0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Γιάννης

Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #15 - : Ιούνιος 23, 2006, 04:40:55 μμ »
Παράθεση

CapoEateR wrote:
Παντα με kill switch.....
Σπανια απο το κλειδι....
και για να ειμαι ειλικρινης μερικες φορες κατεβαζοντας  το σταντ!!!!


και μετά κρααααααααααααακ οις βίδες...... :-D  :-D  :-D



 :dvl!  :dvl!  :dvl!


Το users manual λεει απ το κλειδί παιδάκια

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re:
« Απάντηση #16 - : Ιούνιος 23, 2006, 05:04:22 μμ »
Παράθεση

Athos wrote:
Εγω τουλαχιστο για καθε θεμα και διαφορετικη αποψη,εχω τη συνηθεια να το συζηταω και να μαθαινω κατι
Φιλικα και χωρις καμμια παρεξηγηση... ;-)


Καμιά παρεξήγηση, αγαπητέ!  :-D
Γι' αυτό ακριβώς είναι το φόρουμ!
Λέγοντας την ερώτηση "μη ουσιαστική" δεν εννοούσα ότι κακώς τέθηκε. Εμμέσως ήθελα να πω ότι πιστεύω πως δεν υπάρχει "Σωστός" και "απαγορευμένος" τρόπος σβησίματος (γι' αυτό κι εγώ, σβήνω με τις λιγότερες δυνατές κινήσεις, δηλαδή απ' το κλειδί).

 :ck#
Masquerade

*

teo

Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 24, 2006, 09:49:59 πμ »
Χθες που συναντηθηκα με bill του εθεσα το ερωτημα ωστε να μπορεσω να κανω τον ¨εξυπνο¨.
Αρχικα χαμογελασε για να καταληξει οτι και οι δυο τροποι την κανουν την δουλεια.
Φανταζομαι λοιπον οτι το kill switch ειναι για τις στιγμες εκεινες οπου δεν θες να δουλευει ο κινητηρας αλλα ολα τα αλλα....
Εγω παντως με το κουμπακι την κανω.

*

ΚΩΣΤΑΣ

Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 25, 2006, 01:05:07 πμ »
ΟΠΩς ΣΟΥ ΕΡΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ την στιγμη αφου αυτο ειναι ενας απλος μυθος δεν εχει καμια σημασια για τα μηχανακια και ο πιο πλεον αρμοδιος επι αυτου ειναι ο βιλλ.αντε βιλλ προσεχε τι θα πεις γιατι γινεται σκληρη μαχη με τους μεν και δε  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

*

Κώστας

Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #19 - : Ιούλιος 30, 2006, 02:50:05 μμ »
Βασιλη καμμια γνωμη για το θεμα;
Υ.Γ.Παρακληση προς τους συντονιστες επ'ευκαιριας.Γιατι θα πρεπει καποια ψηφοφορια να εχει ημερομηνια ληξης;Γιατι δεν εχει τη δυνατοτητα οποιοσδηποτε θελει εκ νεου,μια φορα ε...,να ψηφιζει επι του θεματος;Το λεω γιατι βλεπω οτι η συγκεκριμενη-οπως και αλλες-ψηφοφορια ΤΕΛΕΙΩΣΕ 28-06...

*

Ανδρεας

Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #20 - : Ιούλιος 30, 2006, 03:09:23 μμ »
Κάπου διάβασα μια γνώμη, ότι είναι καλό να σβήνεις τον κινητηρα  από το kill S.  ώστε να είσαι σε φόρμα όταν χρειαστεί, και για να δεις πιθανή βλάβη πριν χρειαστεί.

*

Αποσυνδεδεμένος makis

  • aprilia εγω?
  • *****
  • 830
  • Φύλο: Άντρας
  • www.apriliabikers.gr
    • move Forward with us
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #21 - : Ιούλιος 30, 2006, 03:22:04 μμ »
Παράθεση

Athos έγραψε:
/......
Υ.Γ.Παρακληση προς τους συντονιστες επ'ευκαιριας.Γιατι θα πρεπει καποια ψηφοφορια να εχει ημερομηνια ληξης;Γιατι δεν εχει τη δυνατοτητα οποιοσδηποτε θελει εκ νεου,μια φορα ε...,να ψηφιζει επι του θεματος;Το λεω γιατι βλεπω οτι η συγκεκριμενη-οπως και αλλες-ψηφοφορια ΤΕΛΕΙΩΣΕ 28-06...


ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ 28-6-2007 (Το οποιο ανανεωνεται πριν φταει αυτη η ημερομηνια), Βέβαια οποιος εχει ψηφισει μια φορα δεν μπορει να ξαναψηφισει στην ιδια δημοσκοπηση/

 ;-)
Η υπομονη είναι αρετη

*

Κώστας

Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #22 - : Ιούλιος 30, 2006, 03:25:02 μμ »
Παράθεση

makis έγραψε:
Παράθεση

Athos έγραψε:
/......
Υ.Γ.Παρακληση προς τους συντονιστες επ'ευκαιριας.Γιατι θα πρεπει καποια ψηφοφορια να εχει ημερομηνια ληξης;Γιατι δεν εχει τη δυνατοτητα οποιοσδηποτε θελει εκ νεου,μια φορα ε...,να ψηφιζει επι του θεματος;Το λεω γιατι βλεπω οτι η συγκεκριμενη-οπως και αλλες-ψηφοφορια ΤΕΛΕΙΩΣΕ 28-06...


ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ 28-6-2007 (Το οποιο ανανεωνεται πριν φταει αυτη η ημερομηνια), Βέβαια οποιος εχει ψηφισει μια φορα δεν μπορει να ξαναψηφισει στην ιδια δημοσκοπηση/

 ;-)

Οκ Μακη...Με καλυψες.εφοσον ανανεωνεται τοτε ολα καλα.Thanks ;-)

*

Αποσυνδεδεμένος strta

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650ie
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #23 - : Ιούλιος 31, 2006, 01:38:38 πμ »
Πιστεύω ότι ο σωστός τρόπος είναι αυτός που θα κάνει λιγότερη ζημιά(κατανάλωση) στη μπαταρία.
Ο Πηγασάκος μου και πολλές ακόμα moto δεν έχουν διακόπτη φώτων που σημαίνει ότι κλείνοντας από το Kiil ή από το stand μένουν τα φωτα ανοιχτά και καταναλώνεις μπαταρία ενώ με το κλειδάκι κλείνουν όλα κι είσαι μιά χαρά.
Επειδή την πάτησα μια φορά δεν την ξαναπατάω και πάντα από το κλειδί έκτος απο έκτακτη ανάγκη όπως όταν έπεσα που εκλεισε από το kill
Η Ζωή Είναι Ωραία Γι' αυτό
Μην :pint: όταν οδηγείτε
:prm τους άλλους
:idea:  :idea:  :idea: και φοράτε πάντα το κράνος σώζει ζωές.

*

Αποσυνδεδεμένος Jean

  • ***
  • 134
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #24 - : Ιούλιος 31, 2006, 09:17:40 πμ »
Θα συμφωνήσω με τον zeppelin! Το kill s είναι για έκτακτη ανάγκη όπου δε μπορείς να πάρεις τα χέρια σου από το τιμόνι και πρέπει να σβήσεις άμεσα τον κινητήρα! Καλό είναι να τον σβήνεις από κει για να είσαι σίγουρος οτι λειτουργεί! Ειδικά αν παρκάρεις έξω και όχι σε πάρκιγκ υπάρχει η πιθανότητα από υγρασία και σκόνη κάποια στιγμή να τα "παίξει"

*

kostis

Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #25 - : Οκτώβριος 16, 2006, 10:44:53 πμ »
Το μοτέρ το σβήνω απ΄τον κεντρικό διακόπτη και στη συνέχεια κλειδώνω το τιμόνι.
Το κιλλ είναι διακόπτης ανάγκης του οποίου όμως πρέπει να ελέγχουμε την σωστή λειτουργεία γι αυτό αραιά και που πρέπει να το σβήνουμε κι από κει για να διαπιστώνουμε ότι πραγματικά δουλεύει.
Επίσης πρέπει να ελέγχουμε και το διακοπτάκι του σταντ επομένως αραιά πρέπει να το σβήνουμε κι από κει. Εξάλλου όταν σταματάμε σε ανηφόρα/κατηφόρα και αφήνουμε τη μηχανή με ταχύτητα μας βολεύει να το σβήσουμε κατεβάζοντας το σταντ.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #26 - : Οκτώβριος 16, 2006, 12:58:03 μμ »
Επειδή πολλά ειπώθηκαν σχετικά με το “kill” η το “key”, να πω κι εγώ που έχω καταλήξει αναφορικά πάντα με τον Πήγασο ie μια και κατέληξα εκεί μετά από την βεβαιότητα ότι τα «ηλεκτρικά» του δεν χαίρουν και άκρας εκτίμησης όσον αφορά τα φορτία που δέχονται. (καλώδια, διακόπτες κλπ).

Την μηχανή (και ειδικά τον Πήγασο ie ξαναλέω) πιστεύω ότι πρέπει να την ανοίγουμε με την εξής σειρά:
1ο γυρνάμε το κλειδί στο On
2ο ανοίγουμε το “kill”
3o πατάμε την μίζα

Σβήσιμο ακριβώς το αντίθετο.
1ο κλείνουμε το “kill”
2o Γυρνάμε το κλειδί στο Off.

Ναι αιτιολογήσω την γνώμη μου.
1) Αν πχ έχουμε ανοικτούς όλους τους διακόπτες μόνιμα, και το μόνο που κάνουμε είναι να γυρίσουμε το κλειδί για να βάλουμε μπροστά, τότε ΟΛΟ το φορτίο ρεύματος περνά από τον «κακομοίρη» διακόπτη του κλειδιού.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργεί «στιγμιαία θερμότητα» στις επαφές του, και με τον καιρό και σιγά σιγά η μια από τις (2) επαφές που έχει εκεί μέσα να ξεκολλά και να έχουμε το γνωστό φαινόμενο να νεκρώνουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ  μέχρι να ενώσουμε τα γνωστά καλώδια.

2) Αν ΔΕΝ έχουμε ανοικτό το “kill” τότε το «στιγμιαίο» φορτίο που περνά από τον διακόπτη είναι σίγουρα λιγότερο, μια και στο επόμενο δευτερόλεπτο ανοίγουμε το “kill”.

Μετά από 2,5 αλλαγές κεντρικού διακόπτη θα μου επιτρέψετε να έχω αυτή την άποψη, και με την σύμφωνη γνώμη του Βασίλη μια και το έχουμε συζητήσει.
(Ξαναλέω, μιλάω πάντα για τον Πήγασο ie, τα άλλα μοντέλα μπορεί τα ηλεκτρικά τους να είναι πιο….άξια εμπιστοσύνης).

Αυτά είχα να πω και βγάλτε συμπέρασμα! ;-)

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #27 - : Οκτώβριος 18, 2006, 02:05:12 πμ »
Παράθεση

powerphot έγραψε:

Αν ΔΕΝ έχουμε ανοικτό το “kill” τότε το «στιγμιαίο» φορτίο που περνά από τον διακόπτη είναι σίγουρα λιγότερο, μια και στο επόμενο δευτερόλεπτο ανοίγουμε το “kill”.

Μετά από 2,5 αλλαγές κεντρικού διακόπτη θα μου επιτρέψετε να έχω αυτή την άποψη...


Από την άλλη, όσους λιγότερους διακόπτες χρησιμοποιούμε σε έναν πήγασο, τόσο λιγότερες πιθανότητες έχουμε να μας μείνουν στο χέρι!  ;-)  Γι' αυτό το δικό μου kill switch έχει πιάσει πουρί από την αχρησία!

Όσο για το μεγαλύτερο φορτίο που δέχεται απότομα ο κεντρικός διακόπτης...ε...πόσο πια; Νομίζω ότι γλιτώνεις μόνο το φορτίο της αρχικής συμπίεσης της αντλίας του μαζούτ...Πόσα Watt να είναι; Σκέψου ότι όταν κάνεις σινιάλο με τα φώτα τον φορτώνεις με +130Watt στην ψύχρα! Αυτά είναι τα δύσκολα! Εγώ αποφεύγω το σινιάλο, σκέφτομαι μάλιστα να μειώσω και το φρενάρισμα, γλιτώνοντας άλλα +42W!  :-D

Δυόμισι διακόπτες πως άλλαξες; Ομολογώ ότι αυτό το νούμερο μου κίνησε την περιέργεια!!

 :io:
Masquerade

*

Ανδρεας

Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #28 - : Οκτώβριος 18, 2006, 09:58:44 πμ »
Παράθεση

harlek έγραψε:
Παράθεση

powerphot έγραψε:

Αν ΔΕΝ έχουμε ανοικτό το “kill” τότε το «στιγμιαίο» φορτίο που περνά από τον διακόπτη είναι σίγουρα λιγότερο, μια και στο επόμενο δευτερόλεπτο ανοίγουμε το “kill”.

Μετά από 2,5 αλλαγές κεντρικού διακόπτη θα μου επιτρέψετε να έχω αυτή την άποψη...


Από την άλλη, όσους λιγότερους διακόπτες χρησιμοποιούμε σε έναν πήγασο, τόσο λιγότερες πιθανότητες έχουμε να μας μείνουν στο χέρι!  ;-)  Γι' αυτό το δικό μου kill switch έχει πιάσει πουρί από την αχρησία!

Όσο για το μεγαλύτερο φορτίο που δέχεται απότομα ο κεντρικός διακόπτης...ε...πόσο πια; Νομίζω ότι γλιτώνεις μόνο το φορτίο της αρχικής συμπίεσης της αντλίας του μαζούτ...Πόσα Watt να είναι; Σκέψου ότι όταν κάνεις σινιάλο με τα φώτα τον φορτώνεις με +130Watt στην ψύχρα! Αυτά είναι τα δύσκολα! Εγώ αποφεύγω το σινιάλο, σκέφτομαι μάλιστα να μειώσω και το φρενάρισμα, γλιτώνοντας άλλα +42W!  :-D

Δυόμισι διακόπτες πως άλλαξες; Ομολογώ ότι αυτό το νούμερο μου κίνησε την περιέργεια!!

 :io:


Με αυτή την λογική δεν επιβαρύνετε το kill switch με το ίδιο τρόπο?
Πάντως  πιστεύω  πως αν θες να προστατέψεις τον κ. διακόπτη χρησιμοποιώντας το ks καλύτερα να σβήνεις και με το ks

harlek το ρεύμα που επηρεάζει το διακόπτη κατά την λειτουργία την μηχανής δεν είναι μεγάλο όντως, άλλα το στιγμιαίο ρεύμα όταν (ανοιγο)κλείνεις το διακόπτη είναι πολλαπλάσιο.

(διορθώστε με αν κάνω λάθος)

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
« Απάντηση #29 - : Οκτώβριος 18, 2006, 10:14:27 πμ »
Εγω ειμαι της άποψης οτι όλα διακόπτες ειναι... το κλειδί ειναι ο γενικός και τα υπόλοιπα (σταντ, ΚΣ) επιμέρους διακόπτες.

Ολα το ρευμα κλεινουν που πάει στον κινητηρα απλα ο διακόπτης κλεινει και όλες τις άλλες παροχές.

Επιδη αναφέρθεικε οτι αν ηταν θα έγραφε κατι το μανουάλι, το μανιουαλ του μιλε το γραφει τουλάχιστον, για το άναμα σελίδα 53 (λέει πρωτα ΚΣ και μετα διακόπτη) και το σβησιμο σελίδα 59 (επίσης πρωτα ΚΣ και μετα διακόπτη)   ;-)


Εγω το ανάβω με σειρά, διακόπτη-ΚΣ και σβήνω ΚΣ-Διακόπτη σε παραβίαση των κανωνων του μάνιουαλ  :-D

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης