0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΙΩΤΑΚΗΣ

Re: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #15 - : Νοέμβριος 22, 2006, 11:15:44 μμ »
Για να πούμε και όλη την αλήθεια τα γιαπωνέζικα δεν είναι τόσο ζημιάρικα….
Να μην τα παράλεμε ….όλα τα μηχανάκια βγάζουν βλάβες …πάντα ανάλογα με την χρήση που τους κάνει ο καθένας………
Βέβαια σε όλες τις μάρκες υπάρχουν και μοντέλα αποτυχημένα….
Εμένα όλα τα μηχανάκια τα γιαπωνέζικα που είχα πριν μετανοήσω και βρω τον ίσιο δρόμο τον ευρωπαϊκό και δη Ιταλικό , δεν μου έβγαλαν τίποτα σοβαρές βλάβες.

Αλλά στο θέμα μηχανής δεν κοιτάς τις βλάβες η την δυσκολία που μπορεί να βρεις …..η μηχανή είναι μια τρελά ………και οι Ιταλίδες είναι μοναδικές

Εν κατακλείδι



 :hammer:  :io:  :bana:  :ke:  :wine:  :se:  :prm  :a20  :sml1  :a21  :a22  :a!:  :h1:  :er:  :snd  :thr:  :kit1:  :kit2:  :kit3:  :smd  :fc21:  :fc21:  :fc21:  :hysterl  :hysterl  :hysterl  :hysterl  :hysterl  :hysterl

*

Βασίλης Γεωργαντής

Re: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #16 - : Νοέμβριος 22, 2006, 11:48:44 μμ »
Το μόνο γιαπωνέζικο που είχα ηταν ένα παπί honda 72cc του 78 και το πήρα από ανακατασκευή κάπου στη Λένορμαν .Στα 5 χρόνια που το είχα έκανε 115.000km και 8(!)μπιέλες(+ κύλινδρα, ρεκτιφιέ κλπ,κλπ). Κατά τα άλλα δεν είχε κανένα πρόβλημα .Α! το ένα το μπιέλομα το έφαγα στον πάνω δρόμο του αεροδρομίου (Ελληνικού),πηγαίνοντας με καταρρακτώδη βροχή και μη βλέποντας ότι είχε κολλήσει ένα πούλμαν βρέθηκα στο νερό μέχρι το φανάρι :-(  :-D  Το καλύτερο: το πιστόνι απόκτησε μία τρύπα σαν από 45άρι στο κέντρο του(sic!)

*

Αποσυνδεδεμένος christosms

  • *****
  • 249
  • Φύλο: Άντρας
  • ...όλα είναι ερήμην!
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 23, 2006, 01:37:11 πμ »
Είχα ένα HONDA DEGREE 250 (κατασκευής 1994 μάλων...) έκανα μαζι του 78.000 Khm άπο το 1998 εως το 2002
1) Έκεγε λάμπες σύχνα... (μπροστινές κάθε 2 μήνες περίπου)
2) Αλλάγη πήνειου μίζας
3) Σύχνη αλλαγη μπαταρίας κάθε χρονο τουλάχιστον....

κατά τα άλλα το κλασίκο του service μόνο λαδάκια και μπουζί αλλαγή και ήταν μια χαρά...
BMW rules...:fies:

Re: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 24, 2006, 03:02:01 μμ »
Παράθεση

tuonato έγραψε:
HONDA AFRICA TWIN ανορθωτης
HONDA VTR καινουριο, δεν μπορουσανε να βρουνε γιατι δεν κραταει ρελαντι και αντικαταστησανε το μηχανακι με αλλο
FAZER FZ600 καινουριο,εσβηνε ο κινητηρας και εν κινηση, εγκεφαλος
HONDA CRF 250 καινουριο, σπασιμο κινητηρα δεν καλυπτει η εγγυηση γιατι δεν ηξερε να το βαζει εμπρος με μανιβελα....κακος χειρισμος!

Ξέχασες Aprilia RSV Mille 2006 αντλία βενζίνης... :-D

Εγώ είχα ένα Ηοnda AX-1 για 4 χρόνια με μόνη βλάβη το κάψιμο του ανορθωτή (μία φορά). To SV μου (Suzuki 2κύλινδρο στριτ για τους αδαείς) μοντέλο 1999 στα 2 χρόνια και 24000χλμ που το έχω εγώ έσπασε ένα μικρούτσικο ελασματάκι στο μηχανισμό του μοχλού της ντίζας του συμπλέκτη εξωτερικά του κινητήρα. Κόστος (ανταλλακτικά και εργασία) 50Ε. Αυτά...

Και όποιον ξανακούσω να λέει κακά πράγματα για τα γιαπωνέζικα...  :gun:  και μετά σαπούνι στο στόμα.

Re: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 24, 2006, 04:29:38 μμ »
Εξακολουθώ να έχω το μηχανάκι που είχα από φοιτητής: Honda CB250RS. Είναι πλέον 20 ετών και δεν το χρησιμοποιώ αλλά, μετά από μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα ανά την Ελλάδα, αν έλεγα κακή κουβέντα για το μηχανάκι αυτό θα έπεφτε φωτιά να με κάψει. Και είναι μόνο 250cc! Κάποτε το περιοδικό moto το είχε χαρακτηρίσει το πιο αξιόπιστο Honda ever, νομίζω όχι άδικα. Εκτός από την παροιμιώση του αξιοπιστία, ήταν παντελώς αδιάφορο σαν μηχάνημα, πλην όμως τίμιο.

*

ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΙΩΤΑΚΗΣ

Re: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 24, 2006, 04:36:07 μμ »
Τα παλαιότερα Ιαπωνικά μοντέλα όντως ήταν καλύτερα ….χαλάγανε πολύ ποιο δύσκολα από τα σημερινά……………ξέρετε γιατί ??????????

Τα φτιάχνανε σαν Ευρωπαϊκά …..!!!!


 :-D  :-D  :-D  :-D

Re: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 24, 2006, 04:48:48 μμ »
Μπορεί να μιμούνταν τα ευρωπαϊκά αλλά από πλευράς αξιοπιστίας οι Γιαπωνέζοι ήταν πραγματικά αλλού (σε σχέση με τους ευρωπαίους). Αυτός ήταν και ένας σημαντικός λόγος που σχεδόν όλη η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέττας σχεδόν έσβησε από τον χάρτη (και ξαναγεννήθηκε πολύ αργότερα, υπό άλλες συνθήκες).

*

ΤΑΣΟΣ

Re: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 25, 2006, 11:26:22 πμ »
Πως το διαγραφω?

*

ΤΑΣΟΣ

Re: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #23 - : Νοέμβριος 25, 2006, 12:08:04 μμ »
Παράθεση

SVtor έγραψε:
Παράθεση

tuonato έγραψε:
HONDA AFRICA TWIN ανορθωτης
HONDA VTR καινουριο, δεν μπορουσανε να βρουνε γιατι δεν κραταει ρελαντι και αντικαταστησανε το μηχανακι με αλλο
FAZER FZ600 καινουριο,εσβηνε ο κινητηρας και εν κινηση, εγκεφαλος
HONDA CRF 250 καινουριο, σπασιμο κινητηρα δεν καλυπτει η εγγυηση γιατι δεν ηξερε να το βαζει εμπρος με μανιβελα....κακος χειρισμος!

Ξέχασες Aprilia RSV Mille 2006 αντλία βενζίνης... :-D

Εγώ είχα ένα Ηοnda AX-1 για 4 χρόνια με μόνη βλάβη το κάψιμο του ανορθωτή (μία φορά). To SV μου (Suzuki 2κύλινδρο στριτ για τους αδαείς) μοντέλο 1999 στα 2 χρόνια και 24000χλμ που το έχω εγώ έσπασε ένα μικρούτσικο ελασματάκι στο μηχανισμό του μοχλού της ντίζας του συμπλέκτη εξωτερικά του κινητήρα. Κόστος (ανταλλακτικά και εργασία) 50Ε. Αυτά...

Και όποιον ξανακούσω να λέει κακά πράγματα για τα γιαπωνέζικα...  :gun:  και μετά σαπούνι στο στόμα.



Εγκαθετε των γιαπωνεζων σε ανακαλυψα!!!!!! Ολοι γνωριζουμε ποσο πολυ γουσταρεις και θαυμαζεις τα ιταλοευρωπαικα μηχανακια και τελικα ως γνωστης και σωφρων θα ενσωματωθεις και ΕΣΥ στην παρεα μας αργα ή γρηγορα!!!
Τους γιαπωνεζους φιλους σου αν εχεις (ιταλοι οι καλυτεροι) τους ρωτησες αν ξερουν τι ειναι το SV? γιατι εγω οταν τους λεω για το aprilia νομιζουν οτι ειναι HONDA......
 :se:  :se:

PS.
Εχω την εντυπωση οτι ολοι μας θελουμε να ξεχναμε τα σοβαροτερα οπως οταν 1)χαρουμενος πηγαινες σου πεταξε ολα τα λαδια
2) οι βαλβιδες ξεχνανε να δουλεψουν που και που
3) και το τελευταιο που φρενα και αναρτησεις αρνουνται να συνεργαστουν ........  γιατι δεν ειναι μονο αν χαλανε ή οχι αλλα και αν δουλευουν σωστα και οπως πρεπει
 :s11:

Re: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 25, 2006, 12:52:13 μμ »
Παράθεση

tuonato έγραψε:

Εγκαθετε των γιαπωνεζων σε ανακαλυψα!!!!!! Ολοι γνωριζουμε ποσο πολυ γουσταρεις και θαυμαζεις τα ιταλοευρωπαικα μηχανακια και τελικα ως γνωστης και σωφρων θα ενσωματωθεις και ΕΣΥ στην παρεα μας αργα ή γρηγορα!!!
Τους γιαπωνεζους φιλους σου αν εχεις (ιταλοι οι καλυτεροι) τους ρωτησες αν ξερουν τι ειναι το SV? γιατι εγω οταν τους λεω για το aprilia νομιζουν οτι ειναι HONDA......
 :se:  :se:

PS.
Εχω την εντυπωση οτι ολοι μας θελουμε να ξεχναμε τα σοβαροτερα οπως οταν
1)χαρουμενος πηγαινες σου πεταξε ολα τα λαδια
2) οι βαλβιδες ξεχνανε να δουλεψουν που και που
3) και το τελευταιο που φρενα και αναρτησεις αρνουνται να συνεργαστουν ........  γιατι δεν ειναι μονο αν χαλανε ή οχι αλλα και αν δουλευουν σωστα και οπως πρεπει
 :s11:


Πρόκειται περί στυγνής παραπληροφόρησης και προπαγάνδας από απογόνους του ιταλικού φασιστικού καθεστώτος!
Βάζω Σοφία Βέμπω και συνεχίζω:

1.Τα λάδια τα πέταξε λόγω κακοτοποθετημένης φλάντζας γραναζιού κίνησης & μη μανίσιου φίλτρου λαδιού. Καμία σχέση με αξιοπιστία μηχανής.
2. ;;;Πότε είχα πρόβλημα με τις βαλβίδες μου και δεν το ήξερα? Μήπως τις μπερδεύεις με τις βαλβίδες ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ που πρόσθεσα στο πιρούνι;
3. Αυτό δεν έχει να κάνει με αξιοπιστία αλλά με ποιότητα περιφερειακών. Εδώ ότι δίνεις παίρνεις. Ξέρεις πόσο κάνει ένα SV καινούριο? Ούτε για γύρο στο 157 δεν πας με τόσα...

Εσύ γιατί δεν μας εξηγείς τι έπαθε η αντλία βενζίνης στο καινούριο μηχανάκι σου; Και πως τρύπωσε ο αέρας στα σωληνάκια του συμπλέκτη; Και άσε τα λάστιχα που τρώει με τέτοια λαιμαργία, σχεδόν με βλάβη μοιάζει! :-D

Και όσο για Ευρώπη θα έρθω προς τα 'κει το παραδέχομαι, σπαγγέτι πάντως δε θα φάω! Και μη συνεχίσεις αυτή την άσκοπη εκτόξευση λάσπης για να μη μιλήσω για τους κρυφούς σου έρωτες και σε κάνω ρόμπα εδώ μέσα... ;-)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 25, 2006, 02:08:32 μμ »
Παράθεση

GFiotakis έγραψε:
Τα παλαιότερα Ιαπωνικά μοντέλα όντως ήταν καλύτερα ….χαλάγανε πολύ ποιο δύσκολα από τα σημερινά……………ξέρετε γιατί ??????????

Τα φτιάχνανε σαν Ευρωπαϊκά …..!!!!


 :-D  :-D  :-D  :-D


TI EIΠΕ ΠΑΛΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΡΕ... :lol%  :lol%  :lol%

*

ΤΑΣΟΣ

Re: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #26 - : Νοέμβριος 25, 2006, 11:05:41 μμ »
Βεβαια οταν χαλανε τα γιαπωνεζικα ολο φταιει ειτε ο αναβατης ειτε το συνεργειο που εκανε το σερβις.... :-)  :-)

*

APDOC

Απ: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #27 - : Σεπτέμβριος 18, 2008, 02:34:55 πμ »
Χλαπακόσαυρος TDM850 : 120000+ klm
Matzore : TDM900 : 77000+ klm
Kontonasios: TDM900 : 74000+ klm
Hook: TDM900 : 50000 (ούτε λαμπάκι)
jskf16: TDM900 : 50000 (ούτε λαμπάκι)
TiDiMe: TDM850 85000 ενα πίσω ρουλεμάν τροχού στο 900 12600 τίποτα μέχρι τώρα
niknik: TDM900: 42000+ (ακόμα το στρώνω  )
Maverick TDM900 :56000+
Admitos  TDM900 : 67000+
villasg : TDM900 : 25000 (γμτ σοβαρο προβλημα θελει βενζινη καθε 250 χλμ )
Averel : TDM900 : 21000 (κι άλλο σοβαρό πρόβλημα θέλει αλλαγή λαδιών κάθε 5000 χλμ)
Dirty Harry tdm900 Μάρτιος΄02 67.000χλμ ούτε λαμπάκι.
Panos_900 TDM900 : 85.000km (το πρωην.... χρειαστηκε μονο τεντωτηρα καδενας και ενα ρουλεμαν μπροστικου τροχου)
               TDM900 : 10.000km (το καινουργιο δεν εχει ζητησει ακομα τιποτα.... φτου φτου),
               TDM850 : 80.000km (τρεις φορες φλατζα κιλυνδρων, 1 ψυγειο, 1 φλατζα δοχειου λαδιου, τσιμουχες στο μπροστινο)
Maj: TDM900: 39000 (πρόβλημα ψυχολογικό την πρώτη φορά που 200άρισα και δεν κουνιόταν κι έπαθα τραλαλά
georgeX : 25000+  (κι άλλο σοβαρό πρόβλημα, θέλει αλλαγή φιλτρου κάθε 10000 χλμ και λαστιχα που και που)
Katman: TDM900: 45000 (ΔΥΣΤΥΧΩΣ καμένη πίσω λάμπα)
Antonis: TDM900 62900 απροβλημάτιστα... καμία φθορά Άνεση
hpe200016v:tdm900 48000 μονο τεντωτηρα καδενας γιατι ειμαι αν.....ος μου ειπαν  οτι χτυπαει απο εκει μοτερ τρελαθηκα και την αλλαξα προλυπτικα και δισκους συμπλεκτη ετσι για το ονορε 
 yamdoc tdm 900 20000....TIΠΟΤΑ
 
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 18, 2008, 02:36:51 πμ από APDOC »

*

Drakos

Απ: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #28 - : Σεπτέμβριος 18, 2008, 07:48:15 μμ »
So ?
Και εγώ είχα ΤΔΜ 900 για 11 μήνες, έγραψα 24.000 χλμ περίπου και δεν έβγαλε τπτ από βλάβη.

ΔΕΝ ΈΒΓΑΖΕ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ,
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΈΣΠΡΩΞΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΈΠΕΣΑ ΣΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ !  ;)

Τι να το κάνω και 500.000 χλμ να γράψει χωρίς να κάνει τσικ,άμα με παίρνει ο ύπνος πάνω του ? ε ?

*

APDOC

Απ: Πόσο ζημιάρικα είναι τα γιαπωνέζικα
« Απάντηση #29 - : Σεπτέμβριος 18, 2008, 08:27:45 μμ »
So ?
Και εγώ είχα ΤΔΜ 900 για 11 μήνες, έγραψα 24.000 χλμ περίπου και δεν έβγαλε τπτ από βλάβη.

ΔΕΝ ΈΒΓΑΖΕ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ,
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΈΣΠΡΩΞΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΈΠΕΣΑ ΣΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ !  ;)

Τι να το κάνω και 500.000 χλμ να γράψει χωρίς να κάνει τσικ,άμα με παίρνει ο ύπνος πάνω του ? ε ?
Μαλλον σε επαιρνε ο υπνος γιατι δεν ειχες την αγωνια...θα φτασω? Δεν θα φτασω... >Θα με αφησει τωρα ή αργοτερα? Πλακα κανω! παντως εγω ειμαι καταευχαριστημενος!!!!:D ;)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης