Το μόνο μειον της αφαίρεσης του βολάν αφορά το περισσότερο γκάζι που θέλει στην εκκίνηση.
Με το δικό μου μηχανάκι δεν έχω κανένα πρόβλημα στις καγκουριές, μιας και το μηχανάκι έρχεται μόνο του με 2α και καρύδωμα στο γκάζι, ενώ και στην 3η σηκώνεται εύκολα. Πραγματικά μου κάνει εντύπωση όταν ακούω από άλλους κατόχους να ρωτάνε πως σηκώνεται το Tuono....
Το νεύρο που νιώθεις είναι αναμενόμενο μιας και το έχεις κοντύνει τόσο. Και στο 50άρι να φτάσεις πάλι μια χαρά και με νεύρο θα σου φαίνεται.
Το θέμα είναι ότι με τόσο κοντό γρανάζωμα, το θέμα "throttle control", ομαλή ροή κλπ, πάνε περίπατο αφού στις 3 πρώτες σχέσεις το μηχανάκι μπαίνει στα κόκκινα μέσα σε χρόνο 0 και όλη η σκέψη αφιερώνεται στις αλλαγές του κιβωτίου.
Τέσπα. Περί ορέξεως δεν συζητάμε. Μάλλον ψάχνουμε άλλα πράγματα απ΄τα μηχανάκια μας.  :bye:


μαλλον θα πρεπει να συμβιβαστουμε στην αποψη πως ο καθενας εχει το δικο του οδηγικο στυλ τουτεστιν διαφορετικα set-ups στου καθενος την μηχανη.
ναι συμφωνω απολυτως πως το μηχανακι φτανει γρηγορα στα κοκκινα με το 42αρι αλλα η διαφορα του με το 40αρι δεν μπορεις να πεις οτι ειναι και τοσο τεραστια ωστε να αναλωθεις μονο στις αλλαγες κιβωτιου.

Υπαρχουν κατοχοι tuono που αναρωτιουνται πως σηκωνεται το μηχανακι?δεν το πιστευω

θα ξεστρατησω τωρα λιγο απο θεμα και θα αναφερθω στο cb1000 που το αποκαλουν καποια περιοδικα ως την απολυτη σουζομηχανη!!!μιας που το εκανα test drive προχθες
σημειωστε στα σιγουρα οτι ΔΕΝ ειναι η σουζομηχανη που αποκαλουν.ουτε καν power whellie με πρωτη δεν κανει.ασε για δευτερα θελει πολυ ιδρωτα και πολυ συμπλεκτη φυσικα.για τριτη ας το ξεχασουμε καλυτερα.
κλασικο στρωτο βαρετο 4κυλινδρο με καλες μεσαιες για γιαπωνεζικο αλλα σε καμια περιπτωση σαν τα δικυλινδρα αγριμια.

για να αηδιασετε διαβαστε στο τελευταιο τευχος του ΜΟΤΟ την παρουσιαση του.
λες και ο τυπος που το εγραψε ειναι συγγραφεας της κακιας ωρας που δουλευει για λογαριασμο της honda.

 
παντως σε συγκριτικο τεστ του περιοδικου bike αμανεσα σε triple-tuono-cb 1000 kai fz1 to tuono πηρε πρωτη θεση



*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 01:37:12 μμ »

παντως σε συγκριτικο τεστ του περιοδικου bike αμανεσα σε triple-tuono-cb 1000 kai fz1 to tuono πηρε πρωτη θεση

Πότε βγήκε αυτό; Το μόνο που είδα ήταν του ΜΟΤΟ με τα μηχανάκια που είπες + το super duke. Το CB πήρε την 1η θέση ως καλύτερο "πακέτο" και φιλικότητας προς τον αναβάτη. Το Tuono την προτελευταία για λόγους που δεν κατάλαβα....

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 02:41:03 μμ »
οτι να ναι πραγματικα...τεστ για megascooter εκαναν? :thnk:
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 02:56:32 μμ »
εμ τι να κανουμε ρε συ  byron???? Σαρακακης ειναι αυτος....... :dry: :dry:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

tuono46

Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 03:03:35 μμ »
αληθεια αν βαλω 15 42 θα μπορω και εγω να σηκωνω σουζα?

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 04:21:54 μμ »
εμ τι να κανουμε ρε συ  byron???? Σαρακακης ειναι αυτος....... :dry: :dry:

Δεν ξέρω τι λέτε, αλλά αν δεν μου εξηγήσει κάποιος απ΄τους δοκιμαστές, τι στον ....τσο σημαίνει εμπειρη και ουσιαστική λειτουργία αναρτήσεων, το Tuono δεν το πουλάω. :h22: :h22:
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2008, 07:13:43 μμ από Byron »

*

nikos force

Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 04:48:26 μμ »

παντως σε συγκριτικο τεστ του περιοδικου bike αμανεσα σε triple-tuono-cb 1000 kai fz1 to tuono πηρε πρωτη θεση

Πότε βγήκε αυτό; Το μόνο που είδα ήταν του ΜΟΤΟ με τα μηχανάκια που είπες + το super duke. Το CB πήρε την 1η θέση ως καλύτερο "πακέτο" και φιλικότητας προς τον αναβάτη. Το Tuono την προτελευταία για λόγους που δεν κατάλαβα....
http://www.bikemagazine.co.uk/

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 05:02:52 μμ »
Thanks.... :bye:

*

nestoras

Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 05:15:09 μμ »
   Στο ξεκινημα του αρθρου για το tuono λεει πως τα δεδομενα απο τοτε που πρωτοβγηκε εχουν αλλαξει.αληθεια αναρωτιεμαι ποιος ειναι αυτος που οριζει τα δεδομενα?και ποια ειναι αυτα?να παρεις 1000αρι μηχανακι που να ειναι ευκολοδηγητο για μεσα στην πολη????αν ειναι αυτα τα δεδομενα τοτε χαλαλι που βγηκε νικητης το χοντα.

προς το τελος λεει το αρθρο πως το tuono μπροστα στο χοντα ειναι σπορ τουρινγκ :zl%
Ακομα και καποια σωστα πραγματα που γραφονται μεσα αυτα παλι ειναι διατυπωμενα λαθος...
anyway οπως και να'χει τα συμφεροντα δυσκολα κρυβονται απο τετοιες συγκρισεις

δεν εχει νοημα να προσπαθεις να βρεις δικιο απο αυτα τα αρθρα.απλα ο καθενας πρεπει να κραταει αυτο που τον ενδιαφερει.

*

davide

Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 05:59:03 μμ »
Το ΜΟΤΟ έχει συγκριτικό naked, και η κατάταξη είναι:

1*CB1000R
2*Super Duke
3*Speed Triple
4*Tuono
5*FZ1N



Άμα το λέει το 'Μοτό' θα είναι αλήθεια!!! :D
...τρέχω να πάρω CB1000RRRRRR :P

*

CAPOMAN

Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 06:23:14 μμ »
Από αυτό το συγκριτικό που διάβασα  έγινε η αιτία πλέον σταματώ να αγοράζω το περιοδικό αυτό ΤΟ ΘΕΩΡΏ ΕΝΤΕΛΏς ΞΕΠΟΥΛΗΜΈΝΟ ειδικά όταν είχε βάλει το καινούργιο το CBR RR εξώφυλο τη δυναμομέτρηση με 167 άλογα τροχό γράφοντας 15 άλογα πάνω από τον ανταγωνισμό γελούσε και η κουτσή Μαρία κρίμα γιατί το αγόραζα από το 1989....... μαζί με το τότε Motorsport του Παπανδρέου.......

*

davide

Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 06:26:39 μμ »
Από αυτό το συγκριτικό που διάβασα  έγινε η αιτία πλέον σταματώ να αγοράζω το περιοδικό αυτό ΤΟ ΘΕΩΡΏ ΕΝΤΕΛΏς ΞΕΠΟΥΛΗΜΈΝΟ

...μία από τα ίδια. ;)
τα exotica μόνο συνεχίζω να τους πληρώνω

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 06:51:19 μμ »
το εχουν παρακανει τελευταια,κι εγω εχω σταματησει να τους τα σκαω,

αλλα νομιζοω οτι σπαμαρουμε λιιιιιγο..... :dry:
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

CAPOMAN

ΠΟΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ?
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 07:13:41 μμ »
Με βάση τη πρόσφατη παρουσίαση του Μοτο για τα γυμνά άπτομαι της ευκαιρίας και  θα ήθελα να δω τη γνώμη σας για τον Ελληνικό Τύπο Μοτοσικλέτας

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Περιοδικά
« Απάντηση #14 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 07:14:22 μμ »

Δεν ξέρω τι λέτε, αλλά αν δεν μου εξηγήσει κάποιος απ΄τους δοκιμαστές, τι στον ....τσο σημαίνει εμπειρη και ουσιαστική λειτουργία αναρτήσεων, το Tuono δεν το πουλάω. :h22: :h22:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης