APRILIA BIKERS HELLAS

Ξεκινάμε απο εδώ => Δημοσκοπήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: Κώστας στις Ιούνιος 21, 2006, 03:36:34 μμ

Τίτλος: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Κώστας στις Ιούνιος 21, 2006, 03:36:34 μμ
Μήπως τελικά αν και ειναι η πιο καθημερινη κινηση στη μοτοσυκλετα σου,δεν το εχεις σκεφτει ποτέ ποιος ειναι ο σωστος τροπος;...Για να δουμε...για να δουμε... ;-)

* Yπαρχει και η πολλαπλη επιλογη
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούνιος 21, 2006, 03:44:44 μμ
Παρακάμπτωντας τα....γνωστά αστεία....
.....το βάζω στο νερό.... :-D
.....σβήνει πάντα μόνο του.... :-D
.....το ρίχνω κάτω....... :-D

.....να πω σοβαρά λοιπόν, πάντα με το "kill switch". :io:
Τίτλος: Re:
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούνιος 21, 2006, 03:48:24 μμ
Παράθεση

Athos wrote:
...εκανα καποιο λαθος;...ή ειναι τυπικο θεμα... :-(


Τι λάθος? μια χαρά δημοσκόπηση είναι ;-)
Τίτλος: Re:
Αποστολή από: Κώστας στις Ιούνιος 21, 2006, 03:55:31 μμ
Α οκ.γιατι κατι εγραψε ο Makis...και ειπα μηπως εκαναν κατι λαθος.Οπότε βουρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ!!!! ;-)
Τίτλος: Re:
Αποστολή από: teo46 στις Ιούνιος 21, 2006, 06:52:12 μμ
εγω παντως με το κλειδι το σβηνω(εντολη του μηχανικου!!) ;-)
Τίτλος: Re:
Αποστολή από: Φοίβος στις Ιούνιος 21, 2006, 08:07:54 μμ
Πάντα με το kill switch
Τίτλος: Re:
Αποστολή από: harlek στις Ιούνιος 21, 2006, 09:57:21 μμ
Ωχ! η γνωστή ερώτηση χωρίς ουσία! Γιατί αν υπήρχε σωστός και λάθος τρόπος, σίγουρα το manual θα το ανέφερε.
Εγώ λοιπόν κλείνω πάντα από το κλειδί, γιατί ούτως ή άλλως από κει τελικά θα το κλείσω. Γιατί να φθείρω και το kill switch? ¶σε μη χαλάσει κι έχουμε βάσανα....
Τίτλος: Re:
Αποστολή από: Κώστας στις Ιούνιος 22, 2006, 07:48:12 πμ
Παράθεση

harlek wrote:
Ωχ! η γνωστή ερώτηση χωρίς ουσία! Γιατί αν υπήρχε σωστός και λάθος τρόπος, σίγουρα το manual θα το ανέφερε.
Εγώ λοιπόν κλείνω πάντα από το κλειδί, γιατί ούτως ή άλλως από κει τελικά θα το κλείσω. Γιατί να φθείρω και το kill switch? ¶σε μη χαλάσει κι έχουμε βάσανα....


Χωρις ουσια,χωρις ουσια αλλά βλεπω 4 προβληματισμους σου σε μια απαντηση... ;-)
1."Γιατί αν υπήρχε σωστός και λάθος τρόπος, σίγουρα το manual θα το ανέφερε."...
2."...γιατί ούτως ή άλλως από κει τελικά θα το κλείσω."...
3."Γιατί να φθείρω και το kill switch?"...
4."¶σε μη χαλάσει κι έχουμε βάσανα...."
Φιλικα... χωρις παρεξηγηση ε;... ;-)  :a016
Παντως οντως ειναι "Θεμα"...και ηδη απο τις ψηφους προβλεπεται...διχασμος... :fc21:
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: ΦΙΛΙΠΠΟΣ στις Ιούνιος 22, 2006, 07:58:10 πμ
Παντα με kill switch.....
Σπανια απο το κλειδι....
και για να ειμαι ειλικρινης μερικες φορες κατεβαζοντας  το σταντ!!!!
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: στις Ιούνιος 22, 2006, 10:25:49 πμ
Πρωτα kill switch και μετα κλειδι και το αντιστροφο για την εκκινηση, πρωτα κλειδι και μετα kill switch.
Τίτλος: Re:
Αποστολή από: harlek στις Ιούνιος 22, 2006, 11:59:46 πμ
Παράθεση

Athos wrote:
Χωρις ουσια,χωρις ουσια αλλά βλεπω 4 προβληματισμους σου σε μια απαντηση... ;-)


OK, το παραδέχομαι, έπεσα στην παγίδα να αναλύσω κάτι μη ουσιαστικό!

 :a21
Τίτλος: Re:
Αποστολή από: vaggelis στις Ιούνιος 22, 2006, 01:01:42 μμ
εγω με το kill switch το εσβηνα μεχρι που στο caponord μου χαλασε το ρελε της μιζας,το οποιο φθειρεται με αυτον τον τροπο.ετσι τωρα το σβηνω με το κλειδι να δω αν χαλαει και μ αυτον τον τροπο κατι.παντως πολλα manual μοτοσυκλετων αναφερουν πως το kill switch ειναι μονο για χρηση σε εκτακτη αναγκη.
Τίτλος: Re:
Αποστολή από: THOMAS CHRISTOU στις Ιούνιος 22, 2006, 01:25:29 μμ
Εγώ πάντως στο 90% των περιπτώσεων το σβήνω με το πλαϊνό στάντ.Λέτε να υπάρχει καμία διαφορά ? Εγώ πιστεύω - χωρίς να θέλω να κάνω τον ειδικό - ότι όλοι οι τρόποι ουσιαστικά είναι το ίδιο και ότι απλά διακόπτουν το ίδιο κύκλωμα ρεύματος όσον αφορά βέβαια στη λειτουργία του κινητήρα.
Με την ευκαιρία όμως θα΄θελα να ρωτήσω και κάτι άλλο σχετικό με το σβήσιμο : Πόσο σωστό είναι αυτό που κάνουν μερικοί να μαρσάρουν πριν σβήσουν τον κινητήρα ?
Τίτλος: Re:
Αποστολή από: στις Ιούνιος 22, 2006, 03:30:17 μμ
Τελικά το σωστό ποιο είναι ρε παιδιά? Θα μας πει κανένας μηχανικός Bill???? Πού είναι ο Bill? ΟΕΟ? :-D
Τίτλος: Re:
Αποστολή από: Κώστας στις Ιούνιος 23, 2006, 03:54:15 μμ
Παράθεση

harlek wrote:
OK, το παραδέχομαι, έπεσα στην παγίδα να αναλύσω κάτι μη ουσιαστικό!

 :a21

Ποια παγιδα;... :-( Απο οτι θα διαπιστωνεις και εσυ,μεσα απο κουβεντες σε παρεες αλλά και απο γνωμες ακομα και "ειδικων" μηχανικων και γενικοτερα μεσα απο διαφορετικοτητα αποψεων επι του θεματος,ανεκαθεν,ΚΑΝΕΙΣ δεν ειναι σε θεση να πει μετα βεβαιοτητος ποιος ειναι ο σωστος τροπος και ΓΙΑΤΙ... ;-) Εγω τουλαχιστο για καθε θεμα και διαφορετικη αποψη,εχω τη συνηθεια να το συζηταω και να μαθαινω κατι,οταν ΑΞΙΖΕΙ...
Φιλικα και χωρις καμμια παρεξηγηση... ;-)
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Γιάννης στις Ιούνιος 23, 2006, 04:40:55 μμ
Παράθεση

CapoEateR wrote:
Παντα με kill switch.....
Σπανια απο το κλειδι....
και για να ειμαι ειλικρινης μερικες φορες κατεβαζοντας  το σταντ!!!!


και μετά κρααααααααααααακ οις βίδες...... :-D  :-D  :-D



 :dvl!  :dvl!  :dvl!


Το users manual λεει απ το κλειδί παιδάκια
Τίτλος: Re:
Αποστολή από: harlek στις Ιούνιος 23, 2006, 05:04:22 μμ
Παράθεση

Athos wrote:
Εγω τουλαχιστο για καθε θεμα και διαφορετικη αποψη,εχω τη συνηθεια να το συζηταω και να μαθαινω κατι
Φιλικα και χωρις καμμια παρεξηγηση... ;-)


Καμιά παρεξήγηση, αγαπητέ!  :-D
Γι' αυτό ακριβώς είναι το φόρουμ!
Λέγοντας την ερώτηση "μη ουσιαστική" δεν εννοούσα ότι κακώς τέθηκε. Εμμέσως ήθελα να πω ότι πιστεύω πως δεν υπάρχει "Σωστός" και "απαγορευμένος" τρόπος σβησίματος (γι' αυτό κι εγώ, σβήνω με τις λιγότερες δυνατές κινήσεις, δηλαδή απ' το κλειδί).

 :ck#
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: teo στις Ιούνιος 24, 2006, 09:49:59 πμ
Χθες που συναντηθηκα με bill του εθεσα το ερωτημα ωστε να μπορεσω να κανω τον ¨εξυπνο¨.
Αρχικα χαμογελασε για να καταληξει οτι και οι δυο τροποι την κανουν την δουλεια.
Φανταζομαι λοιπον οτι το kill switch ειναι για τις στιγμες εκεινες οπου δεν θες να δουλευει ο κινητηρας αλλα ολα τα αλλα....
Εγω παντως με το κουμπακι την κανω.
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: ΚΩΣΤΑΣ στις Ιούνιος 25, 2006, 01:05:07 πμ
ΟΠΩς ΣΟΥ ΕΡΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ την στιγμη αφου αυτο ειναι ενας απλος μυθος δεν εχει καμια σημασια για τα μηχανακια και ο πιο πλεον αρμοδιος επι αυτου ειναι ο βιλλ.αντε βιλλ προσεχε τι θα πεις γιατι γινεται σκληρη μαχη με τους μεν και δε  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Κώστας στις Ιούλιος 30, 2006, 02:50:05 μμ
Βασιλη καμμια γνωμη για το θεμα;
Υ.Γ.Παρακληση προς τους συντονιστες επ'ευκαιριας.Γιατι θα πρεπει καποια ψηφοφορια να εχει ημερομηνια ληξης;Γιατι δεν εχει τη δυνατοτητα οποιοσδηποτε θελει εκ νεου,μια φορα ε...,να ψηφιζει επι του θεματος;Το λεω γιατι βλεπω οτι η συγκεκριμενη-οπως και αλλες-ψηφοφορια ΤΕΛΕΙΩΣΕ 28-06...
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Ανδρεας στις Ιούλιος 30, 2006, 03:09:23 μμ
Κάπου διάβασα μια γνώμη, ότι είναι καλό να σβήνεις τον κινητηρα  από το kill S.  ώστε να είσαι σε φόρμα όταν χρειαστεί, και για να δεις πιθανή βλάβη πριν χρειαστεί.
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: makis στις Ιούλιος 30, 2006, 03:22:04 μμ
Παράθεση

Athos έγραψε:
/......
Υ.Γ.Παρακληση προς τους συντονιστες επ'ευκαιριας.Γιατι θα πρεπει καποια ψηφοφορια να εχει ημερομηνια ληξης;Γιατι δεν εχει τη δυνατοτητα οποιοσδηποτε θελει εκ νεου,μια φορα ε...,να ψηφιζει επι του θεματος;Το λεω γιατι βλεπω οτι η συγκεκριμενη-οπως και αλλες-ψηφοφορια ΤΕΛΕΙΩΣΕ 28-06...


ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ 28-6-2007 (Το οποιο ανανεωνεται πριν φταει αυτη η ημερομηνια), Βέβαια οποιος εχει ψηφισει μια φορα δεν μπορει να ξαναψηφισει στην ιδια δημοσκοπηση/

 ;-)
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Κώστας στις Ιούλιος 30, 2006, 03:25:02 μμ
Παράθεση

makis έγραψε:
Παράθεση

Athos έγραψε:
/......
Υ.Γ.Παρακληση προς τους συντονιστες επ'ευκαιριας.Γιατι θα πρεπει καποια ψηφοφορια να εχει ημερομηνια ληξης;Γιατι δεν εχει τη δυνατοτητα οποιοσδηποτε θελει εκ νεου,μια φορα ε...,να ψηφιζει επι του θεματος;Το λεω γιατι βλεπω οτι η συγκεκριμενη-οπως και αλλες-ψηφοφορια ΤΕΛΕΙΩΣΕ 28-06...


ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ 28-6-2007 (Το οποιο ανανεωνεται πριν φταει αυτη η ημερομηνια), Βέβαια οποιος εχει ψηφισει μια φορα δεν μπορει να ξαναψηφισει στην ιδια δημοσκοπηση/

 ;-)

Οκ Μακη...Με καλυψες.εφοσον ανανεωνεται τοτε ολα καλα.Thanks ;-)
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: strta στις Ιούλιος 31, 2006, 01:38:38 πμ
Πιστεύω ότι ο σωστός τρόπος είναι αυτός που θα κάνει λιγότερη ζημιά(κατανάλωση) στη μπαταρία.
Ο Πηγασάκος μου και πολλές ακόμα moto δεν έχουν διακόπτη φώτων που σημαίνει ότι κλείνοντας από το Kiil ή από το stand μένουν τα φωτα ανοιχτά και καταναλώνεις μπαταρία ενώ με το κλειδάκι κλείνουν όλα κι είσαι μιά χαρά.
Επειδή την πάτησα μια φορά δεν την ξαναπατάω και πάντα από το κλειδί έκτος απο έκτακτη ανάγκη όπως όταν έπεσα που εκλεισε από το kill
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Jean στις Ιούλιος 31, 2006, 09:17:40 πμ
Θα συμφωνήσω με τον zeppelin! Το kill s είναι για έκτακτη ανάγκη όπου δε μπορείς να πάρεις τα χέρια σου από το τιμόνι και πρέπει να σβήσεις άμεσα τον κινητήρα! Καλό είναι να τον σβήνεις από κει για να είσαι σίγουρος οτι λειτουργεί! Ειδικά αν παρκάρεις έξω και όχι σε πάρκιγκ υπάρχει η πιθανότητα από υγρασία και σκόνη κάποια στιγμή να τα "παίξει"
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: kostis στις Οκτώβριος 16, 2006, 10:44:53 πμ
Το μοτέρ το σβήνω απ΄τον κεντρικό διακόπτη και στη συνέχεια κλειδώνω το τιμόνι.
Το κιλλ είναι διακόπτης ανάγκης του οποίου όμως πρέπει να ελέγχουμε την σωστή λειτουργεία γι αυτό αραιά και που πρέπει να το σβήνουμε κι από κει για να διαπιστώνουμε ότι πραγματικά δουλεύει.
Επίσης πρέπει να ελέγχουμε και το διακοπτάκι του σταντ επομένως αραιά πρέπει να το σβήνουμε κι από κει. Εξάλλου όταν σταματάμε σε ανηφόρα/κατηφόρα και αφήνουμε τη μηχανή με ταχύτητα μας βολεύει να το σβήσουμε κατεβάζοντας το σταντ.
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Οκτώβριος 16, 2006, 12:58:03 μμ
Επειδή πολλά ειπώθηκαν σχετικά με το “kill” η το “key”, να πω κι εγώ που έχω καταλήξει αναφορικά πάντα με τον Πήγασο ie μια και κατέληξα εκεί μετά από την βεβαιότητα ότι τα «ηλεκτρικά» του δεν χαίρουν και άκρας εκτίμησης όσον αφορά τα φορτία που δέχονται. (καλώδια, διακόπτες κλπ).

Την μηχανή (και ειδικά τον Πήγασο ie ξαναλέω) πιστεύω ότι πρέπει να την ανοίγουμε με την εξής σειρά:
1ο γυρνάμε το κλειδί στο On
2ο ανοίγουμε το “kill”
3o πατάμε την μίζα

Σβήσιμο ακριβώς το αντίθετο.
1ο κλείνουμε το “kill”
2o Γυρνάμε το κλειδί στο Off.

Ναι αιτιολογήσω την γνώμη μου.
1) Αν πχ έχουμε ανοικτούς όλους τους διακόπτες μόνιμα, και το μόνο που κάνουμε είναι να γυρίσουμε το κλειδί για να βάλουμε μπροστά, τότε ΟΛΟ το φορτίο ρεύματος περνά από τον «κακομοίρη» διακόπτη του κλειδιού.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργεί «στιγμιαία θερμότητα» στις επαφές του, και με τον καιρό και σιγά σιγά η μια από τις (2) επαφές που έχει εκεί μέσα να ξεκολλά και να έχουμε το γνωστό φαινόμενο να νεκρώνουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ  μέχρι να ενώσουμε τα γνωστά καλώδια.

2) Αν ΔΕΝ έχουμε ανοικτό το “kill” τότε το «στιγμιαίο» φορτίο που περνά από τον διακόπτη είναι σίγουρα λιγότερο, μια και στο επόμενο δευτερόλεπτο ανοίγουμε το “kill”.

Μετά από 2,5 αλλαγές κεντρικού διακόπτη θα μου επιτρέψετε να έχω αυτή την άποψη, και με την σύμφωνη γνώμη του Βασίλη μια και το έχουμε συζητήσει.
(Ξαναλέω, μιλάω πάντα για τον Πήγασο ie, τα άλλα μοντέλα μπορεί τα ηλεκτρικά τους να είναι πιο….άξια εμπιστοσύνης).

Αυτά είχα να πω και βγάλτε συμπέρασμα! ;-)
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: harlek στις Οκτώβριος 18, 2006, 02:05:12 πμ
Παράθεση

powerphot έγραψε:

Αν ΔΕΝ έχουμε ανοικτό το “kill” τότε το «στιγμιαίο» φορτίο που περνά από τον διακόπτη είναι σίγουρα λιγότερο, μια και στο επόμενο δευτερόλεπτο ανοίγουμε το “kill”.

Μετά από 2,5 αλλαγές κεντρικού διακόπτη θα μου επιτρέψετε να έχω αυτή την άποψη...


Από την άλλη, όσους λιγότερους διακόπτες χρησιμοποιούμε σε έναν πήγασο, τόσο λιγότερες πιθανότητες έχουμε να μας μείνουν στο χέρι!  ;-)  Γι' αυτό το δικό μου kill switch έχει πιάσει πουρί από την αχρησία!

Όσο για το μεγαλύτερο φορτίο που δέχεται απότομα ο κεντρικός διακόπτης...ε...πόσο πια; Νομίζω ότι γλιτώνεις μόνο το φορτίο της αρχικής συμπίεσης της αντλίας του μαζούτ...Πόσα Watt να είναι; Σκέψου ότι όταν κάνεις σινιάλο με τα φώτα τον φορτώνεις με +130Watt στην ψύχρα! Αυτά είναι τα δύσκολα! Εγώ αποφεύγω το σινιάλο, σκέφτομαι μάλιστα να μειώσω και το φρενάρισμα, γλιτώνοντας άλλα +42W!  :-D

Δυόμισι διακόπτες πως άλλαξες; Ομολογώ ότι αυτό το νούμερο μου κίνησε την περιέργεια!!

 :io:
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Ανδρεας στις Οκτώβριος 18, 2006, 09:58:44 πμ
Παράθεση

harlek έγραψε:
Παράθεση

powerphot έγραψε:

Αν ΔΕΝ έχουμε ανοικτό το “kill” τότε το «στιγμιαίο» φορτίο που περνά από τον διακόπτη είναι σίγουρα λιγότερο, μια και στο επόμενο δευτερόλεπτο ανοίγουμε το “kill”.

Μετά από 2,5 αλλαγές κεντρικού διακόπτη θα μου επιτρέψετε να έχω αυτή την άποψη...


Από την άλλη, όσους λιγότερους διακόπτες χρησιμοποιούμε σε έναν πήγασο, τόσο λιγότερες πιθανότητες έχουμε να μας μείνουν στο χέρι!  ;-)  Γι' αυτό το δικό μου kill switch έχει πιάσει πουρί από την αχρησία!

Όσο για το μεγαλύτερο φορτίο που δέχεται απότομα ο κεντρικός διακόπτης...ε...πόσο πια; Νομίζω ότι γλιτώνεις μόνο το φορτίο της αρχικής συμπίεσης της αντλίας του μαζούτ...Πόσα Watt να είναι; Σκέψου ότι όταν κάνεις σινιάλο με τα φώτα τον φορτώνεις με +130Watt στην ψύχρα! Αυτά είναι τα δύσκολα! Εγώ αποφεύγω το σινιάλο, σκέφτομαι μάλιστα να μειώσω και το φρενάρισμα, γλιτώνοντας άλλα +42W!  :-D

Δυόμισι διακόπτες πως άλλαξες; Ομολογώ ότι αυτό το νούμερο μου κίνησε την περιέργεια!!

 :io:


Με αυτή την λογική δεν επιβαρύνετε το kill switch με το ίδιο τρόπο?
Πάντως  πιστεύω (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1664&start=0#forumpost12067)  πως αν θες να προστατέψεις τον κ. διακόπτη χρησιμοποιώντας το ks καλύτερα να σβήνεις και με το ks

harlek το ρεύμα που επηρεάζει το διακόπτη κατά την λειτουργία την μηχανής δεν είναι μεγάλο όντως, άλλα το στιγμιαίο ρεύμα όταν (ανοιγο)κλείνεις το διακόπτη είναι πολλαπλάσιο.

(διορθώστε με αν κάνω λάθος)
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: S-T στις Οκτώβριος 18, 2006, 10:14:27 πμ
Εγω ειμαι της άποψης οτι όλα διακόπτες ειναι... το κλειδί ειναι ο γενικός και τα υπόλοιπα (σταντ, ΚΣ) επιμέρους διακόπτες.

Ολα το ρευμα κλεινουν που πάει στον κινητηρα απλα ο διακόπτης κλεινει και όλες τις άλλες παροχές.

Επιδη αναφέρθεικε οτι αν ηταν θα έγραφε κατι το μανουάλι, το μανιουαλ του μιλε το γραφει τουλάχιστον, για το άναμα σελίδα 53 (λέει πρωτα ΚΣ και μετα διακόπτη) και το σβησιμο σελίδα 59 (επίσης πρωτα ΚΣ και μετα διακόπτη)   ;-)


Εγω το ανάβω με σειρά, διακόπτη-ΚΣ και σβήνω ΚΣ-Διακόπτη σε παραβίαση των κανωνων του μάνιουαλ  :-D
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: mandros στις Οκτώβριος 18, 2006, 10:21:53 πμ
κλειδι και πάλι κλειδι πρίν 2 μέρες ειχα κανει μια λαλακια  το είχα κλεισει με το ks και μετά δεν μπορουσα να το βάλω μπροστά ιδρωσα ξειδρωσα και μετα απο λιγα δευτερολεπτα καταλαβα τι ειχα κανει χα χα χα χα
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Ανδρεας στις Οκτώβριος 18, 2006, 10:35:25 πμ
Παράθεση

mandros έγραψε:
κλειδι και πάλι κλειδι πρίν 2 μέρες ειχα κανει μια λαλακια  το είχα κλεισει με το ks και μετά δεν μπορουσα να το βάλω μπροστά ιδρωσα ξειδρωσα και μετα απο λιγα δευτερολεπτα καταλαβα τι ειχα κανει χα χα χα χα


Πάντως στο καινούριο πήγασο (strada/trail) για να πατήσεις το ks τραβάς προς τα πίσω το κουμπί της μίζας, οπότε αποκλείεται να το ξεχάσεις ανοιχτό.
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: στις Οκτώβριος 18, 2006, 11:02:07 πμ
Το θεμα δεν ειναι πως σβηνει αλλα το πως ξαναναβει!!!!!
Χθες το μεσημερι την εσβησα και μεχρι τωρα δεν εχει ξαναπαρει...... :hysterl
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: στις Νοέμβριος 04, 2006, 09:02:47 μμ
Παιδιά, δε μπορώ να ακούω συνέχεια τερατολογίες...

Πάντα, όλες τις μηχανές μου τις κλείνω από το kill switch, και πάντα πατώντας το on ξαναπαίρνουν με τη μία.

Αρνούνται; Σταυροκατσαβιδάκι, λύσιμο, και ψέκασμα με ελάχιστο σπρέι επαφών, και είναι καινούριο πάλι.

Η κουκούλα παίζει όμως πάντα, και σε βροχή, και σε πολύ κρύο, και όταν πλένονται οι μηχανές, πάντα με μηδενική πίεση, και έτσι τα ηλεκτρικά παραμένουν στεγνά, όσο γίνεται...

Άσχετο: Άν είσαι πολύ κακός άνθρωπος, και δε γουστάρεις ούτε τις (λίγες) σκουριασμένες βίδες στη μηχανή, γυαλόχαρτο πολύ ψηλό (πχ 1000άρι), το βουτάς σε νερό, αφαιρείς τη σκουριά, στεγνώνεις και περνάς αστάρι λαμαρίνας υψηλής θερμοκρασίας (αν δε βρεις το ACF-50), και δεν ξαναματασκουριάζουν...  :-D
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Φοίβος στις Νοέμβριος 05, 2006, 08:48:10 πμ
Πάντως και το manual του TUONO λέει ξεκάθαρα ότι σβήνουμε πατώντας πρώτα το ΚΣ και μετά το κλειδί
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: backys στις Νοέμβριος 05, 2006, 09:33:13 πμ
Αντε ξεκολλατε επιτελους με αυτο το Topic...
Ειναι σκετη m@l@ki@ δεν το εχετε καταλαβει ακομα?
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: backys στις Νοέμβριος 05, 2006, 09:33:13 πμ
:-D  :-D  :-D  :-D
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: backys στις Νοέμβριος 05, 2006, 09:33:18 πμ
Σοβαρα τωρα...Μισο χρονο τωρα παπαρολογουμε για ενα ""ΜΥΘΙΚΟ"" θεμα που απασχολει χρονια τους Ελληνες μοτοσυκλετιστες και νομιζω πως ειναι απορια των ελληνικων γαμοσυνεργιων...

Αλλα αντιστοιχα και παρομοια θεματα:
Γιαπονεζικο ή Ευπωπαικο? Θελουν service τα Honda? κλπ

Σβηστο οπως γουσταρεις και αν ειναι να παθει κατι δεν θα φταιει το κλειδι και το Kill Switch....
Αντε καλημεραααα και χαλαραααα....


...ααα εγω τραβαω τις πιπες απο τα μπουζι και σβηνει. :-D
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: στις Νοέμβριος 05, 2006, 11:04:29 πμ
Εγω περιμενω να τελειωσει η βενζινη!! :hammer:  :hammer:
Τίτλος: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Φοίβος στις Νοέμβριος 05, 2006, 08:38:18 μμ
Σωστός... :-D  :-D  :-D
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Απρίλιος 05, 2007, 12:40:28 πμ
Μιας και οι ψηφοφοριες χαθηκαν μετα απο την μεταφορα στο νεο site, οποιος θέλει ας ξαναψηφίσει  :)  :bye:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: tgeros στις Απρίλιος 05, 2007, 11:13:26 πμ
εγώ πάντως τι σβήνω από το κλειδί όπως λένε οι οδηγίες τώρα δεν ξέρω αν είναι σωστό μπορεί να πει κάποιος πιο είναι το σωστό
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Drakos στις Μάρτιος 06, 2008, 08:43:11 μμ
Κυριως απο kill switch  :tez:
Τίτλος: Απ: Re: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: κολτρέϊν στις Μάρτιος 06, 2008, 08:47:57 μμ
κανονικα το σβηνω απο το κλειδι
αλλα οταν ερθει η ωρα να το πλενω κλεινω και τον διακοπτη on-off ;) ;) ;)


κανονικα απο που πρεπη να το κλεινουμε :thnk: :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: kompimen στις Μάρτιος 06, 2008, 08:48:35 μμ
Ενας κανόνας είναι :
                           Οτιδήποτε κόκκινο είναι έκτακτης ανάγκης.

κατ' εμέ  ο σωστός τρόπος είναι το κλειδί , γι'αυτό το λένε και "διακόπτη" το "run off" είναι μόνο για περίπτωση ανάγκης!!
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Ευθύμης στις Μάρτιος 06, 2008, 08:50:00 μμ
Κλειδι... 
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Μάρτιος 06, 2008, 08:52:21 μμ
Ενας κανόνας είναι :
                           Οτιδήποτε κόκκινο είναι έκτακτης ανάγκης.

κατ' εμέ  ο σωστός τρόπος είναι το κλειδί , γι'αυτό το λένε και "διακόπτη" το "run off" είναι μόνο για περίπτωση ανάγκης!!
\

Ναι αλλα σε ολα τα manuals γραφουν απο το killswitch.. :thnk:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: _daemon_ στις Μάρτιος 06, 2008, 08:54:08 μμ
πρώτα kill switch και μετά κλειδί

το manual το λέει, εγώ ακολουθώ
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Itachi216 στις Μάρτιος 06, 2008, 09:14:46 μμ
red switch
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Kavaliwtis στις Μάρτιος 06, 2008, 09:19:02 μμ
Σταντ
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: CAPOMAN στις Μάρτιος 06, 2008, 09:52:12 μμ
ότι να ναι μωρέ κλειδί διακόπτης σταντ.....Εγώ το πάω μία μία(μία διακόπτη μία kill switch)
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: capovrilissia στις Μάρτιος 06, 2008, 10:29:26 μμ
kill switch και μετα κλειδι
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: CAPORAID στις Μάρτιος 06, 2008, 10:34:38 μμ
kill switch και μετα κλειδι σχεδον παντα.
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: kompimen στις Μάρτιος 06, 2008, 11:56:05 μμ
Ενας κανόνας είναι :
                           Οτιδήποτε κόκκινο είναι έκτακτης ανάγκης.

κατ' εμέ  ο σωστός τρόπος είναι το κλειδί , γι'αυτό το λένε και "διακόπτη" το "run off" είναι μόνο για περίπτωση ανάγκης!!
\

Ναι αλλα σε ολα τα manuals γραφουν απο το killswitch.. :thnk:
διαφωνω.
το δικο σου το manual λεεί να τη σβήνεις από το κουμπί?
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: giorgos.. στις Μάρτιος 07, 2008, 12:00:28 πμ
στο μανουαλ του στραντα,τραϊλ,φακτορυ λεει οτι πρωτα απο το σβηστηρι(το κοκκινο) κ μετα απο τον διακοπτη..

 αν κ στην αρχη με μπερδεψε γιατι τους αναφερει κ τους 2 σαν διακοπτες εκκινησης.αλλα λεει πρωτα απο τον διακοπτη παυσης κινητηρα κ μετα απο το κλειδι
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Dief8armenoS στις Μάρτιος 07, 2008, 12:02:18 πμ
Απο όσο ξέρω το μηχανάκι πρέπει να το σβίνεις απο το κλειδί. Το Kill Swich υπάρχει για να το χρησημοποιήσεις σε περίπτοση ανάγκης και το έχουν επειδή προβλέπετε απο το νόμο για τα μηχανάκια να μπορείς να σβίσεις το μοτέρ άν χριαστεί με μία κίνηση (π.χ άν πάρει φωτιά το μηχανάκι. μου έχει συμβεί  :P )

Άν σκευτεί κανείς οτι αρκετά μηχανάκια δέν έχουν Kill Swich όπως το RS 50, είναι λογικό να είναι το κλειδί η ποιό σωστή μέθοδος.

Αυτό νομίζω και εκεί έχω καταλήξει προσοπικά αλλα είμαι ανοιχτός σε κάθε αντίθετη άποψη.  :ohyes:


 :bye:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Contes di Zante στις Μάρτιος 07, 2008, 01:23:55 πμ
Πάντα και μόνο με το kill switch....και με πυροσβεστήρα όταν πάρει φωτιά :a22
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Μάρτιος 07, 2008, 07:30:34 πμ
kill switch και μετα κλειδι σχεδον παντα.

 :ohyes: :bye:
πάντα
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Μάρτιος 07, 2008, 08:23:35 πμ
kill switch και μετα κλειδι σχεδον παντα.

 :ohyes: :bye:
πάντα

Σωστός !!!!
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: davide στις Μάρτιος 07, 2008, 10:59:16 πμ
Την πλαγίαζω, μέχρι να σβήσει!!
 :P :P :P :P
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: p2ono στις Μάρτιος 07, 2008, 11:03:55 πμ
Σχεδον παντα με το κλειδι
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: backys στις Μάρτιος 07, 2008, 11:36:26 πμ
ΜΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑ ΑΧΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Παλι ξεθαψαμε το πιο αχρηστο topic  :psdof:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: silvestercat στις Μάρτιος 07, 2008, 11:43:05 πμ
Σχεδον παντα με το κλειδι

 :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: gasotis στις Μάρτιος 07, 2008, 11:50:14 πμ
kill switch,κλειδι :bye:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: kompimen στις Μάρτιος 07, 2008, 12:17:36 μμ
ΜΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑ ΑΧΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Παλι ξεθαψαμε το πιο αχρηστο topic  :psdof:


Σωστος!!!!!!!!! :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Μάρτιος 12, 2008, 05:29:13 μμ
 :bye:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: tgeros στις Μάρτιος 12, 2008, 05:44:07 μμ
Κλειδί
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: El Presidente στις Μάρτιος 12, 2008, 09:33:22 μμ
kill switch και μετα κλειδι σχεδον παντα.

 :ohyes:........... :bye:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: ckoul στις Μάρτιος 25, 2008, 02:41:46 πμ
Πάντα Kill Switch. Γιατί στην πραγματικότητα σημαίνει Κoftis Soyzas...  :ohyes:

Σοβαρά!  :dry:

Το γράφει και στο manual...  :tez:


ΥΓ: In my dreams..  :blus:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: ApriliaRS στις Μάρτιος 25, 2008, 12:20:29 μμ
Εμένα μόνο από το κλειδί σβήνει   :) :) :)
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: bill στις Μάρτιος 25, 2008, 01:02:05 μμ
ειναι νομοθεσια μοτοσυκλετες πανω απο μια ορισμενη ιπποδυναμη να φερουν διακοπτη kill switch η αλλιως emergency switch
κ αυτο γιατι εαν γινει οτιδηποτε κ κολλησει το γκαζι απο φθαρμενα συρματοσχοινα,η απο βλαβη στο συστημα τροφοδοσιας το μηχανακι θα ειναι σε συνεχη επιταχυνση.σε εκεινη την στιγμη ειναι το πιο δυσκολο πραγμα να αφησεις ενα χερι απο το τιμονι κ να κλεισεις τον κεντρικο διακοπτη γιατι λογω επιταχυνσης εισαι γατζομενος απ το τιμονι αλλα κ δεν μπορεις να εστιασεις την προσοχη σου στις κινησεις του χεριου σου κατα την διαδικασια ανευρεσης του κεντρικου διακοπτη γιατι πρεπει να κοιτας τον δρομο  μην γινεις αφισα πισω απο κανενα αυτοκινητο η ακομα χειροτερα σε κανενα τοιχο.
γι αυτο το λογω τοποθετησαν εναν διακοπτη που με ενα δαχτυλο μπορεις ανα πασα στιγμη να κλεινεις την τροφοδοσια του κινητηρα.

τοσο απλα.
αλλα κ σαν ηλεκτρικο κυκλωμα ειναι σχεδον το ιδιο μιας και ο κεντρικος διακοπτης (main switch) κλεινει την γενικη παροχη ρευματος ενω το kill switch  μονο το ρευμα το εγκεφαλου
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Μάρτιος 25, 2008, 01:43:56 μμ
ειναι νομοθεσια μοτοσυκλετες πανω απο μια ορισμενη ιπποδυναμη να φερουν διακοπτη kill switch η αλλιως emergency switch
κ αυτο γιατι εαν γινει οτιδηποτε κ κολλησει το γκαζι απο φθαρμενα συρματοσχοινα,η απο βλαβη στο συστημα τροφοδοσιας το μηχανακι θα ειναι σε συνεχη επιταχυνση.σε εκεινη την στιγμη ειναι το πιο δυσκολο πραγμα να αφησεις ενα χερι απο το τιμονι κ να κλεισεις τον κεντρικο διακοπτη γιατι λογω επιταχυνσης εισαι γατζομενος απ το τιμονι αλλα κ δεν μπορεις να εστιασεις την προσοχη σου στις κινησεις του χεριου σου κατα την διαδικασια ανευρεσης του κεντρικου διακοπτη γιατι πρεπει να κοιτας τον δρομο  μην γινεις αφισα πισω απο κανενα αυτοκινητο η ακομα χειροτερα σε κανενα τοιχο.
γι αυτο το λογω τοποθετησαν εναν διακοπτη που με ενα δαχτυλο μπορεις ανα πασα στιγμη να κλεινεις την τροφοδοσια του κινητηρα.

τοσο απλα.
αλλα κ σαν ηλεκτρικο κυκλωμα ειναι σχεδον το ιδιο μιας και ο κεντρικος διακοπτης (main switch) κλεινει την γενικη παροχη ρευματος ενω το kill switch  μονο το ρευμα το εγκεφαλου

και γιατι ρε μας αφηνεις και τρωμε τα ''λυσσιακα'' μας τοση ωρα..?????  :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: CHRIS στις Μάρτιος 25, 2008, 02:56:27 μμ
Στο είπα εγώ, αλλά δεν ακούς τον Leader! Πάντα από το κλειδί, ρααααααα! :tez: :tez: :kalo:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Μάρτιος 25, 2008, 04:10:30 μμ
Στο είπα εγώ, αλλά δεν ακούς τον Leader! Πάντα από το κλειδί, ρααααααα! :tez: :tez: :kalo:


 :shahea: :shahea: εξ` ακολουθώ απο Kill switch Νο matter what.. ;)
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: giorgos.. στις Μάιος 28, 2008, 08:57:18 πμ
Στο είπα εγώ, αλλά δεν ακούς τον Leader! Πάντα από το κλειδί, ρααααααα! :tez: :tez: :kalo:


 :shahea: :shahea: εξ` ακολουθώ απο Kill switch Νο matter what.. ;)

 εμενα το μανουαλ λεει απο kill switch....
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: gus40 στις Ιανουάριος 11, 2009, 08:52:59 μμ
Εγω την κλεινω απο το κλειδι,,διοτι,,πρωτον ετσι μου ειπε ο μηχανικος μου ,ο Μαρκος,ο Δαμιγος,και δευτερων οπως μου εξηγησε,,αν κλεινεις το μηχανακι απο το διακοπτη ,,μετα πρεπει να την κλεισεις και απο το κλειδι,,ετσι κανεις διπλη κινηση,,...Ενω αν τη κλεισεις απο το κλειδι ,κανεισ μια κινηση,και δε χαλας και το διακοπτη του kill switch,,απο τη συχνη χρηση... :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Billytuono στις Ιανουάριος 16, 2009, 06:10:32 μμ
το kill switch ειναι διακοπτης εκτακτης αναγκης νομιζω, οποτε απο το κλειδι!
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Nickolasv στις Μάρτιος 14, 2009, 03:22:02 πμ
και λίγο σχετικό spam...
    ανεξάρτητα τον τρόπο του σβησίματος, το kill switch θα πρέπει να το αφήνουμε σε κλειστή θέση(δηλαδή έτοιμο για εκκίνηση της μοτοσυκλέτας) για να μην "πιάσουν βρωμίτσα" οι επαφές και έχουμε μικρο-προβλήματα.
    Όπως και στην μακροχρόνια στάση της μηχανής, καλό είναι το πλαϊνό σταντ να είναι σε κλειστή θέση για τον ίδιο λόγο.


επί του θέματος,
    από το kill switch, πάντα παρκάρω με κουμπωμένη ταχύτητα.

Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: nick500 στις Ιούνιος 28, 2009, 11:20:30 πμ
Παντα από το κλειδί .
Πολύ σπάνια απο τον διακόπτη και αυτό για να μην ακούω την μουρμούρα της γυναίκας μου
"κάποιος λόγος υπαρχει που είναι ο διακόπτης εκεί που είναι "
 :pp% :pp% :pp% :pp% :pp% :pp% :pp% :pp% :pp%
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: nkriaras στις Ιούλιος 14, 2009, 11:49:16 πμ
Πάντα απο τον διακόπτη για τους εξής λόγους:
1ον: Είναι το τελικό σημείο σβησίματος της μηχανής--δεν χρειάζεται να κάνεις 2κινήσεις..και καλα να έχεις πήγασο που δεν θέλεις να κατέβεις απο πάνω του.. :tez:ZHLEYETAI OSOI DEN EXETE PEGASOS....

2ον: Υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να γεμίσει σκουπίδια μεταξύ της κίνησης του kill switch με αποτέλεσμα το να μην ανοίγει η λειτουργία του κινητήρα.(εδώ δεν ξέρω τι να πω..χαχαχα)ZHLEYETAI OSOI DEN EXETE PEGASOS....

3ον: Το όνομα του kill switch, παραπέμπει σε μια κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, αυτό θα πεί ότι θα πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε μόνο όταν κινδυνεύουμε είτε μας έπεσε η μηχανή πάνω μας είτε πρέπει ωποσδήποτε να σταματήσει.και καλά να έχεις πήγασο που δνε πέφτει ποτέ... :tez:ZHLEYETAI OSOI DEN EXETE PEGASOS....

4ον: Εάν χρησιμοποιούμε συχνά το Kill switch, τότε κινδυνεύουμε να χαλάσουμε το ρελέ της μίζας--και καλά να είναι πήγασος βρίσκεις απο παπάκι modenas :tez:ZHLEYETAI OSOI DEN EXETE PEGASOS....

5ον: Σε συνεχή χρησιμοποιήση του kill switch, η κίνηση του πρώτου απο τα 3 μέρη του κόμπλερ αντί όταν κλείνει να κάνεις μπροστινή κίνηση μέχρι να διακοπεί πλήρως, κάνει και μια πίσω με αποτέλεσμα να φαγώνεται το γρανάζι και αντε τρέχα για κόμπλερ--και καλα να είναι πήγασος βρίσκεις απο bmw ή απο ktm  :tez:ZHLEYETAI OSOI DEN EXETE PEGASOS....
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: nick2ono στις Ιούλιος 14, 2009, 09:43:20 μμ
παντα απο το κλειδι!  :ohyes: :ohyes:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: nikojim στις Αύγουστος 03, 2009, 08:44:19 μμ
Παντα απο το κλειδι ;) ;) ;)
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Αύγουστος 05, 2009, 01:27:42 πμ
Πάντα απο τον διακόπτη για τους εξής λόγους:
1ον: Είναι το τελικό σημείο σβησίματος της μηχανής--δεν χρειάζεται να κάνεις 2κινήσεις..και καλα να έχεις πήγασο που δεν θέλεις να κατέβεις απο πάνω του.. :tez:ZHLEYETAI OSOI DEN EXETE PEGASOS....

2ον: Υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να γεμίσει σκουπίδια μεταξύ της κίνησης του kill switch με αποτέλεσμα το να μην ανοίγει η λειτουργία του κινητήρα.(εδώ δεν ξέρω τι να πω..χαχαχα)ZHLEYETAI OSOI DEN EXETE PEGASOS....

3ον: Το όνομα του kill switch, παραπέμπει σε μια κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, αυτό θα πεί ότι θα πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε μόνο όταν κινδυνεύουμε είτε μας έπεσε η μηχανή πάνω μας είτε πρέπει ωποσδήποτε να σταματήσει.και καλά να έχεις πήγασο που δνε πέφτει ποτέ... :tez:ZHLEYETAI OSOI DEN EXETE PEGASOS....

4ον: Εάν χρησιμοποιούμε συχνά το Kill switch, τότε κινδυνεύουμε να χαλάσουμε το ρελέ της μίζας--και καλά να είναι πήγασος βρίσκεις απο παπάκι modenas :tez:ZHLEYETAI OSOI DEN EXETE PEGASOS....

5ον: Σε συνεχή χρησιμοποιήση του kill switch, η κίνηση του πρώτου απο τα 3 μέρη του κόμπλερ αντί όταν κλείνει να κάνεις μπροστινή κίνηση μέχρι να διακοπεί πλήρως, κάνει και μια πίσω με αποτέλεσμα να φαγώνεται το γρανάζι και αντε τρέχα για κόμπλερ--και καλα να είναι πήγασος βρίσκεις απο bmw ή απο ktm  :tez:ZHLEYETAI OSOI DEN EXETE PEGASOS....



 :h22: :lol% :h22: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: rsakhs στις Αύγουστος 13, 2009, 08:55:40 μμ
 :bye: :bye:
χα χα ..
 k.s.
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: Baggos στις Αύγουστος 13, 2009, 09:28:02 μμ
..εγώ πάλι συνήθως σβήνω τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας μου πηγαίνοντας τάπααααα..... :blus: :tez: :h22:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: AlexDorso στις Σεπτέμβριος 22, 2009, 03:46:07 μμ
αφηνω να τελειωσει η βενζινη...... :tez: :tez:

κατα τα αλλα απο το kill switch. διοτι εχω dorso που ειναι και κουμπι μιζας οποτε αναγκαστικα το χρησιμοποιω...


μεχρι τωρα δεν εχει χαλασει....... :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: xzibit στις Νοέμβριος 19, 2009, 03:14:42 μμ
παντα με το kill switch
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: 7Gibernau στις Απρίλιος 07, 2010, 07:29:03 μμ
παιδια και εγω της γνωμης με το κλειδι ειμαι!!!!αυτο ομως που δεν καταλαβαινω ειναι αυτο που λετε σχεδον ολοι περι εκτακτης αναγκης......δηλαδη αν βρεθω σε εκτακτη αναγκη παταω αυτο το τοσο εντονο κοκκινο κουμπακι και μπορει να την γλιτωσω κιολας???? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:


   :D :P :D :P
μια φορα μου εχει χρειαστει οταν ειχα το kawa.
πρωτη μεσα σταματημενος και πηγα να κανω αναστροφη.....ποδι κατω αλλα πανω στην αναστροφη πατησα ελαφρα το μπροστινο φρενο και με πηρε το βαρος απο τα δεξια...
το ενα χερι στο συμπλεκτη και το αλλο στο γκαζι που το ανοιξε σχεδον τερμα...
μια γκαζι τερμα,μια να προσπαθω να ακουμπησω ελαφρια τη μηχανη κατω,καταλαβαινεις τον πανικο......κιλλσουιτς και ολλα καλα
μια φορα ηταν αυτη
υπαρχει και δευτερη με το τυονο...
το ειχα κλεισει μαλλον καταλαθος απο εκει και εφερα μηχανικο σπιτι για να παρει το τυονο για συνεργειο γιατι δεν επερνε και η τρομπα ακουγοταν οτι εκανε μισο φορτωμα......
μια μουτζα εφαγα και ολα κομπλε!!
Τίτλος: Απ: Πώς σβηνεις τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σου;
Αποστολή από: RSVX στις Απρίλιος 08, 2010, 11:17:22 πμ
πρωτα γυρναω το κλειδι...


μετα  παταω  το  κουμπι...


μετα    κατεβαζω  και  το  STand ....     :P